Bacry Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 Ponieważ poprzedni model się zdemobilizował oto przedstawiam nowy projekt. Koncept mocno oparty na szkicach Robertsona, ale po prostu nie mogłem się oprzeć:) żeby było widać w głównym oknie:D
Crash Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 fery nice :D jest troche rzeczy ktore moglbys poprawic ale generalnie gut start :D KU Greetz
Crash Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 OK na poczatek to wglebienie niedaleko kokpitu yglada jak po stluczce, nie fabryczne... take care of it mate :)
saygon Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 rozumiem ze to ma być coś ala motocykl. jesli tak to razej bedzie malo sterowny,ale za to cholernie szybki, ale chyba o to drugie ci chodzi. mam male wątpkiwości co do tych otworów z przydu. jak mają to być wolyt czegokolwiek to raczej niewypal, ale jak jakieś swiatelka to spox. a i dorob coś żeby miogl sobie stanąć jak nie lata( pewnie napęd antygrawitacyjny), ale jakeiś malutkie chowane kóleczka.
Yano Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 hmm... Bardzo fajne. Chciałbym zobaczyć siatke, jeśli to nie problem, bardzo mnie to ciekawi.
Bacry Napisano 4 Luty 2003 Autor Napisano 4 Luty 2003 Te malutkie otwory, to raczej wloty powietrza chłodzącego. A coś do stawania będzie w tych bocznych niby skrzydłach. A i siatka będzie, miała nawet być dzisiaj, tylko skleroza zapomniała.
Bacry Napisano 6 Luty 2003 Autor Napisano 6 Luty 2003 Słowo się rzekło... o to i screen. Stwierdziłem, że bez meshsmotha, bo inaczej nic by nie było widać:)
Crash Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 Bacry otworki robiles chamferem po vertexach? bo jestem ciekawy. Greetz
Bacry Napisano 10 Luty 2003 Autor Napisano 10 Luty 2003 Tylko te malutkie otworki tak było robione. Te większe były już troszkę inaczej kombinowane. To zależnie od ułożenia siatki. Czasami używałem całego poligona, czasami robiłem chemfer na jednej z krawędzi.
saygon Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 Originally posted by tomman Te sAYGON, nie wyżywaj sie na biednym chłopcu, który zrobił taki śliczny modelik, a lepiej wracaj do szkoły, do książek, TY mały analfabeto:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: A jeśli chodzi ogłupie kłółka to są schowane ty KIEPIE. chodze do 6 szkoły w tym kraju, wiec co do mojej edykacji to nie twoja sprawa, a z takimi tekstami to idz przed blok, bo tu obowiązuje kultura, ktora nie pozwala mi odpowiedzieć na twoją wypowiedz. a i jeszcze jedno nie jesteśmy na TY i mój nick pisze sie saygon( wszystkie litery małe)
Bacry Napisano 10 Luty 2003 Autor Napisano 10 Luty 2003 Saygon, a nie jest to przypadkiem jakiś twój kumpel ze szkoły? Taki \"śmieszny\" żart sobie wymyślił?
saygon Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 raczej wątpie, ale niewane, tacy ludzie jakoś mnie nie intersują i ich ignoruje. a co do modelu to dodasz jakieś światła/inne bajery? a co do tych otworów to itak masz wloty powietrza( te duże) to po co te małe okrągłe?/ zrob je bardzie oplywowe, bo tak to by powodowały duze turbulncje i spory opór- maly przeplyw powietrza. [Edited on 10-2-2003 by saygon]
Bacry Napisano 11 Luty 2003 Autor Napisano 11 Luty 2003 Te duże wloty powietrza są do spalania, w silniku odrzutowym. A te małe do chłodzenia układów:). A co masz na myśli mówiąc bardziej opływowe. Co do świateł to oczywiście muszą jakieś być, tylko jeszzce nie wiem jakie i gdzie. Będzie dużo szczegółów, tylko troszkę czasu musi minąć:)
saygon Napisano 11 Luty 2003 Napisano 11 Luty 2003 chodzi mi o to że przy duzych opredkosciach to ostre kąty powodują zawiorwania powietrza i drgania konstrukcji. xhodzi mi o to zeby smooth miedzy karoserią a otworami byl wieksz( nie wiem jak to opisać- coś naj wieksze interaction w tym miejscu). postaram sie maznąc jakiś rysunke i ci pzreslac. a i jeszcze jedno teksturuj waćpan, teksturuj.
Blooddragon Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 Kurcze model piękny, nie ma co Jeśli chodzi opór powietrza, to wydaje mi sie że to prostokątne wcięcie na szczycie maski z przodu będzie stawiało zbyt duży opór powietrza podczas lotu, co powodowało by wznoszenie sie przodu do góry. Z jakiej bryły wyszedłeś tworzac to cacko?
Scatmax Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 Mi tez sie bardzo podoba:)Osobiscie nie przepadam za typowo organicznym odelowaniem takich obiektow jak statki kosmiczne czy samochody ale to cie sie udalo bardzo stylowy i fajny design.Jestem ciekawy jak bedzie ten pojazd wygladac z teksturami i w jakiejs scenie.
Bacry Napisano 14 Luty 2003 Autor Napisano 14 Luty 2003 Z jakiej bryły wyszedłem? Oczywiście z boxa:) Co do tekstur to troszkę to potrwa. W końcu model jeszcze nie skończony. Troszkę szczególików zostało do zrobienia. Ta prosta ścianka z przodu to jeszcze nie koniec. W tym dużym wgłębieniu będą jeszcze jakieś elementy. Najprawdopodoniej coś od silnika, tylko się jeszcze muszę rozejrzeć za referencjami silników spalinowych (ze studiów nic nie zostało). No a te wloty to czy ja wiem takie niewielkie odstępstwo od rzeczywistości chyba może zostać:D. Mogę ci Saygon nawet powiedzieć, że o konstrukcjach maszyn się swego czasu uczyłem. Nawet próbowali mnie nauczyć podstaw wytrzymałości zmęczeniowej metali, ale.... Może jak podeślesz jakieś propozycje to się namyślę:D A teraz najmniej ciekawa inforamcja tydzień przerwy. Zaczynam urlop ;D
boms Napisano 14 Luty 2003 Napisano 14 Luty 2003 tak z ciekawosci spytam (bo jak dotychczas nie mialem okazji modelowac zadnego samochodu ani innego pojazdu) - jaka jest wyzszosc modelowania organicznego? niektorzy wyznaja przeciez zasade modelowania aut spline\'ami... jaka jest roznica w efekcie koncowym? ktora metoda jest latwiejsza, szybsza, dajaca wiecej mozliwosci? z gory dziekuje za odpowiedz na nurtujace mnie pytania... :) pozdroofki milego urlopu
Blooddragon Napisano 15 Luty 2003 Napisano 15 Luty 2003 no tak z boksa, głupie pytanie :) hehe Jak ustawisz tam jakieś cylindry czy coś to będzie spoko. Nie mogę się doczekać następnego fotosa. Przyjemnego urlopu
SiD Napisano 20 Luty 2003 Napisano 20 Luty 2003 No nie powiem zarypisty jest ten projekt pomysł godzien gratulacji chyba ja tez zaczne tutaj daac wam moje projekty wkoncu pokazywac musze sie czyms pochwalic niom nie hehehe
Gość fullofstars Napisano 22 Luty 2003 Napisano 22 Luty 2003 prawde mowiac nie bardzo moge sobie wyobrazic ten model z jakimis texturami jak dla mnie to on powinien byc caly szary/bialy (tak jak jest) bo na pewno blyszczacy czerwony lakier nie pasuje
Bacry Napisano 24 Luty 2003 Autor Napisano 24 Luty 2003 Witam:) Właśnie wróciłem z urolpu i pewnie wezmę się za dalszą pracę. Co do tekstury to pewnie będzie to jednolity kolor. Może będą jakieś dodatki w miejscach wlotów powietrza itp. No i oczywiście dużo brudu:D Troszkę przetarć itp:D Pozdrawiam Bacry
Bacry Napisano 11 Marzec 2003 Autor Napisano 11 Marzec 2003 No i tak jak obiecałem, a będzie tego duuużo:D
Bacry Napisano 11 Marzec 2003 Autor Napisano 11 Marzec 2003 No i czwarty:D, a był jeszcze piąty, ale wam daruję:D
Bacry Napisano 11 Marzec 2003 Autor Napisano 11 Marzec 2003 A tutaj, coś nad czym siedziałem prawie tydzień:) ale po prostu ten nowy Unwrap jest strasznie wolny (za to ma cudowne opcje)
SCORPI Napisano 11 Marzec 2003 Napisano 11 Marzec 2003 te cienkie rurki na silniku by chyba odpadły podczas gdy by to zasuwało :D albo jakby ktoś coś rzuciłby w to.... [Edited on 11-3-2003 by SCORPI]
Tomek Kosiorek Napisano 11 Marzec 2003 Napisano 11 Marzec 2003 mi bardzo podoba sie ten model tylko nie zepsuj tekstur(nie takie jaskrawe)-rewelacja pozdrowienia tomek:D ps. saygon-kolejny frustrat na forum Cie zaatakowal? jeszcze raz pozdrowienia tomek:D [Edited on 11-3-2003 by Tomek Kosiorek]
boms Napisano 11 Marzec 2003 Napisano 11 Marzec 2003 G-Sus! Bacry, widze, ze kochasz detale... (podobnie jak w taborach)... :) w ogole strasznie mnie kulaja takie klimaty... :D mam tylko takie pytanie - to, co zalaczyles, to unwrap, ale dla jakiego typu mapowania?? i czy jak teraz bedziesz robil teksturke, to bedzie to jeden obrazek? pozdroofki [Edited on 11-3-2003 by boms]
gollum1 Napisano 11 Marzec 2003 Napisano 11 Marzec 2003 Cze Ja mam tylko takie jedno pytanko, ile nad tym siedziałeś? Nioe bede mówił, że super itd. bo to już wiesz :D Powodzenia i życzę pierwszego miejsca Gollum1 P.s. Ludzie mówcie co chcecie ale ten facet chyba nie ma co robić - tylko szczegóły w swoich modelach :D:D:D:D
Bacry Napisano 12 Marzec 2003 Autor Napisano 12 Marzec 2003 To co widać to oczywiście unwrap UVW. A co do współrzędnych mapowania to nie da siętego tak łatwo opisać. Może jak będę miał więcej czasu to jakiegoś tutka walnę o unwrapie w maxie 5. Bo wszystko zostało zrobione na poziomie unwrapa, bez zabawy w uvwmap. Tylko za pomocą normalmaping w unwrap. No i oczywiście w związku z tym będzie to jedna bitmapa. Muszę tylko troszkę zwiększyć te małe detale. Jak na razie sprawdzałem to w rozdziałce 4096x4096. Naprawdę czad w JPG przy 100% zajmuje 7MB. A co do odpadania rurek to zdaję sobie z tego sprawę, ale zwyczajnie nie mogłem się opanować. Może dodam nad silnikiem jakąś kratkę. Zawsze można wytłumaczyć, że powietrze ma mniejszą gęstość:D No ale... Co do tekstur to myślałem coś o zieleni takiej głębokiej:D Ale jeszcze to tochę potrwa bo w pracy niezłe zamieszanie:D Pozdrawiam Bacry
boms Napisano 12 Marzec 2003 Napisano 12 Marzec 2003 oj, Bacry, zeby Cie tylko do Iraku nie oddelegowali... ;) pozdro p.s. czekam na tutka o unwrapie... (ten o shag hair pomogl... :))
Blooddragon Napisano 12 Marzec 2003 Napisano 12 Marzec 2003 hehe a można to wydrukowac, wyciąć i poskładać:D hehehe jak na mnie, to to jest kosmos!!! w maxie 4 też tak sie da?:)
Bacry Napisano 20 Marzec 2003 Autor Napisano 20 Marzec 2003 Hej:D ciężko z czasem. No więc tak posklejać to się nie bardzo da. Bo zwiększyłem wielkość małych części a zmiejszyłem duże. No i ogólnie to jest tylko przybliżenie. Kąt planowania normalnych to 45 stopni, przeważnie. No i niestety max5 dużo wnosi do mapowania. Ma duuużo większe możliwości niż 4, ale i w 4 da się podobnie tylko więcej czasu zajmie:D Pozdrawiam Bacry P.S. Tekstura prawie gotowa, tylko mi Irak przeszkadza:D
SiD Napisano 20 Marzec 2003 Napisano 20 Marzec 2003 Bardzo duszo szczegółów fajowa praca heheh podoba mi sie bardzo fajowata hehee
Bacry Napisano 27 Marzec 2003 Autor Napisano 27 Marzec 2003 No i niewielki update. Wiem, że już termin upłynął, ale cóż. Ciekawe kiedy zarchiwizują tą bitwę:D http:/bacry.w.interia.pl/speeder3.jpg Pozdrawiam Bacry [Edited on 27-3-2003 by Bacry]
Gotham Napisano 27 Marzec 2003 Napisano 27 Marzec 2003 Hi, Coś się nie popisałeś znajomością regulaminu ;)
saygon Napisano 27 Marzec 2003 Napisano 27 Marzec 2003 jakbyś dal czarny kolor to sprawiałby wrażenie potęgi(jeszcze większe niż teraz) a i myślalem, że to bedzie miejsze w stosunku do czlowieka, bo jak jest w takiej proporcji to odwołuje to co pisalem o otworach. z przodu. swietna robota.
Bacry Napisano 28 Marzec 2003 Autor Napisano 28 Marzec 2003 O to i nowe screeny. Też myślałem o zmianie koloru, ale nie bardzo mogę zrobić czarny, bo nie będzie widać zacieków. Chyba, że wersja ekskluziw z wysokim reflection:D Ale to się zobaczy. Na tylnym sterze napis jest obrucony więc z niego zrezygnuję. Więc nie bierzcie tego pod uwagę. Pozdrawiam Bacry. Teraz wersja z większą kompresją:D
Bremen Napisano 28 Marzec 2003 Napisano 28 Marzec 2003 oglnie bardzo pozytywne wrazenie ale jedno mam tez zastrzezenie :P...mianowicie chciales zrobic takie wytarcia w lakierze :)...no i wyszlo ci ale nie do konca bo gdzie niegdzie to ma siem wrazenie ze zamiast wytarc sa odbica :)...mozesz zawsze zrobic go bardziej brodnego :)...dodac na spodzie jakis piasek itp. Urealniej go jeszcze bardziej :P:P
boms Napisano 28 Marzec 2003 Napisano 28 Marzec 2003 wyglada swietnie, a pomalowany jest faktyczne PO POLSKU :D hieh... czy czolgi, ktore (jak mniemam) widzisz na codzien w pracy tez maja takie zacieki?? :o a czy ta czerwono-biala gwiazda to jakas ukryta aluzja polaczona z prorocza wizja Polski za kilkadziesiat lat?? ;) pozdroofki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się