Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 279
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Najgorsza rzecz do modelowania, która chyba pochodzi od samego szatana praktycznie gotowa, długo się do tego zabierałem :P Został jeszcze środek kierunkowskazu. Na razie wrzucam jedno ujęcie, jak wrócę do domu dodam drugie od przodu:

 

a638oGa.jpg

 

I przód:

 

8Lwo0Vw.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

Widze, ze tez "kochasz" lusterka :) Musialo Ci dac niezle w kosc skoro zrobiles sobie odpoczynek od modelowania wnetrza kierunkowskazow ;) Ale jak dokonczysz to bedzie miodzio efekt. Pamietaj jeszcze o owadach na przedniej masce i grillu i wogole gdzie sie da ;P

Napisano

Pixel-Factory: Dzięki wielkie ;)

 

martix69: Dzięki, model jak model, nie taki genialny ma sporo niedociągnięć względem oryginału ale mówi się trudno :P wbrew pozorom w necie jest dużo zdjęć w bardzo dużej rozdzielczości z których można sporo odczytać :) Używam też filmików z recenzji z YouTube pobranych w HD, tam można znaleźć dużo ujęć miejsc, które nie są zwykle fotografowane :)

 

..:: WIKTOR ::..: No cóż, samo ich modelowanie może nie zawsze jest takie złe, ale tutaj był taki problem, że niektóre elementy pasowałoby modelować w siatce o gęstości jakiej nie mogłem osiągnąć dla wszystkich części bo zawsze było tak, że gęstość była dobra dla tyłu ale przód już wtedy się nie nadawał do roboty, a nie można było sobie 2x przekonwertować bo obie części były połączone w jakiś durny sposób :P No ale wystarczyło sobie modelować na osobnych obiektach a potem połączyć wszystko w całość uważając żeby nie ruszać niepotrzebnych miejsc bo byłyby kłopoty z połączeniem tego w całość.

Tak więc czasem wystarczy wpaść na jakiś niby banalny pomysł i sobie zaplanować wszystko, to chyba tutaj zajęło dużo czasu :P

 

Tutaj taki shot gdzie już coś w środku jest, zmienię jeszcze profil tych wewnętrznych szkiełek bo jest niepoprawny teraz i walnę jakiś render od przodu. A ten pomysł z owadami w cale nie taki głupi, kilka modeli low poly, do tego scatter po fallofie na przód i lusterka i jest :P

 

gbSFTno.jpg

Napisano

Do zdjęć temu jeszcze bardzo daleko :)

 

Dorzucam render od przodu, znalazłem jeszcze kilka bzdet, które mi nie pasują więc będę musiał wprowadzić nieco więcej poprawek;

 

O9rRjlt.jpg

Napisano

Bawiłem się ostatnio nowym maxem, więc postanowiłem wykorzystać tryb renderowania viewportu "clay" i porobiłem trochę zrzutów obecnego stanu modelu z zewnątrz:

 

FmbSkSE.jpg

 

osuVuCQ.jpg

 

OHmHNnh.jpg

 

kQ6j3rY.jpg

 

fhVeY3V.jpg

 

Z3QHZyL.jpg

 

cvjHLgh.jpg

 

I4mZo9H.jpg

 

p7tNArs.jpg

 

ROJWcQV.jpg

 

dq4Abs1.jpg

 

jIz6MLV.jpg

 

EMsVe6n.jpg

 

JSh0nRA.jpg

 

wZx3u8n.jpg

 

bTuB6Cq.jpg

 

sZyaB5c.jpg

 

aO05oJm.jpg

 

znAi4l7.jpg

 

dwVLIjo.jpg

Napisano

hahaha co ale czerwony kolor jest domyślnie? że niby kolor pianki jakiej zazwyczaj używają? co prawda normalnie jest trochę jaśniejszy bardziej beżowy.

Napisano

Dzięki panowie ;)

 

Od jakiegoś czasu męczył strasznie mnie bok, jego profil z przodu dość mocno zawaliłem przy robieniu bazy (a chyba temu miejscu najwięcej czasu poświęciłem :P). Jako, że siatka jest po 2xTS nie bardzo dało się to naprawić ręcznie, skin wrap też już się krzaczył musiałem wykombinować co innego i jak to bywa wpadłem wreszcie na najprostszy pomysł czyli błogosławione FFD :P W połączeniu z soft selection dało się to wykorzystać aby nieco poprawić ten bok, tak więc teraz tak to wygląda:

 

Przed:

 

YPol8CK.jpg

 

Po:

 

1MXaDM9.jpg

 

Znalazłem też nowe refki reflektora i stwierdziłem, że trzeba go nieco przemodelować, chodzi tutaj o ledy dolne i sam klosz. Narazie jest to na tym etapie:

 

qM570sO.jpg

Napisano

Nie, w ogóle niestety tego samochodu na żywo nie widziałem :) Nawet jak bywałem w większych miastach czy w Polsce czy Europie to nie udało mi się go nigdzie zespotować, specjalnie się ukrywa :) Dzisiaj zrobiłem taki testowy render na hdrkce, która pojawiła się w necie niedawno:

 

RyvKx5r.jpg

Napisano
Specular is to damn high! Ja osobiście miałem przyjemność widzieć on się aż tak nie błyszczy

 

Widocznie był inaczej polerowany :D

 

Jak dla mnie i tak render jak i sam model są świetne.

Napisano

Dzięki, wrzucam kolejne próby w studio - test nawet mi się podoba o ile mam rękoma zasłonięte koła, które wyszły lipnie. Enviro też takie o ale na razie to tylko testy:

 

RPAuTaT.jpg

Napisano

No samo studio jak tam gdzieś w kadrze widać to wygląda cienko, jeśli chciałbym w przyszłości to wykorzystać to trzeba by było wsadzić więcej detalu w te światła itd bo na razie wygląda to za czysto i sztucznie. Tutaj jeszcze inne ujęcie:

 

zo5pkNG.jpg

Napisano

indian: Dzięki, skoro te testowe wyglądają dla ludzi ładnie to mam nadzieję, że finalne będą się bardziej podobać gdy nad jednym ujęciem będę siedział więcej niż 15 minut :)

 

Sebazx6r: Nie wiem do końca o których shotach mówisz, przypuszczam, że o tych ostanich, jak dla mnie czerwony z posta #129 był najlepszy ale potem zacząłem nieco za dużo kombinować i kolory nieco za bardzo się rozjechały ale przynajmniej wiem mniej więcej co i jak.

 

Dorzucam jeszcze test lakieru, docelowo lakier miał być typu metallic, spróbuję jeszcze dorobić warstwę z flake'ami bo sposób z szumem jakoś nie do końca mi pasuje.

 

12nlg.jpg

Napisano

przyznaje bez bicia, nie czytalem całego wątku więc zapytam. W czym to robione max czy alias. Bo jak alias to można liczyć na jakiegoś tutka? btw NIESAMOWITE 5*

Napisano

No wiesz indian, kiedyś ten model trzeba będzie skończyć...wakacje idą, więcej czasu będzie :P... wiesz jak jest :D

 

Samot-nick: Ten model akurat jest w poly, mam zaczętego w aliasie ale tam na razie dość mało jest, co chwilę zresztą są jakieś problemy, zagadki itd więc na tym polu za mało jeszcze umiem :)

Napisano

oo te białe renderki bardzo fajne takie naturalne :) Renderujesz w vray czy w tym drugim juz nie pamietam jak sie nazywa? Jak ci sie robi na tym drugim silniku, materiały jakoś normalnie sie tworzy?

Napisano

maciek.m: Całe studio i poprzednie shoty robione były w vray'u. Jeśli chodzi o Maxwella to pracuje się w nim bardzo przyjemnie aczkolwiek jako że to render unbiased potrzeba dość mocnego sprzętu aby uzyskiwać niezłe rezultaty w dobrym czasie. To też zależy od sceny, ale tutaj nie ma tak, że render jest gotowy, po prostu wyłączasz go kiedy stwierdzasz, że całość wygląda tak jak chciałeś. Łatwiej niż w vray'u uzyskać fotorealistyczny efekt aczkolwiek ceną jest czas. Maxwell ma też kilka ciekawych rozwiązań jak np. multilight, można sterować oświetleniem podczas renderu.

Napisano

Będzie jakieś 7 miesięcy patrząc na datę pierwszego zapisu, aczkolwiek od tego trzeba odjąć przerwy, czasem dłuższe czasem krótsze.

Napisano

Obserwuje wątek od początku i rzeczy jakie tu pokazujesz są naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Pytam tylko teoretycznie ale czy planujesz może kiedyś zrobienie jakiegoś tutoriala?

Napisano

Wszystko jest Meeeega! :D Ja tylko zastanawiam się jak zrobić tak fantastyczne opony, a Ty pisałeś, że trzeba jeszcze nad nimi posiedzieć... :)

Napisano

modelowanie mistrzowskie materiały tez.

tak się tylko doczepie- na ostatnim renderze tarcza

wygląda według mnie jak by była skorodowana i pomalowana

bump za duży chyba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności