Plugawiciel Napisano 16 Październik 2010 Share Napisano 16 Październik 2010 witam , kolejny model zrobiony w wolnej chwili mial to byc typowy steampunk ale w trakcie postanowilem zrobic go nieco po swojemu. 8134tri , zPędzel ,max, photosklep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sliterin Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 (edytowane) Według mnie naprawdę sporo trisów Ci wyszło na według mnie w miarę prostą postać (np. zbędne trisy u góry butów), no ale jest to w sumie mało ważna rzecz. Z tych ważniejszych rzeczy, to przydałoby się jakbyś napisał jakiej wielkości teksturki były oraz to, że specular jest tragiczny - czyt. każdy materiał jak dla mnie świeci tak samo + spec u Ciebie w ogóle nie wyciąga detalu co szczególnie widać na "plecaczku". Co do mniej technicznych spraw, to nie podoba mi się, to że brakuje zagięć na materiale w okolicach kroku. Przyczepiając się nadal do spodni, ale tym razem o pomysł na teksture spodni, to według mnie jest niestety nie trafiona + brak detalu (jak kieszonki itp.) powoduje, że wygląda jak worek a nie spodnie. Jakbyś poprawił kilka spraw w tym modelu to naprawdę kawał porządnego modelu by wyszedł a obecnie jest po prostu w porządku. Edytowane 17 Październik 2010 przez Sliterin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 Znowu te tragiczne łapki. A tak to całkiem ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 Do momentu normal map modelik bardzo mi się podoba. Ma klimat, formę i ciekawy pomysł. Texturki już gorzej. Spec do wymiany. Zróżnicuj go dla każdego materiału. Kolor też nie dopracowany jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 Jak wyżej już napisano - specular ( szczególnie na kurtałce i czapce) świeci się za bardzo, tak samo na metalowych częściach jakoś tak plastikowo. Czerwony materiał moim zdaniem kolorystycznie dobrze dobrany ale sama texa w tych miejscach wygląda słabiutko. Ale całościowo po tych zmianach imo będzie wyglądać bardzo przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Selena Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 dobrze dobierasz kolorki...specular chyba masz na całości taki sam, wygląda jak ołowiany:) ogólnie kształty ma ok, fajny koncept ale trochę niedopracowany w pewnych miejscach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 17 Październik 2010 Autor Share Napisano 17 Październik 2010 dzieki za komentarze Sliterin- texa to 2048x2048 diff , normal , spec z teksturami ogulnie mam problem, jak widac nei sa moja mocna strona .. jesli chodzi o faldki na kroczu - we wczesnej fazie tam byly , ale jakos mi nie pasowaly lucek- nic ci nie umknie rece sa dokladnie z porpzedniego modelu , jak mam robic repeto dloni to mnie skreca... nastepny model w planach to kobieta , sprubuje sei przylorzyc :) F/X - tak jak pisalem powyrzej , maowanie tekstur to nijest to co lubie najbardziej ultrakaka - pewie tego nie widac , ale chcailem zrobic kurtke i cilider ze skury Selena - w pierwszej wersji calosc ubranka byla grafitowa, wygladalo to strasznie nudno wiec zdecydowalem sie na takie kolorki ,pozdor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 trochę wygląda jak plastikowa figurka ale myślę, że jak poprawisz speca to będzie OK, fajna postać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HollowCow Napisano 18 Październik 2010 Share Napisano 18 Październik 2010 Niezły, sfeter czy kórtka i kapelusz wyglądają jak z gumy. Ja bym tam zrobił coś bardziej skórzanego na przykład bo zbyt to jednolite + rig i fajna poza i już będzie wyglądac bardziej naturalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 20 Październik 2010 Share Napisano 20 Październik 2010 Faktycznie się spec świeci jak psu jajca, mapa jest za jasna. Siatkę bym kroił jeszcze na kolanach, butach, ilość loopów dookoła cylindra, klatka piersiowa, żeby zjechać do 4-5k. Ogólnie trzyma formę w miarę, jeszcze z proporcjami można by się pobawić, klatka piersiowa jakaś klockowata jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 25 Październik 2010 Share Napisano 25 Październik 2010 A ja dalej czekam na speca nowego ;] Popraw ta mapke. Dodaj szybkiego riga, jakies fajne oswietlenie, prezentacje i w ciagu jednego wieczoru modelik zyska bardzo duzo. Naprawde warto go dociagnac do konca :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 25 Październik 2010 Autor Share Napisano 25 Październik 2010 hey dzieki za motywacje , poprawe tego speca , tylko dajcie mi jeszcze troch czasu musze skonczyc pania wiking :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 30 Październik 2010 Share Napisano 30 Październik 2010 Ubranie jest do poprawy. Ogólna uwaga: jak cokolwiek robisz w 3d, pomyśl jak byś to zrobił w realu. Jakbyś zrobił marynarkę/spodnie? Z kawałków łączonych w jakiś sposób. Innymi słowy - brak szwów powioduje że ubranie wygląda żle. Popatrz na marynarki czy swetry, mają szwy wzdłuż boków, rękawy mają po wewnętrznej stronie, nogawki i po zewnętrznej i wewnętrznej. Dodatkowo szwy łączą rękawy z korpusem. Tutaj masz linka do przykładowych wykrojów: http://www.goldenline.pl/forum/1038220/burda-wykroje-dla-lalki-barbie Dodatkowo - ubranie jak z gumy bo zupełnie nie przetarte. jednolity kolor, zero przebarwień i przetarć czy plam np. po oleju. Jeśli to ma być skóra, to przetrzyj ją tu i ówdzie, i daj w te miejsca czarny specular. Tak samo cylinder - niby zgnieciony, ale powierzchnia nienaruszona. CZyli nie ma życia w tym modelu, nie ma "historii" - nic nie było użyte, wszystko nowe, ten gościu nic nie przeżył:) Często się dodaje jakieś blizny postaciom, łaty, rysy na ekwipunku żeby właśnie taką historię pokazać. Co do speculara - zły kontrast na mapce. Nawet jeśli kurtka skórzana się świeci, to specular na niej to jest mały ułamek speculara na metalu. Dodatkowo sprawdź levelsy w fotoszopie, bo zdaje się w ogóle nie masz bieli na teksturze. Dodatkowo specular działa tak, że materiały twarde, zbite (metal, plastik kamień) na krawędziach (tam gdzie są ocierane) mają specular większy. Metal fajnie jest zrobić ciemny w najbardziej specularowych miejscach, coby widać było kontrast fajny (i wtedy nie musisz dawac bardzo silnego speculara. Materiały miękkie czy malowane lakierem (skóra, drewno np) na otarciach będą miały (prawie zerowy) specular, bo tam jest ten miękki matowy materiał. Cylinder na górze bym rozszerzył. G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się