Skocz do zawartości

Teczka 3d: początki, conceptarty


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

attachment.php?attachmentid=75609&d=1289381645

 

chociaż te które będą finalnie mi się podobają myślę że z kilku opcji przestawionych niebyły najlepsze, moim faworytem są te :)

Edytowane przez Uriel
  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dostaniemy jeszcze jakieś 3d w tym wątku? takie wiesz, gejmartowe. Pomimo nazwy to jest bardziej wątek 2D niż 3D. Demonik fajny ale rób w perspektywie, popatrz na fajny tutek omena o walorze, próbuj jakieś speedy robić żeby tylko przestrzeń złapać, ucz się. W tej chwili idziesz na łatwiznę.

Napisano

Ej, ja tu zadnego gameartu nie widzę.

No chyba zeby te - sketchupowe pewnie - rzeczy liczyć.

Jeśli mogę doradzić - skup się na normalnym gamearcie, koncepty to najwęższe wejście do branży niestety.

na jednego grafika 2d przypada kikudziesięciu 3d pewnie.

Napisano

mirror to złooo... nie ma człowieka który ma identyczne dwie połowy twarzy O_o.... i to od razu wygląda nienaturalnie i strasznie dla mnie... no i gdzie jakieś modele?

Napisano (edytowane)

Zawsze myślałem że odbicia są dobre dla gry :) ale świeżak jestem to się kłócić nie będę, z walorem mam problemy. Odnośnie 3d to ostatnimi czasy robię go sporo ale będę wrzucał na stronę dopiero jak cały projekt tu zawita pewnie i tak w oddzielnym wątku. tak czy inaczej i tak będą to modele z sketchupa :). Po prostu jak zamieszczam me prace w dziale 2d to czuje że to tak nie do końca dział doń przeznaczony, nie wspomniawszy o 3d. A wolał bym w swej teczce trzymać wszystkie moje prace :).

 

Jeśli to co robię nie jest gameartem to czym :) skoro właśnie do gier te prace są przeznaczone, ale może się nie znam.

 

I żebyście mnie nie zjedli packa 3d :), a dokładnie działko, render max.

 

Także mirror :)

 

attachment.php?attachmentid=75633&d=1289548293

Edytowane przez Uriel
Napisano (edytowane)

Pffhehe - mirror z maxa nie e jest zły ( czasemw ręcz przydatny), chociaż nie sytmetryczne prace lepiej wyglądają. Mirror w conceptach - jest zły ze wzgledu na oswietlenie - bo widac ze skonczyles polowe pracy , zmirrororwales a poptem cos tam ewentualnie maznales.Nie mówiąc już o fakcie że wygląda to jakbys po porstu nie potrafił tego namalowac ( dla osob ktre wczesniej nie widzialy twoich prac). Gameart - modele 3d lowpoly do gier, concepty to 2d.

 

co do tego działka- to jest highbez turbosmootha? Jeśli tak to okej ale brakuje jeszcze, jeśli low to jest za dużo rzeczy które mogą być na normalu. Jak pokazujesz modele ( neiwiem jak w sketchupie czy tam masz opcje podejrzenia statysyk modelu) to napisz ile trisów chociaż i pokaż siatke.

Edytowane przez ultrakaka
Napisano

ile się od was chłopaki uczę :), szkoda że teczkę założyłem trochę z dup, jeśli to nikomu nie przeszkadza będę tu wrzucał modele do podmalówek, może w przyszłości porwę się na jakiś model ale droga do tego jeszcze daleka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności