pionix Napisano 23 Czerwiec 2011 Napisano 23 Czerwiec 2011 Witam Wrzucam do obejrzenia krótką animację przedstawiającą niewielkie mieszkanie jaką ostatnio ukończyliśmy z peterem_f. Jako że w animacji nie mam specjalnie dużego doświadczenia to za wszelkie porady będę wdzięczny ;) Podziękowania dla firmy I3D za pomoc w renderowaniu tego projektu :) Film HD: http://www.fotorealistyczne3d.pl/Animacje/Edilgi/mieszkanie_male/mieszkanie_male.html Film SD: http://www.fotorealistyczne3d.pl/Animacje/Edilgi/mieszkanie_male/SD/mieszkanie_male.html Soft: Autodesk 3ds MAX Design, V-Ray, Photoshop, After Effects i MAGIX Video Pro
o_r_z_e_c_h Napisano 23 Czerwiec 2011 Napisano 23 Czerwiec 2011 Mieszkanko fajne, ale szara ściana w salonie mi się za bardzo nie podoba bo trochę tak dziwnie miga, ale poza tym to wszystko fajnie ;)
pionix Napisano 23 Czerwiec 2011 Autor Napisano 23 Czerwiec 2011 (edytowane) Szara ściana to tapeta w drobne pionowe paseczki. Teraz już wiem żeby nie stosować w animacji takich rzeczy (drobne paski i wzorki)) bo nie uniknie się migotania. Może w FullHD byłoby to mniej widoczne. Edit poniżej: ale to jest zwykła tekstura :) Edytowane 23 Czerwiec 2011 przez pionix
o_r_z_e_c_h Napisano 23 Czerwiec 2011 Napisano 23 Czerwiec 2011 Zwykła tekstura byłaby lepsza i szybszy rendering.
daymon Napisano 23 Czerwiec 2011 Napisano 23 Czerwiec 2011 Bardzo fajna praca. Jedynie podkład muzyczny jakoś mi nie podchodzi :) Jak długo liczyła się jedna klatka i na jakim sprzęcie ? Pozdrawiam.
!Ewert Napisano 23 Czerwiec 2011 Napisano 23 Czerwiec 2011 Cześć, Puk puk na początku spowodowało że zacząłem się śmiać. :) Wszystko mi się podoba oprócz ruchów kamery. Wizualizacje są naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Ewert
Tores Napisano 23 Czerwiec 2011 Napisano 23 Czerwiec 2011 No to pukanie i skrzypienie rozbraja rzeczywiście. Szkoda, że nie ma ruchu naciśniętej klamki. Jakość wizualizacji jak najbardziej na plus. Muzyka mi siedzi. Ruch kamery rzeczywiście trochę nie za bardzo dopracowany ale pokazuje wszystko co potrzeba. Pozdrawiam
arturprx2 Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Bardzo przyjemne w odbiorze :) Powiesz ile czasu sie renderzyło i na czym?
Godzil Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Bardzo przyjemne w odbiorze :) Powiesz ile czasu sie renderzyło i na czym? Włączam się do komentarza i pytania ;)
Camel Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 jaka była docelowa rozdzielczość oryginalnych renderów? :)
Georgas Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 świetne wizualizacje, materiały i modele klasa ! a sama animacja bardzo lekka i przyjemna w odbiorze gratuluje :)
arev Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Też czułem się rozczarowany gdy po dźwięku pukania nie było naciśnięcia klamki :( Na migoczącą tapetę może pomogłoby renderowanie z innym filtrem, lekko rozmywającym. W wideo i tak trudno dostrzec ostre jak żyleta detale, więc można je przehandlować w zamian za uspokojenie takich pasków. Poza tym gites.
SWRSC Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 pionix, zainteresuje się tym pluginem: http://www.revisionfx.com/products/rsmb/ W łatwy sposób wyeliminujesz klatkowanie animacji dodając MotionBlur w postpro. Jest tani, wygodny i szybki.
t0m3k Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 bardzo fajna animacja. moglo byc o wiele lepiej gdyby nie marne SoundFX na poczatku, lepszy ruch kamery i lepiej dobrana muzyka. po wejsciu do salonu przez dluzsza chwile nie moglem oderwac oczu od obrazu na scianie, chyba lepsze byloby cos co nie przyciaga tak uwagi.
pionix Napisano 24 Czerwiec 2011 Autor Napisano 24 Czerwiec 2011 Dzięki wszystkim za komentarza. Liczone było w firmie I3D bo u mnie na jednym kompie klatka szła jakieś 20 minut. Wielkość docelowa to taka jak widzicie czyli HD. Klientowi to w zupełności wystarczyło. Nad kamerami obiecuję, że postaram się bardziej popracować przy następnym temacie :) SoundFx wrzucony tak dla rozluźnienia klimatu ;) SWRSC - dzięki za linka. Zainteresuję się tym. MationBlur był dodany ale widocznie zbyt słaby.
Gavreel Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 A mówiłem, żeby policzyć w HD :P Najbardziej wymagająca klatka liczyła się jakieś 9,5 minuty na 2 x Xeon 5650 z 24GB RAM. Wystarczyło uruchomić kilka takich maszynek + kilka 2 x Xeon 5550 z 8GB RAM żeby 2700 klatek policzyło się w niecały weekend. Co do ściany, spróbujemy policzyć dla testu z filtrem VRaySincFilter, powinno pomóc. Jakość super, wszystko na najwyższym poziomie i ogólnie w odbiorze bardzo pozytywnie... ale zmieniłbym 2 rzeczy: - podkład muzyczny - trochę monotonny - ruchy kamer - drażni mnie że wszystkie ujęcia są kręcone na 1 wysokości z poziomo ustawioną kamerą. Tak czy siak najważniejsze, że klientowi się podoba.
plasti Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 dobre jest, bardzo fajnie wyszlo :] gavreel se na urlopie liczyl, a ja siedzialem w firmie i sie dziwilem co tak siec wolno dziala :]
Gość Chrupek3D Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 pionix: a nie myślałeś o jakimś realtimowym silniku jak np. Unity? Widziałem kilka takich mieszkań w sieci i to całkiem nieźle wyglądało. Mnie tam się wszystko podoba, włącznie z ruchem kamery.
simonhc Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Jakość ekstra, ściana w paseczki do wymiany i będzie bomba.
Rekomendowane odpowiedzi