Krzysztof Satola Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 (edytowane) He's holding a skull of one of his creators and rising it up, he's asking his AIself the question, which Hamlet asked in Shakespeare's drama. The species of his creators extincted very long ago, but human race left a new life on the Earth, its culture and questions, which stood the test of time, questions which are not temporary, questions like the one: "To be, or not to be - this is the question" Trzyma on w ręku czaszkę jednego ze swoich twórców i unosi ją w górę, zadając sobie (sztucznej inteligencji) pytanie, które Hamlet zadał w dramacie Szekspira. Gatunek jego twórców wymarł tak dawno temu, jednakże ludzkość pozostawiła po sobie nowe życie, swoją kulturę i pytania, które przetrwały próbę czasu, pytania, które nie są tymczasowe, pytania jak to: "Być albo nie być, oto jest pytanie." Poniżej link do finalnej pracy :) http://i52.tinypic.com/34ffokh.jpg Powodzenia wszystkim! Edytowane 21 Marzec 2011 przez Krzysztof Satola
Krzysztof Satola Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 (edytowane) Pierwsze upy. Czaszka będzie dość mała w kadrze, więc nie będę dodawał więcej detali. Jutro zęby zrobię. Pozdrawiam wszystkich. Edit: Proszę o komentarze, rady, itp. Każda krytyka się przyda. Edytowane 7 Styczeń 2011 przez Krzysztof Satola
Kris_R Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 A bo ja wiem Vega? Krzysiek napisał, że czaszka będzie mała w kadrze, to może się okazać, że styknie. Moja propozycja - szybki render z kamery, z której będzie to finalnie robione i wtedy stanie się jasne, czy potrzeba dodawać więcej detalu. Trzeba pamiętać, że tekstura też zrobi swoje. Ja ciekaw jestem ogólnego klimatu, kadru i tego, co chcesz pokazać... czy deski teatru, czy jakiś mur, czy jakąś nieokreśloną lokację... tego typu rzeczy mnie nurtują :)
Krzysztof Satola Napisano 14 Styczeń 2011 Autor Napisano 14 Styczeń 2011 Powiedzmy, że czaszka gotowa :P. Troszkę ją dopieściłem, ale nie za dużo. Jak wspomniałem będzie mała. Później teksturę jakąś przygotuje. A bo ja wiem Vega? Krzysiek napisał, że czaszka będzie mała w kadrze, to może się okazać, że styknie. Moja propozycja - szybki render z kamery, z której będzie to finalnie robione i wtedy stanie się jasne, czy potrzeba dodawać więcej detalu. Trzeba pamiętać, że tekstura też zrobi swoje. Ja ciekaw jestem ogólnego klimatu, kadru i tego, co chcesz pokazać... czy deski teatru, czy jakiś mur, czy jakąś nieokreśloną lokację... tego typu rzeczy mnie nurtują :) Sądzę, że robot będzie stał mniej więcej bokiem z czaszką podniesioną przed sobą, ale tak by musiał głowę unieść by na nią patrzeć. Sytuacja będzie się rozgrywać w mieście przyszłości, ale już bez człowieka. Czaszka i robot będą dość małe, by ukazać ich małość w porównaniu do całego świata. Za czaszką chcę postawić ciemny budynek, tak by był duży kontrast i czaszka wyszła do przodu. Teraz zabiorę się za robota. Jak go skończę, to pokażę kompozycję jaką planuję zrobić :).
Lucek Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 A czaszka nie powinna mieć jakiegos małego sss?
bolitic Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Mi się wydaję że bardziej od sss przydałyby się mniej rozmyte refleksy, o ile wogóle tutaj są jakieś. Przyjemna czaszka i fajny pomysł, powodzenia!
Krzysztof Satola Napisano 21 Styczeń 2011 Autor Napisano 21 Styczeń 2011 Dzięki za komentarze :). Mam pytanko co to jest to: "sss", bo nie za bardzo rozumiem, tępy jestem heh ;)? Tak żeby nie było, że nic nie robię. Rączki będą długie, cieniutkie. Na nogi nie mam jeszcze pomysłu. Jak skończę bazowy model, to zabiorę się za kabelki itp. :) Na linii symetrii widać artefakty, to duplicate spiecial, więc model stanowi osobne połówki. Jak przerzucę do maxa to włączę symmetry i będzie po sprawie albo wcześniej poprawię. Zobaczymy :). Proszę o komentarze :).
Dobrotek Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 SSS - subsurface scattering. czyli efekt rozproszenia światła wewnątrz obiektu. Wydaje mi się, że najlepszym przykładem będzie wosk, świeczka. http://radiowski.com/wp-content/uploads/2010/11/images-candle.jpg
Krzysztof Satola Napisano 26 Styczeń 2011 Autor Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) Dzięki za za pomoc ;). Wrzucam wstępną kompozycję i progres w modelowaniu robota. Mam zamiar nogi jeszcze trochę przemodelować i dodać okablowanie ;). Teraz zabiorę się za miasto w tle, cięcie UV i wrzucanie pierwszych tekstur. Proszę o komentarze ;)! Edit: Twarzyczka pójdzie jeszcze do poprawy ;). Edytowane 26 Styczeń 2011 przez Krzysztof Satola
Krzysztof Satola Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 Proszę o jakieś opinie, uwagi, komentarze. Coś z nimi skromnie w temacie :). Robota umieściłem na stacji metra. Z lewej strony nadjeżdża metro. Może powinienem dać mocniejsze światło? Jednakże najpierw teksturki i zabawa z oświetleniem na koniec :). Mam też zamiar trochę puszek i latających gazet dodać. Nogi u robota do przemodelowania jak dla mnie i detale do dodania jak śrubki i kabelki, ale to na końcu. Jeszcze raz proszę o komentarze, opinie! Pozdrawaiam! :)
Ania Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Możesz umieszczać trochę mniejsze obrazki? Bo mi wychodzą poza monitor i źle się ogląda (najlepiej podlinkuj do pełnej rozdziałki). O nogach sam już napisałeś, zwłaszcza stopy wyglądają nieciekawie. Staw w biodrze fajny. Uprościłabym twarz robota, żeby była gładka, może nieco stylizowana, bardziej sztuczna. Kadr mi się podoba, myślę że ujęcie głów w te ramy w tle to był dobry pomysł.
Hynol Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 JA bym mimo wszystko umieszczał linki do inspiracji. Twój robot jest wyjątkowo podobny do: http://www.templates.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/8-robot.jpg Ja wiem że nie ma takiego obowiązku, ale byłby to ładny zwyczaj.
Krzysztof Satola Napisano 15 Luty 2011 Autor Napisano 15 Luty 2011 JA bym mimo wszystko umieszczał linki do inspiracji. Twój robot jest wyjątkowo podobny do: http://www.templates.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/8-robot.jpg Ja wiem że nie ma takiego obowiązku, ale byłby to ładny zwyczaj. Powinienem był zamieścić linki do inspiracji, nie zrobiłem tego, więc przepraszam. Jak powiedziałeś "byłby to ładny zwyczaj." Inspiracja do robota: http://wallpapers.free-review.net/16_~_Yo_Robot.htm http://www.templates.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/8-robot.jpg Aniu- Chciałbym by twarz robota była jak najbardziej ludzka. Dzięki za komentarze. Zamieszczam mały progres w pracy. Chyba na podłogę dam mapy w trochę większej rozdzielczości. W tym momencie bump okropnie działa na niej. Teraz zabiorę się za resztę tekstur metra, wymodelowanie szyn, jakiś śmieci jak kubki czy gazety, detali na robocie :). Na końcu dodam trochę zabrudzeń i zniszczeń do tekstur. Robot będzie się patrzył na lecącą gazetę bądź coś w tym stylu :). Praca będzie czarno-biała, gdzie kolorowymi elementami będą robot i czaszka. Proszę o komentarze i opinie ! :)
Krzysztof Satola Napisano 25 Luty 2011 Autor Napisano 25 Luty 2011 Mały up. Proszę o komentarze, bo coś skromnie z nimi ;). Dziękuję z góry.
MariushO Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 pomysl swietny ale jak dla mnie moglbys zwezic kadr troche i przyblizyc go do twarzy robota i czaszki bo w koncu to one robia cala historie. No i mysle ze mina robota powinna odzwierciedlac wlasnie ten kryzys( masz byc albo nie byc) bo narazie jest obojetna.
eboo Napisano 28 Luty 2011 Napisano 28 Luty 2011 fajnie wymyślony robot:) widzac detale czaszki i robota aż chce sie by poświecono mu więcej ujęcia
Krzysztof Satola Napisano 5 Marzec 2011 Autor Napisano 5 Marzec 2011 (edytowane) Dzięki za komentarze. Postarałem się do nich dostosować. Ostatni Up przed nominacjami :). Rozdzielczość tylko 800x600... inaczej bym nie zdążył. Zaraz włączę renderowanie 2000x1500 i umieszczę za 2 godzinki. Mesh jednej nogi mi się nie ukrył i jest podwójna na obrazku.... -,- Jeśli można by wziąć pod uwagę przy nominacjach wysoką rozdzielczość, którą umieszczę za jakieś 2 godzinki i w której ukryję zbędną geometrię, byłbym bardzo wdzięczny. Powodzenia wszystkim! Komentarze mile widziane! EDIT: Zamieszczam poprawioną wersję w rozdzielczości 2000x1500 :). http://i51.tinypic.com/2myrcb9.jpg Pozdrawiam Edytowane 6 Marzec 2011 przez Krzysztof Satola
Krzysztof Satola Napisano 6 Marzec 2011 Autor Napisano 6 Marzec 2011 Umieszczam jeszcze drobne poprawki: http://i55.tinypic.com/17u8ah.jpg Pozdrawiam.
adek Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody! Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).
jerzzz Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 kurde, robot od pasa w dół mi się nie podoba. mam wrażenie, że na dole powinien być szeroki, np. mieć gąsienice na trójkątnej konstrukcji, albo kilka cienkich nóg roztawionych jak u pająka. coś jest nie tak... góra robota bardzo ładna.
Krzysztof Satola Napisano 15 Marzec 2011 Autor Napisano 15 Marzec 2011 kurde, robot od pasa w dół mi się nie podoba. mam wrażenie, że na dole powinien być szeroki, np. mieć gąsienice na trójkątnej konstrukcji, albo kilka cienkich nóg roztawionych jak u pająka. coś jest nie tak... góra robota bardzo ładna. Hmm nóg nie zmienię. Podobają mi się i robot ma być troszkę odjechany :). Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody! Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59). Dzięki :). http://i53.tinypic.com/301d4iw.jpg Zamieszczam kolejnego up'a. Bardzo proszę o komentarze i propozycje co zmienić i poprawić. Termin składania prac już tuż, tuż :).
Krzysztof Satola Napisano 17 Marzec 2011 Autor Napisano 17 Marzec 2011 (edytowane) Heh i znów kiepsko z komentarzami. Jeszcze raz proszę o opinie i zamieszczam kolejnego up'a. http://i56.tinypic.com/swtvm9.jpg Edytowane 17 Marzec 2011 przez Krzysztof Satola
szczuro Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 strasznie proporcje leżą, kamerka przyduża tak samo cegły, trochę za czysto, korpus przypomina mi sedes :), nogi i ręce troche nie pasują bo są zbyt proste w stosunku do powyginanenej góry. twarz jest gumowata ale może to zamierzony efekt. Podobają mi się spękania na obrazach, cegły są ładne tylko za duże :)
Krzysztof Satola Napisano 21 Marzec 2011 Autor Napisano 21 Marzec 2011 strasznie proporcje leżą, kamerka przyduża tak samo cegły, trochę za czysto, korpus przypomina mi sedes :), nogi i ręce troche nie pasują bo są zbyt proste w stosunku do powyginanenej góry. twarz jest gumowata ale może to zamierzony efekt. Podobają mi się spękania na obrazach, cegły są ładne tylko za duże :) Dzięki za opinie :). Troszkę poprawiłem :). Jeśli chodzi o design taki miał być i taki zostanie :P. Wciąż jest trochę za czysto. Hehe, jeśli chodzi o skojarzenia z sedesem to już takie były xD, jak to mój przyjaciel skomentował: "Na początku był kibel" :). Zamieszczam kolejnego up'a. Jeśli jutro nic nie zamieszczę to będzie to wersja finalna :). http://i52.tinypic.com/34ffokh.jpg Proszę o komentarze :). Nie wiem czy zdążę coś jeszcze poprawić, ale zawsze warto wiedzieć na przyszłość nad czym przyda się popracować. Pozdrawiam.
Krzysztof Satola Napisano 21 Marzec 2011 Autor Napisano 21 Marzec 2011 Praca pozostaje bez zmian od wczoraj :). Pierwszy post zmieniony.
adek Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 Gratulujemy ukończenia pracy. Praca została pobrana do zaprezentowania Jury.
Rekomendowane odpowiedzi