Slim_ Napisano 17 Maj 2011 Napisano 17 Maj 2011 (edytowane) Witam. Dużo osób ma swoje 'teczki' wiec ja też chcę mieć ;).Będę tu wrzucał jakieś tam swoje modele. Wszystkie modele robione w Blenderze. Modeluje od ok. 4 miesięcy. To modele z przed 2- 3 miesięcy. I najnowsze modele, testy nowego silnika renderującego. Wiem że siedziska raczej nie przystosowane do przenoszenia obciążenia ;). Zrobiłem je tylko do testów renderingu. URL=http://imageshack.us/photo/my-images/594/lampr.png/][/url] I jeszcze coś lampopodobnego ;) http://www.frankbuchwald.de/01_gr.html Edytowane 18 Październik 2011 przez Slim_
guffqa Napisano 19 Maj 2011 Napisano 19 Maj 2011 O podoba mi się ta "żarówkolampka" ;) i takie pytanko co do niej... jak zrobiłeś te do połowy zakręcone kabelki tak żeby potem się rozchodziły w dwa osobne?
Slim_ Napisano 19 Maj 2011 Autor Napisano 19 Maj 2011 @guffqa w Add-ons włączyłem curveaceous galore. Później po dodaniu tej krzywej, w opcjach po lewej stronie trzeba przełączyć na 3D i w okienku type wybrać Helix 3D. Trzeba pobawić sie w opcjach. Następnie dodałem modyfikator curve na wyskalowany cylinder. Później dodałem zwykła krzywą i znowu modyfikator curve na cylinder :) Logo Polaris i kluczyk do quadzika
guffqa Napisano 19 Maj 2011 Napisano 19 Maj 2011 A kurde właśnie dopiero przeczytałem, że Ty w blenderze pracujesz! ;D a ja 3ds max tylko... Ładne logo, ale wszystko po renderowaniu jest takie...piaskowate... rozumiesz napewno.
Slim_ Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 Nie myslalem o tym. To miala byc taka troche karykatura ciężarówki
Gość NuklearSky Napisano 19 Czerwiec 2011 Napisano 19 Czerwiec 2011 Po co ma skręcać, z takim wydechem to on będzie latał! Żarówka świetna.
Deex Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 Nie myslalem o tym. To miala byc taka troche karykatura ciężarówki Po prostu tak było na tutorialu :] Mogłeś napisać, że z pomocą tutka robione. Szkoda bo już myślałem, że sam coś zrobiłeś.
Slim_ Napisano 20 Czerwiec 2011 Autor Napisano 20 Czerwiec 2011 z tutka mam tylko blueprinty. Możesz sprawdzić. Zrobiłem go wcześniej niż zakończył sie tutorial. Jest tam chyba kilka części
Deex Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 Są tylko 2 części, to mogłeś napisać, że zaczynałeś z tutorialem.
Slim_ Napisano 20 Czerwiec 2011 Autor Napisano 20 Czerwiec 2011 ale nie zaczynałem z tutorialem. Pobralem tylko blueprinty. Tył i zrobiłem po swojemu.
Deex Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 Tak tył jest faktycznie inny, ale przód już nie, link dla innych by mogli sobie porównać : http://www.tutorialized.com/view/tutorial/%E2%80%98Mini-Semi-Truck%E2%80%99-Modeling-%E2%80%93-Day-1/68498 http://www.tutorialized.com/view/tutorial/%E2%80%98Mini-Semi-Truck%E2%80%99-Modeling-%E2%80%93-Day-2/68500
dwaarf Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 I będziecie wojować czy coś było na podstawie tutoriala czy nie? A nawet jeśli było, to co? Robienie na podstawie tutków to też nauka, szczególnie przydatna, żeby poznać podstawowe narzędzia. Poza tym kolega robi w blenderze a tutek jest pod maxa.
Deex Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 Ja nie pisze, że nauka z tutoriali jest zła, bo sam z nich korzystałem i czasami podpatruję jakieś funkcje.
Slim_ Napisano 27 Wrzesień 2011 Autor Napisano 27 Wrzesień 2011 Moja pierwsza wizka (jeśli można to tak nazwać). Co myślicie?
Dynamico Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Pod "frędzlami" dywanika dodaj jakiś plane bo teraz wyrasta on Tobie prosto z podłogi jak trawnik :-)
Slim_ Napisano 4 Październik 2011 Autor Napisano 4 Październik 2011 Wziąłem się za renderowanie modelu konceptu gwoździarki z pewnej gry. Co myślicie o modelu?
Slim_ Napisano 4 Październik 2011 Autor Napisano 4 Październik 2011 Chyba raczej nie ;) Nie umiem robic normal map itd. Chciałem go wyrenderować by wyglądał w miarę realistycznie. Renderowanie idzie mi kiepsko wiec bedzie ciężko :)
Slim_ Napisano 8 Październik 2011 Autor Napisano 8 Październik 2011 Wziąłem się za materiały i teksturowanie. Co myślicie?
Slim_ Napisano 11 Październik 2011 Autor Napisano 11 Październik 2011 Głupio tak pisać pod sobą. Czy te modele są aż tak słabe że nikt nie chce nawet ich krtykowac? ;) Zostało mi jeszcze parę rzeczy do zrobienia. Może wymodeluję jeszcze wąż do podłączenie powietrza. Co myślicie o materiałach w tym momencie? Nie miałem pomysłu na materiał taśmy łączącej gwoździe ale już tak zostanie. Chyba że macie jakiś pomysł jaką teksture na nią nałożyć? Uploaded with ImageShack.us
Sebazx6r Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 Bardzo ladnie. UV robiles? na te nalepki?
Marvin Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 Team Fortress z takim detalem to by było coś. Fajnie to wszystko wygląda.
Slim_ Napisano 12 Październik 2011 Autor Napisano 12 Październik 2011 Sebazx6r tak UV. Później wyeksportowałem layout siatki i w gimpie nakładałem tekstury.
kamiltsn Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 _Slim nie przejmuj się, że nikt nie odp też tak miałem :D co jest trochę irytujące;p A model (zacytuje kogoś :P) "zacny" :)
Orangegraphics Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 naprawdę bardzo ładny model, taśma na gwoździe najlepsza, widać czas poświęcony na tą tex. jak już się tak bawisz materiałami to popraw tło bo bardzo odstaje od poziomu modelu,
Slim_ Napisano 12 Październik 2011 Autor Napisano 12 Październik 2011 Dzięki za komentarze ;). Nad tłem będę jeszcze pracował
Slim_ Napisano 16 Październik 2011 Autor Napisano 16 Październik 2011 Można powiedzieć że skończyłem nailguna. Biorę się za następny model. Będzie to aparat Leica m9p. Co myślicie o siatce?
Slim_ Napisano 18 Październik 2011 Autor Napisano 18 Październik 2011 Przedstawiam postępy w pracy nad modelem. Zostało jeszcze parę drobiazgów i panel tylni do wymodelowania. Proszę o opinie o modelu. Pozdrawiam.
mookie Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 Miło widzieć kolejnego utalentowanego użytkownika Blendera; tak trzymaj, modele wyglądają naprawdę spoko!
Sebazx6r Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Siatki również dawaj. Można się z nich duzo nauczyc.
Slim_ Napisano 19 Październik 2011 Autor Napisano 19 Październik 2011 illusion, mookie Dzieki! Proszę siatki:
Blank Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Model ok, co do siatki to mam wrażenie, że w jednym miejscu jest za gęsto trochę. Myślę,że jak byś wyczyścił tam to by to nie zdeformowało modelu. Tam na dole gdzie masz te zaokrąglenie, z mniejszą ilością vertexów subsurface i tak to ładnie wygładzi....tak mi się zdaje, nie znam się na siatkach za bardzo, ważne żeby przy rozkładaniu UV było Ci wygodnie ;) Wrzucam zdjęcie gdzie zaznaczyłem o które miejsce mi chodzi
Slim_ Napisano 20 Październik 2011 Autor Napisano 20 Październik 2011 Próbowałem w tamtym miejscu zrobić to na mniej gęstej siatce i różnie to wychodziło:) Muszę tam mieć dość dokładne zaokrąglenie które musi pasować do obiektywu. Ta gęsta siatka nie powinna mi przeszkadzać w UV.
Slim_ Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 Pomału do przodu. Uploaded with ImageShack.us
Slim_ Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 Skończyłem model i biorę się za texturowanie. Mam do was pytanie. Nie wiecie może gdzie mógł bym znaleźć czcionkę tych cyfr na obiektywie i pokrętłach? Pozdrawiam
Kayla Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 new.myfonts.com/WhatTheFont/ wrzucasz grafikę z fragmentem tekstu, a stronka dopasowuje je do bazy czcionek które posiada.
Degustator Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 wszystko w vrayu renderowane? dlugo sie bawiłeś ustawieniami? ile ci zajął render ciężarówki? spodobała mi się, mój klimat, lubię takie jakby lekko "kreskówkowe" 3D, bez zbyt wielkiej realistyki. Myślę że slim_ nie jest utalentowanym użytkownikiem dość ten aparat spieprzony patrząc na innych użytkowników to slim_ jest zerem. Ale niech cwiczy chlodok to moze cos z niego bedzie żenada...
Slim_ Napisano 25 Październik 2011 Autor Napisano 25 Październik 2011 (edytowane) Degustator wszystko renderowane w blenderowym Cycles. :). Zrobiłem już parę teksturek i materiałów. Jeszcze troche do finału brakuje. Tekstura czarnego 'korpusu' będzie zmieniona. Wiem że wygląda kijowo :) co myślicie? Edytowane 25 Październik 2011 przez Slim_
Gość mateuszmr94 Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Sam jesteś żenada. Mi się to nie podoba inni użytkownicy mają sto razy lepsze
Sebazx6r Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 No to sie nie podoba kazdy od czegos zaczyna. Zanim zaczniesz krytykowac pokaz sam co potrafisz. Tu ludzie przychodza po slowa otuchy a nie pogardy. Kazdy zasluguje na szacunek. Co do modelu bardz fajny. Ja bym tylko ten bum zmniejszyl i zagescil, troszke.
tweety Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 mateuszmr94: fajnie krytykować kogoś mają zupełnie puste konto. zapraszam do pokazania swoich prac, o ile czujesz się dość "utalentowanym" aby to zrobić Pozdrawiam
rice Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Bardzo ladny aparat ;). Możesz walnąc render w internalu? Ciekaw jestem czy różnica jest az tak duza.
Slim_ Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 rice Kompletnie nie znam sie na internalu. Na poczatku nauki blendera wyrenderowalem pare obrazkow w internalu ale zniechęcony efektami przesiadłem się na yafaray a teraz renderuje tylko w cycles :) moim zdaniem różnica miedzy internalem a cycles jest kolosalna. W cycles żeby otrzymać zadowalający efekt wystarczy chwilę pobawić sie ustawieniami sebazx6r co to jest bum i gdzie mam zagescic? mateusz nie mozna moich modeli porownywac do wiekszosci prac na forum. Ciagle sie uczę. Sorki za błędy pisze z telefonu. Pozdrawiam
Sebazx6r Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Sorki bump mapa jakas taka nieprzekonywujaca. Zgubilem literke.
Slim_ Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 Aaa :) mogłem się domyślić. Pisałem wczesniej że jest do wymiany. To taka chwilowa tekstura
Slim_ Napisano 28 Październik 2011 Autor Napisano 28 Październik 2011 Jak wam się podoba? Wyrenderuję jeszcze widok z tyłu. [/url
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się