Jump to content

Minibitwa 27: Wybór tematu


n-pigeon

Który temat wolisz?  

20 members have voted

  1. 1. Który temat wolisz?

    • zwierzę demon
      6
    • kosmita złodziej
      3
    • mnich wojownik
      11


Recommended Posts

Zapraszam na nową mega, hiper, osom mini bitwę :)

 

Było by miło gdyby głosowały jedynie osoby biorące udział w bitwie.

 

Tematy by ultra/flech :P

 

tak... wymieszałem je jak bigos :)

 

alien, demon, wojownik, mnich, złodziej, zwierze

Edited by n-pigeon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 18
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na frekwencje na pewno by pomogło. Ale w ocenianiu to zły pomysł. Ciężko porównać modele oldshoolowe do nextgenu. Może zamiast minibitwy game artowej zrobić bardziej ogólną? Np sam model postaci (bez LP, textór itp) i zrobić to w dziale wip. Takie połączenie speedsculptu i speedmodelingu w coś odrobinę większego. Inaczej frekwencja będzie niska raczej. Daje tylko pomysły, bo i tak nie startuję tym razem.

Link to comment
Share on other sites

co do oceny oldów vs nexy to nie jestem pewien, tak czy inaczej w oldzie i nexie można zrobić równie dobre prace, które mogą z sobą konkurować, w końcu liczy się efekt końcowy

 

to jest temat do dyskusji, na razie dużo eksperymentuje z formą MB stąd podział na postacie i props/enviro oraz częstsze organizowanie następnych edycji, mam nadzieje że z czasem wszystko się wyjaśni

 

co do podziału na sam modeling, teksturing to ciekawy pomysł, ale co z tworzeniem gotowych dzieł? Hmm może w zasadach podkreślić, że można dać do konkursu sam model bez texa i/lub pracować w grupach? W ten sposób jedna osoba dobra w modelingu zajęła by się modelem, a druga texami

 

Ogólnie zauważyłem że cienko u nas z texturatorami, mam pomysł by stworzyć wątek zbiorczy z SDKami jak na polycountcie, gdzie była by grupa darmowych modeli, od razu z UVką (SDK) i każdy mógłby zająć się ich teksturowaniem, pokazując swoje dzieło w tym samym wątku :) Była by to okazja do szlifowania umiejętności w tym zakresie. Oczywiście trzeba by ustalić zasady, iż można umieszczać tego typu prace w folio, pod warunkiem podkreślenia informacji, że jest się autorem tekstury nie modelu. Na pomoc przybyła by licencja Creative Commons, chyba że ktoś postanowiłby opublikować swój model jako dobro publiczne :P

 

Możliwe było by wykorzystanie tych SDK w bitwach, wtedy była by rotacja, modeling, texturing, modeling, texturing. W modelingu tworzono by oryginalne modele, jeśli ich autor był by chętny, a model wysokiej jakości, można by go publikować jako SDK. W teksturach, wybierany był by model SDK dla którego każdy uczestnik musiałby wykonać teksturę :)

 

Przy takiej formie, można by skrócić terminy.

 

CO O TYM SĄDZICIE? czekam na feedback :)

 

strasznie dużo można by :D

Edited by n-pigeon
Link to comment
Share on other sites

Podział minibitwy na texturowanie i modelowanie byłby ciekawym urozmaiceniem. Jednocześnie mając kompletną wizje można zawsze zrobić swoją kompletną postać/props w dwóch ratach ( pod warunkiem podzielenia się modelem z innymi).

Link to comment
Share on other sites

W sumie dla mnie jest to obojętne jaką formę przybierze minibitwa ale fajnie by było zrobić coś co przyciągnęło by większą ilość userów :) Można by zrobić taką szybką i w sumie dość łatwą minibitwę, w której trzeba by robić modele na urządzenia przenośne - "vifony" czy tam inne adroidowe fony ;). Ograniczenia dajmy na to 1k tri i 256x256 tekstura. Co Wy na to? :)

Link to comment
Share on other sites

ja bym wolał coś większego, żeby nie bawić sie za bardzo w liczenie trójkątów i pikseli :)

A ja właśnie lubię trójkąty i pixele. :D

 

...Można by zrobić taką szybką i w sumie dość łatwą minibitwę, w której trzeba by robić modele na urządzenia przenośne - "vifony" czy tam inne adroidowe fony ;)...

Może byłoby wtedy więcej ukończonych prac niż ostatnio.

 

A może robić pakiety po 2-4 komórkowe modele? Na przykład: łucznik,kawalerzysta, piechur albo komplet transformersów z 1k trisów na całość. :D

Link to comment
Share on other sites

Modelowanie komórek zostawiłbym na speed modeling :)

 

Przemyślałem trochę restrukturyzacje bitew game artu, będę miał kilka pytań, mam nadzieje, że pojawią się sugestie i propozycje, a na koniec zrobi się ankietę z pomocą której oceni się jaki kształt przybiorą przyszłe minibitwy. :) Nie żebym ufał ankietom, ale zawsze jakaś dodatkowa, szybka metoda na zdobycie dodatkowych opinii Jednak to dopiero w nowym wątku, który założę może dzisiaj :þ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy