Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nasz kolega z forum - Jacek12 poprosił mnie o zamieszczenie tych obrazków i poddania krytyce ponieważ chwilowo pozbawiony jest interneta :) i nie może tego sam zrobić. Jest to mech z animki nad którą Jacek teraz pracuje. Także w Jego imieniu proszę o komentarze :)

 

mech1.jpg

 

drugi

 

mech2.jpg

 

i trzeci

 

mech3.jpg

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przypomina te z ostatniego matrixa , materialy ok modeling tyż ;) ladny mech .

 

ps. niezlym sprzetem to renderowane ( czasy swietne )

 

[Wyedytowany dnia 21-6-2004 > Marcin_ps]

Napisano

swietnie wymodelowana ta cala hydraulika, silowniki, rurki i caly ten stuff ale sam wyglad mecha mi nie podchodzi... taki pokraczny klocek... a z kolei jak na klocowatego mechwarriora to ma troche za marna sile ognia :)... co nie zmienia faktu ze chyle czola przed cala \"mechanika\"... fajnie by bylo zobaczyc zblizenia tych mechanizmow ...

Napisano

pamietajcie ze jest to model do shorta (czyt. Czorta łebatego :P:P:P)

i jak na model do szorta to jest super ale czas renderu mnie zabija i wlasnie bym Sebfx prosil zebys nam tu podal sprzet tego goscia bo to taki troszke szybki musi byc...

Napisano

jak dla mnie model super, textury tez, ale na ostatnim rysunku ten tunel chyba troche niski jest, bo wyglada jakby mial zaraz zachaczyc o cos i swiatlo mi troche nie pasuje, ale to pewnie tylko moje takie przyczepianie sie (cien na drugim i trzecim rysunku taki sam, mimo ze na ostatnim dochadza dodatkowe zrodla swiatla) :)

Napisano

Fajny sprzęcik od razu skojarzył mi się z matrixem ale wiesz brakuje mi czegoś takiego jak pojemnik na amunicje walną bym ja na plecach wyglądało moim zdaniem lepiej albo poszerzyłbym uda” tak aby był bardziej stabilny ale całość git naprawdę mi się podoba

 

pozdro

Gość User190
Napisano

Niom, niezłe, niezłe - bez fajerwerków, ale całkiem przyjemne!!

Napisano
Wysłane przez Marcin

pamietajcie ze jest to model do shorta (czyt. Czorta łebatego :P:P:P)

i jak na model do szorta to jest super ale czas renderu mnie zabija i wlasnie bym Sebfx prosil zebys nam tu podal sprzet tego goscia bo to taki troszke szybki musi byc...

 

Hm czy ja wiem Jacek ma najzwyklejszy sprzęt domowy ;) a dokładnie to dziś wieczorkiem będzie u mnie to sam odpowie :)

Napisano

nio modelik i texty ladne marix na kilometr tak jak wyzej:) ale mi on wydaje sie lekko nie stabilny te nuzki jakies takie kruciutkie az sie nie chce wiezyc ze stoi ,jak by mial mial :) wieksze stopki to moze bardziej stabilnie by wygladal. co do trzeciej sceny ciekawi mnie jak on przeszedl przez ta brame taka mala cos tylko mi nie mow ze sie schylil bo na tak krutkich nuzkach by napewno zaryl o glebe ale calosc nawet mila dla oka :)

Napisano

chcem podziękować wszystkim za opinie właśnie kończe animacja mecha i ine modele które będą wystepować

to coś zamieszcze niedugo pozdrawiam Jacek 12

Napisano

obejrzalem pierwszy render i myslalem ze ten mech jest ogromny (30-40m) a tam gdzie jest scena raptem 3-4m szkoda pierwsze wrazenie bylo lepsze

Napisano

Mój Lightwave i procek 1.4 Celeron walczyłby z tą sceną 4 godziny a nie 4 min :( oczywiście przy wł. radiosity - a to chyba w tej scenie nie włączone)

Objekt OK (dużo czasu poświęciłeś)

Może inny widok z kamery np: od dołu żeby zwiększyć wrażenie ogromu.

Dla mnie trochę za mało \"zmasowany\" ten robot za cienkie nogi i reszta, ale to tylko moje widzimisie.

Chciałbym coś takiego zrobić ale jak sobie pomyśle ile roboty jest przy projektowaniu a potem jeszcze trzeba by było dodać kości z limitem kątowym.... ogrom pracy.9/10

 

[Wyedytowany dnia 25-6-2004 > Savoy]

Napisano

no teraz cos widze no rzeczywiscie super mech tylko czy dolne ze toak to nazwe stopy mecha nie sa zbyt małe??? kiepsko musi trzymac rownowage:P pozatym jest super!!!>

Napisano

Widać widać... bardzo dobre wykoanie przede wszystkim, sama konstrukcja mnie nie zachwyca, te matrixowe były imho dużo lepsze, ale to kwestia gustu... Czekam na dlasze postępy w animce, bo zapowiada się nieźle.

Napisano

bardzo mi sie podoba zastosowana ilość szczegółów, te wszystkie rurki wyglądają z daleka realistyczniebardzo. Słabo to wygląda w konstrukcji.

A na końcach wielkich żelaznych łap są guny..i po co te celowniki..skoro tym wszystkim steruje elektroniczny mózg.

Napisano

hehe ...tez wyrzezbilem mecha ...widze, ze wzsyscy ostatnio robiacy mechy inspiruja sie matrixem :)

robocik wyglada spoko, ale stopy ma jakies male i drazni mnie ta czerwona zarowka przy glowce ( przypomina zabawke) - ale to tylko moje nic nieznaczace uwagi. acha, oswietlenie w otoczeniu tez bym troszeczke zmienil - wiecej ciemnosc i tajemniczosci.

No i z niecierpliwoscia czekam na testowa anime.

Gość Raffaello
Napisano

fajny ten robocik, widać że włożyłeś dużo pracy nad tym mechem i jeżeli go tak widzisz to go zostaw a jeżeli interesują cię opinie to zrób bardziej masywniejsze stopy i dłuższe nogi. pozdrowionka i czekam na aminka

Napisano

na tą chwilę czoła chylę :)

czepne się do proporcji: jak wyciągnie łapencje, to padnie na mechową klatkę. Jak je opuści ku dołowi - zaplącze się w taśmy z amunicją... Ciężkie jest życie mecha choćby nie wiem jak był spoooko zrobiony:) A jest spoko zrobiony:D

Napisano

model i tekstury fajne, ale nie wiem co sie tu niektórzy dziwią że niby taki krótki czas renderingu? przecież to że to było renderowane w vray to nie znaczy że od razu z GI -ot zwykły shadowmap i tyle ;P co by sie tu miało dłużej renderować? (mam nadzieje że w finalnej wersji oświetlenie będzie lepsze)

Napisano

heh...czyzby korupcja dotknela nawet forum max3d? :]

mi nie nie podoba..faktyczne nie te proporcje i brak klimatu(zwłaszcza na tym ostatnim renderze) :/

Napisano

Extra! Jest dużo rzeczy, które można tu wysikać jak niedobre pryszcze, ale przecież prace jeszcze w toku i zapewne trochę się jeszcze pozmienia...

I klimacik też dojdzie... (mocno w to wierzę)

A ponad wszystko dużego dopału do pracy życzę! Żeby Ci było przyjemnie nad tym siedzieć...

czekamy wszsscy na pierwsze animki...

Napisano

hmm , sory ale z ta geometria to klimatu nie uzyska sie zadnego, ten mech wygloda jak chinska zabawka o nazwie robo 2000, grozy ani respektu to on napewno nie bedzie budzil :)

na tak krotkich nozkach to sa przyjazne postacie w kreskowkach robione , poza tym wygloda jak pokraka, takie moje zdanie, kompletnie brak w nim hmmm czegos, te luski zupelnie nie pasuja, gdyby byly serduszka a w rece mial bukiecik kwiatow bylby moze i klimat jakis, a teraz to sory, od nowa mech :) ja bym na miejscu autora poszukal rysunki, szikce, rendery mechow i wylapal charakterystyczne punkty , bo to ze mech jest mechanicznym pojazdem na nogach to nie do konca prawda:D

Napisano

hehe wszysko oki i pieknie, ale jedno ale :P, dlaczego jemu leca luski od naboi z broni gdzy on nie stzrela i pozatym ba bron wycelowana w podloge, cos chyab tu nie gra :), albo luski i bron prosto i ogien z luf, albo bez lusek i wtak jak jest, po za tym model gitny, MatriX Rulezz :D

Napisano

A mi to sie podoba w otoczeniu ten napis .....

 

\"MADE IN POLAND\".....

 

A wam co nie ??? Super to wyszlo realnie i staro z dodatkiem rdzy :P

 

Super modeling, Powarznie realnie wyglada i groznie chcialbym bardziej juz zoabczyc tego animka :D

Napisano

Po części zagadam się z opinią uncla, ale mam swoje inne zdanie troszke.

Może to poprostu wina rednerera. Jakby włączył GI to by tak szybko się raczej nie renderowało, chyba że ma 2gb ramu, karte Radeona 9800XT i procka Xeona jakiego :]

 

W sumie sam pracuje nad mechem teraz, już niedługo koniec pracy, ale to będzie już mój post i moje krytyki :D

 

 

c u.

Napisano

Michas: co ma Karta graficzna do renderingu z GI? przepraszam za OT.

 

Mech fajny. Zmienilbym pare rzeczy, te nogi sa faktycznie za krotkie. Zgadzam sie z wiekszoscia uwag uncla.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności