MRay Napisano 19 Październik 2011 Share Napisano 19 Październik 2011 Witam, Właśnie pojawiła się nowa wersja Blender'a 2.60. Od tej wersji Blender wkracza w etap dodawania nowych funkcji, integracji gałęzi i projektów związanych z Google Summer of Code. Pobierz | Lista zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 19 Październik 2011 Share Napisano 19 Październik 2011 Bardzo fajne nowości, szczególnie animacja, compositing nodes i outliner mnie cieszą. Następne wydanie, za dwa miesiące, będzie koks :D to ledwo rozgrzewka xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobrotek Napisano 19 Październik 2011 Share Napisano 19 Październik 2011 Imposible! :O Już nie mogę się doczekać, jak dadzą Bsurfaces na licencji GPL to taki darmowy soft do reszty pozamiata :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 19 Październik 2011 Share Napisano 19 Październik 2011 Nie zauważyłem wcześniej, że zostały również dodane narzędzia do edycji danych Motion Capture z tegorocznego GSoC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekS Napisano 19 Październik 2011 Share Napisano 19 Październik 2011 To jest juz ten bmesh i n-gony czy dalej nima? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 GrzesiekS - nie ma... A jak powdszechnie wiadomo bez tego po prostu program nie dziala... :( W ogole... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoti Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 To jest juz ten bmesh i n-gony czy dalej nima? :) Uprzedzam kolejne pytanie - w kolejnej wersji 2.61 też nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Double_G Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 A w której będzie? Bo słyszałem, że w 2.62-2.63:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoti Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 A w której będzie? Bo słyszałem, że w 2.62-2.63:P Cytuję Developer Meeting Notes z 25 września 2011 BMesh: progresses steadily, but not enough to make it 2.61 target, 2.62 is more feasible. Czyli najwcześniej w 2.62 (luty). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 a ja tam kupiłem bsurfaces bez czekania na uwolnienie. Niech mu (autorowi) wpadnie parę groszy za dobrą robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gumen Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 To jest juz ten bmesh i n-gony czy dalej nima? :) Zawsze możesz skorzystać z wersji na http://graphicall.org/ tam znajdziesz bmesh. Testowałem to już jakiś czas temu i nie jestem jakoś szczególnie zachwycony, mimo iż działało całkiem dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 Za bardzo sie ludzie nakrecaja tym bmeshem. Tak bardzo, ze pewnie nie spelni podkreconych oczekiwan i bedzie jeczenie jak to spodziewalismy sie wiecej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 Niektórzy nie wiedzą czego mają oczekiwać :), BMesh to nic nowatorskiego, cudów niewidów bym nie oczekiwał, to jedynie wyciągnięcie modelowania w Blenderze z poprzedniej epoki :D, Najważniejsze są n-gony, dzięki czemu będzie możliwy nowy knife, bevel oraz bridge i pewnie cała masa innych narzędzi, insety nie insety. BMesh to lekarstwo dla koderów, nie będzie trzeba męczyć się z ułomnością obecnego systemu. Już ktoś pokazywał zabawy z modyfikatorami na nodach, to plus nody dla cząsteczek, otworzy Blenderowcom nowy świat animacji proceduralnej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 To wiecej niz sie spodziewam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 21 Październik 2011 Share Napisano 21 Październik 2011 Bevel, bridge, inset od nie wiem już której wersji działają bardzo dobrze. Wystarczy wybrać z addonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 21 Październik 2011 Share Napisano 21 Październik 2011 bardzo dobrze to one powinny działać, a działają tak sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 21 Październik 2011 Share Napisano 21 Październik 2011 (edytowane) nie bez powodu są addonami, inset działa średnio dobrze, gorszy, równie zły ma chyba tylko maya, a bevel tworzy trójkąty, trzeba sobie jakoś radzić :) Edytowane 21 Październik 2011 przez n-pigeon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 22 Październik 2011 Share Napisano 22 Październik 2011 marudzicie Panowie :) dla chcącego nic trudnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 23 Październik 2011 Share Napisano 23 Październik 2011 Brutalna prawda jest taka ze najwiecej narzekaja ci co i tak niewiele robia albo robia cos takiej jakosci ze i tak nie potrzebuja super opcji. Ewentualnie ci co nic nie robia i jako wymowke mowia sobie "zaczne jak juz bedzie ten bmesh bo teraz to bez sensu". Fachowcy daja rade tak czy inaczej - tez tam cos pomarudza sobie czasem ale nie smedza o jednym i tym samym caly czas. I zeby nie bylo, ze to jakies osobiste wycieczki - wiem po sobie. Kiedys tez oczekiwalem od wielu roznych softow cudow, szukalem jakichs magicznych rozwiazan az przyjrzalem sie temu co robie z calym juz dostepnym dobrem i zrozumialem, ze nie tedy droga. Najprostszym przykladem jest (akurat z 2D) szukanie magicznych brushy do Photoshopa. Po jakims czasie okazuje sie ze o ile istnieja fajne tricki, ciekawe brushe to tak na prawde jak masz skilla to okraglakiem robisz dzielo sztuki a jak nie masz to napackasz byle co tymi wszystkimi zebranymi zewszad super-duper magicznymi pedzelkami. Tu podobnie. Super, ze jest taki projekt, n-pigeon wymienil mase rzeczy jakie on ulatwi - ale nie wymodeluje nic za nas wiec nie ma co az tak sie nakrecac na magicznego bmesha ktory nagle zmieni wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scatmax Napisano 23 Październik 2011 Share Napisano 23 Październik 2011 Mądrze prawi Nezumi. Nic dodać nic ująć;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się