Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czas najwyższy;]] jaram się niesamowicie, juz stracilem nadzieje ze bedzie w tym roku a tu niespodzianka taka ;] w sam raz pod choinke

Napisano

rośnie i rośnie... aż wszystskich przerośnie... czego im życze...

no i fakt czas go opanować..

Napisano

Autoreklama ;) Jakby ktoś chciał coś więcej dowiedzieć... Ceny, możliwości upgradu to na PM.

Napisano

modo ładnie przerasta a ja tyle siedze w 3ds i vRyjku :(

nie będę życia zaczynał od nowa...

Napisano
modo ładnie przerasta a ja tyle siedze w 3ds i vRyjku :(

nie będę życia zaczynał od nowa...

Nie łam się, jeszcze dłuuuga droga, żeby przerosło. Brak CA czy chociażby physical camera. Niewiadoma kwestia jak będzie z pluginami bo ten SDK też nie jest jakiś kompletny.

Ale jest na bardzo dobrej drodze.

Update po kilku chwilach testowania kopie zad. Wszystko jest przyśpieszone, ulepszone, mniej zasobożerne(displ - wow, fur - wow).

Masa świetnych procedurali (chmurki np.) Render region do współpracy z tym wynalazkiem RAYGL - osom, podgląd proceduralnych tekstur we viewporcie z cieniowaniem, oświetleniem, odbiciami etc. i do tego bardzo szybkie.

A i dodali coś takiego jak selekcja krawędzi (select diagonal) dzięki której można ładnie odtrójkącić siatkę.:)

Kawał dobrej roboty... ale zobaczymy jak ze stabilnością.

uzu

Edytowane przez uzumakishadow

Napisano
  • Autor

uzumakishadow - jesli masz mozliwosc, moglbys zobaczyc jak wyglada sculpt? Jest tak dobrze z wydajnoscia jak na filmikach? Bylbym wdzieczny gdybys sprobowal jakis subdivide i dal znac ile i na jakim sprzecie wyciaga. Tak z ciekawosci.

Napisano
uzumakishadow - jesli masz mozliwosc, moglbys zobaczyc jak wyglada sculpt? Jest tak dobrze z wydajnoscia jak na filmikach? Bylbym wdzieczny gdybys sprobowal jakis subdivide i dal znac ile i na jakim sprzecie wyciaga. Tak z ciekawosci.

Ok, jutro pewnie będę miał chwilę a, że będę poza domem to spróbuję na lapie core duo z 2gb ramu, sam jestem ciekaw jak przy tym przyśpieszeniu na tym leciwym sprzęcie będzie śmigać.

uzu

Napisano
  • Autor

super - dzieki wielkie. Juz sie obawialem ze powiesz "ok, sprawdze na moich 16 rdzeniach z 256GB ramu... Mmmmm... No przy dwoch trylionach poly zaczyna ciac..." :D

Jestem wlasnie ciekaw opinii pracy na jakiejs slabszej maszynce. Jesli sie nie myle to na prezentacji wyciagneli podobno 18 milionow na jakims lapie wiec... No ciekawym wielce.

Edytowane przez Nezumi

Napisano
super - dzieki wielkie. Juz sie obawialem ze powiesz "ok, sprawdze na moich 16 rdzeniach z 256GB ramu... Mmmmm... No przy dwoch trylionach poly zaczyna ciac..." :D

Jestem wlasnie ciekaw opinii pracy na jakiejs slabszej maszynce. Jesli sie nie myle to na prezentacji wyciagneli podobno 18 milionow na jakims lapie wiec... No ciekawym wielce.

 

Ok, dopiero wczoraj wieczorem mogłem sobie na spokojnie siąść i potestować. Sprzęt, na którym się te testy działy to stary 32bitowy MBP(2 rdzenie 2.16Ghz) z 2Gb RAMu i 256Mb grafą ATI X1600 a to wszystko pod "pazurem" leoparda.

 

Generalnie nie jest źle. Na pół miliona poly bardzo zacnie wszystko śmiga z symetrią i brushami typu jakiś noise. I tak mniej więcej do 1 mln poly jest git. Przy 2,5 mln poly już zaczyna trochę się ciąć przy sculpcie ale viewport ma tylko nieznaczny lag.

Na kolejnej iteracji 9mln poly za pierwszym razem się wywalił tuż po skończeniu mielenia zmiany subdividu. Przy drugim razie przy tej samej ilości 9 mln poly wywalił się przy próbie sculptu a właściwie smootha.

W żadnym z wypadków nie było problemu z renderem.

A na koniec ciekawostka. Miło się zaskoczyłym jak po wywaleniu się i ponownym uruchomieniu dostałem monit dot. tego, że modo wykryło niepoprawne zamknięcie i czy ma wczytać ostatni auto-save. Miło.

Pozdro,

uzu

Napisano
  • Autor

No to na prawde bardzo zacnie jak na ten sprzet! Raz jeszcze dzieki ze ci sie chcialo sprawdzic i podzielic wynikiem. Repik.

Napisano
No to na prawde bardzo zacnie jak na ten sprzet! Raz jeszcze dzieki ze ci sie chcialo sprawdzic i podzielic wynikiem. Repik.

Dzięki, ale to sama przyjemność;)

Niestety jest też łyżka dziegciu do tego miodu.

Na dużym kompie PC (Win7 64bit) z 4 rdzeniami 3.2 AMD Phenom II z 4Gb RAM i ATI HD4800(no niestety przy składaniu nie mogłem dostać fajnej nvidii:/) przy próbie subdividu z 700tys na stopień wyżej crash za crashem. Pomógl update sterowników a potem doczytałem na forum oczywistość - przełączenie się z advanced opengl na shaded(bardzo pomogło, muszę sprawdzić na lapie).

Na 3,5mln poly daje radę a przy wyłączonym stroke interpolation - zaiwania chociaż przy dłuższych maźnięciach trochę haczy.

No i powyżej już są trochę schody. 12,5mln poly - zrobił, mogę to oglądać ale mazać już z dużym lagiem niestety.

Tak czy siak chyba z racji tego, że wszystko w jednym sofcie to chyba więcej będę sobie sculpcił:) Zachęca. Mimo wszystko.

 

Kolejna to to, że coś nie hulają na wersji PC proceduralki z typu "waveform" (na osx jeszcze nie sprawdzałem)oraz jest różnica bo brakuje procedurali od bentleya(2d i 3d), które występują w wersji OSX - to już zostało poruszone na forum luxo ale pozostaje bez odpowiedzi póki co.

Pozdro,

Uzu

Edytowane przez uzumakishadow

Napisano
Ok, dopiero wczoraj wieczorem mogłem sobie na spokojnie siąść i potestować. Sprzęt, na którym się te testy działy to stary 32bitowy MBP(2 rdzenie 2.16Ghz) z 2Gb RAMu i 256Mb grafą ATI X1600 a to wszystko pod "pazurem" leoparda.

 

Generalnie nie jest źle. Na pół miliona poly bardzo zacnie wszystko śmiga z symetrią i brushami typu jakiś noise. I tak mniej więcej do 1 mln poly jest git. Przy 2,5 mln poly już zaczyna trochę się ciąć przy sculpcie ale viewport ma tylko nieznaczny lag.

Na kolejnej iteracji 9mln poly za pierwszym razem się wywalił tuż po skończeniu mielenia zmiany subdividu. Przy drugim razie przy tej samej ilości 9 mln poly wywalił się przy próbie sculptu a właściwie smootha.

W żadnym z wypadków nie było problemu z renderem.

A na koniec ciekawostka. Miło się zaskoczyłym jak po wywaleniu się i ponownym uruchomieniu dostałem monit dot. tego, że modo wykryło niepoprawne zamknięcie i czy ma wczytać ostatni auto-save. Miło.

Pozdro,

uzu

 

W modo predkosc sculpta zalezy glownie od rozdzielczosci mapy wektorowej. Do 2K w 403 dalo sie pracowac w miare wygodnie. Mozesz sprawdzic, w wolnej chwili, jak w 501 sprawa wyglada przy 4k?

Napisano

a jak modo współpracuje w viewporcie z kartami nvidia gtx... też się krzaczy jak max?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności