Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

oki to lekka poprawka faktycznie za ciemny. i na tym z ciemnym lakierem pod zlym kontem rozmycia ida ale tez juz poprawione.

 

test30a.jpg

 

eh jeszcze na tylnim zderzaku na odbiciu widac kawalek ciemnego tla to tez poprawie

  • Odpowiedzi 167
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Render extra ;) Jak dla mnie jedyna rzecz jaka psuje wrażenie to tylne lampy, choć na tym drugim już jest lepiej. A co do uwagi o kolorze jakie daje słońce to nie sugerowałbym się tym. Słońce świeci białym światłem a w twoim Renderze to widać więc jest dobrze ;)

Napisano

Co do tych tylnich swiatel to tam jest taki wulgarny zwykly chrom co wszystko odbija i slabo to wyglada, ale popracuje nad tym jeszcze. 2 test tym razem od przoda :)

 

test31.jpg

Napisano

wsumie sluszna uwaga dzieki :) tego wyzej rozmazalem na koncach auta i wyglada lepiej tego tez bede musial. No i jutro wstawie kierowce bo juz mam zrobionego :D

Napisano

Cały czas mam wrażenie, że kamera jedzie w inną stronę, a wóz w inną. Same koła wydaje mi się można dużo bardziej rozmyć bo teraz uczucie prędkości na obrazie jest dla mnie sprzeczne (koła i otocznie:)

Napisano

Berger chodzi ci o kont rozmycia tla? Tak patrze z bliska ze na tym ostatnim nie wyszlo to za fajnie(rozjezdza sie), na tym od tylu najlepiej mi sie udalo. Bo rozmycia robie w szopie jednak w maxsie to trwalo by wiecznosc.... Jutro postaram sie idealnie dopasowoc. I od przodu zmienie kamere na bardziej od dolu, jak dla mnie fajniej wtedy autko wyglada. A tu poprawione kola i rozmycie auta, cos w ten desen czy jeszcze bardziej?

 

Edit. eh juz wiem czemu tak wyszlo to rozmycie:P nastepnym razem bedzie ok

 

test31aa.jpg

Napisano

wg. mnie rozmycie z przodu jest niepoprawne. Z jednej strony rozmyty, a z drugiej nie. Jeśli chcesz odwzorować tzw. tracking shot, czyli z np. drugiego samochodu, to auto powinno być całe idealnie ostre. Jeśli chcesz zrobić efekt panoramowania, czyli fotografujący jedynie obraca się podczas przejazdu samochodu, to przykładowo mając ostry przód, nieostry jest tył i odwrotnie. Poprzednia wersja byłaby lepsza, ale z dodanym właśnie większym rozmyciem kół (bez rozmycia nadwozia). Przydałoby się też trochę bardziej go posadzić na ziemi - teraz tak trochę jakby wisi w powietrzu. Do tego materiał opon - no gdzież opony tak odbijają światło. Nie ma mowy. I kaman - daj go w czarnym kolorze, bo biały zupełnie tu nie pasuje ;)

Napisano (edytowane)

@trosiek dzieki za cenne rady i wskazowki :) Napewno sie dostosuje do tych rozmyc jak mowiles. A co do czarnego lakieru wlasnie nie wygladal fajnie nie pasowal do tej sceny a chcialem zeby bylo tu w jednej tonacji wszystko. I daje takie ujecie z kierowca :)

 

test32a.jpg

 

Edit. jeszcze od boku :)

 

test33a.jpg

Edytowane przez maciek.m
Napisano

Dzieki wielkie vision3d, zauwazylem ze mam z postprodukcja problem, wydaje mi sie ze wiecej juz nie ma sensu kontrastowac itd a jednak... Po twoich poprawkach wyglada super. I chcialem sie zapytac co zmieniles tu tak naprawde?:P Widze dodane refleksy na szybach sciemnione tlo o gory i chyba kontrasty czy to cos innego? Dzieki :)

Napisano

Na moje pobawił się jeszcze krzywmi kolorów i levelami, ale posłuchajmy mistrza :)

 

maciek.m świetny model i zapowiadają się równie dobre rendery !

Napisano

Maciek z tego co widze u visiona to chyba najważniejsza rzecz prócz wspomnianych przez Ciebie rzeczy to chyba ColorBalance . Na moje słabo rozrózniające kolory oko, to dodał w Shadows nieco fioletów, a do Midtones wpuścił nutke ciepłego koloru. Z tego co jeszcze widze to dodał DOFA na przód auta i tył :D

 

Z teego co ja Ci moge pomóc , to naprawde nie bój się eksperymentować. Czasami warto czasami przesadzić by sie dowiedzieć, że to jednak nie jest takie przesadzone i wygląda dobrze. Z Twoimi renderami naprawde dużo można zdziałać w PS , co bardzo dobitnie pokazał Vision(baaardzo fajne post pro)

Także działaj działaj brachu i przesuwaj te pieprzone suwaczki w PS:D

Napisano

Ja bym jeszcze zmienił kamerę na podobną do ujęcia w poscie #59, przynajmniej dla mnie wydaje się bardziej pasująca do sportowego charakteru wozu.

Napisano

Teraz się Maciek załamie :)

 

Mi w ujęciach studyjnych brakuje jednak ostrzejszych odbić. Lakier w exteriorze wyszedł super a w studio dość plastikowo. Może wystarczyłoby dodać jedno ostrzejsze światło żeby trochę podkreślić lakier?

Napisano (edytowane)

O kurcze ile porad, dzieki vision3d i Karkosik popracuje nad tym postpro i poprzesuwam te suwaczki i dalej bede meczyl Was testami :) Berger no wlasnie mi takie ujecie kamery jakos nie podchodzi i na renderach i zdjeciach subaru tez raczej sa takie zwykle jak teraz. Smoku co do tych miejsc to nad tylnim znaczkiem faktycznie juz mi sie nie chcialo i jest wpuszczone a nie ladnie wyciete:P, tyl jest prosty tak studio sie tam odbija, tylne nadkole wsumie nie wiedzialem jak to tam idzie :P bok dol jest wklesniete tylko wsumie tu nie widac za bardzo, a te 2 na wysokosci klamek chyba bede musial poprawic, bo tez mnie draznia, z przodu wiem jak naprawic ale z tylu jest prosto, tak refleksy mi tam fiksuja :) Robertus nie prosze ...:p wiesz to taki pół mat..., nawet nie wiem gdzie mozna by wsadzic takie odbicie, ale pomysle :)

 

Edit. No dobra to teraz wypociny z postpro :) Lepiej, gorzej?:P

 

test34aa.jpg

Edytowane przez maciek.m
Napisano

Lepiej ale zaaa dużo zkoloryzowałeś ten render. Vision tylko subtelnie dodał nieco cieplejszego feelu, a u Ciebie za duuuzo tego fioletowawego i za dużo kontrastu, ale pracuj pracuj wkoncu dojdziesz do "złotego środka"

Napisano

Wrzucam moją propozycję post pro, nie jestem też pewien czy model nie wymaga poprawy przy tylnim słupku i rogu wlotu za przednim nadkolem:

 

test36mini.jpg

Napisano

Berger co do wlotu to tak odbicie sie tam robi a tylni slupek, nie widze co z nim zle? A co postpro super to wyszlo :) jak to robicie bo vision tez taki efekt osiagnal ze te auto tak sie blyszczy i mieni? pewnie to na krzywych? moglbys pokazac ulozenie krzywej? A reszte juz bede kombinowal :) Albo podrzuce Ci czyste renderki i bedzie model i render by me a postpro by you :P(zarcik, ale naprawde super to wyglada)

 

ps. pecet fakt prosto fajniej wyglada :)

Napisano

studyjne zdjęcia mają to do siebie, że robi się je na dużych przesłonach, żeby mieć cały samochód ostry. Dlatego z tego punktu patrzenia, rozmycie przodu na tym ostatnim renderze z tyłem, nie powinno się pojawić. Szczerze mówiąc, lepiej by wyglądało zaakcentowanie tej linii bocznej refleksem na górze, a nie pod przetłoczeniem. Tak jak tutaj: http://www.netcarshow.com/subaru/2011-impreza_wrx_sti/800x600/wallpaper_24.htm

Napisano (edytowane)

Dzieki trosik usune to rozmycie. podoba mi sie postpro Bergera ale nie moge osiagnac takiego samego efektu, wyszlo mi takie cos..?

 

test36amini.jpg

 

Edit. Dadaje jeszcze 2 wersje od przodu

 

test37m.jpg

test37am.jpg

i jeszcze poprawiona reszta pod ta kolorystyke

test35bm.jpg

test34aaaaam.jpg

 

Edit. Albo moze takie cuś?

 

test1am.jpg

Edytowane przez maciek.m
Napisano (edytowane)

SimonM te ze strony 11 tez beda jeszcze je musze poprawic i w wiekszej rozdzialce wyrenderowac :) Misiun mi tez sie spodobal ten ostatni przerobilem ejszcze inne na taka stylistyke.

 

test37bbmi.jpg

 

test26blackm.jpg

 

test35bbm.jpg

Edytowane przez maciek.m
Napisano

teraz jest wypas. klimat renderów z przodu nieprzeciętny. na Twoim miejscu popracowałbym nad kamerą z tyłu bo auto wygląda teraz mało dynamicznie, jak Lanos po tuningu. lakier wygląda bardzo fajnie ale przez to że wszystkie inne materiały (łącznie z podłożem) też wyszły jak półmat, całość traci - szczególnie na światłach brakuje ostrzejszych refleksów. tylne światła mało ciekawe, wyglądają jak tekstura. sorry za wytykanie ale mało brakuje by rendery były naprawdę świetne

Napisano

Wrzuć też jakieś ostre odbicia aby podkreślić charakter powierzchni, szczególnie metali i szkła. To odbicie na boku faktycznie lepiej przerzucić nad przetłoczenie.

Napisano

Chyba nie dogodzisz ;) moim zdaniem jak przerzucisz odbicie nad przetłoczenie to bok wyjdzie płasko. Jeszcze taka uwaga w sprawie samego modelu, wydaje mi się że ta powierzchnia na boku nad przetłoczeniem jest zbyt płaska TU to dobrze widać po odbiciu lusterka w karoserii że powinna być lekka wypukłość.

Napisano

@polka dot tez mi caly czas nie pasuje ten tyl ale on taki okraglutki jest i ciezko cos zrobic. Zaraz sprobuje ustawic inaczej ta kamere i dac inne swiatla.

@Berger co do tych refleksow wzorowalem sie troche na zdjeciach wersji cosworth i tam jest wszystko miekkie a i refleks jest pozniej przetloczenia, wiec to juz raczej tak zostanie. Na światla postaram sie dodac jakies ostrzejsze reflesky.

@pecet faktycznie nie dogodze:P kazdy ma inny/swój punkt widzenia. Od karzdego po trochu wyciagam i sie ucze. Jak patrze na pierwsze proby renderu subaru, to widze duuza roznice:) a co do tej wypuklosci to Masz racje... Smoku tez juz znalazl kilka miejsc, ale juz nie mam sily zeby to poprawic. Mam juz z 10 plikow z osobnymi ustawionymi scenami i zmieniac to wszystko ... a jeszcze srodek musze ugrysc. Powoli mam dosc tego projektu :D

Napisano

Ujęcie spoko, ale model ujawnia swoje mankamenty. Troche rzeczy krzywo jest, rogi przednich świateł, miejsce za przedniem wlotem, nad tylnią klamką i zaraz tam słupek , przy spoilerze i wokół loga. O ile to można przeboleć bo tak bardzo się nie rzuca w oczy to niezbyt dobra jest bryła. Niesamowicie wypłaszyczyłeś bryłę wozu, szczególnie z przodu i boku najlepiej obrazuje to ujęcie:

http://www.netcarshow.com/subaru/2008-impreza_wrx_sti/1600x1200/wallpaper_03.htm

 

Niestety, następnym razem trzeba będzie bardziej zwrócic uwagę na kształty bazy ;)

Napisano

Heh zaden bład tobie nie umknie :) szkoda ze nikt tych bledow nie wytknal na etapie bazy i pozniejszych :P Troszke poprawilem te miejsca w szopie i inne male niedociagniecia na styku auta z studio. Narazie nie bede wzucal duzych rozdzialek z drobnymi poprawkami. Dorenderuje duze rozdzialki na moscie i za srodek sie zabiore. Dziekuje wszystkim za dotychczasowa pomoc bez was te rendery napewno by tak nie wygladaly:P

 

Nastepnym razem bardziej sie przyloze do bazy i wszystkich ksztaltow :)

Napisano

Czekaj, bo tak teraz sobie przypomniałem :P Z tego pamiętam da się użyć jakiegoś modyfikatora (nie pamiętam nazwy), nakładasz go na wóz z detalem, po czym pod modyfikator podpinasz baze wozu przed ms. Edytując baze będą też zmiany na wersji z detalem. Nie pamiętam jak to dokładnie działa ale myślę, że wiesz o co chodzi mniej więcej :) Myśle, że sporo też można poprawić modyfikatorem FFD :) Więc od dzieła :)

Napisano

przypatrz sie tylnej lampie, bo ja zadnych poprawek nie zauwazylem, IOR w lampach masz chyba 1.0 przez co nic nie zalamuja swiatla, do tego brakuje detalu, porownaj do tej foty:

 

2009-subaru-impreza-wrx-5dr-man-tail-light_100256825_l.jpg

Napisano (edytowane)

Berger dzieki napewno zobacze tą opcje jak działa, i napewno w przyszłości ją wykorzystam :P Vision3d faktycznie mialem na 1 IOR. Zwiększylem i juz sie załamuje :)

Wyrenderowałem w większej rozdziałce scene na moście dodałem też most:P zeby na odbiciach liny nie urywaly sie w powietrzu. Renderowałem ujęcie na kilku warstwach zeby osiagnac efekt realizmu a mianowicie kolo sie kreci a zacisk jest nieruchomo bo w poprzednich ujeciach to zacisk krecil sie razme z kolem :P I mam pytanie czy jest ok, czy moze zacisk tez ma byc troche rozmazany poprzez wirujace kolo przednim?

 

test33ar.jpg

Edytowane przez maciek.m
Napisano

Super. STI na kapsach no kołach tez powinny zmienić się w różowe kółeczka. a wyglądają jakby się nie kręciły. Popraw to i będzie bez zarzutu jak dla mnie

Napisano

Fajnie ze sie podoba, mam juz gotowe 2 nastepne ujecia do tej sceny. Berger i rozwiales wszystkie watpliwosci tym zdejciem (chyba ze to render i ktos zle zrobil :P) wiec zostaje tak jak jest. Dobra teraz na warsztat idzie srodek, tu to wogole porazka... oswietlenie to jakas tam hdrka hali do tego od boku duzy vryplan swiecacy przez okna i 2 male pod dachem swiecace na tyl i przod. Prosze znowu o jakies porady zeby wygladalo to znosnie :)

 

test39.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności