Napisano 11 Wrzesień 201014 l Witam, Jako że Evo jest skończone (muszę go tylko wyrenderować, ale brakuje mi ramu, jak tylko sobie coś załatwie to wrzucam do finished, i domodelowac kilka elementów w Lancerze) zaczynam kolejny projekt, tym razem amerykański muscle czyli Challanger :) Przód: Reflektory, nieskończone jeszcze: Edytowane 23 Wrzesień 201014 l przez Berger
Napisano 11 Wrzesień 201014 l Dajesz dajesz młody :) pokaż coś więcej, bok albo jakiś szerszy kadr czy cuś... salut.
Napisano 11 Wrzesień 201014 l Autor Ok, kilka innych rzutów, zaznaczam, że maska będzie robiona jeszcze raz (kopia z bazy modelu), narazie jest tam kilka bugów (za pomoc przy niej dziękuje Johnemu ;):
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Spoko, Thunder. Mitsubishi ma zamiar kupić Dodge'a i będzie sprzedawać Challengera na rynku japońskim jako Mitsubishi Lancer Coupe. Serio.
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Autor Ok, mały up przy grillu, ofc jest on teraz wysunięty do przodu, jak wytne otwór to będzie na poprawnym miejscu :) Edit: Szybki fix: Edytowane 12 Wrzesień 201014 l przez Berger
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Autor Przednie logo: I mały render pod folio: Edytowane 13 Wrzesień 201014 l przez Berger
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Zadziwiasz mnie Nie dość, że super modele to jeszcze w krótkim czasie z renderownia się podciągnąłeś . rispekt :)
Napisano 13 Wrzesień 201014 l ten render do folio zwiększ ms bo bardzo widać poligony na krawędzi chromu :) chyba możesz jeszcze tylko wyciąć napis w podstawce lekko dorobić kawałki od odlewu i bd fotoreal :P bardzo ładnie ci idzie
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Autor Dzięki wielkie wszystkim. Cortes: ano dlaczego nie, potem się tym pobawie :) Tymczasem mały update na tyłach, bez detali typu świecidełka i odblaski póki co:
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Autor Kilka podziałów elementów, m.in. klamka, wlew jeszcze raz trzeba zrobić :) Szerszą szczelinę pod drzwiami robię specjalnie:
Napisano 15 Wrzesień 201014 l Autor Próbny test (fajnie to brzmi) studia, bo takie rendery u mnie leżą :)
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Albo mi sie wydaje albo zamiast metody małych krokow, stosujesz wielkie skoki:D Jak dotąd mucha nie siada!
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Autor Dzięki wszystkim ;) Podstavsky: Chodzi o emblematy na karoserii? Wszystkie będą, czy to SRT, Challenger czy Dodge ;) Tymczasem felga, pojawił się też wiekszy problem, max niektórych krawędzie nie chce wygładzać; nie ma tam podwójnych wertexów lub crease'a z ms'a: Robi tam dziwne cieniowanie, rodem z game artu.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Autor I kolejny teścik, materiał dość słabe, szczególnie kół i reflektorów:
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Świetnie Ci to wychodzi, naprawde mi sie podoba :) Podobaja mi sie te miekkie refleksy od swiatla, nie wiem jak sa zrobione ale sa ladne :) w koncowych renderkach fajnie by bylo cala kamere lekko przekrecic zeby autko bylo pod ukosem odrazu lepiej wygladaja takie autka :) powodzenia juz nie wiele Ci zostalo
Napisano 17 Wrzesień 201014 l model wypasik, ale płatki metalizujące za duże, co widać szczególnie na dachu
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Piękny samochód :) Sam plus za wybór , fajnie idzie ,powodzenia życzę :)
Napisano 17 Wrzesień 201014 l naprawde good work ale moim zdaniem takie rzeczy jak modelowanie mikroskopijnych log na felgach i tego typu rzeczy to juz typowo dla szpanu, bo na renderze ogólnym i tak nigdy tego nie będzie widać - no chyba że masz w planach makro rendery, to tak
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Stachu napisał: naprawde good work ale moim zdaniem takie rzeczy jak modelowanie mikroskopijnych log na felgach i tego typu rzeczy to juz typowo dla szpanu, bo na renderze ogólnym i tak nigdy tego nie będzie widać - no chyba że masz w planach makro rendery, to tak no tutaj mozna by sie sprzeczac, przy dobrym aa i w rozdzialce full hd lub wiekszej takie rzeczy beda na pewno widoczne i bardzo dobrze ze brazniew stara sie je wydobyc, da to znakomity efekt...
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Autor Stachu: I tak to logo będzie w innych miejscach, więc warto sobie taki bajer wymodelować :) Felga mniej więcej skończona, zostały tarcza i zaciski :)
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Fajny model sobie wybrales, sam go mam gdzies zaczetego, ale maska mnie za bardzo zaczela wkurzac i odstawilem go na blizej nieokreslony czas. Swietnie ci idzie, bardzo czysciutko i bez zagiec, fajny detal, ale wydaje mi sie ze na przetloczeniu maski zrobiles za duzy chamfer i linia przedniego pasa, tam gdzie konczy sie maska powinna bych chyba pod wiekszym katem (zaznaczylem na obrazku o co mi chodzi). Nie wiem czy bedzie ci sie to chcialo jeszcze poprawiac,to takie czepialstwo, bo mimo to i tak uwazam ze model jest swietny. Aha no i moglbys pokazac siatke tej maski, potpatrzylbym jak ty sobie z tym poradziles :)
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Autor Pawelkos: Dzięki, zaraz zabieram się za poprawki :) cortes: Dzięki, też będzie poprawione ;) nvidia: już wrzuce poprawioną wersję :P A tak logo na zbliżeniu wygląda: Jeszcze poprawię trochę kształt felgi przy śrubach.
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Wspaniale, wspaniale! :) Naprawdę miło się patrzy na tego typu detale! Moim zdaniem taki szczegół będzie ważny przy końcowej scenie. A to dlatego, że jak wyrenderowałbyś ją w ogromnej rozdzielczości, to przynajmniej będzie coś widać, a nie płaską powierzchnię czy zarys "czegoś", czemu bliżej do plamy :) Pracuj dalej. Dla mnie bomba w każdym calu!
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Autor Ok, maska trochę poprawiona, muszę jeszcze pozmieniać nieco w przedniej części i wlocie: Logo prezentuje się w miarę dobrze, przy większej rozdziałce może będzie go coś widać, zauważyłem też dopiero od dołu jak krzywy słupek jest przy masce :) Nie zauważyłem, że nie łączy się on z nią w całości, więc musze tamto miejsce jeszcze przerobić:
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Fajnie wyglada, tylko te oponki troche od reszty odstaja, wydaje mi sie ze ciutke mniejszy disp boku opony i moze nie troszke mniej sie blyszca, i bedzie suuper :) Te swiatelka zapalone w ps dodales czy w maxsie jakos poustawiane ??
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Model całkiem ładny. Na siłę można powytykać mniejsze nierówności (m.in. wlot na masce), ale nie ma sensu, gdyż na renderze na pewno tego widać nie będzie :). Dobrze, że wymodelowałeś logo, bo na takich zbliżeniach jak to, textura rzucała by się w oczy :) Ps. Jak na moje oko, robisz stanowczo za ostre chamfery. Na ostatnim screenie dobrze to widać. Znalazłem trochę czasu i oto różnice, które udało mi się wychwycić. Jest jeszcze ich więcej, ale to na pewno dla tego, że niedawno zacząłeś modelowanie tego pięknego wozu. http://img38.imageshack.us/img38/233/1614kk.jpg Pozdrawiam. I powodzenia z renderingiem tylnych świateł :) Edit: pewnie nie zrozumiesz pętelki z czerwonym kolorem. Za ostra jest tam krawędź karoserii. Teraz będzie ciężko to poprawić... Edytowane 18 Wrzesień 201014 l przez blomd
Napisano 18 Wrzesień 201014 l Autor blomd: Dzięki, popatrze jeszcze na te miejsca :) Tymczasem lusterko:
Napisano 19 Wrzesień 201014 l Z dnia na dzien robisz co raz lepsze renderki, detal i model. Fajnie ze dodales ten napis na lusterku taki fajny akcent.
Napisano 20 Wrzesień 201014 l Autor Dzięki wszystkim, mały up z boku: Do dodania jeszcze jedno przetłoczenie w środku, zamki z przody i jakieś gumowe detale. Update: Na dziś tyle: Edytowane 20 Wrzesień 201014 l przez Berger
Napisano 21 Wrzesień 201014 l Ładny model się szykuje. Fajne tempo masz ;-) i całkiem dobrze Ci to idzie. Brawo :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto