Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Jako że Evo jest skończone (muszę go tylko wyrenderować, ale brakuje mi ramu, jak tylko sobie coś załatwie to wrzucam do finished, i domodelowac kilka elementów w Lancerze) zaczynam kolejny projekt, tym razem amerykański muscle czyli Challanger :)

Przód:

 

mod04.th.jpg

 

Reflektory, nieskończone jeszcze:

 

mod05.th.jpg

 

mod07w.th.jpg

Edytowane przez Berger

  • Odpowiedzi 65
  • Wyświetleń 8,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dajesz dajesz młody :)

pokaż coś więcej, bok albo jakiś szerszy kadr czy cuś...

salut.

Napisano
  • Autor

Ok, kilka innych rzutów, zaznaczam, że maska będzie robiona jeszcze raz (kopia z bazy modelu), narazie jest tam kilka bugów (za pomoc przy niej dziękuje Johnemu ;):

 

mod08.th.jpg

 

mod09.th.jpg

 

mod010.th.jpg

Napisano

Mitsubishi Challanger nam się szykuje :D

Napisano

A jednak wrzuciłeś na forum:) Jedziesz, jedziesz

Napisano

Spoko, Thunder. Mitsubishi ma zamiar kupić Dodge'a i będzie sprzedawać Challengera na rynku japońskim jako Mitsubishi Lancer Coupe. Serio.

Napisano
  • Autor

Ok, mały up przy grillu, ofc jest on teraz wysunięty do przodu, jak wytne otwór to będzie na poprawnym miejscu :)

 

mod011.th.jpg

 

Edit: Szybki fix:

 

mod012.th.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano
  • Autor

Przednie logo:

 

mod013.th.jpg

 

I mały render pod folio:

 

logorv.th.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano

Zadziwiasz mnie Nie dość, że super modele to jeszcze w krótkim czasie z renderownia się podciągnąłeś . rispekt :)

Napisano

ten render do folio zwiększ ms bo bardzo widać poligony na krawędzi chromu :)

 

chyba możesz jeszcze tylko wyciąć napis w podstawce lekko dorobić kawałki od odlewu i bd fotoreal :P

 

bardzo ładnie ci idzie

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie wszystkim.

 

Cortes: ano dlaczego nie, potem się tym pobawie :)

 

Tymczasem mały update na tyłach, bez detali typu świecidełka i odblaski póki co:

 

mod015.th.jpg

 

mod16.th.jpg

Napisano
  • Autor

Kilka podziałów elementów, m.in. klamka, wlew jeszcze raz trzeba zrobić :)

 

mod018.th.jpg

 

Szerszą szczelinę pod drzwiami robię specjalnie:

 

mod019.th.jpg

 

mod020.th.jpg

Napisano
  • Autor

Próbny test (fajnie to brzmi) studia, bo takie rendery u mnie leżą :)

 

studio01.th.jpg

Napisano

Albo mi sie wydaje albo zamiast metody małych krokow, stosujesz wielkie skoki:D Jak dotąd mucha nie siada!

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim ;)

Podstavsky: Chodzi o emblematy na karoserii? Wszystkie będą, czy to SRT, Challenger czy Dodge ;)

 

Tymczasem felga, pojawił się też wiekszy problem, max niektórych krawędzie nie chce wygładzać; nie ma tam podwójnych wertexów lub crease'a z ms'a:

 

mod024.th.jpg

 

mod023.th.jpg

 

mod022.th.jpg

 

Robi tam dziwne cieniowanie, rodem z game artu.

Napisano
  • Autor

I kolejny teścik, materiał dość słabe, szczególnie kół i reflektorów:

 

studio02.th.jpg

Napisano

Świetnie Ci to wychodzi, naprawde mi sie podoba :) Podobaja mi sie te miekkie refleksy od swiatla, nie wiem jak sa zrobione ale sa ladne :) w koncowych renderkach fajnie by bylo cala kamere lekko przekrecic zeby autko bylo pod ukosem odrazu lepiej wygladaja takie autka :) powodzenia juz nie wiele Ci zostalo

Napisano

naprawde good work ale moim zdaniem takie rzeczy jak modelowanie mikroskopijnych log na felgach i tego typu rzeczy to juz typowo dla szpanu, bo na renderze ogólnym i tak nigdy tego nie będzie widać - no chyba że masz w planach makro rendery, to tak

Napisano
  Stachu napisał:
naprawde good work ale moim zdaniem takie rzeczy jak modelowanie mikroskopijnych log na felgach i tego typu rzeczy to juz typowo dla szpanu, bo na renderze ogólnym i tak nigdy tego nie będzie widać - no chyba że masz w planach makro rendery, to tak

 

no tutaj mozna by sie sprzeczac, przy dobrym aa i w rozdzialce full hd lub wiekszej takie rzeczy beda na pewno widoczne i bardzo dobrze ze brazniew stara sie je wydobyc, da to znakomity efekt...

Napisano
  • Autor

Stachu: I tak to logo będzie w innych miejscach, więc warto sobie taki bajer wymodelować :)

 

Felga mniej więcej skończona, zostały tarcza i zaciski :)

 

mod026.th.jpg

 

mod027.th.jpg

Napisano

Fajny model sobie wybrales, sam go mam gdzies zaczetego, ale maska mnie za bardzo zaczela wkurzac i odstawilem go na blizej nieokreslony czas. Swietnie ci idzie, bardzo czysciutko i bez zagiec, fajny detal, ale wydaje mi sie ze na przetloczeniu maski zrobiles za duzy chamfer i linia przedniego pasa, tam gdzie konczy sie maska powinna bych chyba pod wiekszym katem (zaznaczylem na obrazku o co mi chodzi). Nie wiem czy bedzie ci sie to chcialo jeszcze poprawiac,to takie czepialstwo, bo mimo to i tak uwazam ze model jest swietny. Aha no i moglbys pokazac siatke tej maski, potpatrzylbym jak ty sobie z tym poradziles :)

61771835.jpg

Napisano
  • Autor

Pawelkos: Dzięki, zaraz zabieram się za poprawki :)

cortes: Dzięki, też będzie poprawione ;)

nvidia: już wrzuce poprawioną wersję :P

 

A tak logo na zbliżeniu wygląda:

 

studio05.th.jpg

 

Jeszcze poprawię trochę kształt felgi przy śrubach.

Napisano

Wspaniale, wspaniale! :) Naprawdę miło się patrzy na tego typu detale! Moim zdaniem taki szczegół będzie ważny przy końcowej scenie. A to dlatego, że jak wyrenderowałbyś ją w ogromnej rozdzielczości, to przynajmniej będzie coś widać, a nie płaską powierzchnię czy zarys "czegoś", czemu bliżej do plamy :)

 

Pracuj dalej. Dla mnie bomba w każdym calu!

Napisano
  • Autor

Ok, maska trochę poprawiona, muszę jeszcze pozmieniać nieco w przedniej części i wlocie:

 

mskt.th.jpg

 

Logo prezentuje się w miarę dobrze, przy większej rozdziałce może będzie go coś widać, zauważyłem też dopiero od dołu jak krzywy słupek jest przy masce :) Nie zauważyłem, że nie łączy się on z nią w całości, więc musze tamto miejsce jeszcze przerobić:

 

studio06m.th.jpg

Napisano

Fajnie wyglada, tylko te oponki troche od reszty odstaja, wydaje mi sie ze ciutke mniejszy disp boku opony i moze nie troszke mniej sie blyszca, i bedzie suuper :) Te swiatelka zapalone w ps dodales czy w maxsie jakos poustawiane ??

Napisano

Super... //wpatruje się jak w obrazek//

 

Ale co z lusterkami?

Napisano

Model całkiem ładny. Na siłę można powytykać mniejsze nierówności (m.in. wlot na masce), ale nie ma sensu, gdyż na renderze na pewno tego widać nie będzie :). Dobrze, że wymodelowałeś logo, bo na takich zbliżeniach jak to, textura rzucała by się w oczy :)

Ps. Jak na moje oko, robisz stanowczo za ostre chamfery. Na ostatnim screenie dobrze to widać.

Znalazłem trochę czasu i oto różnice, które udało mi się wychwycić. Jest jeszcze ich więcej, ale to na pewno dla tego, że niedawno zacząłeś modelowanie tego pięknego wozu.

http://img38.imageshack.us/img38/233/1614kk.jpg

 

Pozdrawiam. I powodzenia z renderingiem tylnych świateł :)

Edit: pewnie nie zrozumiesz pętelki z czerwonym kolorem. Za ostra jest tam krawędź karoserii. Teraz będzie ciężko to poprawić...

Edytowane przez blomd

Napisano
  • Autor

blomd: Dzięki, popatrze jeszcze na te miejsca :)

 

Tymczasem lusterko:

 

mod028.th.jpg

 

mod029.th.jpg

Napisano

Z dnia na dzien robisz co raz lepsze renderki, detal i model. Fajnie ze dodales ten napis na lusterku taki fajny akcent.

Napisano

moze lepiej Drivers in miror are losers?

Ogólnie coraz fajniej.

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim, mały up z boku:

 

mod030.th.jpg

 

Do dodania jeszcze jedno przetłoczenie w środku, zamki z przody i jakieś gumowe detale.

 

Update:

Na dziś tyle:

 

mod31.th.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano

Ładny model się szykuje. Fajne tempo masz ;-) i całkiem dobrze Ci to idzie. Brawo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności