Napisano 12 Sierpień 201113 l Myle sie czy wyglada na to, ze Autodesk konsekwentnie rozwija Mudboxa pod katem malowania modeli bardziej niz samego rzezbienia? Wydajnosc bardzo ok. Ktos na prawde potrzebuje gigantycznych tekstur?
Napisano 12 Sierpień 201113 l To niech jeszcze dodadzą taki bajer jak w mari do przekształcania(wrap) obrazka z którego robimy projekcję. Fajnie że pracują nad wydajnością ale niech najpierw poprawią te wszystkie bugi związane z malowaniem!
Napisano 12 Sierpień 201113 l Tak jak mówią Sayja i Vrocker, od wersji 2012 można przekształcać projekcje. O ile dobrze kojarzę, różnica pomiędzy tą opcją w Mudboxie i Mari polega na tym, że MB robisz to normalnymi pędzlami do rzeźbienia (czyli tak jak też w ZB), a nie przy pomocy siatki (tak jak działa wrap w PS). Do rzeźbienia przydałyby się dla mnie tylko coś a'la ClipCurve, bo reszta to już jest właściwie.
Napisano 12 Sierpień 201113 l Edit stencil nie daje rady imo bo grab brushem to średnio idzie. Chodzi mi o takiego wrapa jak w mari albo jak w photoshopie CS5 (przekształcenie marionetkowe).
Napisano 15 Sierpień 201113 l Wazne, ze robia cokolwiek by poprawiac program, ja np nie mogl bym nawet uzywac Mari, z tej racji ze posiadam karte grafiki ATI, wiec pracuje glownie na Mudbox'ie, ale ostatnio coraz bardziej zaglebiam sie w 3D Coat. Podsumowujac, Autodesk ma jeszcze wiele do zrobienia by zalagodzic swoich klientow ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto