Napisano 23 Luty 201114 l Dajcie na razie spokoj z tym dzialem, poki co nic sie specjalnego nie dzieje.
Napisano 23 Luty 201114 l Czaps -jakby nie było jest to pierwszy twór messiaha na tym forum:D, przechodzisz do historii ziom z tym kotem. Pozdro
Napisano 23 Luty 201114 l bbandi Żebym nie został przy okazji posądzony o jakiś plagiat - spieszę z wyjaśnieniem co do sceny z kotkiem. Nie jest to mój model ani UV na futra. To gotowa scena w Mesaji dostępna dla każdego w folderze po instalacji. Ciekawiło mnie ogólnie i na szybko - workflow na futra w Mesjaszu - jak to rozwiązali porównując z innymi softami i szybkość renderingu w Arnoldzie przy różnych ustawieniach zarówno dla futra jak i AA. Więc pewnie przejdę do historii jako złodziej Arnie na tym forum ;))) , po 2 godzinach korzystania z nowego Messiaha. Kiedyś miałem długą historie i sporo wyjaśnień związanych z pewną produkcją komercyjną i przez jakiś czas miałem łatę złodzieja ( głównie przez nieuczciwych pracodawców) więc wolę od razu wyjaśniać co i jak przy pracach jakichkolwiek . Tak czy inaczej na pewno Mesaja i Arnold to coś czemu warto się dokładnie przyjrzeć co sam będe czynił jeśli chodzi własnie o dynamikę , fury , clothy itp. itd. z konjunkcją z Arnoldem czy FBX'y tylko , żeby czas na to pozwolił byłoby super ;) Pozdro czaps
Napisano 23 Luty 201114 l Żeby czaps mial gdzie wrzucać koty? Finished Works 3D nie starczy? :P Ech ... chyba ironia nie była wyczuwalna ;) Starczy przejrzeć tutoriale fura :)
Napisano 23 Luty 201114 l Żarty żartami, no kurde, imo dział by się przydał, albo chociaż subforum w dziale "Inne". To chyba nie jest jakieś problematyczne bardzo? Mamy dzialy dla modo i cinemy gdzie jest odpowiednio 12 i 51 tematow, wiec niewiele, mamy subforum sculptrisa choć jest mało popularny, tak że nawet jednego tematu tam nie ma. Wydaje mi się, że skoro sporo osób sofcik nabyło, bedzie fajnie się nawzajem supportować w ojczystym języku.
Napisano 23 Luty 201114 l No ja bym się bardziej na użytkownikach skupił, na razie jest ich 4? :P (siebie nie liczę) Edytowane 24 Luty 201114 l przez asblaze
Napisano 24 Luty 201114 l asblaze czas pokaże ile będzie aktywnych lub mniej użytkowników. Na razie jest nas tylu ilu kupiło licencje, no chyba że czujesz się już aktywnym użytkownikiem tego softu to co innego...a jeśłi tak jest to pokaż cos swojego lub z tutków . bye. pozdro czaps Edytowane 24 Luty 201114 l przez czaps
Napisano 25 Luty 201114 l hej mam zgrzyt wszystko niby poprawnie zrobilem tzn dostalem od nich mail ,wzgenerowalem licencje kopjuje ja tworze plik txt na pendrive wlacam programik i nic ..jest to samo co przedtem.czyli invalid hardware key... ..co jest grane ? moze cos nie tak yrobilem wczesniej?
Napisano 25 Luty 201114 l ach jusz ok wszystko działa i smiga poprostu mój błąd za duzo było tego .txt w nazwie :)
Napisano 25 Luty 201114 l Witam mam mały problem z uruchomieniem messiaha. Mam wersje pro na 64 bit zainstalowaną, plik messiah_license.txt na pendrivie utworzony, a w nim wkleiłem wygenerowany ID. uruchamiam program i nie działa, czy coś jeszcze trzeba zrobić?? Tam coś pisze, że wysłać im ID wraz z mailem potweirdzenia zamówienia. Jak to wygląda?
Napisano 25 Luty 201114 l a kupiles wersje za 10, czy 40$? Kupiłem wersje Pro za 40$ Nie wiem może trzeba wysłać do nich tą licencje. jak u was było? Edytowane 25 Luty 201114 l przez comands
Napisano 25 Luty 201114 l hmm dziwne Nie miałem problemów z odpaleniem. Z pendrive'a czytał licencje bez problemu zaraz po drugim odpaleniu Messiaha. Przy pierwszym odpaleniu jak wyskoczy błąd to musisz skopiować ID swoje z okienka błędu a potem zalogować się na swoje konto ( user i hasło podane w mailu od Pmg) i wtedy wklejasz tam po prawej ID obok swojego imienia nazwiska / firmy (po lewej już tam jest). I w sumie tyle. Wygenerowany plik textowy wklejasz do notepad'a, zapisujesz na pendrive'a i wsjo... powinno działać bez problemu po drugim odpaleniu... Aha może jeszcze jedno - przy pierwszym odpaleniu Mesjasza miej już przygotowanego pendriva w USB. Nie wiem czy to ma znaczenie ale tak pisze u nich na www przy instalacji i instrukcjach. pozdro czaps
Napisano 25 Luty 201114 l Dostałem jakiegoś maila od PMG, ale po zalogowaniu się miałem tylko instrukcję instalacji, a nie ma żadnego pola gdzie by było wpisywanie ID, ani nie widnieje moje imię i nazwisko a na samym dole mam tylko: Licenses: 0 No Licenses found. Check that you are using the same email address that you used when you purchased
Napisano 25 Luty 201114 l To w takim razie nie zarejestrowali Cie chyba jeszcze u nich w bazie danych ,,,, pisz maila , nie ma wyboru ... Po zalogowaniu się tam ze swoim loginem i hasłem przysłanym od nich powinieneś widzieć w okienku po lewej swoje imie , nazwisko / firme a po prawej jest pole do wpisania client ID . Liczba licencji powinna się wyświetlić po pierwszym wygenerowaniu licencji bodajże. pozdro czaps
Napisano 25 Luty 201114 l Ok wysłałem i dostałem odpowiedź dość szybko po 30 minutach z nowym hasłem i teraz rzeczywiście było okienko Client ID i działa. Edytowane 25 Luty 201114 l przez comands
Napisano 26 Luty 201114 l comands - chyba najpierw powinienes zainstalowac program - pojawi się numer ID ktory wpisujesz w formularzu na ich stronie i wtedy dopiero zostaje wygenerowany serial
Napisano 26 Luty 201114 l No tak też zrobiłem wcześniej miałem po prostu zainstalowany ale nie miałem na swoim koncie aktywnego pola Client Id i licencji przypisanej więc nie chciało działać i jak napisałem do nich to mi to w panelu uaktywnili i dopiero po tym zaczęło działać.
Napisano 26 Luty 201114 l Czy komuś z Was udało się wczytać do Mayi wyeksportowany z Mesaji animowany, zrigowany obiekt wraz ze szkieletem , skinem itd. ? U mnie jest mały problem bo niby wszystko okey , maya wykrywa cała hierarchię kości itd. ale nie są one już połaczone z siatką ani z locatorami, siatka stoi i sie "patrzy" i nic więcej nie robi ;-) Czy FBX jest skaszaniony czy ja coś , żle ustawiam? Zarówno dla FBX binary jak i ascii ten sam efekt. pozdro czaps
Napisano 26 Luty 201114 l Okey problem rozwiązany jakoś. Choć znowu maya zgubiła skina... ;) robótki ręczne nie odłączne chyba.... p.s szkoda , że praca na viewportach Mayowych nie jest tak samo szybka jak w Mesaji ... ach och chciało by się ... inna bajka widocznie. Dybek będziesz happy - guaranteed ;) pozdro czaps
Napisano 28 Luty 201114 l czaps - chyba typowy workflow, to zanimowanie w Mesajahu i przerzucenie kesza geometrii. Nie wiem czy nie idziesz ciut pod prąd z tym przenoszeniem rigu i skina.
Napisano 28 Luty 201114 l Ma ktoś jakieś tutki odnośnie importu i ekportu zanimowanych już obiektów wyżej wymienioną metodą? Kurczę ten mesjasz ma straszliwy interfejs ale za tę kasę:)
Napisano 1 Marzec 201114 l przez mdd do Softimage i nie tylko wchodzi bez problemu. Point Oven świetnie supportuje format mdd.
Napisano 1 Marzec 201114 l Kris_R Na razie testowałem co i jak na szybko. Pewnie masz rację co do pójścia pod prąd ale chciałem sprawdzić czy mi wszystko przeniesie jak trzeba i czy skin będzie działał też prawidłowo nie wspominając o reedycji wszystkiego w mayi jakby coś nie spasowało jednak ( od animacji na kościach począwszy). pozdro czaps
Napisano 2 Marzec 201114 l Utworzone zostało podforum: Inne / messiahStudio Zobaczymy czy pojawi się tam jakiś wątek. Jeśli nie usuniemy. Jeśli będzie ich bardzo dużo dział wyjdzie o poziom wyżej.
Napisano 5 Marzec 201114 l OK ... komuś udało się postawić program pod linuxem? Wszystko działa do momentu wybrania "load" albo "save". Wtedy następuje crash.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto