Napisano 19 Październik 201014 l Na łamach serwisu CGSociety.org pojawił się artykuł prezentujący kulisy produkcji trailera gry "Firefall" wykonanego przez Blur Studio. Więcej: features.cgsociety.org
Napisano 19 Październik 201014 l hej a ja mam takie pytanie z historii bo mi to spokoju nie daje :) Blur przy tworzeniu cinematica do Warhammera online przesiadł się na mental raya bo był super niesamowity i whatever a teraz z kolei na vraya, a moje pytanie brzmi na czym renderzyli przed tą przesiadka na mentala?
Napisano 19 Październik 201014 l Też mi się coś kojarzy, że Brazil ale nie mogłem znaleźć ostatecznego potwierdzenia moich przypuszczeń aż do teraz :) Nic więcej niż Twoje słowa mi nie potrzeba na potwierdzenie :) mrkrzysiek masz plusa za aktywność na lekcji i wiedzę historyczną :) PS. btw co oznacza skrót RS? Rapidshare? :D :F Edytowane 19 Październik 201014 l przez Destroyer
Napisano 19 Październik 201014 l "Rendering System" hmm dziwne, bez sensu, kto to wymyślił, nigdy bym nie wpadł ;P A Ty się Monio tak nie ciesz tylko ucz się do sprawdzianu z fizyki na jutro bo jak nie zdasz do nastepnej kalsy to dopiero będzie płacz i zgrzytanie zębami :D
Napisano 19 Październik 201014 l Jezzzzu... jeszcze tutaj mnie czopkami i pręcikami straszą. ;) Jak na razie zatrudniłem outsourcing do "Nietrywialnej" animacji którą mamy zrobić. ;)
Napisano 20 Październik 201014 l Hahaha, sorry chlopaki ale jak odpowiadalem na pytanie Destroyera to nie wyswietlilo mi wtedy jeszcze posta Monio :]
Napisano 21 Październik 201014 l Mimika tego pakera całkiem fajna, ale jak na Blur to ogólnie dość przeciętnie.
Napisano 23 Październik 201014 l Jak dla mnie na 7 tygodni pracy od punktu zero to jest wypas. No i to jeden z pierwszych projektow gdzie animacje supervisorowal nasz rodak - Hubert Daniel. Wiec, z czysto plemiennego obowiazku trzeba pochwalic ;-) t.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto