Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dużo osób ma swoje 'teczki' wiec ja też chcę mieć ;).Będę tu wrzucał jakieś tam swoje modele. Wszystkie modele robione w Blenderze. Modeluje od ok. 4 miesięcy.

 

To modele z przed 2- 3 miesięcy.

fiatrendertext.png

 

granat2.png

 

I najnowsze modele, testy nowego silnika renderującego.

krzeslo.png

krszesloistolik.png

krzeslostolik.png

 

Wiem że siedziska raczej nie przystosowane do przenoszenia obciążenia ;). Zrobiłem je tylko do testów renderingu.

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/594/lampr.png/]lampr.png[/url]

I jeszcze coś lampopodobnego ;)

http://www.frankbuchwald.de/01_gr.html

Edytowane przez Slim_

  • Odpowiedzi 53
  • Wyświetleń 7,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O podoba mi się ta "żarówkolampka" ;) i takie pytanko co do niej... jak zrobiłeś te do połowy zakręcone kabelki tak żeby potem się rozchodziły w dwa osobne?

Napisano
  • Autor

@guffqa w Add-ons włączyłem curveaceous galore. Później po dodaniu tej krzywej, w opcjach po lewej stronie trzeba przełączyć na 3D i w okienku type wybrać Helix 3D. Trzeba pobawić sie w opcjach. Następnie dodałem modyfikator curve na wyskalowany cylinder.

Później dodałem zwykła krzywą i znowu modyfikator curve na cylinder :)

 

Logo Polaris i kluczyk do quadzika

polaris3.png

polarislogo1.png

Napisano

A kurde właśnie dopiero przeczytałem, że Ty w blenderze pracujesz! ;D a ja 3ds max tylko... Ładne logo, ale wszystko po renderowaniu jest takie...piaskowate... rozumiesz napewno.

Napisano
  • Autor

Nie myslalem o tym. To miala byc taka troche karykatura ciężarówki

Napisano

Po co ma skręcać, z takim wydechem to on będzie latał!

Żarówka świetna.

Napisano
Nie myslalem o tym. To miala byc taka troche karykatura ciężarówki

 

 

Po prostu tak było na tutorialu :] Mogłeś napisać, że z pomocą tutka robione.

Szkoda bo już myślałem, że sam coś zrobiłeś.

Napisano
  • Autor

z tutka mam tylko blueprinty. Możesz sprawdzić. Zrobiłem go wcześniej niż zakończył sie tutorial. Jest tam chyba kilka części

Napisano

Są tylko 2 części, to mogłeś napisać, że zaczynałeś z tutorialem.

Napisano
  • Autor

ale nie zaczynałem z tutorialem. Pobralem tylko blueprinty. Tył i zrobiłem po swojemu.

Napisano

I będziecie wojować czy coś było na podstawie tutoriala czy nie? A nawet jeśli było, to co? Robienie na podstawie tutków to też nauka, szczególnie przydatna, żeby poznać podstawowe narzędzia. Poza tym kolega robi w blenderze a tutek jest pod maxa.

Napisano

Ja nie pisze, że nauka z tutoriali jest zła, bo sam z nich korzystałem i czasami podpatruję jakieś funkcje.

Napisano
  • Autor

Moja pierwsza wizka (jeśli można to tak nazwać). Co myślicie?

wiz2.png

 

 

wiz3.png

Napisano

Pod "frędzlami" dywanika dodaj jakiś plane bo teraz wyrasta on Tobie prosto z podłogi jak trawnik :-)

Napisano
  • Autor

Wziąłem się za renderowanie modelu konceptu gwoździarki z pewnej gry. Co myślicie o modelu?

nailgun.png

Napisano
  • Autor

Chyba raczej nie ;) Nie umiem robic normal map itd. Chciałem go wyrenderować by wyglądał w miarę realistycznie. Renderowanie idzie mi kiepsko wiec bedzie ciężko :)

Napisano
  • Autor

Wziąłem się za materiały i teksturowanie. Co myślicie?

nailgunmat.png

Napisano
  • Autor

Głupio tak pisać pod sobą. Czy te modele są aż tak słabe że nikt nie chce nawet ich krtykowac? ;) Zostało mi jeszcze parę rzeczy do zrobienia. Może wymodeluję jeszcze wąż do podłączenie powietrza. Co myślicie o materiałach w tym momencie? Nie miałem pomysłu na materiał taśmy łączącej gwoździe ale już tak zostanie. Chyba że macie jakiś pomysł jaką teksture na nią nałożyć?

nailgun6.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Team Fortress z takim detalem to by było coś.

Fajnie to wszystko wygląda.

Napisano
  • Autor

Sebazx6r tak UV. Później wyeksportowałem layout siatki i w gimpie nakładałem tekstury.

Napisano

_Slim nie przejmuj się, że nikt nie odp też tak miałem :D co jest trochę irytujące;p

A model (zacytuje kogoś :P) "zacny" :)

Napisano

naprawdę bardzo ładny model, taśma na gwoździe najlepsza, widać czas poświęcony na tą tex. jak już się tak bawisz materiałami to popraw tło bo bardzo odstaje od poziomu modelu,

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze ;). Nad tłem będę jeszcze pracował

Napisano
  • Autor

Można powiedzieć że skończyłem nailguna. Biorę się za następny model. Będzie to aparat Leica m9p. Co myślicie o siatce?

 

 

75576326.png

 

85502299.png

 

52374964.png

 

31237038.png

 

87866311.png

Napisano
  • Autor

Przedstawiam postępy w pracy nad modelem. Zostało jeszcze parę drobiazgów i panel tylni do wymodelowania. Proszę o opinie o modelu. Pozdrawiam.

leicafor.jpg

Napisano

Miło widzieć kolejnego utalentowanego użytkownika Blendera; tak trzymaj, modele wyglądają naprawdę spoko!

Napisano

Model ok, co do siatki to mam wrażenie, że w jednym miejscu jest za gęsto trochę. Myślę,że jak byś wyczyścił tam to by to nie zdeformowało modelu. Tam na dole gdzie masz te zaokrąglenie, z mniejszą ilością vertexów subsurface i tak to ładnie wygładzi....tak mi się zdaje, nie znam się na siatkach za bardzo, ważne żeby przy rozkładaniu UV było Ci wygodnie ;)

Wrzucam zdjęcie gdzie zaznaczyłem o które miejsce mi chodzi

 

1png_hqwarrw.png

Napisano
  • Autor

Próbowałem w tamtym miejscu zrobić to na mniej gęstej siatce i różnie to wychodziło:) Muszę tam mieć dość dokładne zaokrąglenie które musi pasować do obiektywu. Ta gęsta siatka nie powinna mi przeszkadzać w UV.

Napisano
  • Autor

Skończyłem model i biorę się za texturowanie. Mam do was pytanie. Nie wiecie może gdzie mógł bym znaleźć czcionkę tych cyfr na obiektywie i pokrętłach? Pozdrawiam

Leica%20M9-P%20Silver%20top_RGB.jpg

Napisano

new.myfonts.com/WhatTheFont/

wrzucasz grafikę z fragmentem tekstu, a stronka dopasowuje je do bazy czcionek które posiada.

Napisano

wszystko w vrayu renderowane? dlugo sie bawiłeś ustawieniami? ile ci zajął render ciężarówki? spodobała mi się, mój klimat, lubię takie jakby lekko "kreskówkowe" 3D, bez zbyt wielkiej realistyki.

 

Myślę że slim_ nie jest utalentowanym użytkownikiem dość ten aparat spieprzony patrząc na innych użytkowników to slim_ jest zerem. Ale niech cwiczy chlodok to moze cos z niego bedzie

 

żenada...

Napisano
  • Autor

leicafor.jpg

Degustator wszystko renderowane w blenderowym Cycles. :).

Zrobiłem już parę teksturek i materiałów. Jeszcze troche do finału brakuje. Tekstura czarnego 'korpusu' będzie zmieniona. Wiem że wygląda kijowo :) co myślicie?

Edytowane przez Slim_

Napisano

Sam jesteś żenada. Mi się to nie podoba inni użytkownicy mają sto razy lepsze

Napisano

No to sie nie podoba kazdy od czegos zaczyna. Zanim zaczniesz krytykowac pokaz sam co potrafisz. Tu ludzie przychodza po slowa otuchy a nie pogardy. Kazdy zasluguje na szacunek.

Co do modelu bardz fajny. Ja bym tylko ten bum zmniejszyl i zagescil, troszke.

Napisano

mateuszmr94: fajnie krytykować kogoś mają zupełnie puste konto. zapraszam do pokazania swoich prac, o ile czujesz się dość "utalentowanym" aby to zrobić

 

Pozdrawiam

Napisano

Bardzo ladny aparat ;). Możesz walnąc render w internalu? Ciekaw jestem czy różnica jest az tak duza.

Napisano
  • Autor

rice Kompletnie nie znam sie na internalu. Na poczatku nauki blendera wyrenderowalem pare obrazkow w internalu ale zniechęcony efektami przesiadłem się na yafaray a teraz renderuje tylko w cycles :) moim zdaniem różnica miedzy internalem a cycles jest kolosalna. W cycles żeby otrzymać zadowalający efekt wystarczy chwilę pobawić sie ustawieniami sebazx6r co to jest bum i gdzie mam zagescic? mateusz nie mozna moich modeli porownywac do wiekszosci prac na forum. Ciagle sie uczę.

Sorki za błędy pisze z telefonu. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Aaa :) mogłem się domyślić. Pisałem wczesniej że jest do wymiany. To taka chwilowa tekstura

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności