Skocz do zawartości

Dodge Challenger 2008 SRT8


Berger

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jako że Evo jest skończone (muszę go tylko wyrenderować, ale brakuje mi ramu, jak tylko sobie coś załatwie to wrzucam do finished, i domodelowac kilka elementów w Lancerze) zaczynam kolejny projekt, tym razem amerykański muscle czyli Challanger :)

Przód:

 

mod04.th.jpg

 

Reflektory, nieskończone jeszcze:

 

mod05.th.jpg

 

mod07w.th.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki wszystkim ;)

Podstavsky: Chodzi o emblematy na karoserii? Wszystkie będą, czy to SRT, Challenger czy Dodge ;)

 

Tymczasem felga, pojawił się też wiekszy problem, max niektórych krawędzie nie chce wygładzać; nie ma tam podwójnych wertexów lub crease'a z ms'a:

 

mod024.th.jpg

 

mod023.th.jpg

 

mod022.th.jpg

 

Robi tam dziwne cieniowanie, rodem z game artu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie Ci to wychodzi, naprawde mi sie podoba :) Podobaja mi sie te miekkie refleksy od swiatla, nie wiem jak sa zrobione ale sa ladne :) w koncowych renderkach fajnie by bylo cala kamere lekko przekrecic zeby autko bylo pod ukosem odrazu lepiej wygladaja takie autka :) powodzenia juz nie wiele Ci zostalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde good work ale moim zdaniem takie rzeczy jak modelowanie mikroskopijnych log na felgach i tego typu rzeczy to juz typowo dla szpanu, bo na renderze ogólnym i tak nigdy tego nie będzie widać - no chyba że masz w planach makro rendery, to tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde good work ale moim zdaniem takie rzeczy jak modelowanie mikroskopijnych log na felgach i tego typu rzeczy to juz typowo dla szpanu, bo na renderze ogólnym i tak nigdy tego nie będzie widać - no chyba że masz w planach makro rendery, to tak

 

no tutaj mozna by sie sprzeczac, przy dobrym aa i w rozdzialce full hd lub wiekszej takie rzeczy beda na pewno widoczne i bardzo dobrze ze brazniew stara sie je wydobyc, da to znakomity efekt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny model sobie wybrales, sam go mam gdzies zaczetego, ale maska mnie za bardzo zaczela wkurzac i odstawilem go na blizej nieokreslony czas. Swietnie ci idzie, bardzo czysciutko i bez zagiec, fajny detal, ale wydaje mi sie ze na przetloczeniu maski zrobiles za duzy chamfer i linia przedniego pasa, tam gdzie konczy sie maska powinna bych chyba pod wiekszym katem (zaznaczylem na obrazku o co mi chodzi). Nie wiem czy bedzie ci sie to chcialo jeszcze poprawiac,to takie czepialstwo, bo mimo to i tak uwazam ze model jest swietny. Aha no i moglbys pokazac siatke tej maski, potpatrzylbym jak ty sobie z tym poradziles :)

61771835.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawelkos: Dzięki, zaraz zabieram się za poprawki :)

cortes: Dzięki, też będzie poprawione ;)

nvidia: już wrzuce poprawioną wersję :P

 

A tak logo na zbliżeniu wygląda:

 

studio05.th.jpg

 

Jeszcze poprawię trochę kształt felgi przy śrubach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspaniale, wspaniale! :) Naprawdę miło się patrzy na tego typu detale! Moim zdaniem taki szczegół będzie ważny przy końcowej scenie. A to dlatego, że jak wyrenderowałbyś ją w ogromnej rozdzielczości, to przynajmniej będzie coś widać, a nie płaską powierzchnię czy zarys "czegoś", czemu bliżej do plamy :)

 

Pracuj dalej. Dla mnie bomba w każdym calu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, maska trochę poprawiona, muszę jeszcze pozmieniać nieco w przedniej części i wlocie:

 

mskt.th.jpg

 

Logo prezentuje się w miarę dobrze, przy większej rozdziałce może będzie go coś widać, zauważyłem też dopiero od dołu jak krzywy słupek jest przy masce :) Nie zauważyłem, że nie łączy się on z nią w całości, więc musze tamto miejsce jeszcze przerobić:

 

studio06m.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model całkiem ładny. Na siłę można powytykać mniejsze nierówności (m.in. wlot na masce), ale nie ma sensu, gdyż na renderze na pewno tego widać nie będzie :). Dobrze, że wymodelowałeś logo, bo na takich zbliżeniach jak to, textura rzucała by się w oczy :)

Ps. Jak na moje oko, robisz stanowczo za ostre chamfery. Na ostatnim screenie dobrze to widać.

Znalazłem trochę czasu i oto różnice, które udało mi się wychwycić. Jest jeszcze ich więcej, ale to na pewno dla tego, że niedawno zacząłeś modelowanie tego pięknego wozu.

http://img38.imageshack.us/img38/233/1614kk.jpg

 

Pozdrawiam. I powodzenia z renderingiem tylnych świateł :)

Edit: pewnie nie zrozumiesz pętelki z czerwonym kolorem. Za ostra jest tam krawędź karoserii. Teraz będzie ciężko to poprawić...

Edytowane przez blomd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności