Skocz do zawartości

wnętrze


ciastuch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Ostatnio w wolnym czasie składam sobie pomalutku portfolio, głównie pracuję nad wnętrzami. Chciałem prosić was o opinie na temat mojej pracy. Co dodać, co zmienić, nad czym mam jeszcze pracować itp. Słowem: Proszę o opinię na temat kazdego aspektu: oświetlenia, modeli, tekstur itp.

Tutaj obrazek: (3dMAX, Vray, PS)

herbaty zamiast standardowego teapod

- dorobic sztukaterię na suficie,

- chciałem "zawiać bardziej" firaną, żeby cu niecu ożywić tą wizkę.

 

Proszę o sugestie:)

Pozdrawiam,

Ciastuch.

 

EDIT:

Acha, zapomniałem dodać: wszystkie modele moje, prócz kwiatuszka onyx'owego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mało cieni więc mały kontrast. Ale bardzo przyjemne w odbiorze:)

Ja na twoim miejscu obniżyłbym kamerę żeby nie ucinać głowy pani na obrazie. W rogach ścian i przy listwie pomiędzy ścianą a podłogą dziwne cienie. Przy takim świetle kwiatek (liść) powinien być nieco prześwietlony.

Edytowane przez Lucek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mmm, bardzo dziękuję za miłe słowa :) cieszę się, że sie podoba :) tymbardziej że wszystko z głowy, no prawie, z meblami i przedmiotami wzorowałem się na katalogowych :)

 

lucek: te cienie w rogach ścian i przy listwach to vray'owy AO, wrzuciłem go na samym początku i zapomniałem zmienić :) Zrobię to, dzięki :). Na listek kwatu wrzuciłem 2sided, ale za słabo ustawiony jest, to tez zmienię :)

 

Smoku: Teapot'a wrzuciłem, zeby pokazać, ze tam ma stać zastawa, ale nie zdołałem jeszcze nic wymodelować w tym kierunku :)

 

Dziekuję za pomocne komentarze. Postaram sie w wolnej chwili cuś pchnać do przodu :)

Pozdrawiam,

ciastuch.

 

EDIT: kamera ustawiona jest na standardowy poziom wzroku, boje się, że jak obniżę, to będzie dzwinie wyglądło, ale spróbuję :) dzieki :)

Edytowane przez ciastuch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo przyzwoicie ciastuchu:) koniecznie dodaj wiecej detali takich jak zastawa i wogle jakies rzeczy.hmm fajnie bedzie jak dasz sztukaterie.co do samego nastroju to mi sie podoba ; fakt mozesz torche wiecej cieni dac zeby ciut wiecej skontrastowac.zyrandol wyszedl za ciemny podejrzeam ze w takim osiwietleniu bardziej by działał światłem. ladne firanki jak ustawiasz 2sided material? tak czy siak fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Up.

 

Dorobiłem, to o czym mówiłem: nowa zastawa, sztukateria na suficie.

 

Z materiałem firanki chyba muszę sie jeszcze pobawić, bo mnie nie satysfakcjonuje;/ I z liściem kwiatka, drętwo cały czas wychodzi.

<a href=http://img717.imageshack.us/img717/6338/ggg1male.jpg' alt='ggg1male.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]

 

 

mikeeho dzięki :) Co do firanek: ustawiam najpierw Vraymlt na biały (253), potem zmieniam go na 2sided z zachchowaniem bazowego materiału, kopiuje ten materiał do drugiego slotu. W tym vray mlt dla mapki opacity ustawiam output i ostawiełm go w tym przypadku na 0,8. Ot, cały materiał :)

 

Jesli macie jakies sugestie, bardzo proszę :)

Pozdrawiam,

Ciastuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest ładnie, ale firana za mocno rozwiana! polecam jakiś fabric na firanę, taki którego nitki nie są przezroczyste, ale za to szpary między nimi :) i jakiś mały bump do niego.

 

W odróźnieniu do poprzedniego renderu troche za mocno przebalansowales w midtones/shadows :)

 

Ogólne wrażenie bardzo przyjemne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podoba jest klimat. Ja bym nieco obliżył ujęcie i zmniejszył o połowę dystans ten listwy ( od okna ) zasłaniającej mocowanie firany - za dużo miejsca na nią i to mi się wydaje bez sensu. Powiedz coś więcej o podłodze bo zasługuje na to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ładnie poproszę o info jak robiłeś postprodukcję w szczegółach, jeśli to nie problem :) Bo powiem szczerze że nie udało mi się jeszcze zabawą kolorami w PS uzyskać efektu, z którego byłbym zadowolony :( A według mnie Tobie poszło to genialnie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ładnie poproszę o info jak robiłeś postprodukcję w szczegółach, jeśli to nie problem :) Bo powiem szczerze że nie udało mi się jeszcze zabawą kolorami w PS uzyskać efektu, z którego byłbym zadowolony :( A według mnie Tobie poszło to genialnie.

 

Pozdrawiam

 

pobaw się color balance, poznaj zakresy shadows/midtones/highlights :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie i komentarze :)

 

Donuś Chciałem własnie, żeby firana była rozwiana mocno:) z samym materiałem jeszcze będe kombinował. Z postprodukcją też :) Dzięki :)

 

lucek Tu własnie mam pytanie: Jak najlepiej mapować takie obłe i obrotowe bryły? zeby zrobić dobrą texturę najlepiej chyba unwrapem to zrobic, tylko jaki sposób mapowania? Zawsze miałem problem z bryłami obrotowymi, kombinowałem, ale nic fajnego nie wychodziło;/ Fakturkę sciany właśnie testuję :) Zapomniałem o tym zupełnie, hehe :) Aha. I co masz na myśli mówiąc, żebym dodał noisu na żyrandolu, bo nie wiem?

 

Przemekd wzorowałem się na fotografii podobnego stolika, na samym blacie mam dobry kierunek słojów ale reszta jest w przeciwnym kierunku, racja :) Już poprawiam. Tu załączam przykład:

<a href=http://img375.imageshack.us/img375/1418/img0280mz.jpg' alt='img0280mz.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]

 

Oleksiak Z firanką, jak już pisałem wyżej się pobawię. Co do odbić w szklanym blacie stołu: wydaje mi się, że tak powinno być. Dzieki za uwagi:)

 

jahred6 Z tą listwą jeszcze przemyślę. Dzięks :) Podłoga to zwykła teksturka od Lisa, która była zamieszczona na forum do pobrania. Niestety nie mam pełnej rozdziałki tj. 8000x8000 a nie ukrywam, ze by mi się przydała. Jeśli ktoś ma, może się podzielić na priv? :) Byłbym BARDZO wdzięczny. Tekstura + mapa bump + delikatny reflectiw, trochę rozmyty i tyle, żane czary :)

 

Postaram się o upa niedługo :)

Pozdrawiam,

Ciastuch.

Edytowane przez ciastuch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciastuchu obłe cylindrem mapuj. Albo tnij przez 1 krawędź peltem jak wolisz. Ogólnie nie mapuj maxem tylko jakimś pluginem bo pod tym względem to max akurat jest niespecjalnie przyjazny.

Noise na materiale czyli poprostu żeby miał on jakąś texturę bo wygląda sztucznie. Nawet jakiś mała proceduralna faktura da sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki plugin więc polecasz? Szczerze nigdy nie używałem pluginów do mapowania ;/ Pobawię się.

 

 

 

EDIT:

Donuś: Tak jak mówię: TYLKO brightness/contrast (a konkretnie tylko brightness) + curves, NIC więcej :)

Edytowane przez ciastuch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie a propos mapowania, to niech ze ktoś doradzi jak mapować obłe przedmioty bo mam z tym taki Wietkong że szok! Zamapować KULĘ, to jakieś nieporozumienie dla mnie, nie ogarniam... Dacie wiarę?

 

I tutaj czytam o jakiś pluginach do mapowania, chętnie dowiem się o nich coś więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam xray unwrapa ale ja robię organikę. ludzie polecają często uvlayout ale to nie plugin tylko program:) Wykorzystany z głową xray sporo porafi:)

Kiedyś m@ti wrzucił na forum dobry tutorial o mapowaniu w maxie bez pluginów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ten tutek Lucku, ale wyskakuje mi, że nie znaleziono strony.

 

EDIT:

Nie ma co się martwić, cuś się wykmini i bez tego tutka :) Może faktycznie jakimś pluginem sie pobawie :) No zobaczymy. Wracam chorować dalej ;/

Pozdrawiam i dzięki za pomoc :)

Ciastuch

Edytowane przez ciastuch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności