Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzięki za overka :) Ciekawy pomysł z tym czymś na szyi - wygląda jak egipska bogini :D

 

 

Spróbowałam teraz z innej strony, będzie miała bark wysunięty do przodu :) Teraz czas na mutacje ust i coś z tą szyją ;-)

Rodzicielka2_2.jpg

  • Odpowiedzi 444
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm, na tym poziomie jeszcze nie jestem, mogę wiec tylko powiedzieć, że wyszła ci tu lepiej, choć na poprzednim bardziej podobały mi się... żyły? oplatające te jajkowate włosy

Napisano

Monttsserat, Pinokio dzięki :D

 

 

No, to chyba skończyłam.. przynajmniej na jakiś czas :)

Rodzicielka2_5.jpg

 

 

Kolejny WiPek [królowa pająków] Dodam masę pająków i innych makabrycznych rzeczy :)

spider_girl.jpg

 

 

Szybki malun ryby ze zdjęcia :)

funny_fish.jpg

Napisano

W tej głowie masz troszkę za mało kontrastu - walorowego, dodatkowo praca jest bardzo monochromatyczna.

Aż się proszą te pracki o wykorzystanie kolorów dopełniających czy triady.

Dajesz ostre krawędzie tam gdzie niezupełnie są potrzebne.

Kontur/obrys postaci to ostra linia - czyli teoretycznie najwyraźniejsza do zobaczenia i najbardziej wychodząca do przodu

Moglabyś się pokusić o zgubienie tych lini tam gdzie nie są zbyt potrzebne.

 

Dodatkowo masz tam rimlight jaśniejszy od tła - czyli troszkę nieuzasadniony. Skoro rimlight jest powodowany przez oświetlenie/ambiekt w tle to tło powinno być jaśniejsze od światła na obiekcie.

Na włosach z kolei już tego rimlightu nie masz, dodaj a wszystko będize spójniejsze.

Może przyda ci się taki patencik często stosowany - "doświetla" się obrazek żródłem światła znajdującym się jakby w obserwatorze.

Popatrz na conceptartowe pracki czy klasyczne malarstwo a zobaczysz to w wielu pracach.

Napisano

Wielkie dzięki za rady :D

 

Rim Light to boczne światło tak jakby? taki obrys? Spróbuję zastosować porady, mam nadzieję,że dobrze zrozumiałam :)

Napisano

Ucho jest dobrze wymodelowane, chwali się też, że nie cieniujesz jednym kolorem. Im więcej podobnych ćwiczeń, tym lepiej.

 

Kobieta jest poprawna anatomicznie. Chcę zwrócić uwagę na ubiór: postać posiada dość profesjonalny ekwipunek, który jednak za mocno przylega do ciała, jak druga skóra http://www.liquidvinylclothing.com/images/BritneySpearsRedCatsuit.jpg

Myślę, że lepiej pójść w tej sytuacji odmienną drogą:

http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2009/345/9/a/Space_Vagabonds__Psi_Ops_by_ukitakumuki.jpg

http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2009/345/4/f/Space_Vagabonds__Sniper_by_ukitakumuki.jpg

To inne uniformy, ale zwróć uwagę jak wyglądają poszczególne warstwy ubrania, elementów. Niektóre są bliżej ciała, inne dalej (w szczególności wszelkiej maści ochraniacze, kieszenie), przez co sylwetka przybiera nieco inny kształt.

Napisano

No ja bym z tą poprawnością anatomiczną dyskutował, jeszcze troche trzeba nad tym poćwiczyć.

Jest takie coś co strasznie ułatwia rysowanie postaci:

Rysujesz powiedzmy kształt głowy (nawet kółko).

Potem nie rysujesz od razu tułowia, tylko podłogę (taki"dywanik" naktórym postać stoi) a potem stopy - ślady stóp na ziemi.

To ci ustawia i wysokość i perspektywę postaci.

Potem tułów i miednicę, żeby ustalić jak postać stoi, jak jest zbalansowana.

Potem dłonie - tak żeby od razu wiedzieć gdzie są, jakie akcje wykonuje postać.

Na końcu ustalasz jak są wygięte ręce, nogi, co jest na tym etapie dosyć łatwe, jako że tylko łączysz elementy ze sobą.

 

W ten sposób masz lepiej zbalansowaną, dynamiczniejszą postać.

Tutaj przykład z kolejnością rysowania.

 

postakolejno.jpg

Napisano

bardzo dziękuję za rady, na pewno skorzystam :D

 

Karola-j Co do przylegania materiałów - faktycznie, wstyd się przyznać ale zapomniałam o tym zupełnie :o

gutekfiutek Jeśli o anatomiczną poprawność chodzi to ciekawą koncepcję zaproponowałeś. Zaczynałam zawsze od głowy, później linię ciała [nie wiem jak to inaczej nazwać] i wtedy tułów itp :) Spróbuję Twoją koncepcje, może będzie lepiej :)

 

 

Wygrzebałam 2 plakaty z dysku,które dla mojego bractwa wykonałam [na taką imprezę w klimacie postapokaliptycznej olimpiady]

plakatFP!!!!!!!!.jpg

 

plakatFP10_3v2.png

Napisano (edytowane)

Dzisiejsze widoczki [średni czas 20-40min tak na oko] :)

 

landscapes_3.jpg

 

landscapes5.jpg

 

 

A do tego ćwiczenie nad perspektywą i proporcjami

 

training02_figure_drawing.jpg

 

training01perspective.jpg

Edytowane przez pumax
Napisano

mega fajny i mega niepraktyczny design :D rączki noży wydają się za cienkie do ostrzy (zwłaszcza drugi od lewej) co nie zmienia faktu, że są bardzo fajnie wykonane i bardzo czytelne.

Napisano

Moglbys przynajmniej napisac ze jest to wzorowane na konceptach Richards'a, a wzorowane mocno, nie tylko designem a nawet sposobem prezentacji.

 

Dla niewtajemniczonych:

 

ds_scythe1.jpg

 

ds_blade3.jpg

 

Ja naprawde niw widze nic zlego w uczeniu sie od lepszych, tylko wypadalo by o tym powiedziec, Prrrszalony walczyl z tym od dawna i ja go w tym popieram od samego poczatku.

Napisano

Ice - tak jakby ten koleś miał monopol na pokazywanie lineartów wypełnionych kolorem na białym tle. Ja bym tego nie nazwała stylem. Po prostu concepty propsów, broni etc lepiej wyglądają na białym tle, a jak mają iść do modelera, to chyba nawet powinny być rysowane z boku. Ja tu nie widzę nic zdrożnego. Jak obejrzysz concepty broni fantasy innych artystów to jedyne co bedzie sie różniło to troche design, i czasem jakiś pasek szarości w tle. No i czasem coś bedzie super wyrenderowane, ale przy takiej ilości conceptów nie ma sie czasu na renderowanie wszystkich.

 

Za niedługo jeszcze powiesz że ustawianie konceptów rzędem to też "zaczerpnięcie od X, Y, Z"

to jest uczenie się sprawdzonych rozwiązań, a nie stylu.

 

 

co do designu masz racje :P pumax zrobi raz "zbyt podobne", drugi raz też, ale za trzecim razem na bank zrobi coś super oryginalnego. Przez etap "kopiowania" trzeba po prostu przebrnąć.

Napisano

telthona - hm, chyba faktycznie przesadziłam z cienkością rączek :D

 

ICE - tutaj akurat inspirowałam sie wieloma na raz. Zgadzam sie z tetloną ze to trochę przesada :) Niech jeszcze patenty porobią na poziome ustawianie z "przyciemnieniem" całej broni. Chciałam je wyrenderować jak np. w artach do warhammera ale taki żal wyszedł z tego ze skasowałam :>

Moje główne inspiracje to warhammer&final fantasy oraz te prace np.

 

swords.jpg

skyrim-dokd-concept-thumbs-1h-sword.jpg

 

+własna wyobraźnia :)

Napisano

Telka prosze Cie...wogole nie zrozumialas o co mi chodzilo, ale mniejsza z tym. Rozchodzi sie o fakt iz po sekundzie wiedzialem na kim to wszytsko bylo wzorowane, nie musialem sie nawet chwilke zastanawiac. I nie chodzilo tu o biale tlo czy linerty.... czy naprawde mysleliscie iz kierowalem tak plytkimi kategoriami?

 

Ja uczulam na ta kwestie poniewaz sytuacja w Polsce mozna z reka na sercu powiedziec jest jak w ciemnej d..puszczy. Ale kiedy wystawisz takie rzeczy w folio i ktorys z art directorow z zachodu to zobaczy iskojarzy pierwowozor, to odrazu pomysli o tobie negatywnie jak o zwyklym plagiatorze. Taka jest prawda.

Pamietacie kiedy Mullins krolowal? odrazu powstalo tysiace jego klonow i jakie bylo skojarzenie? o kolejny ktory byc jak Craig.

 

Dlatego naprawde wazne jest aby umiescic zwykla wzmianke ze wzorowane na tym lub inspiracja byl ten ktos.

To tak jak jakby ktos zamiescil wasze prace w jakims serwisie wogole was o tym nie inforumaj, gdy dowiedzie sie od osob trzecich bedziecie conajmniej poirytownai, gdyby zapytano was o zgode z usmiechem na ustach byscie sie zapewne zgodzili.

 

To wlasnie ta drobnostka, ktora robi cala roznice. tyle.

 

P.S Nowy sheet o wiele lepszy, bo jest w nim wiecej twojej inwencji, dajesz dalej.

Napisano

To wygląda jak miecz. To nieetycznie wzorować swój miecz na mieczach. Na widelcach też nieetycznie, na łyżkach już tak ;)

A same próby fajne. Kiedyś jak wyhaczysz zlecenie na dzierganie takich detali to sam sobie podziękujesz, ze robiłes tego tyle jak był czas. Te najnowsze lepsze, nie wiem czy wzorowane ale na pewno z większą wprawą wykonane.

 

@ICE: od jakiegoś czasu tylko wklejasz linki, zacznij updateować teczkę! ;)

Napisano

ICE: ta, ciekawe jak to się stało że ty wiesz wszystko o wszystkich. zamiast stalkerować ludzi na FB ( ;) ) i uczyć się na pamięć drogi kariery każdego większego artysty mógłbyś w końcu wziąć się w garść i zrobić coś samemu. Jesteś przeciw ACTA? to przestań sie naburmuszać na ludzi którym podobają sie Twoje pracki i umieszczają je na jakichś portalach, nic Ci o tym nie mówiąc :P taka jest uroda internetu, że małe dzieci lat 10 "kradną" obrazki i wklejają je na swoje blogi. Sama to robiłam :P

 

Ice, Ola-f: Panowie, ta jego "ostatnia praca" to koncepty z http://www.mwhgames.com/new-weapon-concept-art-1h-sword-2h-hammer/ Przecież wyraźnie napisał że tym się inspirował . No coment :P

 

PS: Pumax, swoją drogą te rączki na Twojej inspiracji też są za cienkie ^^

Napisano

za cienkie w sensie średnicy czy za krótkie rękojeści (dla wyważenia) ?

ja bym zmierzył na szerokość dłoni (bo to chyba miecze jednoręczne w większości sczególnie w pierwszej inspiracji) żeby jako tako złapać skalę i wydaje się być w miarę oki, swego czasu trochę się stugało różnych rzeczy z drewna

Napisano
ICE: ta, ciekawe jak to się stało że ty wiesz wszystko o wszystkich. zamiast stalkerować ludzi na FB ( ;) ) i uczyć się na pamięć drogi kariery każdego większego artysty mógłbyś w końcu wziąć się w garść i zrobić coś samemu.

 

 

Wiesz co widze, ze nie mamy o czym rozmawiac bo traktujesz mnie bardzo nie powaznie, i tylko utwierdzasz w fakcie o ktorym pisalem 2 posty temu. Pewnie gdybym mial na nazwisko Okoń, czy Wojtunik to wtedy mial bym racje, teraz jestem zwyklym trolem, ciao

 

A robie wiecej niz myslisz.

 

P.S Wybacz pumax za zboczenie toru dyskusji i lekki offtop, wiecej sie w tej sprawie nie bede wypowiadal, mozesz na to liczyc.

Napisano

ICE: po prostu jesteś przewrażliwiony na swoim punkcie. Zgadzam się z Tobą w wielu kwestiach, np w tej że takich inspirowanych prac, fanartów etc nie powinno sie wrzucać do folio bo to siara. Ale trzeba też myśleć globalnie, i zastanowić się, ile rodzajów kos może zaprojektować każdy concept artist na całym świecie. W pewnym momencie one muszą być podobne. No wiesz, ten trzonek, i to wygiete ostrze.. :P Po prostu wyolbrzymiasz wszystko, ale może to i lepiej? Jak coś jest wyolbrzymione, łatwiej to zauważyć. "ciao" ;)

Napisano

Ice, Ola-f: Panowie, ta jego "ostatnia praca" to koncepty z http://www.mwhgames.com/new-weapon-concept-art-1h-sword-2h-hammer/ Przecież wyraźnie napisał że tym się inspirował . No coment :P

 

A no dokładnie! To moja inspiracja a nie własna praca! :)

 

ICE - hm, mam nadziej ze sie nie obraziłeś [?!] Oftopowanie mi nie przeszkadza,jeśli dyskusja chodź trochę zahacza o gamedev/sztukę/etc. bo zawsze można się czegoś dowiedzieć.

Napisano
ICE: po prostu jesteś przewrażliwiony na swoim punkcie.

 

Jesli sie nie myle dyskusja prowadzona byla w temacie dobr intelektualnych, to teraz rozmawiamy o mnie? Zastanow sie nad tym co napisalas, serio.

 

Zgadzam się z Tobą w wielu kwestiach, np w tej że takich inspirowanych prac, fanartów etc nie powinno sie wrzucać do folio bo to siara. Ale trzeba też myśleć globalnie, i zastanowić się, ile rodzajów kos może zaprojektować każdy concept artist na całym świecie. W pewnym momencie one muszą być podobne. No wiesz, ten trzonek, i to wygiete ostrze.. :P Po prostu wyolbrzymiasz wszystko, ale może to i lepiej? Jak coś jest wyolbrzymione, łatwiej to zauważyć.

 

Mowisz iz sie zgadzasz, ale widze ze dalej nie do konca rozumiesz o co mi tak naprawde chodzi. Myslac globalnie, owszem ale jest roznica miedzy podobne* a charakterystyczne* pomysl nad tym.

Nigdzie nie napisalem tez iz wrzucanie takich prac do porfolio to cytuje "siara" a jesli by zaglebic sie w temat to raczej podpadalo by to pod kopanie pod soba dolow. Ty myslisz, ze ja duzo widzialem sledzac losy innych ludzi i teraz sie tym popisuje?, nie kochana. Spece i nawet zwykli pracownicy siedzacy w branzy a nawet zwykli "fan-boye" sledza temat od wielu lat i jestem pewien, widzieli wiecej ode mnie. Dlatego od samego poczatku mych wypowiedzi w tym watku pisalem iz na to **uczulam**.

Mam nadzieje, ze tym razem wyrazilem sie dosc jasno i rozwialem wszelakie watpliwosci czy tez intencje moich wczesniejszych wypowiedzi, gdyz wiecej tematu nie podejme.

 

ICE - hm, mam nadziej ze sie nie obraziłeś [?!]

 

Nie, nie mialem powodu by sie obrazac, zacytuje ci jedynie fragment piosenki Sting'a

"(...) A gentleman will walk but never run..."

Napisano

mały up :)

 

szybkie eksperymenty z enviro

 

enviro_experimental_1_mountains.jpg

 

enviro_experimend_desert_2.jpg

 

env_experimento copy.jpg

 

env_2.jpg

 

 

Luźna pracka wykonana cienkopisem i pokolorowana w fotoszopie

 

Body_master_of_disaster_concept.jpg

Napisano

Kolorystycznie ok tylko trochę sztywno to wygląda, moim zdaniem powinieneś poćwiczyć łapanie formy linią, porobić linearne rysunki, żeby się wyczulić na różne załamania i nierówności oraz rozluźnić rękę. Czaszka wygląda trochę jak piłka jest zbyt okrągła i regularna, rysowanie z gestu na brudno, wydaje mi się, dobrze ci zrobi.

Pzdr!

Napisano

Dziękować za uwagi :) co do piłki to faktycznie hm, poprawię to :D Jeśli zaś chodzi o sztywność to chcę tam nawalić ful detalu tak,żeby gały pękały jak się na to paczy -tak w ramach próbowania różnych rzeczy, wiec może dlatego jest tam tak drętwo. Coś z tym jeszcze popróbuje :)

Napisano

czas odkurzyć teczkę :)

 

skończona czacha:

skull_at_desert.jpg

 

Praca na bitwę TSP:

deer_cyberpunk1.jpg

 

Koncepcja postaci do Tarota - wisielec

book_cover_2.jpg

 

 

speedy z Star Treka :)

Screeny_startrek_speedpaintings.jpg

 

Trochę anatomii i czaszek

anatomy_practice_leg.jpg

 

eye_sketch_training.jpg

 

skull_sketches_1.jpg

 

skull_sketches_2.jpg

 

Sowa ze zdjęcia

sitting_owl.jpg

 

ćwiczenie z ctrl+Paint

clothes_1.jpg

 

I inne głupoty

give_me_fries.jpg

 

my_little_cat.jpg

 

tree_comic_style.jpg

Napisano

Prześlicznie Pani wyszło większość z tych czaszek zwierzęcych, Dżirafa mój faworyt. Mięśnie niezłe, tylko prawa górna nie za szeroka troszeczkę? Jeśli chodzi o zewnętrzny kontur skórny?

Napisano

Bombadil - dzięki :) !

Pinokio - również dzięks :) mi też żyrafowa czaszka najbardziej się podoba :D Co do mięśnia hm, no sama nie wiem, będę musiała się przyjrzeć :)

 

 

No to teraz czas na pare prac z ostatniego tygodnia [cholerny aparat robi słabe zdjęcia :/ ].

 

2 martwe,z czego pierwsza w ołówku, druga węglem [50x70, czas około 3h]

stuill_life_2.JPG

 

stil_life_1.JPG

 

 

Portrety - jeden w szkicowniku A4 ,drugi na około połówce B2 zajął jakieś 1,5h :)

portrait_sketch.JPG

 

portrait%20sketch%202.JPG

Napisano

Przepraszam, jeśli moje pytanie będzie poniżej jakichkolwiek standardów, ale cóż, zaryzykuję. Wykorzystałaś w tej ostatniej pracy szkic z papieru, skan i tło wstawiłaś na np. ps'ie? Bo już widziałem kilka tak fajnie zaprezentowanych konceptów i nie jestem pewien, czy może np. zostało to wykonane na jakimś płuciennym(?) materiale? Dodając przy okazji bardzo podoba mi się koncept

Napisano

E tam, pytanie całkiem spoko oko :)

Najpierw wykonałam szkic w szkicowniku [canson notes] -> zeskanowałam -> wycięłam postać i wypełniłam na nowej warstwie czarnym kolorem na niewielkim opticality + troche cieni -> na koniec dodałam teksturę [nad warstwą z szkicem].

 

I dzięks za opinie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności