Skocz do zawartości

Który temat wolisz?  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Który temat wolisz?

    • zwierzę demon
      6
    • kosmita złodziej
      3
    • mnich wojownik
      11


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zapraszam na nową mega, hiper, osom mini bitwę :)

 

Było by miło gdyby głosowały jedynie osoby biorące udział w bitwie.

 

Tematy by ultra/flech :P

 

tak... wymieszałem je jak bigos :)

 

alien, demon, wojownik, mnich, złodziej, zwierze

Edytowane przez n-pigeon
  • Like 1
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no własnie dobre pytanie, raczej myślę nad tym by każdy sam sobie ustalał czy chce robić oldshoolowo czy nextgenowo, a najwyżej da się limity których nie można przekroczyć podobne do tych z 26.

Napisano

Na frekwencje na pewno by pomogło. Ale w ocenianiu to zły pomysł. Ciężko porównać modele oldshoolowe do nextgenu. Może zamiast minibitwy game artowej zrobić bardziej ogólną? Np sam model postaci (bez LP, textór itp) i zrobić to w dziale wip. Takie połączenie speedsculptu i speedmodelingu w coś odrobinę większego. Inaczej frekwencja będzie niska raczej. Daje tylko pomysły, bo i tak nie startuję tym razem.

Napisano (edytowane)

co do oceny oldów vs nexy to nie jestem pewien, tak czy inaczej w oldzie i nexie można zrobić równie dobre prace, które mogą z sobą konkurować, w końcu liczy się efekt końcowy

 

to jest temat do dyskusji, na razie dużo eksperymentuje z formą MB stąd podział na postacie i props/enviro oraz częstsze organizowanie następnych edycji, mam nadzieje że z czasem wszystko się wyjaśni

 

co do podziału na sam modeling, teksturing to ciekawy pomysł, ale co z tworzeniem gotowych dzieł? Hmm może w zasadach podkreślić, że można dać do konkursu sam model bez texa i/lub pracować w grupach? W ten sposób jedna osoba dobra w modelingu zajęła by się modelem, a druga texami

 

Ogólnie zauważyłem że cienko u nas z texturatorami, mam pomysł by stworzyć wątek zbiorczy z SDKami jak na polycountcie, gdzie była by grupa darmowych modeli, od razu z UVką (SDK) i każdy mógłby zająć się ich teksturowaniem, pokazując swoje dzieło w tym samym wątku :) Była by to okazja do szlifowania umiejętności w tym zakresie. Oczywiście trzeba by ustalić zasady, iż można umieszczać tego typu prace w folio, pod warunkiem podkreślenia informacji, że jest się autorem tekstury nie modelu. Na pomoc przybyła by licencja Creative Commons, chyba że ktoś postanowiłby opublikować swój model jako dobro publiczne :P

 

Możliwe było by wykorzystanie tych SDK w bitwach, wtedy była by rotacja, modeling, texturing, modeling, texturing. W modelingu tworzono by oryginalne modele, jeśli ich autor był by chętny, a model wysokiej jakości, można by go publikować jako SDK. W teksturach, wybierany był by model SDK dla którego każdy uczestnik musiałby wykonać teksturę :)

 

Przy takiej formie, można by skrócić terminy.

 

CO O TYM SĄDZICIE? czekam na feedback :)

 

strasznie dużo można by :D

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

Podział minibitwy na texturowanie i modelowanie byłby ciekawym urozmaiceniem. Jednocześnie mając kompletną wizje można zawsze zrobić swoją kompletną postać/props w dwóch ratach ( pod warunkiem podzielenia się modelem z innymi).

Napisano

W sumie dla mnie jest to obojętne jaką formę przybierze minibitwa ale fajnie by było zrobić coś co przyciągnęło by większą ilość userów :) Można by zrobić taką szybką i w sumie dość łatwą minibitwę, w której trzeba by robić modele na urządzenia przenośne - "vifony" czy tam inne adroidowe fony ;). Ograniczenia dajmy na to 1k tri i 256x256 tekstura. Co Wy na to? :)

Napisano
ja bym wolał coś większego, żeby nie bawić sie za bardzo w liczenie trójkątów i pikseli :)

A ja właśnie lubię trójkąty i pixele. :D

 

...Można by zrobić taką szybką i w sumie dość łatwą minibitwę, w której trzeba by robić modele na urządzenia przenośne - "vifony" czy tam inne adroidowe fony ;)...

Może byłoby wtedy więcej ukończonych prac niż ostatnio.

 

A może robić pakiety po 2-4 komórkowe modele? Na przykład: łucznik,kawalerzysta, piechur albo komplet transformersów z 1k trisów na całość. :D

Napisano

No właśnie o to chodzi żeby było więcej ukończonych prac :) Zawsze też można zrobić jedną większą bitwę co jakiś czas np. co miesiąc czy dwa ;) Co do pakietów to było by nawet ciekawe :D

Napisano

Modelowanie komórek zostawiłbym na speed modeling :)

 

Przemyślałem trochę restrukturyzacje bitew game artu, będę miał kilka pytań, mam nadzieje, że pojawią się sugestie i propozycje, a na koniec zrobi się ankietę z pomocą której oceni się jaki kształt przybiorą przyszłe minibitwy. :) Nie żebym ufał ankietom, ale zawsze jakaś dodatkowa, szybka metoda na zdobycie dodatkowych opinii Jednak to dopiero w nowym wątku, który założę może dzisiaj :þ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności