Jump to content

Postać 3d: Mech - do shorta


Recommended Posts

Nasz kolega z forum - Jacek12 poprosił mnie o zamieszczenie tych obrazków i poddania krytyce ponieważ chwilowo pozbawiony jest interneta :) i nie może tego sam zrobić. Jest to mech z animki nad którą Jacek teraz pracuje. Także w Jego imieniu proszę o komentarze :)

 

mech1.jpg

 

drugi

 

mech2.jpg

 

i trzeci

 

mech3.jpg

Link to comment
Share on other sites

swietnie wymodelowana ta cala hydraulika, silowniki, rurki i caly ten stuff ale sam wyglad mecha mi nie podchodzi... taki pokraczny klocek... a z kolei jak na klocowatego mechwarriora to ma troche za marna sile ognia :)... co nie zmienia faktu ze chyle czola przed cala \"mechanika\"... fajnie by bylo zobaczyc zblizenia tych mechanizmow ...

Link to comment
Share on other sites

pamietajcie ze jest to model do shorta (czyt. Czorta łebatego :P:P:P)

i jak na model do szorta to jest super ale czas renderu mnie zabija i wlasnie bym Sebfx prosil zebys nam tu podal sprzet tego goscia bo to taki troszke szybki musi byc...

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie model super, textury tez, ale na ostatnim rysunku ten tunel chyba troche niski jest, bo wyglada jakby mial zaraz zachaczyc o cos i swiatlo mi troche nie pasuje, ale to pewnie tylko moje takie przyczepianie sie (cien na drugim i trzecim rysunku taki sam, mimo ze na ostatnim dochadza dodatkowe zrodla swiatla) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest cwieq

Fajny sprzęcik od razu skojarzył mi się z matrixem ale wiesz brakuje mi czegoś takiego jak pojemnik na amunicje walną bym ja na plecach wyglądało moim zdaniem lepiej albo poszerzyłbym uda” tak aby był bardziej stabilny ale całość git naprawdę mi się podoba

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Wysłane przez Marcin

pamietajcie ze jest to model do shorta (czyt. Czorta łebatego :P:P:P)

i jak na model do szorta to jest super ale czas renderu mnie zabija i wlasnie bym Sebfx prosil zebys nam tu podal sprzet tego goscia bo to taki troszke szybki musi byc...

 

Hm czy ja wiem Jacek ma najzwyklejszy sprzęt domowy ;) a dokładnie to dziś wieczorkiem będzie u mnie to sam odpowie :)

Link to comment
Share on other sites

nio modelik i texty ladne marix na kilometr tak jak wyzej:) ale mi on wydaje sie lekko nie stabilny te nuzki jakies takie kruciutkie az sie nie chce wiezyc ze stoi ,jak by mial mial :) wieksze stopki to moze bardziej stabilnie by wygladal. co do trzeciej sceny ciekawi mnie jak on przeszedl przez ta brame taka mala cos tylko mi nie mow ze sie schylil bo na tak krutkich nuzkach by napewno zaryl o glebe ale calosc nawet mila dla oka :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Savoy

Mój Lightwave i procek 1.4 Celeron walczyłby z tą sceną 4 godziny a nie 4 min :( oczywiście przy wł. radiosity - a to chyba w tej scenie nie włączone)

Objekt OK (dużo czasu poświęciłeś)

Może inny widok z kamery np: od dołu żeby zwiększyć wrażenie ogromu.

Dla mnie trochę za mało \"zmasowany\" ten robot za cienkie nogi i reszta, ale to tylko moje widzimisie.

Chciałbym coś takiego zrobić ale jak sobie pomyśle ile roboty jest przy projektowaniu a potem jeszcze trzeba by było dodać kości z limitem kątowym.... ogrom pracy.9/10

 

[Wyedytowany dnia 25-6-2004 > Savoy]

Link to comment
Share on other sites

Widać widać... bardzo dobre wykoanie przede wszystkim, sama konstrukcja mnie nie zachwyca, te matrixowe były imho dużo lepsze, ale to kwestia gustu... Czekam na dlasze postępy w animce, bo zapowiada się nieźle.

Link to comment
Share on other sites

bardzo mi sie podoba zastosowana ilość szczegółów, te wszystkie rurki wyglądają z daleka realistyczniebardzo. Słabo to wygląda w konstrukcji.

A na końcach wielkich żelaznych łap są guny..i po co te celowniki..skoro tym wszystkim steruje elektroniczny mózg.

Link to comment
Share on other sites

hehe ...tez wyrzezbilem mecha ...widze, ze wzsyscy ostatnio robiacy mechy inspiruja sie matrixem :)

robocik wyglada spoko, ale stopy ma jakies male i drazni mnie ta czerwona zarowka przy glowce ( przypomina zabawke) - ale to tylko moje nic nieznaczace uwagi. acha, oswietlenie w otoczeniu tez bym troszeczke zmienil - wiecej ciemnosc i tajemniczosci.

No i z niecierpliwoscia czekam na testowa anime.

Link to comment
Share on other sites

Guest Raffaello

fajny ten robocik, widać że włożyłeś dużo pracy nad tym mechem i jeżeli go tak widzisz to go zostaw a jeżeli interesują cię opinie to zrób bardziej masywniejsze stopy i dłuższe nogi. pozdrowionka i czekam na aminka

Link to comment
Share on other sites

na tą chwilę czoła chylę :)

czepne się do proporcji: jak wyciągnie łapencje, to padnie na mechową klatkę. Jak je opuści ku dołowi - zaplącze się w taśmy z amunicją... Ciężkie jest życie mecha choćby nie wiem jak był spoooko zrobiony:) A jest spoko zrobiony:D

Link to comment
Share on other sites

model i tekstury fajne, ale nie wiem co sie tu niektórzy dziwią że niby taki krótki czas renderingu? przecież to że to było renderowane w vray to nie znaczy że od razu z GI -ot zwykły shadowmap i tyle ;P co by sie tu miało dłużej renderować? (mam nadzieje że w finalnej wersji oświetlenie będzie lepsze)

Link to comment
Share on other sites

Extra! Jest dużo rzeczy, które można tu wysikać jak niedobre pryszcze, ale przecież prace jeszcze w toku i zapewne trochę się jeszcze pozmienia...

I klimacik też dojdzie... (mocno w to wierzę)

A ponad wszystko dużego dopału do pracy życzę! Żeby Ci było przyjemnie nad tym siedzieć...

czekamy wszsscy na pierwsze animki...

Link to comment
Share on other sites

hmm , sory ale z ta geometria to klimatu nie uzyska sie zadnego, ten mech wygloda jak chinska zabawka o nazwie robo 2000, grozy ani respektu to on napewno nie bedzie budzil :)

na tak krotkich nozkach to sa przyjazne postacie w kreskowkach robione , poza tym wygloda jak pokraka, takie moje zdanie, kompletnie brak w nim hmmm czegos, te luski zupelnie nie pasuja, gdyby byly serduszka a w rece mial bukiecik kwiatow bylby moze i klimat jakis, a teraz to sory, od nowa mech :) ja bym na miejscu autora poszukal rysunki, szikce, rendery mechow i wylapal charakterystyczne punkty , bo to ze mech jest mechanicznym pojazdem na nogach to nie do konca prawda:D

Link to comment
Share on other sites

hehe wszysko oki i pieknie, ale jedno ale :P, dlaczego jemu leca luski od naboi z broni gdzy on nie stzrela i pozatym ba bron wycelowana w podloge, cos chyab tu nie gra :), albo luski i bron prosto i ogien z luf, albo bez lusek i wtak jak jest, po za tym model gitny, MatriX Rulezz :D

Link to comment
Share on other sites

A mi to sie podoba w otoczeniu ten napis .....

 

\"MADE IN POLAND\".....

 

A wam co nie ??? Super to wyszlo realnie i staro z dodatkiem rdzy :P

 

Super modeling, Powarznie realnie wyglada i groznie chcialbym bardziej juz zoabczyc tego animka :D

Link to comment
Share on other sites

Po części zagadam się z opinią uncla, ale mam swoje inne zdanie troszke.

Może to poprostu wina rednerera. Jakby włączył GI to by tak szybko się raczej nie renderowało, chyba że ma 2gb ramu, karte Radeona 9800XT i procka Xeona jakiego :]

 

W sumie sam pracuje nad mechem teraz, już niedługo koniec pracy, ale to będzie już mój post i moje krytyki :D

 

 

c u.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy