Berger Napisano 21 Kwiecień 2013 Autor Napisano 21 Kwiecień 2013 Ok, tylny reflektor praktycznie skończony, tak się to prezentuje:
Sebazx6r Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 To sa cały czas HDRki? Robisz jest HDRI Loght studio?
Berger Napisano 21 Kwiecień 2013 Autor Napisano 21 Kwiecień 2013 Te hdrki to jakieś darmowe z neta, nie powiem konkretnie co to jest bo dość dawno to pobierałem. Sporo jest z hdri4free.
Berger Napisano 21 Kwiecień 2013 Autor Napisano 21 Kwiecień 2013 Naszła mnie jeszcze ochota na kropelki, więc dodaję kropelki i wracam do modelowania i rigowania tylnego skrzydła;
Sebazx6r Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 Swietne te HDRKi :) dobrze kadrujesz masz dryg, ale co ja tam pisze wiesz już to dawno :).
Berger Napisano 23 Kwiecień 2013 Autor Napisano 23 Kwiecień 2013 (edytowane) Najgorsza rzecz do modelowania, która chyba pochodzi od samego szatana praktycznie gotowa, długo się do tego zabierałem :P Został jeszcze środek kierunkowskazu. Na razie wrzucam jedno ujęcie, jak wrócę do domu dodam drugie od przodu: I przód: Edytowane 23 Kwiecień 2013 przez Berger
Pixel-Factory Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 po tym co tu widzę , nie wierzę jak ten temat się uchował bez pięciu gwiazdek .Ode mnie masz 5 *
martix69 Napisano 24 Kwiecień 2013 Napisano 24 Kwiecień 2013 Genialny model :) Berger ty masz w domu tego mesia czy jak? bo detal jest fenomenalny.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 24 Kwiecień 2013 Napisano 24 Kwiecień 2013 Widze, ze tez "kochasz" lusterka :) Musialo Ci dac niezle w kosc skoro zrobiles sobie odpoczynek od modelowania wnetrza kierunkowskazow ;) Ale jak dokonczysz to bedzie miodzio efekt. Pamietaj jeszcze o owadach na przedniej masce i grillu i wogole gdzie sie da ;P
Berger Napisano 24 Kwiecień 2013 Autor Napisano 24 Kwiecień 2013 Pixel-Factory: Dzięki wielkie ;) martix69: Dzięki, model jak model, nie taki genialny ma sporo niedociągnięć względem oryginału ale mówi się trudno :P wbrew pozorom w necie jest dużo zdjęć w bardzo dużej rozdzielczości z których można sporo odczytać :) Używam też filmików z recenzji z YouTube pobranych w HD, tam można znaleźć dużo ujęć miejsc, które nie są zwykle fotografowane :) ..:: WIKTOR ::..: No cóż, samo ich modelowanie może nie zawsze jest takie złe, ale tutaj był taki problem, że niektóre elementy pasowałoby modelować w siatce o gęstości jakiej nie mogłem osiągnąć dla wszystkich części bo zawsze było tak, że gęstość była dobra dla tyłu ale przód już wtedy się nie nadawał do roboty, a nie można było sobie 2x przekonwertować bo obie części były połączone w jakiś durny sposób :P No ale wystarczyło sobie modelować na osobnych obiektach a potem połączyć wszystko w całość uważając żeby nie ruszać niepotrzebnych miejsc bo byłyby kłopoty z połączeniem tego w całość. Tak więc czasem wystarczy wpaść na jakiś niby banalny pomysł i sobie zaplanować wszystko, to chyba tutaj zajęło dużo czasu :P Tutaj taki shot gdzie już coś w środku jest, zmienię jeszcze profil tych wewnętrznych szkiełek bo jest niepoprawny teraz i walnę jakiś render od przodu. A ten pomysł z owadami w cale nie taki głupi, kilka modeli low poly, do tego scatter po fallofie na przód i lusterka i jest :P
Berger Napisano 24 Kwiecień 2013 Autor Napisano 24 Kwiecień 2013 Do zdjęć temu jeszcze bardzo daleko :) Dorzucam render od przodu, znalazłem jeszcze kilka bzdet, które mi nie pasują więc będę musiał wprowadzić nieco więcej poprawek;
Berger Napisano 25 Kwiecień 2013 Autor Napisano 25 Kwiecień 2013 Poprawiłem trochę bzdet, jeszcze środek do zrobienia został, na noc taki renderek zarzuciłem:
Berger Napisano 25 Kwiecień 2013 Autor Napisano 25 Kwiecień 2013 To ujęcie renderowało się 2h 10 minut.
Berger Napisano 27 Kwiecień 2013 Autor Napisano 27 Kwiecień 2013 Bawiłem się ostatnio nowym maxem, więc postanowiłem wykorzystać tryb renderowania viewportu "clay" i porobiłem trochę zrzutów obecnego stanu modelu z zewnątrz:
Kramon Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 hahaha co ale czerwony kolor jest domyślnie? że niby kolor pianki jakiej zazwyczaj używają? co prawda normalnie jest trochę jaśniejszy bardziej beżowy.
Reanimator Napisano 27 Kwiecień 2013 Napisano 27 Kwiecień 2013 Mega wypas. Samochod sam w sobie srednio mi sie podoba, ale model i rendery mistrz!
Berger Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Napisano 29 Kwiecień 2013 Dzięki panowie ;) Od jakiegoś czasu męczył strasznie mnie bok, jego profil z przodu dość mocno zawaliłem przy robieniu bazy (a chyba temu miejscu najwięcej czasu poświęciłem :P). Jako, że siatka jest po 2xTS nie bardzo dało się to naprawić ręcznie, skin wrap też już się krzaczył musiałem wykombinować co innego i jak to bywa wpadłem wreszcie na najprostszy pomysł czyli błogosławione FFD :P W połączeniu z soft selection dało się to wykorzystać aby nieco poprawić ten bok, tak więc teraz tak to wygląda: Przed: Po: Znalazłem też nowe refki reflektora i stwierdziłem, że trzeba go nieco przemodelować, chodzi tutaj o ledy dolne i sam klosz. Narazie jest to na tym etapie:
Kramon Napisano 29 Kwiecień 2013 Napisano 29 Kwiecień 2013 nie bardzo potrafię rozkminić gdzie zaszła zmiana raczej siatka by mi uświadomiła natomiast zastanawia mnie to że koło się ztyka z nadkołem.
DrRambo Napisano 29 Kwiecień 2013 Napisano 29 Kwiecień 2013 czy tych refek czasami w manufakturze nie znalazłeś w Łodzi?:D na car show 2013 w manu stał właśnie takie sls 63 amg:D
Berger Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Napisano 29 Kwiecień 2013 Nie, w ogóle niestety tego samochodu na żywo nie widziałem :) Nawet jak bywałem w większych miastach czy w Polsce czy Europie to nie udało mi się go nigdzie zespotować, specjalnie się ukrywa :) Dzisiaj zrobiłem taki testowy render na hdrkce, która pojawiła się w necie niedawno:
Berger Napisano 30 Kwiecień 2013 Autor Napisano 30 Kwiecień 2013 Dalsza część modelowania, tym razem klamka:
Kramon Napisano 30 Kwiecień 2013 Napisano 30 Kwiecień 2013 Specular is to damn high! Ja osobiście miałem przyjemność widzieć on się aż tak nie błyszczy
JakóbM Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 Specular is to damn high! Ja osobiście miałem przyjemność widzieć on się aż tak nie błyszczy Widocznie był inaczej polerowany :D Jak dla mnie i tak render jak i sam model są świetne.
Berger Napisano 1 Maj 2013 Autor Napisano 1 Maj 2013 No niestety lakier trochę za bardzo lustro wyszedł. Dorzucam shot ze studia:
Berger Napisano 1 Maj 2013 Autor Napisano 1 Maj 2013 Jeszcze jedno ujęcie, outdoor, już chyba najwyższy czas zrobić porządną tarcze, zaciski i oponkę ;)
Berger Napisano 2 Maj 2013 Autor Napisano 2 Maj 2013 Dzięki, wrzucam kolejne próby w studio - test nawet mi się podoba o ile mam rękoma zasłonięte koła, które wyszły lipnie. Enviro też takie o ale na razie to tylko testy:
Kramon Napisano 2 Maj 2013 Napisano 2 Maj 2013 górna część wygląda jak digital painting albo jakiś vector ale robi wrażenie po powiękrzeniu
Berger Napisano 2 Maj 2013 Autor Napisano 2 Maj 2013 No samo studio jak tam gdzieś w kadrze widać to wygląda cienko, jeśli chciałbym w przyszłości to wykorzystać to trzeba by było wsadzić więcej detalu w te światła itd bo na razie wygląda to za czysto i sztucznie. Tutaj jeszcze inne ujęcie:
Berger Napisano 3 Maj 2013 Autor Napisano 3 Maj 2013 Tutaj jeszcze białe lakiery: A co do refek jeszcze to zapomniałem o broszurce mercedesowskiej :D
Berger Napisano 3 Maj 2013 Autor Napisano 3 Maj 2013 Tutaj jeszcze raz przód ale wydaje mi się, że ujęcie nieco lepsze:
Sebazx6r Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 W diffuse tez masz frenel na kolory bo ten bok czerwony to troche nie bardzo....3 i 4 od konca nice. Tylko ta czerwien cos nie teges.
Berger Napisano 3 Maj 2013 Autor Napisano 3 Maj 2013 indian: Dzięki, skoro te testowe wyglądają dla ludzi ładnie to mam nadzieję, że finalne będą się bardziej podobać gdy nad jednym ujęciem będę siedział więcej niż 15 minut :) Sebazx6r: Nie wiem do końca o których shotach mówisz, przypuszczam, że o tych ostanich, jak dla mnie czerwony z posta #129 był najlepszy ale potem zacząłem nieco za dużo kombinować i kolory nieco za bardzo się rozjechały ale przynajmniej wiem mniej więcej co i jak. Dorzucam jeszcze test lakieru, docelowo lakier miał być typu metallic, spróbuję jeszcze dorobić warstwę z flake'ami bo sposób z szumem jakoś nie do końca mi pasuje.
Samot-nick Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 przyznaje bez bicia, nie czytalem całego wątku więc zapytam. W czym to robione max czy alias. Bo jak alias to można liczyć na jakiegoś tutka? btw NIESAMOWITE 5*
indian Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 ciekawe czy doczekam się takiego renderu w tym roku :) doczekam się ? berger ? :)
Berger Napisano 3 Maj 2013 Autor Napisano 3 Maj 2013 No wiesz indian, kiedyś ten model trzeba będzie skończyć...wakacje idą, więcej czasu będzie :P... wiesz jak jest :D Samot-nick: Ten model akurat jest w poly, mam zaczętego w aliasie ale tam na razie dość mało jest, co chwilę zresztą są jakieś problemy, zagadki itd więc na tym polu za mało jeszcze umiem :)
Samot-nick Napisano 4 Maj 2013 Napisano 4 Maj 2013 (edytowane) model świetny ale to już wiesz Edytowane 4 Maj 2013 przez Samot-nick
maciek.m Napisano 4 Maj 2013 Napisano 4 Maj 2013 oo te białe renderki bardzo fajne takie naturalne :) Renderujesz w vray czy w tym drugim juz nie pamietam jak sie nazywa? Jak ci sie robi na tym drugim silniku, materiały jakoś normalnie sie tworzy?
Berger Napisano 4 Maj 2013 Autor Napisano 4 Maj 2013 maciek.m: Całe studio i poprzednie shoty robione były w vray'u. Jeśli chodzi o Maxwella to pracuje się w nim bardzo przyjemnie aczkolwiek jako że to render unbiased potrzeba dość mocnego sprzętu aby uzyskiwać niezłe rezultaty w dobrym czasie. To też zależy od sceny, ale tutaj nie ma tak, że render jest gotowy, po prostu wyłączasz go kiedy stwierdzasz, że całość wygląda tak jak chciałeś. Łatwiej niż w vray'u uzyskać fotorealistyczny efekt aczkolwiek ceną jest czas. Maxwell ma też kilka ciekawych rozwiązań jak np. multilight, można sterować oświetleniem podczas renderu.
Berger Napisano 4 Maj 2013 Autor Napisano 4 Maj 2013 Będzie jakieś 7 miesięcy patrząc na datę pierwszego zapisu, aczkolwiek od tego trzeba odjąć przerwy, czasem dłuższe czasem krótsze.
thecrev Napisano 4 Maj 2013 Napisano 4 Maj 2013 Obserwuje wątek od początku i rzeczy jakie tu pokazujesz są naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Pytam tylko teoretycznie ale czy planujesz może kiedyś zrobienie jakiegoś tutoriala?
Samot-nick Napisano 4 Maj 2013 Napisano 4 Maj 2013 (edytowane) mi by zabrakło i 700 żeby osiągnąć taki poziom :) Edytowane 5 Maj 2013 przez Samot-nick
Fatsom Napisano 5 Maj 2013 Napisano 5 Maj 2013 Wszystko jest Meeeega! :D Ja tylko zastanawiam się jak zrobić tak fantastyczne opony, a Ty pisałeś, że trzeba jeszcze nad nimi posiedzieć... :)
DrRambo Napisano 13 Maj 2013 Napisano 13 Maj 2013 trochę kanciaste zaokrąglenia na alusach i na zdjęciach na stronie 13 kwadratowe tarcze
adr2000 Napisano 15 Maj 2013 Napisano 15 Maj 2013 modelowanie mistrzowskie materiały tez. tak się tylko doczepie- na ostatnim renderze tarcza wygląda według mnie jak by była skorodowana i pomalowana bump za duży chyba
Samot-nick Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 a mozna zobaczyc to cacko w low-poly? szczegolnie interesuje mnie okolica przednich swiatel :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się