Napisano 10 Listopad 201014 l Autor chociaż te które będą finalnie mi się podobają myślę że z kilku opcji przestawionych niebyły najlepsze, moim faworytem są te :) Edytowane 10 Listopad 201014 l przez Uriel
Napisano 11 Listopad 201014 l Dostaniemy jeszcze jakieś 3d w tym wątku? takie wiesz, gejmartowe. Pomimo nazwy to jest bardziej wątek 2D niż 3D. Demonik fajny ale rób w perspektywie, popatrz na fajny tutek omena o walorze, próbuj jakieś speedy robić żeby tylko przestrzeń złapać, ucz się. W tej chwili idziesz na łatwiznę.
Napisano 11 Listopad 201014 l Ej, ja tu zadnego gameartu nie widzę. No chyba zeby te - sketchupowe pewnie - rzeczy liczyć. Jeśli mogę doradzić - skup się na normalnym gamearcie, koncepty to najwęższe wejście do branży niestety. na jednego grafika 2d przypada kikudziesięciu 3d pewnie.
Napisano 11 Listopad 201014 l mirror to złooo... nie ma człowieka który ma identyczne dwie połowy twarzy O_o.... i to od razu wygląda nienaturalnie i strasznie dla mnie... no i gdzie jakieś modele?
Napisano 12 Listopad 201014 l Autor Zawsze myślałem że odbicia są dobre dla gry :) ale świeżak jestem to się kłócić nie będę, z walorem mam problemy. Odnośnie 3d to ostatnimi czasy robię go sporo ale będę wrzucał na stronę dopiero jak cały projekt tu zawita pewnie i tak w oddzielnym wątku. tak czy inaczej i tak będą to modele z sketchupa :). Po prostu jak zamieszczam me prace w dziale 2d to czuje że to tak nie do końca dział doń przeznaczony, nie wspomniawszy o 3d. A wolał bym w swej teczce trzymać wszystkie moje prace :). Jeśli to co robię nie jest gameartem to czym :) skoro właśnie do gier te prace są przeznaczone, ale może się nie znam. I żebyście mnie nie zjedli packa 3d :), a dokładnie działko, render max. Także mirror :) Edytowane 12 Listopad 201014 l przez Uriel
Napisano 12 Listopad 201014 l Pffhehe - mirror z maxa nie e jest zły ( czasemw ręcz przydatny), chociaż nie sytmetryczne prace lepiej wyglądają. Mirror w conceptach - jest zły ze wzgledu na oswietlenie - bo widac ze skonczyles polowe pracy , zmirrororwales a poptem cos tam ewentualnie maznales.Nie mówiąc już o fakcie że wygląda to jakbys po porstu nie potrafił tego namalowac ( dla osob ktre wczesniej nie widzialy twoich prac). Gameart - modele 3d lowpoly do gier, concepty to 2d. co do tego działka- to jest highbez turbosmootha? Jeśli tak to okej ale brakuje jeszcze, jeśli low to jest za dużo rzeczy które mogą być na normalu. Jak pokazujesz modele ( neiwiem jak w sketchupie czy tam masz opcje podejrzenia statysyk modelu) to napisz ile trisów chociaż i pokaż siatke. Edytowane 12 Listopad 201014 l przez ultrakaka
Napisano 12 Listopad 201014 l No i rendery w gamearcie są na plaster. Liczy się real time. Ewidentnie można renderować hp żeby przyszpanować detalem;]
Napisano 12 Listopad 201014 l Autor ile się od was chłopaki uczę :), szkoda że teczkę założyłem trochę z dup, jeśli to nikomu nie przeszkadza będę tu wrzucał modele do podmalówek, może w przyszłości porwę się na jakiś model ale droga do tego jeszcze daleka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto