Skocz do zawartości

Mercedes-Benz SLS AMG 2011


Berger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 279
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Najgorsza rzecz do modelowania, która chyba pochodzi od samego szatana praktycznie gotowa, długo się do tego zabierałem :P Został jeszcze środek kierunkowskazu. Na razie wrzucam jedno ujęcie, jak wrócę do domu dodam drugie od przodu:

 

a638oGa.jpg

 

I przód:

 

8Lwo0Vw.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pixel-Factory: Dzięki wielkie ;)

 

martix69: Dzięki, model jak model, nie taki genialny ma sporo niedociągnięć względem oryginału ale mówi się trudno :P wbrew pozorom w necie jest dużo zdjęć w bardzo dużej rozdzielczości z których można sporo odczytać :) Używam też filmików z recenzji z YouTube pobranych w HD, tam można znaleźć dużo ujęć miejsc, które nie są zwykle fotografowane :)

 

..:: WIKTOR ::..: No cóż, samo ich modelowanie może nie zawsze jest takie złe, ale tutaj był taki problem, że niektóre elementy pasowałoby modelować w siatce o gęstości jakiej nie mogłem osiągnąć dla wszystkich części bo zawsze było tak, że gęstość była dobra dla tyłu ale przód już wtedy się nie nadawał do roboty, a nie można było sobie 2x przekonwertować bo obie części były połączone w jakiś durny sposób :P No ale wystarczyło sobie modelować na osobnych obiektach a potem połączyć wszystko w całość uważając żeby nie ruszać niepotrzebnych miejsc bo byłyby kłopoty z połączeniem tego w całość.

Tak więc czasem wystarczy wpaść na jakiś niby banalny pomysł i sobie zaplanować wszystko, to chyba tutaj zajęło dużo czasu :P

 

Tutaj taki shot gdzie już coś w środku jest, zmienię jeszcze profil tych wewnętrznych szkiełek bo jest niepoprawny teraz i walnę jakiś render od przodu. A ten pomysł z owadami w cale nie taki głupi, kilka modeli low poly, do tego scatter po fallofie na przód i lusterka i jest :P

 

gbSFTno.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie ;)

 

Od jakiegoś czasu męczył strasznie mnie bok, jego profil z przodu dość mocno zawaliłem przy robieniu bazy (a chyba temu miejscu najwięcej czasu poświęciłem :P). Jako, że siatka jest po 2xTS nie bardzo dało się to naprawić ręcznie, skin wrap też już się krzaczył musiałem wykombinować co innego i jak to bywa wpadłem wreszcie na najprostszy pomysł czyli błogosławione FFD :P W połączeniu z soft selection dało się to wykorzystać aby nieco poprawić ten bok, tak więc teraz tak to wygląda:

 

Przed:

 

YPol8CK.jpg

 

Po:

 

1MXaDM9.jpg

 

Znalazłem też nowe refki reflektora i stwierdziłem, że trzeba go nieco przemodelować, chodzi tutaj o ledy dolne i sam klosz. Narazie jest to na tym etapie:

 

qM570sO.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, w ogóle niestety tego samochodu na żywo nie widziałem :) Nawet jak bywałem w większych miastach czy w Polsce czy Europie to nie udało mi się go nigdzie zespotować, specjalnie się ukrywa :) Dzisiaj zrobiłem taki testowy render na hdrkce, która pojawiła się w necie niedawno:

 

RyvKx5r.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specular is to damn high! Ja osobiście miałem przyjemność widzieć on się aż tak nie błyszczy

 

Widocznie był inaczej polerowany :D

 

Jak dla mnie i tak render jak i sam model są świetne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, wrzucam kolejne próby w studio - test nawet mi się podoba o ile mam rękoma zasłonięte koła, które wyszły lipnie. Enviro też takie o ale na razie to tylko testy:

 

RPAuTaT.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No samo studio jak tam gdzieś w kadrze widać to wygląda cienko, jeśli chciałbym w przyszłości to wykorzystać to trzeba by było wsadzić więcej detalu w te światła itd bo na razie wygląda to za czysto i sztucznie. Tutaj jeszcze inne ujęcie:

 

zo5pkNG.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indian: Dzięki, skoro te testowe wyglądają dla ludzi ładnie to mam nadzieję, że finalne będą się bardziej podobać gdy nad jednym ujęciem będę siedział więcej niż 15 minut :)

 

Sebazx6r: Nie wiem do końca o których shotach mówisz, przypuszczam, że o tych ostanich, jak dla mnie czerwony z posta #129 był najlepszy ale potem zacząłem nieco za dużo kombinować i kolory nieco za bardzo się rozjechały ale przynajmniej wiem mniej więcej co i jak.

 

Dorzucam jeszcze test lakieru, docelowo lakier miał być typu metallic, spróbuję jeszcze dorobić warstwę z flake'ami bo sposób z szumem jakoś nie do końca mi pasuje.

 

12nlg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz indian, kiedyś ten model trzeba będzie skończyć...wakacje idą, więcej czasu będzie :P... wiesz jak jest :D

 

Samot-nick: Ten model akurat jest w poly, mam zaczętego w aliasie ale tam na razie dość mało jest, co chwilę zresztą są jakieś problemy, zagadki itd więc na tym polu za mało jeszcze umiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciek.m: Całe studio i poprzednie shoty robione były w vray'u. Jeśli chodzi o Maxwella to pracuje się w nim bardzo przyjemnie aczkolwiek jako że to render unbiased potrzeba dość mocnego sprzętu aby uzyskiwać niezłe rezultaty w dobrym czasie. To też zależy od sceny, ale tutaj nie ma tak, że render jest gotowy, po prostu wyłączasz go kiedy stwierdzasz, że całość wygląda tak jak chciałeś. Łatwiej niż w vray'u uzyskać fotorealistyczny efekt aczkolwiek ceną jest czas. Maxwell ma też kilka ciekawych rozwiązań jak np. multilight, można sterować oświetleniem podczas renderu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności