Napisano 21 Kwiecień 201311 l Autor Ok, tylny reflektor praktycznie skończony, tak się to prezentuje:
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Autor Te hdrki to jakieś darmowe z neta, nie powiem konkretnie co to jest bo dość dawno to pobierałem. Sporo jest z hdri4free.
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Autor Naszła mnie jeszcze ochota na kropelki, więc dodaję kropelki i wracam do modelowania i rigowania tylnego skrzydła;
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Swietne te HDRKi :) dobrze kadrujesz masz dryg, ale co ja tam pisze wiesz już to dawno :).
Napisano 23 Kwiecień 201311 l Autor Najgorsza rzecz do modelowania, która chyba pochodzi od samego szatana praktycznie gotowa, długo się do tego zabierałem :P Został jeszcze środek kierunkowskazu. Na razie wrzucam jedno ujęcie, jak wrócę do domu dodam drugie od przodu: I przód: Edytowane 23 Kwiecień 201311 l przez Berger
Napisano 23 Kwiecień 201311 l po tym co tu widzę , nie wierzę jak ten temat się uchował bez pięciu gwiazdek .Ode mnie masz 5 *
Napisano 24 Kwiecień 201311 l Genialny model :) Berger ty masz w domu tego mesia czy jak? bo detal jest fenomenalny.
Napisano 24 Kwiecień 201311 l Widze, ze tez "kochasz" lusterka :) Musialo Ci dac niezle w kosc skoro zrobiles sobie odpoczynek od modelowania wnetrza kierunkowskazow ;) Ale jak dokonczysz to bedzie miodzio efekt. Pamietaj jeszcze o owadach na przedniej masce i grillu i wogole gdzie sie da ;P
Napisano 24 Kwiecień 201311 l Autor Pixel-Factory: Dzięki wielkie ;) martix69: Dzięki, model jak model, nie taki genialny ma sporo niedociągnięć względem oryginału ale mówi się trudno :P wbrew pozorom w necie jest dużo zdjęć w bardzo dużej rozdzielczości z których można sporo odczytać :) Używam też filmików z recenzji z YouTube pobranych w HD, tam można znaleźć dużo ujęć miejsc, które nie są zwykle fotografowane :) ..:: WIKTOR ::..: No cóż, samo ich modelowanie może nie zawsze jest takie złe, ale tutaj był taki problem, że niektóre elementy pasowałoby modelować w siatce o gęstości jakiej nie mogłem osiągnąć dla wszystkich części bo zawsze było tak, że gęstość była dobra dla tyłu ale przód już wtedy się nie nadawał do roboty, a nie można było sobie 2x przekonwertować bo obie części były połączone w jakiś durny sposób :P No ale wystarczyło sobie modelować na osobnych obiektach a potem połączyć wszystko w całość uważając żeby nie ruszać niepotrzebnych miejsc bo byłyby kłopoty z połączeniem tego w całość. Tak więc czasem wystarczy wpaść na jakiś niby banalny pomysł i sobie zaplanować wszystko, to chyba tutaj zajęło dużo czasu :P Tutaj taki shot gdzie już coś w środku jest, zmienię jeszcze profil tych wewnętrznych szkiełek bo jest niepoprawny teraz i walnę jakiś render od przodu. A ten pomysł z owadami w cale nie taki głupi, kilka modeli low poly, do tego scatter po fallofie na przód i lusterka i jest :P
Napisano 24 Kwiecień 201311 l Autor Do zdjęć temu jeszcze bardzo daleko :) Dorzucam render od przodu, znalazłem jeszcze kilka bzdet, które mi nie pasują więc będę musiał wprowadzić nieco więcej poprawek;
Napisano 25 Kwiecień 201311 l Autor Poprawiłem trochę bzdet, jeszcze środek do zrobienia został, na noc taki renderek zarzuciłem:
Napisano 27 Kwiecień 201311 l Autor Bawiłem się ostatnio nowym maxem, więc postanowiłem wykorzystać tryb renderowania viewportu "clay" i porobiłem trochę zrzutów obecnego stanu modelu z zewnątrz:
Napisano 27 Kwiecień 201311 l hahaha co ale czerwony kolor jest domyślnie? że niby kolor pianki jakiej zazwyczaj używają? co prawda normalnie jest trochę jaśniejszy bardziej beżowy.
Napisano 27 Kwiecień 201311 l Mega wypas. Samochod sam w sobie srednio mi sie podoba, ale model i rendery mistrz!
Napisano 29 Kwiecień 201311 l Autor Dzięki panowie ;) Od jakiegoś czasu męczył strasznie mnie bok, jego profil z przodu dość mocno zawaliłem przy robieniu bazy (a chyba temu miejscu najwięcej czasu poświęciłem :P). Jako, że siatka jest po 2xTS nie bardzo dało się to naprawić ręcznie, skin wrap też już się krzaczył musiałem wykombinować co innego i jak to bywa wpadłem wreszcie na najprostszy pomysł czyli błogosławione FFD :P W połączeniu z soft selection dało się to wykorzystać aby nieco poprawić ten bok, tak więc teraz tak to wygląda: Przed: Po: Znalazłem też nowe refki reflektora i stwierdziłem, że trzeba go nieco przemodelować, chodzi tutaj o ledy dolne i sam klosz. Narazie jest to na tym etapie:
Napisano 29 Kwiecień 201311 l nie bardzo potrafię rozkminić gdzie zaszła zmiana raczej siatka by mi uświadomiła natomiast zastanawia mnie to że koło się ztyka z nadkołem.
Napisano 29 Kwiecień 201311 l czy tych refek czasami w manufakturze nie znalazłeś w Łodzi?:D na car show 2013 w manu stał właśnie takie sls 63 amg:D
Napisano 29 Kwiecień 201311 l Autor Nie, w ogóle niestety tego samochodu na żywo nie widziałem :) Nawet jak bywałem w większych miastach czy w Polsce czy Europie to nie udało mi się go nigdzie zespotować, specjalnie się ukrywa :) Dzisiaj zrobiłem taki testowy render na hdrkce, która pojawiła się w necie niedawno:
Napisano 30 Kwiecień 201311 l Specular is to damn high! Ja osobiście miałem przyjemność widzieć on się aż tak nie błyszczy
Napisano 1 Maj 201311 l Specular is to damn high! Ja osobiście miałem przyjemność widzieć on się aż tak nie błyszczy Widocznie był inaczej polerowany :D Jak dla mnie i tak render jak i sam model są świetne.
Napisano 1 Maj 201311 l Autor No niestety lakier trochę za bardzo lustro wyszedł. Dorzucam shot ze studia:
Napisano 1 Maj 201311 l Autor Jeszcze jedno ujęcie, outdoor, już chyba najwyższy czas zrobić porządną tarcze, zaciski i oponkę ;)
Napisano 2 Maj 201311 l Autor Dzięki, wrzucam kolejne próby w studio - test nawet mi się podoba o ile mam rękoma zasłonięte koła, które wyszły lipnie. Enviro też takie o ale na razie to tylko testy:
Napisano 2 Maj 201311 l górna część wygląda jak digital painting albo jakiś vector ale robi wrażenie po powiękrzeniu
Napisano 2 Maj 201311 l Autor No samo studio jak tam gdzieś w kadrze widać to wygląda cienko, jeśli chciałbym w przyszłości to wykorzystać to trzeba by było wsadzić więcej detalu w te światła itd bo na razie wygląda to za czysto i sztucznie. Tutaj jeszcze inne ujęcie:
Napisano 3 Maj 201311 l Autor Tutaj jeszcze białe lakiery: A co do refek jeszcze to zapomniałem o broszurce mercedesowskiej :D
Napisano 3 Maj 201311 l W diffuse tez masz frenel na kolory bo ten bok czerwony to troche nie bardzo....3 i 4 od konca nice. Tylko ta czerwien cos nie teges.
Napisano 3 Maj 201311 l Autor indian: Dzięki, skoro te testowe wyglądają dla ludzi ładnie to mam nadzieję, że finalne będą się bardziej podobać gdy nad jednym ujęciem będę siedział więcej niż 15 minut :) Sebazx6r: Nie wiem do końca o których shotach mówisz, przypuszczam, że o tych ostanich, jak dla mnie czerwony z posta #129 był najlepszy ale potem zacząłem nieco za dużo kombinować i kolory nieco za bardzo się rozjechały ale przynajmniej wiem mniej więcej co i jak. Dorzucam jeszcze test lakieru, docelowo lakier miał być typu metallic, spróbuję jeszcze dorobić warstwę z flake'ami bo sposób z szumem jakoś nie do końca mi pasuje.
Napisano 3 Maj 201311 l przyznaje bez bicia, nie czytalem całego wątku więc zapytam. W czym to robione max czy alias. Bo jak alias to można liczyć na jakiegoś tutka? btw NIESAMOWITE 5*
Napisano 3 Maj 201311 l ciekawe czy doczekam się takiego renderu w tym roku :) doczekam się ? berger ? :)
Napisano 3 Maj 201311 l Autor No wiesz indian, kiedyś ten model trzeba będzie skończyć...wakacje idą, więcej czasu będzie :P... wiesz jak jest :D Samot-nick: Ten model akurat jest w poly, mam zaczętego w aliasie ale tam na razie dość mało jest, co chwilę zresztą są jakieś problemy, zagadki itd więc na tym polu za mało jeszcze umiem :)
Napisano 4 Maj 201311 l oo te białe renderki bardzo fajne takie naturalne :) Renderujesz w vray czy w tym drugim juz nie pamietam jak sie nazywa? Jak ci sie robi na tym drugim silniku, materiały jakoś normalnie sie tworzy?
Napisano 4 Maj 201311 l Autor maciek.m: Całe studio i poprzednie shoty robione były w vray'u. Jeśli chodzi o Maxwella to pracuje się w nim bardzo przyjemnie aczkolwiek jako że to render unbiased potrzeba dość mocnego sprzętu aby uzyskiwać niezłe rezultaty w dobrym czasie. To też zależy od sceny, ale tutaj nie ma tak, że render jest gotowy, po prostu wyłączasz go kiedy stwierdzasz, że całość wygląda tak jak chciałeś. Łatwiej niż w vray'u uzyskać fotorealistyczny efekt aczkolwiek ceną jest czas. Maxwell ma też kilka ciekawych rozwiązań jak np. multilight, można sterować oświetleniem podczas renderu.
Napisano 4 Maj 201311 l Autor Będzie jakieś 7 miesięcy patrząc na datę pierwszego zapisu, aczkolwiek od tego trzeba odjąć przerwy, czasem dłuższe czasem krótsze.
Napisano 4 Maj 201311 l Obserwuje wątek od początku i rzeczy jakie tu pokazujesz są naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Pytam tylko teoretycznie ale czy planujesz może kiedyś zrobienie jakiegoś tutoriala?
Napisano 4 Maj 201311 l mi by zabrakło i 700 żeby osiągnąć taki poziom :) Edytowane 5 Maj 201311 l przez Samot-nick
Napisano 5 Maj 201311 l Wszystko jest Meeeega! :D Ja tylko zastanawiam się jak zrobić tak fantastyczne opony, a Ty pisałeś, że trzeba jeszcze nad nimi posiedzieć... :)
Napisano 13 Maj 201311 l trochę kanciaste zaokrąglenia na alusach i na zdjęciach na stronie 13 kwadratowe tarcze
Napisano 15 Maj 201311 l modelowanie mistrzowskie materiały tez. tak się tylko doczepie- na ostatnim renderze tarcza wygląda według mnie jak by była skorodowana i pomalowana bump za duży chyba
Napisano 24 Maj 201311 l a mozna zobaczyc to cacko w low-poly? szczegolnie interesuje mnie okolica przednich swiatel :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto