Napisano 17 Maj 201113 l Witam. Dużo osób ma swoje 'teczki' wiec ja też chcę mieć ;).Będę tu wrzucał jakieś tam swoje modele. Wszystkie modele robione w Blenderze. Modeluje od ok. 4 miesięcy. To modele z przed 2- 3 miesięcy. I najnowsze modele, testy nowego silnika renderującego. Wiem że siedziska raczej nie przystosowane do przenoszenia obciążenia ;). Zrobiłem je tylko do testów renderingu. URL=http://imageshack.us/photo/my-images/594/lampr.png/][/url] I jeszcze coś lampopodobnego ;) http://www.frankbuchwald.de/01_gr.html Edytowane 18 Październik 201113 l przez Slim_
Napisano 19 Maj 201113 l O podoba mi się ta "żarówkolampka" ;) i takie pytanko co do niej... jak zrobiłeś te do połowy zakręcone kabelki tak żeby potem się rozchodziły w dwa osobne?
Napisano 19 Maj 201113 l Autor @guffqa w Add-ons włączyłem curveaceous galore. Później po dodaniu tej krzywej, w opcjach po lewej stronie trzeba przełączyć na 3D i w okienku type wybrać Helix 3D. Trzeba pobawić sie w opcjach. Następnie dodałem modyfikator curve na wyskalowany cylinder. Później dodałem zwykła krzywą i znowu modyfikator curve na cylinder :) Logo Polaris i kluczyk do quadzika
Napisano 19 Maj 201113 l A kurde właśnie dopiero przeczytałem, że Ty w blenderze pracujesz! ;D a ja 3ds max tylko... Ładne logo, ale wszystko po renderowaniu jest takie...piaskowate... rozumiesz napewno.
Napisano 19 Czerwiec 201113 l Po co ma skręcać, z takim wydechem to on będzie latał! Żarówka świetna.
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Nie myslalem o tym. To miala byc taka troche karykatura ciężarówki Po prostu tak było na tutorialu :] Mogłeś napisać, że z pomocą tutka robione. Szkoda bo już myślałem, że sam coś zrobiłeś.
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor z tutka mam tylko blueprinty. Możesz sprawdzić. Zrobiłem go wcześniej niż zakończył sie tutorial. Jest tam chyba kilka części
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Autor ale nie zaczynałem z tutorialem. Pobralem tylko blueprinty. Tył i zrobiłem po swojemu.
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Tak tył jest faktycznie inny, ale przód już nie, link dla innych by mogli sobie porównać : http://www.tutorialized.com/view/tutorial/%E2%80%98Mini-Semi-Truck%E2%80%99-Modeling-%E2%80%93-Day-1/68498 http://www.tutorialized.com/view/tutorial/%E2%80%98Mini-Semi-Truck%E2%80%99-Modeling-%E2%80%93-Day-2/68500
Napisano 20 Czerwiec 201113 l I będziecie wojować czy coś było na podstawie tutoriala czy nie? A nawet jeśli było, to co? Robienie na podstawie tutków to też nauka, szczególnie przydatna, żeby poznać podstawowe narzędzia. Poza tym kolega robi w blenderze a tutek jest pod maxa.
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Ja nie pisze, że nauka z tutoriali jest zła, bo sam z nich korzystałem i czasami podpatruję jakieś funkcje.
Napisano 27 Wrzesień 201113 l Pod "frędzlami" dywanika dodaj jakiś plane bo teraz wyrasta on Tobie prosto z podłogi jak trawnik :-)
Napisano 4 Październik 201113 l Autor Wziąłem się za renderowanie modelu konceptu gwoździarki z pewnej gry. Co myślicie o modelu?
Napisano 4 Październik 201113 l Autor Chyba raczej nie ;) Nie umiem robic normal map itd. Chciałem go wyrenderować by wyglądał w miarę realistycznie. Renderowanie idzie mi kiepsko wiec bedzie ciężko :)
Napisano 11 Październik 201113 l Autor Głupio tak pisać pod sobą. Czy te modele są aż tak słabe że nikt nie chce nawet ich krtykowac? ;) Zostało mi jeszcze parę rzeczy do zrobienia. Może wymodeluję jeszcze wąż do podłączenie powietrza. Co myślicie o materiałach w tym momencie? Nie miałem pomysłu na materiał taśmy łączącej gwoździe ale już tak zostanie. Chyba że macie jakiś pomysł jaką teksture na nią nałożyć? Uploaded with ImageShack.us
Napisano 11 Październik 201113 l Team Fortress z takim detalem to by było coś. Fajnie to wszystko wygląda.
Napisano 12 Październik 201113 l Autor Sebazx6r tak UV. Później wyeksportowałem layout siatki i w gimpie nakładałem tekstury.
Napisano 12 Październik 201113 l _Slim nie przejmuj się, że nikt nie odp też tak miałem :D co jest trochę irytujące;p A model (zacytuje kogoś :P) "zacny" :)
Napisano 12 Październik 201113 l naprawdę bardzo ładny model, taśma na gwoździe najlepsza, widać czas poświęcony na tą tex. jak już się tak bawisz materiałami to popraw tło bo bardzo odstaje od poziomu modelu,
Napisano 16 Październik 201113 l Autor Można powiedzieć że skończyłem nailguna. Biorę się za następny model. Będzie to aparat Leica m9p. Co myślicie o siatce?
Napisano 18 Październik 201113 l Autor Przedstawiam postępy w pracy nad modelem. Zostało jeszcze parę drobiazgów i panel tylni do wymodelowania. Proszę o opinie o modelu. Pozdrawiam.
Napisano 18 Październik 201113 l Miło widzieć kolejnego utalentowanego użytkownika Blendera; tak trzymaj, modele wyglądają naprawdę spoko!
Napisano 19 Październik 201113 l Model ok, co do siatki to mam wrażenie, że w jednym miejscu jest za gęsto trochę. Myślę,że jak byś wyczyścił tam to by to nie zdeformowało modelu. Tam na dole gdzie masz te zaokrąglenie, z mniejszą ilością vertexów subsurface i tak to ładnie wygładzi....tak mi się zdaje, nie znam się na siatkach za bardzo, ważne żeby przy rozkładaniu UV było Ci wygodnie ;) Wrzucam zdjęcie gdzie zaznaczyłem o które miejsce mi chodzi
Napisano 20 Październik 201113 l Autor Próbowałem w tamtym miejscu zrobić to na mniej gęstej siatce i różnie to wychodziło:) Muszę tam mieć dość dokładne zaokrąglenie które musi pasować do obiektywu. Ta gęsta siatka nie powinna mi przeszkadzać w UV.
Napisano 22 Październik 201113 l Autor Skończyłem model i biorę się za texturowanie. Mam do was pytanie. Nie wiecie może gdzie mógł bym znaleźć czcionkę tych cyfr na obiektywie i pokrętłach? Pozdrawiam
Napisano 23 Październik 201113 l new.myfonts.com/WhatTheFont/ wrzucasz grafikę z fragmentem tekstu, a stronka dopasowuje je do bazy czcionek które posiada.
Napisano 25 Październik 201113 l wszystko w vrayu renderowane? dlugo sie bawiłeś ustawieniami? ile ci zajął render ciężarówki? spodobała mi się, mój klimat, lubię takie jakby lekko "kreskówkowe" 3D, bez zbyt wielkiej realistyki. Myślę że slim_ nie jest utalentowanym użytkownikiem dość ten aparat spieprzony patrząc na innych użytkowników to slim_ jest zerem. Ale niech cwiczy chlodok to moze cos z niego bedzie żenada...
Napisano 25 Październik 201113 l Autor Degustator wszystko renderowane w blenderowym Cycles. :). Zrobiłem już parę teksturek i materiałów. Jeszcze troche do finału brakuje. Tekstura czarnego 'korpusu' będzie zmieniona. Wiem że wygląda kijowo :) co myślicie? Edytowane 25 Październik 201113 l przez Slim_
Napisano 26 Październik 201113 l Sam jesteś żenada. Mi się to nie podoba inni użytkownicy mają sto razy lepsze
Napisano 26 Październik 201113 l No to sie nie podoba kazdy od czegos zaczyna. Zanim zaczniesz krytykowac pokaz sam co potrafisz. Tu ludzie przychodza po slowa otuchy a nie pogardy. Kazdy zasluguje na szacunek. Co do modelu bardz fajny. Ja bym tylko ten bum zmniejszyl i zagescil, troszke.
Napisano 26 Październik 201113 l mateuszmr94: fajnie krytykować kogoś mają zupełnie puste konto. zapraszam do pokazania swoich prac, o ile czujesz się dość "utalentowanym" aby to zrobić Pozdrawiam
Napisano 26 Październik 201113 l Bardzo ladny aparat ;). Możesz walnąc render w internalu? Ciekaw jestem czy różnica jest az tak duza.
Napisano 26 Październik 201113 l Autor rice Kompletnie nie znam sie na internalu. Na poczatku nauki blendera wyrenderowalem pare obrazkow w internalu ale zniechęcony efektami przesiadłem się na yafaray a teraz renderuje tylko w cycles :) moim zdaniem różnica miedzy internalem a cycles jest kolosalna. W cycles żeby otrzymać zadowalający efekt wystarczy chwilę pobawić sie ustawieniami sebazx6r co to jest bum i gdzie mam zagescic? mateusz nie mozna moich modeli porownywac do wiekszosci prac na forum. Ciagle sie uczę. Sorki za błędy pisze z telefonu. Pozdrawiam
Napisano 26 Październik 201113 l Autor Aaa :) mogłem się domyślić. Pisałem wczesniej że jest do wymiany. To taka chwilowa tekstura
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto