Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Strasznie nienaturalna ta poza, nie wiem czy długo by się ta panienka utrzymała na nogach w dodatku trzymając tak broń. DaRoZ zrobił fajny over ale też brakuje mi równowagi, ona kręgosłup może mieć elastyczny ale nie ma wyśrodkowania ciężkości, gdyby ręce o coś oparła było by inaczej.

 

Tutaj znalazłem przykład takiego wygiecia, ale zauważ, że cały ciężar jest oparty na szerokości zgiętych ud co pozwala jej rozłożyć odpowiednio masę.

 

czechrepublicsmissnovem.jpg

 

No i jeszcze spróbowałem zrobić szkic (niezbyt dokładnie bo nie miałem za wiele czasu, ale może dobrze zobrazuje o co chodzi z tą równowaga).

 

111pxs.jpg

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Florianie za pomocną dłoń, nie wiem czy dam radę naprawić środek ciężkości jak pokazałeś, w tak późnym stadium, zrobię ile się da, ale czuję, że bardziej w stronę overa zapodanego przez Darka się to będzie skłaniało.

Napisano

No dobra, jakimś cudem udało mi się przemalować nieszczęsne plery androidlaski, chociaż nie zostało to poprawione tak jak niektórzy mogli oczekiwać.

Tak czy inaczej skopałem pracę dosyć ostro, więc i tak cieszę się jeżeli cokolwiek wygląda teraz nieco lepiej.

Co do fryzury, jest ona powiązana z naturą postaci, szkoda waszych oczu na zamieszczanie pełnego opisu.

 

sexyandroidcommandobatt.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Dalsze uwagi odnośnie tej failrobótki będą mile widziane.

Btw.Mi nadal chrome nie wyświetla kolorów we właściwy sposób, czy komuś z was podobny problem się przytrafił?

Pozdrowiska:)

Napisano

ja bym w ogóle zrezygnowała z takiej wypiętej pozy. coś takiego z pewnością mogłaby zrobić laska opierająca sie o super samochód, a nie laska trzymająca coś ciężkiego. bardzo to niezgrabnie wygląda.

 

EDIT: FLORIAN P! brawo za znalezienie refki tak mocno niepoprawnej anatomicznie! nie ma to jak "dobry grafik komputerowy" który zretuszuje nawet łopatki! :P

Napisano

Adaś ostatecznie obrazek na plus. Twarzyczka na zoomie robi fajne wrażenie.

 

telthona buehehe, teraz to już jedno kliknięcie w photoshopie. Ale ogólnej pozy taki "dobry grafik komputerowy" już nie zmieni więc w tym przypadku fotka jeszcze jest przydatna. ;)

Napisano

 

EDIT: FLORIAN P! brawo za znalezienie refki tak mocno niepoprawnej anatomicznie! nie ma to jak "dobry grafik komputerowy" który zretuszuje nawet łopatki! :P

 

Dlatego pisałem kiedyś...nie ucz się z pornosków. :]

Napisano

myślę, że sztywność pozy to głównie wina tego, że tak bardzo 'wylizujesz' prace i pewnie naturalność gdzieś się gubi w tym, może pokaż jakieś takie luźne szkice swoich pań? :)

ps. robot miażdży! :D

Napisano

Też bym chciał coś więcej pokazać, ale roboty trzeba znowu szukać, więc zmuszony jestem swoją twórczość ograniczać do minimum:(

Co do uwagi sucharka, to wydaje mi się, że głównie zawiódł punkt ciężkości i jest tak dziwnie, no nic, będą następne prace, wtedy się na zapas pomyśli:P

Napisano (edytowane)

Adaś, mnie na pierwszy rzut oka te heksagony spłaszczają bryłę. Zwłaszcza na udach i tyłeczku. Może bardziej wybiórczo je stosować, żeby tylko gdzieniegdzie światło zaznaczały?

 

-edit-

 

Nie dawało mi to spokoju, aż overa zrobiłem.

sexyandroidcommandobatt.jpg

Adaś, postawa (bynajmniej moralna) tej pani jest do naprawienia łatwymi półśrodkami:

- lekki obrót całej scenki;

- zmiana kąta lewej stopy (wiem, że ścięgna pod kolanem+łydka sugerują równoległe ułożenie stóp): zmiana konstrukcji buta po wewnętrznej stronie lewej stopy (żeby nie wyglądały jak skopiowane dwie prawe) oraz dodanie światła z tła na wierzchu tej stopy;

- lekkie podcięcie pięt (taki "obcasik") dające złudzenie, że panna na palcach stoi;

- wydłużenie nóg :) (na szybkensa odciąłem pannę od stawów biodrowych w górę, podniosłem, nogi dociągnąłem transformem i zalepiłem ubytki w tle);

i ju. Z deczka ją teraz do tyłu wygło.

Edytowane przez draegg
Napisano (edytowane)

Ech ile to już czasu minęło?

Niestety malowanie ostatnio stało się luksusem na który rzadko mogę sobie pozwolić, o maglowaniu podstaw nie wspominając.

Plusem tej sytuacji okazała się jednak potrzeba przerzucenia z dłubactwa na speed paintingi, wiecej prac=więcej expa:)

 

No to może na początek pierwsze kilka envirek jakie wyskrobałem (od 1 do 5h na prackę)

 

cliffcv.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

komorratv.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

komorratv2.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

firstmap2.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

chociaż tu już trochę dłużej dłubałem...(niekoniecznie słusznie)

chachospad.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

A tu trochę konceptów:)

Czarne kropki przy stopach oznaczają, że pozycji nie wziąłem z głowy tylko wspomagałem się fotkami.

A co do tyłków to trochę dziwne, bo nałożyłem linie pomocnicze.

 

motiondesign1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Na deser trochę sprzętu:

 

brobliskiegozasigu.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

karabinywyborowe.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

brokrtka.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

karabiny.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

brosowalkibezporedniej.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

[/url]magetower.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Tyle na razie zdołałem wydłubać, z góry dzięki za jakiekolwiek cenne uwagi.

Pozdrawiam wszystkich:)

Oł siet już pierwsza...

Edytowane przez Adaś0101
Napisano

Fak dat szit.

 

Pierwsze enviro naprawdę pyszne. Podoba mi się paleta barw, a szczególnie te, których użyłeś do zbudowania powierzchni wody.

 

Czerwony statek na drugim landscapie wygląda odrobinę jak wklejony, jednak praca, jako całość prezentuje się bardzo atrakcyjnie.

 

Trzecie enviro najsłabsze z serii. Ciekawe kolory, jednak brak głębi i dziwna perspektywa robi swoje.

 

Wodospad zajebisty.

 

Pozazdrościć wiedzy anatomicznej - postacie wyszły super.

 

A bronie wyglądają cholera jak rendery (!) Świetny, wiarygodny design.

 

W skrócie - Pyszny up.

 

PS: Z ciekawości - bronie chociażby i wieża magów były realizowane pod jakiś grubszy projekt?

 

PS2: Pytanie techniczne - jak uczyłeś się anatomii? Refki, life drawing?

  • Like 1
Napisano

koncepty broni to masz obcykane. Co do postaci to bym sie przyczepil do kilku rzeczy, choc proporcje wydaja sie byc zlapane to kilka "odcinkow" ewidentnie jest nienaturalnych. Chodzi mi glownie o odcinek sciegno achillesa-kydka, u ciebie prawie wszystkie sa za chude a jesli nie za chude to nienaturalnie sie zwezaja ku dolowi. Tylki sa spoko, gorzej z piersiami, polecam jeszcze je postudiowac gl. polozenie, ksztalt. Enviro fajne zwlaszcza 2-4.

  • Like 1
Napisano

Dziękuję Darku za jak zwykle cenne tipy, trochę się chyba odbija to wcześniejsze rysowanie japońszczyzny, piersiami też się zajmę.

Obecnie moją największą słabością jest oświetlenie, a nie tylko same kolory jak dotychczas myślałem

Jak się uczyłem anatomii, to akurat mozolne zbieranie odpowiednich refek z internetu głównie modele 3D i zdjęcia pod różnymi kątami oświetlenia, ostatnio ktoś podrzucił bardzo przydatny link do http://www.posemaniacs.com/ szkoda, że nie znalazłem wcześniej.

Te tutaj to próbne kukiełki jakie sobie zrobiłem po przetrawieniu anatomii przez własną mózgownicę chociaż jak widać nie do końca właściwie:P

Z refkami wygląda to tak że analizuję daną pozycję, a potem od zera cykam kukiełkę.

Giwery robiłem dla relaksu, coś fajnego w krótkim czasie, w szafce kurzy się stary projekt który może kiedyś uda się wydać.

Wieżyczkę magów zacząłem robić niedawno temu wspomagając raczkującą grupę developerów w potrzebie, envirkę ze sterowcem i wodospad także wykonałem na potrzeby ich projektu, a to zielone dziwne coś to w zasadzie szybki szkic pierwszej mapy do alfy.

Dziękuję panowie, że mimo mojego braku aktywności na forum znaleźliście chwilkę czasu na napisanie kilku pomocnych słów w tym skromnym wątku:)

Napisano

hejol

dodam od siebie ze w twoich landskapach brakuje mi przestrzeni..realnosci.

nie czuc wielkosci ich.....hmm moze inaczej..

wygladaja troche jak jakies makiety dla dzieci...wiesz o co chodzi.

aha fajne bronie namalowales...moglbys pokusic sie zrobic ktoras w perspektywie..ciekaw jestem czy by ci tez tak fajnie wyszlo :)

hmm co by tu jeszcze

moze sprobuj zaszalec i zrobic cos z uzyciem wiekszej ilosci pedzli.. ;)

Napisano

No ładny upek kolego, szczególnie wodospady mi się podobają jak do jakiejś ładnej gry 2D ;) ciekawie rzucaj jak tylko będziesz miał więcej :)

Napisano

No mniej więcej wiem o co ci Lechu chodzi, wydają się sztuczne jak cholera, liczę, że jak ogarnę lepiej światła to zacznie wychodzić bardziej naturalnie:P

Co do broni to dałoby radę.. w tydzień/dwa :D

Dzięki koledzy:)

Napisano

Tasaki, weapon desing tej całej palnej wyszedł kapitalnie, czysto i dobitnie, lewitujuące skały i enviro tuż przed nimi też świetnie wyszły. Niezłe wyczucie barwy w tym przedostatnim enviro szczególnie, nie zawsze wszystkie elementy pracy wykończone na ziher to coś dobrego :)

Napisano

Łojezu, wywindowałeś się do góry odkąd pamiętam Twoje prace na digarcie. Nowe tematy, bardzo fajna plama, kolory, a do tego projekty, w szczególności broni, są też świetne - kojarzą mi się z Mass Effect'em i Shirow'em. Więcej! :)

Napisano

A więc widzę że to Tutaj się teraz Adaś udzielasz na poważnie :-) . Dobrze Robisz , bo rozwój Najważniejszy , a Tu są Osoby które napiszą więcej słów o danym arcie niż digowe " och , ach , Zajefajne " ....no coments

 

Odkąd Cię pamiętam na digu to naprawdę teraz widać że się " Wyrobiłeś " . Pominę walory kolorystyczne prac + oświetlenia , bo sam jestem w tym jeszcze słaby . Poza tym nie mam jeszcze tabletu by tworzyć coś w digitalu . Jestem jednak pod wrażeniem tego jak Tworzysz mecha , broń , Rysujesz już anatomię , i rzeczywiście Masz podobny styl do Sucharka . Poza tym Dużo inspiracji cyberpunkiem ( widać powiązania GITSA ) co u Cebie zawsze Ceniłem . Projekty broni naprawdę robią wrażenie ( czuć że stworzone są jako spójna całość ) . Czekam na nowe wrzutki Adaś . I też niedługo coś powrzucam . Tym razem " od siebie "

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności