Paweł Kaczmarczyk Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Strasznie nienaturalna ta poza, nie wiem czy długo by się ta panienka utrzymała na nogach w dodatku trzymając tak broń. DaRoZ zrobił fajny over ale też brakuje mi równowagi, ona kręgosłup może mieć elastyczny ale nie ma wyśrodkowania ciężkości, gdyby ręce o coś oparła było by inaczej. Tutaj znalazłem przykład takiego wygiecia, ale zauważ, że cały ciężar jest oparty na szerokości zgiętych ud co pozwala jej rozłożyć odpowiednio masę. No i jeszcze spróbowałem zrobić szkic (niezbyt dokładnie bo nie miałem za wiele czasu, ale może dobrze zobrazuje o co chodzi z tą równowaga).
Adaś0101 Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 Dzięki Florianie za pomocną dłoń, nie wiem czy dam radę naprawić środek ciężkości jak pokazałeś, w tak późnym stadium, zrobię ile się da, ale czuję, że bardziej w stronę overa zapodanego przez Darka się to będzie skłaniało.
ICE Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Florian powiedz mi, co to za pani na tym zdjeciu? :}
Paweł Kaczmarczyk Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 ICE to Katcha Novak, a przynajmniej tak mam zapisane, fotka jak się nie mylę z sesji z playboya. ;p Miłego oglądania :D EDIT: Fajne jej fotki można też looknąć na my space http://www.myspace.com/katchanovak/photos/24400583#%7B%22ImageId%22%3A24400583%7D
Adaś0101 Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) A takie cuś? http://3.bp.blogspot.com/_0Ek2dt6DOfY/S3csD9Vi8cI/AAAAAAAADIc/imqVii2WjTo/s400/Syunya+Yamashita+(9).jpg Edytowane 2 Luty 2011 przez Adaś0101
Pasiterek Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Bo ma zmechanizowany wspomagany kręgosłup i dlatego może się wyginać jak kot.
polka dot Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 na młodych kobietach nie nauczycie się rysować. weźcie na warsztat stare krzesła
Adaś0101 Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 No dobra, jakimś cudem udało mi się przemalować nieszczęsne plery androidlaski, chociaż nie zostało to poprawione tak jak niektórzy mogli oczekiwać. Tak czy inaczej skopałem pracę dosyć ostro, więc i tak cieszę się jeżeli cokolwiek wygląda teraz nieco lepiej. Co do fryzury, jest ona powiązana z naturą postaci, szkoda waszych oczu na zamieszczanie pełnego opisu. Uploaded with ImageShack.us Dalsze uwagi odnośnie tej failrobótki będą mile widziane. Btw.Mi nadal chrome nie wyświetla kolorów we właściwy sposób, czy komuś z was podobny problem się przytrafił? Pozdrowiska:)
telthona Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 ja bym w ogóle zrezygnowała z takiej wypiętej pozy. coś takiego z pewnością mogłaby zrobić laska opierająca sie o super samochód, a nie laska trzymająca coś ciężkiego. bardzo to niezgrabnie wygląda. EDIT: FLORIAN P! brawo za znalezienie refki tak mocno niepoprawnej anatomicznie! nie ma to jak "dobry grafik komputerowy" który zretuszuje nawet łopatki! :P
Paweł Kaczmarczyk Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Adaś ostatecznie obrazek na plus. Twarzyczka na zoomie robi fajne wrażenie. telthona buehehe, teraz to już jedno kliknięcie w photoshopie. Ale ogólnej pozy taki "dobry grafik komputerowy" już nie zmieni więc w tym przypadku fotka jeszcze jest przydatna. ;)
CzAk1 Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 EDIT: FLORIAN P! brawo za znalezienie refki tak mocno niepoprawnej anatomicznie! nie ma to jak "dobry grafik komputerowy" który zretuszuje nawet łopatki! :P Dlatego pisałem kiedyś...nie ucz się z pornosków. :]
sucharek Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 myślę, że sztywność pozy to głównie wina tego, że tak bardzo 'wylizujesz' prace i pewnie naturalność gdzieś się gubi w tym, może pokaż jakieś takie luźne szkice swoich pań? :) ps. robot miażdży! :D
Swiezy Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Świetne koncepty jak na łysego zgreda (miniaturka) zarzuciłbyś coś więcej ;)
Adaś0101 Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 Też bym chciał coś więcej pokazać, ale roboty trzeba znowu szukać, więc zmuszony jestem swoją twórczość ograniczać do minimum:( Co do uwagi sucharka, to wydaje mi się, że głównie zawiódł punkt ciężkości i jest tak dziwnie, no nic, będą następne prace, wtedy się na zapas pomyśli:P
Swiezy Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 To chyba już profesja w polskim kraju "szukanie pracy" ;d skąd ja to znam ;) a nie znalazłbyś z Twoim skillem jakichś zleceń?
tr3buh Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 masz taki talent i nie mozesz znalezc roboty?! Daj spokoj...
Adaś0101 Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 Pomińmy ten temat, szkoda czasu i ochrzanu za offtop.
draegg Napisano 11 Luty 2011 Napisano 11 Luty 2011 (edytowane) Adaś, mnie na pierwszy rzut oka te heksagony spłaszczają bryłę. Zwłaszcza na udach i tyłeczku. Może bardziej wybiórczo je stosować, żeby tylko gdzieniegdzie światło zaznaczały? -edit- Nie dawało mi to spokoju, aż overa zrobiłem. Adaś, postawa (bynajmniej moralna) tej pani jest do naprawienia łatwymi półśrodkami: - lekki obrót całej scenki; - zmiana kąta lewej stopy (wiem, że ścięgna pod kolanem+łydka sugerują równoległe ułożenie stóp): zmiana konstrukcji buta po wewnętrznej stronie lewej stopy (żeby nie wyglądały jak skopiowane dwie prawe) oraz dodanie światła z tła na wierzchu tej stopy; - lekkie podcięcie pięt (taki "obcasik") dające złudzenie, że panna na palcach stoi; - wydłużenie nóg :) (na szybkensa odciąłem pannę od stawów biodrowych w górę, podniosłem, nogi dociągnąłem transformem i zalepiłem ubytki w tle); i ju. Z deczka ją teraz do tyłu wygło. Edytowane 13 Luty 2011 przez draegg
Adaś0101 Napisano 30 Maj 2011 Autor Napisano 30 Maj 2011 (edytowane) Ech ile to już czasu minęło? Niestety malowanie ostatnio stało się luksusem na który rzadko mogę sobie pozwolić, o maglowaniu podstaw nie wspominając. Plusem tej sytuacji okazała się jednak potrzeba przerzucenia z dłubactwa na speed paintingi, wiecej prac=więcej expa:) No to może na początek pierwsze kilka envirek jakie wyskrobałem (od 1 do 5h na prackę) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us chociaż tu już trochę dłużej dłubałem...(niekoniecznie słusznie) Uploaded with ImageShack.us A tu trochę konceptów:) Czarne kropki przy stopach oznaczają, że pozycji nie wziąłem z głowy tylko wspomagałem się fotkami. A co do tyłków to trochę dziwne, bo nałożyłem linie pomocnicze. Uploaded with ImageShack.us Na deser trochę sprzętu: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us [/url] Uploaded with ImageShack.us Tyle na razie zdołałem wydłubać, z góry dzięki za jakiekolwiek cenne uwagi. Pozdrawiam wszystkich:) Oł siet już pierwsza... Edytowane 30 Maj 2011 przez Adaś0101
WojtekFus Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 Fak dat szit. Pierwsze enviro naprawdę pyszne. Podoba mi się paleta barw, a szczególnie te, których użyłeś do zbudowania powierzchni wody. Czerwony statek na drugim landscapie wygląda odrobinę jak wklejony, jednak praca, jako całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Trzecie enviro najsłabsze z serii. Ciekawe kolory, jednak brak głębi i dziwna perspektywa robi swoje. Wodospad zajebisty. Pozazdrościć wiedzy anatomicznej - postacie wyszły super. A bronie wyglądają cholera jak rendery (!) Świetny, wiarygodny design. W skrócie - Pyszny up. PS: Z ciekawości - bronie chociażby i wieża magów były realizowane pod jakiś grubszy projekt? PS2: Pytanie techniczne - jak uczyłeś się anatomii? Refki, life drawing? 1
DaRoZ Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 koncepty broni to masz obcykane. Co do postaci to bym sie przyczepil do kilku rzeczy, choc proporcje wydaja sie byc zlapane to kilka "odcinkow" ewidentnie jest nienaturalnych. Chodzi mi glownie o odcinek sciegno achillesa-kydka, u ciebie prawie wszystkie sa za chude a jesli nie za chude to nienaturalnie sie zwezaja ku dolowi. Tylki sa spoko, gorzej z piersiami, polecam jeszcze je postudiowac gl. polozenie, ksztalt. Enviro fajne zwlaszcza 2-4. 1
Adaś0101 Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 Dziękuję Darku za jak zwykle cenne tipy, trochę się chyba odbija to wcześniejsze rysowanie japońszczyzny, piersiami też się zajmę. Obecnie moją największą słabością jest oświetlenie, a nie tylko same kolory jak dotychczas myślałem Jak się uczyłem anatomii, to akurat mozolne zbieranie odpowiednich refek z internetu głównie modele 3D i zdjęcia pod różnymi kątami oświetlenia, ostatnio ktoś podrzucił bardzo przydatny link do http://www.posemaniacs.com/ szkoda, że nie znalazłem wcześniej. Te tutaj to próbne kukiełki jakie sobie zrobiłem po przetrawieniu anatomii przez własną mózgownicę chociaż jak widać nie do końca właściwie:P Z refkami wygląda to tak że analizuję daną pozycję, a potem od zera cykam kukiełkę. Giwery robiłem dla relaksu, coś fajnego w krótkim czasie, w szafce kurzy się stary projekt który może kiedyś uda się wydać. Wieżyczkę magów zacząłem robić niedawno temu wspomagając raczkującą grupę developerów w potrzebie, envirkę ze sterowcem i wodospad także wykonałem na potrzeby ich projektu, a to zielone dziwne coś to w zasadzie szybki szkic pierwszej mapy do alfy. Dziękuję panowie, że mimo mojego braku aktywności na forum znaleźliście chwilkę czasu na napisanie kilku pomocnych słów w tym skromnym wątku:)
leszek_lenia Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 hejol dodam od siebie ze w twoich landskapach brakuje mi przestrzeni..realnosci. nie czuc wielkosci ich.....hmm moze inaczej.. wygladaja troche jak jakies makiety dla dzieci...wiesz o co chodzi. aha fajne bronie namalowales...moglbys pokusic sie zrobic ktoras w perspektywie..ciekaw jestem czy by ci tez tak fajnie wyszlo :) hmm co by tu jeszcze moze sprobuj zaszalec i zrobic cos z uzyciem wiekszej ilosci pedzli.. ;)
Swiezy Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 No ładny upek kolego, szczególnie wodospady mi się podobają jak do jakiejś ładnej gry 2D ;) ciekawie rzucaj jak tylko będziesz miał więcej :)
Adaś0101 Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 No mniej więcej wiem o co ci Lechu chodzi, wydają się sztuczne jak cholera, liczę, że jak ogarnę lepiej światła to zacznie wychodzić bardziej naturalnie:P Co do broni to dałoby radę.. w tydzień/dwa :D Dzięki koledzy:)
comander_barnik Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 Tasaki, weapon desing tej całej palnej wyszedł kapitalnie, czysto i dobitnie, lewitujuące skały i enviro tuż przed nimi też świetnie wyszły. Niezłe wyczucie barwy w tym przedostatnim enviro szczególnie, nie zawsze wszystkie elementy pracy wykończone na ziher to coś dobrego :)
Tonic Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 Łojezu, wywindowałeś się do góry odkąd pamiętam Twoje prace na digarcie. Nowe tematy, bardzo fajna plama, kolory, a do tego projekty, w szczególności broni, są też świetne - kojarzą mi się z Mass Effect'em i Shirow'em. Więcej! :)
jjxenon Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 A więc widzę że to Tutaj się teraz Adaś udzielasz na poważnie :-) . Dobrze Robisz , bo rozwój Najważniejszy , a Tu są Osoby które napiszą więcej słów o danym arcie niż digowe " och , ach , Zajefajne " ....no coments Odkąd Cię pamiętam na digu to naprawdę teraz widać że się " Wyrobiłeś " . Pominę walory kolorystyczne prac + oświetlenia , bo sam jestem w tym jeszcze słaby . Poza tym nie mam jeszcze tabletu by tworzyć coś w digitalu . Jestem jednak pod wrażeniem tego jak Tworzysz mecha , broń , Rysujesz już anatomię , i rzeczywiście Masz podobny styl do Sucharka . Poza tym Dużo inspiracji cyberpunkiem ( widać powiązania GITSA ) co u Cebie zawsze Ceniłem . Projekty broni naprawdę robią wrażenie ( czuć że stworzone są jako spójna całość ) . Czekam na nowe wrzutki Adaś . I też niedługo coś powrzucam . Tym razem " od siebie "
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się