Napisano 22 Czerwiec 201113 l Autor oki to lekka poprawka faktycznie za ciemny. i na tym z ciemnym lakierem pod zlym kontem rozmycia ida ale tez juz poprawione. eh jeszcze na tylnim zderzaku na odbiciu widac kawalek ciemnego tla to tez poprawie
Napisano 22 Czerwiec 201113 l Render extra ;) Jak dla mnie jedyna rzecz jaka psuje wrażenie to tylne lampy, choć na tym drugim już jest lepiej. A co do uwagi o kolorze jakie daje słońce to nie sugerowałbym się tym. Słońce świeci białym światłem a w twoim Renderze to widać więc jest dobrze ;)
Napisano 25 Czerwiec 201113 l Autor Co do tych tylnich swiatel to tam jest taki wulgarny zwykly chrom co wszystko odbija i slabo to wyglada, ale popracuje nad tym jeszcze. 2 test tym razem od przoda :)
Napisano 25 Czerwiec 201113 l Autor wsumie sluszna uwaga dzieki :) tego wyzej rozmazalem na koncach auta i wyglada lepiej tego tez bede musial. No i jutro wstawie kierowce bo juz mam zrobionego :D
Napisano 25 Czerwiec 201113 l Cały czas mam wrażenie, że kamera jedzie w inną stronę, a wóz w inną. Same koła wydaje mi się można dużo bardziej rozmyć bo teraz uczucie prędkości na obrazie jest dla mnie sprzeczne (koła i otocznie:)
Napisano 25 Czerwiec 201113 l Autor Berger chodzi ci o kont rozmycia tla? Tak patrze z bliska ze na tym ostatnim nie wyszlo to za fajnie(rozjezdza sie), na tym od tylu najlepiej mi sie udalo. Bo rozmycia robie w szopie jednak w maxsie to trwalo by wiecznosc.... Jutro postaram sie idealnie dopasowoc. I od przodu zmienie kamere na bardziej od dolu, jak dla mnie fajniej wtedy autko wyglada. A tu poprawione kola i rozmycie auta, cos w ten desen czy jeszcze bardziej? Edit. eh juz wiem czemu tak wyszlo to rozmycie:P nastepnym razem bedzie ok
Napisano 26 Czerwiec 201113 l wg. mnie rozmycie z przodu jest niepoprawne. Z jednej strony rozmyty, a z drugiej nie. Jeśli chcesz odwzorować tzw. tracking shot, czyli z np. drugiego samochodu, to auto powinno być całe idealnie ostre. Jeśli chcesz zrobić efekt panoramowania, czyli fotografujący jedynie obraca się podczas przejazdu samochodu, to przykładowo mając ostry przód, nieostry jest tył i odwrotnie. Poprzednia wersja byłaby lepsza, ale z dodanym właśnie większym rozmyciem kół (bez rozmycia nadwozia). Przydałoby się też trochę bardziej go posadzić na ziemi - teraz tak trochę jakby wisi w powietrzu. Do tego materiał opon - no gdzież opony tak odbijają światło. Nie ma mowy. I kaman - daj go w czarnym kolorze, bo biały zupełnie tu nie pasuje ;)
Napisano 26 Czerwiec 201113 l Autor @trosiek dzieki za cenne rady i wskazowki :) Napewno sie dostosuje do tych rozmyc jak mowiles. A co do czarnego lakieru wlasnie nie wygladal fajnie nie pasowal do tej sceny a chcialem zeby bylo tu w jednej tonacji wszystko. I daje takie ujecie z kierowca :) Edit. jeszcze od boku :) Edytowane 26 Czerwiec 201113 l przez maciek.m
Napisano 28 Czerwiec 201113 l zdecydowanie brakuje mi tu postprodukcji, jest tak szaro na maxa ;) moja luzna propozycja (jak sie nie obrazisz wrzucam ;) ):
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Mi się bardzo podobają rendery, a po postprodukcji na pierwszy rzut oka myślałem że to jakaś refka ;)
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Autor Dzieki wielkie vision3d, zauwazylem ze mam z postprodukcja problem, wydaje mi sie ze wiecej juz nie ma sensu kontrastowac itd a jednak... Po twoich poprawkach wyglada super. I chcialem sie zapytac co zmieniles tu tak naprawde?:P Widze dodane refleksy na szybach sciemnione tlo o gory i chyba kontrasty czy to cos innego? Dzieki :)
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Na moje pobawił się jeszcze krzywmi kolorów i levelami, ale posłuchajmy mistrza :) maciek.m świetny model i zapowiadają się równie dobre rendery !
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Maciek z tego co widze u visiona to chyba najważniejsza rzecz prócz wspomnianych przez Ciebie rzeczy to chyba ColorBalance . Na moje słabo rozrózniające kolory oko, to dodał w Shadows nieco fioletów, a do Midtones wpuścił nutke ciepłego koloru. Z tego co jeszcze widze to dodał DOFA na przód auta i tył :D Z teego co ja Ci moge pomóc , to naprawde nie bój się eksperymentować. Czasami warto czasami przesadzić by sie dowiedzieć, że to jednak nie jest takie przesadzone i wygląda dobrze. Z Twoimi renderami naprawde dużo można zdziałać w PS , co bardzo dobitnie pokazał Vision(baaardzo fajne post pro) Także działaj działaj brachu i przesuwaj te pieprzone suwaczki w PS:D
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Karkosik - zamiast color balance uzylem Levels'ow ;) Do tego podmalowane tlo i zabawa curves'ami, na koniec dalem lekkiego DOFa i tyle ;)
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Ja bym jeszcze zmienił kamerę na podobną do ujęcia w poscie #59, przynajmniej dla mnie wydaje się bardziej pasująca do sportowego charakteru wozu.
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Rendery ida w dobrym kierunku i wyglądają coraz fajniej. Ale zwróciłbym uwagę na szczegóły:
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Teraz się Maciek załamie :) Mi w ujęciach studyjnych brakuje jednak ostrzejszych odbić. Lakier w exteriorze wyszedł super a w studio dość plastikowo. Może wystarczyłoby dodać jedno ostrzejsze światło żeby trochę podkreślić lakier?
Napisano 29 Czerwiec 201113 l Autor O kurcze ile porad, dzieki vision3d i Karkosik popracuje nad tym postpro i poprzesuwam te suwaczki i dalej bede meczyl Was testami :) Berger no wlasnie mi takie ujecie kamery jakos nie podchodzi i na renderach i zdjeciach subaru tez raczej sa takie zwykle jak teraz. Smoku co do tych miejsc to nad tylnim znaczkiem faktycznie juz mi sie nie chcialo i jest wpuszczone a nie ladnie wyciete:P, tyl jest prosty tak studio sie tam odbija, tylne nadkole wsumie nie wiedzialem jak to tam idzie :P bok dol jest wklesniete tylko wsumie tu nie widac za bardzo, a te 2 na wysokosci klamek chyba bede musial poprawic, bo tez mnie draznia, z przodu wiem jak naprawic ale z tylu jest prosto, tak refleksy mi tam fiksuja :) Robertus nie prosze ...:p wiesz to taki pół mat..., nawet nie wiem gdzie mozna by wsadzic takie odbicie, ale pomysle :) Edit. No dobra to teraz wypociny z postpro :) Lepiej, gorzej?:P Edytowane 30 Czerwiec 201113 l przez maciek.m
Napisano 30 Czerwiec 201113 l Lepiej ale zaaa dużo zkoloryzowałeś ten render. Vision tylko subtelnie dodał nieco cieplejszego feelu, a u Ciebie za duuuzo tego fioletowawego i za dużo kontrastu, ale pracuj pracuj wkoncu dojdziesz do "złotego środka"
Napisano 1 Lipiec 201113 l Autor Dodaje jeszcze render boku i poprawiony tyl. jeszcze ze 2 ujecia beda od przodu i tylu
Napisano 1 Lipiec 201113 l Wyprostuj auto na ujęciu z boku ;) Przydało by się jednak coś zrobić z lampami, bo jakiś mdłe wychodzą.
Napisano 1 Lipiec 201113 l Wrzucam moją propozycję post pro, nie jestem też pewien czy model nie wymaga poprawy przy tylnim słupku i rogu wlotu za przednim nadkolem:
Napisano 1 Lipiec 201113 l Autor Berger co do wlotu to tak odbicie sie tam robi a tylni slupek, nie widze co z nim zle? A co postpro super to wyszlo :) jak to robicie bo vision tez taki efekt osiagnal ze te auto tak sie blyszczy i mieni? pewnie to na krzywych? moglbys pokazac ulozenie krzywej? A reszte juz bede kombinowal :) Albo podrzuce Ci czyste renderki i bedzie model i render by me a postpro by you :P(zarcik, ale naprawde super to wyglada) ps. pecet fakt prosto fajniej wyglada :)
Napisano 1 Lipiec 201113 l studyjne zdjęcia mają to do siebie, że robi się je na dużych przesłonach, żeby mieć cały samochód ostry. Dlatego z tego punktu patrzenia, rozmycie przodu na tym ostatnim renderze z tyłem, nie powinno się pojawić. Szczerze mówiąc, lepiej by wyglądało zaakcentowanie tej linii bocznej refleksem na górze, a nie pod przetłoczeniem. Tak jak tutaj: http://www.netcarshow.com/subaru/2011-impreza_wrx_sti/800x600/wallpaper_24.htm
Napisano 2 Lipiec 201113 l Autor Dzieki trosik usune to rozmycie. podoba mi sie postpro Bergera ale nie moge osiagnac takiego samego efektu, wyszlo mi takie cos..? Edit. Dadaje jeszcze 2 wersje od przodu i jeszcze poprawiona reszta pod ta kolorystyke Edit. Albo moze takie cuś? Edytowane 2 Lipiec 201113 l przez maciek.m
Napisano 3 Lipiec 201113 l Autor SimonM te ze strony 11 tez beda jeszcze je musze poprawic i w wiekszej rozdzialce wyrenderowac :) Misiun mi tez sie spodobal ten ostatni przerobilem ejszcze inne na taka stylistyke. Edytowane 3 Lipiec 201113 l przez maciek.m
Napisano 3 Lipiec 201113 l teraz jest wypas. klimat renderów z przodu nieprzeciętny. na Twoim miejscu popracowałbym nad kamerą z tyłu bo auto wygląda teraz mało dynamicznie, jak Lanos po tuningu. lakier wygląda bardzo fajnie ale przez to że wszystkie inne materiały (łącznie z podłożem) też wyszły jak półmat, całość traci - szczególnie na światłach brakuje ostrzejszych refleksów. tylne światła mało ciekawe, wyglądają jak tekstura. sorry za wytykanie ale mało brakuje by rendery były naprawdę świetne
Napisano 3 Lipiec 201113 l Wrzuć też jakieś ostre odbicia aby podkreślić charakter powierzchni, szczególnie metali i szkła. To odbicie na boku faktycznie lepiej przerzucić nad przetłoczenie.
Napisano 3 Lipiec 201113 l Chyba nie dogodzisz ;) moim zdaniem jak przerzucisz odbicie nad przetłoczenie to bok wyjdzie płasko. Jeszcze taka uwaga w sprawie samego modelu, wydaje mi się że ta powierzchnia na boku nad przetłoczeniem jest zbyt płaska TU to dobrze widać po odbiciu lusterka w karoserii że powinna być lekka wypukłość.
Napisano 3 Lipiec 201113 l Autor @polka dot tez mi caly czas nie pasuje ten tyl ale on taki okraglutki jest i ciezko cos zrobic. Zaraz sprobuje ustawic inaczej ta kamere i dac inne swiatla. @Berger co do tych refleksow wzorowalem sie troche na zdjeciach wersji cosworth i tam jest wszystko miekkie a i refleks jest pozniej przetloczenia, wiec to juz raczej tak zostanie. Na światla postaram sie dodac jakies ostrzejsze reflesky. @pecet faktycznie nie dogodze:P kazdy ma inny/swój punkt widzenia. Od karzdego po trochu wyciagam i sie ucze. Jak patrze na pierwsze proby renderu subaru, to widze duuza roznice:) a co do tej wypuklosci to Masz racje... Smoku tez juz znalazl kilka miejsc, ale juz nie mam sily zeby to poprawic. Mam juz z 10 plikow z osobnymi ustawionymi scenami i zmieniac to wszystko ... a jeszcze srodek musze ugrysc. Powoli mam dosc tego projektu :D
Napisano 3 Lipiec 201113 l coraz lepiej, tylko dopracuj model i materialy tylnej lampy bo sie patrzec na nia nie da ;)
Napisano 3 Lipiec 201113 l Autor poprawilem kamere i tylnie swiatla, tak mi sie przynajmniej wydaje :D
Napisano 3 Lipiec 201113 l Ujęcie spoko, ale model ujawnia swoje mankamenty. Troche rzeczy krzywo jest, rogi przednich świateł, miejsce za przedniem wlotem, nad tylnią klamką i zaraz tam słupek , przy spoilerze i wokół loga. O ile to można przeboleć bo tak bardzo się nie rzuca w oczy to niezbyt dobra jest bryła. Niesamowicie wypłaszyczyłeś bryłę wozu, szczególnie z przodu i boku najlepiej obrazuje to ujęcie: http://www.netcarshow.com/subaru/2008-impreza_wrx_sti/1600x1200/wallpaper_03.htm Niestety, następnym razem trzeba będzie bardziej zwrócic uwagę na kształty bazy ;)
Napisano 3 Lipiec 201113 l Autor Heh zaden bład tobie nie umknie :) szkoda ze nikt tych bledow nie wytknal na etapie bazy i pozniejszych :P Troszke poprawilem te miejsca w szopie i inne male niedociagniecia na styku auta z studio. Narazie nie bede wzucal duzych rozdzialek z drobnymi poprawkami. Dorenderuje duze rozdzialki na moscie i za srodek sie zabiore. Dziekuje wszystkim za dotychczasowa pomoc bez was te rendery napewno by tak nie wygladaly:P Nastepnym razem bardziej sie przyloze do bazy i wszystkich ksztaltow :)
Napisano 3 Lipiec 201113 l Czekaj, bo tak teraz sobie przypomniałem :P Z tego pamiętam da się użyć jakiegoś modyfikatora (nie pamiętam nazwy), nakładasz go na wóz z detalem, po czym pod modyfikator podpinasz baze wozu przed ms. Edytując baze będą też zmiany na wersji z detalem. Nie pamiętam jak to dokładnie działa ale myślę, że wiesz o co chodzi mniej więcej :) Myśle, że sporo też można poprawić modyfikatorem FFD :) Więc od dzieła :)
Napisano 3 Lipiec 201113 l przypatrz sie tylnej lampie, bo ja zadnych poprawek nie zauwazylem, IOR w lampach masz chyba 1.0 przez co nic nie zalamuja swiatla, do tego brakuje detalu, porownaj do tej foty:
Napisano 5 Lipiec 201113 l kolego nie wiem w czym masz problem :D konstruktywna krytyka jest tu chyba mile widziana :D
Napisano 5 Lipiec 201113 l Autor Berger dzieki napewno zobacze tą opcje jak działa, i napewno w przyszłości ją wykorzystam :P Vision3d faktycznie mialem na 1 IOR. Zwiększylem i juz sie załamuje :) Wyrenderowałem w większej rozdziałce scene na moście dodałem też most:P zeby na odbiciach liny nie urywaly sie w powietrzu. Renderowałem ujęcie na kilku warstwach zeby osiagnac efekt realizmu a mianowicie kolo sie kreci a zacisk jest nieruchomo bo w poprzednich ujeciach to zacisk krecil sie razme z kolem :P I mam pytanie czy jest ok, czy moze zacisk tez ma byc troche rozmazany poprzez wirujace kolo przednim? Edytowane 5 Lipiec 201113 l przez maciek.m
Napisano 5 Lipiec 201113 l Nie znam się, ale dla mnie wygląda to super - kompozycja, kolorki, lakier naprawdę cool ;)
Napisano 5 Lipiec 201113 l Super. STI na kapsach no kołach tez powinny zmienić się w różowe kółeczka. a wyglądają jakby się nie kręciły. Popraw to i będzie bez zarzutu jak dla mnie
Napisano 5 Lipiec 201113 l Hm...wg. mnie rozmycie jest ok, elementy bliżej środka są zwykle mniej rozmyte:
Napisano 6 Lipiec 201113 l Autor Fajnie ze sie podoba, mam juz gotowe 2 nastepne ujecia do tej sceny. Berger i rozwiales wszystkie watpliwosci tym zdejciem (chyba ze to render i ktos zle zrobil :P) wiec zostaje tak jak jest. Dobra teraz na warsztat idzie srodek, tu to wogole porazka... oswietlenie to jakas tam hdrka hali do tego od boku duzy vryplan swiecacy przez okna i 2 male pod dachem swiecace na tyl i przod. Prosze znowu o jakies porady zeby wygladalo to znosnie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto