Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

JakóbM: Napewno by się dało ale hmmm jakoś nie mam ochoty się za to brać, mam tam ten render z dorzuconym pasem zółtym po poprawnej stronie ale on mi tam w ogóle nie pasuje tak samo jak jest z jego odbiciem na karoserii.

 

Dorzucam kolejny testowy, co prawda bez kierowcy, może coś dokleję jak znajdę jakąś texturę albo coś wymodeluję:

 

31.jpg

 

Hm no i teraz przyznam się, że jestem nieco znudzony pracą nad tym wozem :D Tzn. to jeden z moich ulubionych samochodów i motoryzacyjnych marzeń ale, że nie miałem dużo czasu na pracę nad nim w ciągu roku - jeden wolny dzień modelowania, tydzień przerwy i tak w kółko czasem było lepiej czasem gorzej - z tego względu przód wygląda inaczej niż tył czy bok, jest też kilka błędów, które strasznie mnie irytują bo akurat ich mogłem uniknąć, z drugiej strony szkoda go zostawiać ale też nie chce mi się siedzieć i obracać go w nieskończoność w viewporcie.

 

No ale zobaczę, może się docisnę i coś ruszy, zobaczymy.

 

Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 279
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wymiękaj :] Jak raz go odłożysz "na później" to już prędko do niego nie wrócisz, o ile w ogóle będzie Ci się chciało, a szkoda by było, żeby się zmarnował.

 

Może zamiast pykać co chwila różne testowe rendery to skup się na jednym ujęciu i męcz je, aż będziesz zadowolony, bo teraz to sam się zniechęcasz takim rozgrzebywaniem pracy, która przez to stoi w miejscu.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Loozack: Dzięki, z testowych jestem w miarę zadowolony poza szczegółami, natomiast mniej już podoba mi się model i to nim bardziej jestem znudzony :)

 

Ostatnio czyściłem sobie trochę dysk i znalazłem stary model Vipera, a jako że nie będę go używał to wrzuciłem go na swoją stronę do downloadu. Oczywiście model nie jest najwyższych lotów ale do nauki renderingu i takich tam powinien starczyć. Do pobrania w formacie max 2011 i obj:

 

http://bergerdesign.weebly.com/car-models.html

 

Pozdrawiam

  • Like 1
Napisano

Wracam ponownie po przerwie :P Nie wrzucam progressu we wnętrzu bo trochę tam teraz panuje chaos, a nie chce wrzucać panelu z niepoczyszczonymi wycięciami po boleanie i bez chamferów. Ostatnio jednak zauważyłem, że refleksy na wozie i generalnie kompozycja jest nie taka jak bym chciał, nieco przypadkowa. Tak więc zrobiłem render, który miał wyglądać broszurkowo, taki mix studia i outdooru. Od razu mówię, że praktycznie większość rzeczy to PS :P Nie podoba mi się jednak asfalt, trzeba wymyślić jakiś mniej jednolity i proceduralny no i muszę poprawić opony, światła i kilka dupereli które mi nie leżą. Ogólnie nawet jestem zadowolony, wreszcie zrobiłem jakiś render który wygląda tak jak sobie założyłem :P

 

36.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Materiał felg jak zwykle świetny, za dużo żółtego (scena zółta samochód żółty) refleksy też trochę dziwne a pisząc dziwne mam na myśli że z tyłu są rozmazane a z boku bardzo ostre, meteriał opon i tylne światła raczej do poprawy, jest za duże przepalenie pod autem powinno być prznajmniej o połowę słabsze bo strasznie razi w oczy.

Napisano

Ajm bak, mały up, trzeba dokończyć kiedyś ten wózek, tym bardziej, że już kończy się jego produkcja i znika z oferty :(

 

83.jpg

 

42.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano
SLS znika z oferty, to czym ja teraz będę jeździł ? :-( ...poza trym ciekawe jak będzie wyglądał następca, o ile w ogóle będzie :-)

 

pewnie jak z SLR'em długo.... 10 lat ;] Ja wciąz czekam na następce SLR'a :D

Napisano

Następca ma być już w 2014, model SLC, jest trochę zdjęć z pełnym kamuflażem. Ogólnie słabo, bo silnik dużo mniejszy, turbodoładowany (ah ta redukcja CO2 pod testy unijne) no i nie będzie miał "drzwi gullwinga". A szkoda, bo myślałem, że SLS zagości na dużo dłużej w ofercie Mercedesa.

 

Nowości wielu nie mam, tylko jeden testowy pod refleksy, ustawienia AA i maski (te z multimatte jak się okazuje i tak nie do końca dają radę):

 

43.jpg

Napisano

JohnZi: Często pojawiają mi się problemy z AA w niektórych miejscach, nawet na parametrach 2/6 i różnych filtrach.

 

Ostatnio miałem okazję z bliska pooglądać tylny reflektor od Porsche 911, obczaiłem mniej więcej jak działają ledy...zremodelowałem więc swoje, tylko po by okazało się, że SLS ma jednak inne :) Nie mniej jednak skoro już miałem model, zrobiłem testowy render:

 

45.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki, siatki LED'ów wyżej obecnych na renderze, jeszcze jeden bug wyłapałem, szkiełka reflektorów nie powinny być wklęsłe, a wypukłe. Może to rozwiązać problem z w widocznością odbić światła pod większymi kątami patrzenia. Siatki raczej dość proste i niekoniecznie estetyczne :)

 

84.jpg

 

85.jpg

 

86.jpg

 

87.jpg

 

88.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki panowie ;)

 

Kir4: Jeszcze dużo czasu minie zanim jakiś render tego modelu powstanie, staram się robić dość dokładnie więc zajmie to trochę czasu :)

 

Wrzucam bok, poprawiony kształt nadkola, teraz powinno być zgodnie z oryginałem mniej więcej:

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

..:: WIKTOR ::..: Dzięki ale to nie tak, bo to jest inna wersja tego samochodu :D To jest roadster :P A modeluje go jeszcze raz bo po 1sze bardzo dobrze go znam wizualnie co ułatwia mi pracę w nurbsach bo już mniej więcej wiem co wyłazi z czego, a po 2gie go uwielbiam i jakość poprzedniego modelu mi nie starcza ;P

Napisano

Powoli do przodu, dziś znalazłem chwilkę na popchnięcie całości dalej. Mam nadzieję, że nie zapędzę się w kozi róg przy tych layoutach :)

 

21.jpg

 

22.jpg

 

23.jpg

 

24.jpg

 

25.jpg

 

26.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

O, super, że kontynuujesz temat Aliasa. Całkiem nieźle to wygląda, ale jeśli mam coś dodać od siebie, to zdecydowanie za wcześnie wchodzisz w szczegóły.

Napisano

Mały comback do renderowania - dziś chciałem sprawdzić jak po tych kilku latach stoi sytuacja w maxie z rendererami, dziś sprawdziłem sobie Coronę - całkiem pozytywne zaskoczenie, działa szybko i sprawnie, nie wiesza się i nie krzaczy, całkiem fajna kontrola w czasie rzeczywistym nad tym co się dzieje w scenie - bardzo fajny algorytm do odszumiania, w vrayu pamiętam zawsze było trochę walki, żeby uzyskać czysty obraz i zwykle było to kosztem czasu renderingu - tutaj render trwał całe 20 minut.

 

Tak więc w ten sposób powstał mały render testowy TT, pobawię się może jeszcze ze starym Mercedesem:

 

EjcmzP1.jpg

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności