Skocz do zawartości

Teczka: Bolitic's Game Dev and Art


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam po długiej przerwie. Wraz z kolegą z pracy postanowilismy stworzyć prace - kolega Paweł Sieradzki dostarczył modele i tekstury, moim zadaniem było stworzyć scenke, stworzyć materiały i wyrenderować. Ponieważ jednak pracujemy w Unity3D na codzień, postanowiłem odstapić od Vray i wyrenderować obrazek własnie w Unity3D. Na razie wygląda to tak jak na załączonych obrazkach oraz w exec'ku. Ambicją naszą jest stworzyć interkatywny obraz ( exec ) który wycisnie z Unity3D co się da. Tak więc proszę o feedback w która stronę iść - może macie jakieś dobre shadery, gdyż na razie ucze się dopiero pisać surface shadery dla Unity3D i jestem skazany na korzystanie z gotowych. Nie mniej żaden mnie nie satysfakcjonuje jeszcze.

 

Link do exec'ka w wersji pierwszej: https://docs.google.com/file/d/0B0Gyki3dooCDQ2FBVlJfZVNUdTg/edit?usp=sharing

 

65025856.jpg

 

46233981.jpg

 

Pozdrawiam!

J

  • Odpowiedzi 82
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zassalem execa i nawet dziala :)

 

wyglada bardzo fajnie - co mi nie pasuje to drzewa przelatujace tuz przed kamera (te bardzo blisko)

i stwor + jezdziec troche monotonnie na diffuse

 

pozdrawiam

f.

Napisano

Dzięki! Drzewa... wiem - trzeba ustawić path poruszania kamery inny, aby nie właziła w drzewa - update bedzie pewnie gdzieś za tydzień.

Napisano (edytowane)

Mam nadzieje że będę mógł powiedzieć więcej o tej grze i pokazać arty ( jest tego mnóstwo) już niedługo - tuż po release.

 

W tym projekcie jestem lead developerem.

 

 

Edytowane przez bolitic
Gość Chrupek3D
Napisano

no wreszcie pokazałeś co tak Ci dużo czasu zabiera :D

Gość Chrupek3D
Napisano

całkiem spoko, gra dla myślących... ja ostatnio tylko Mario Galaxy II, wiec moje myślenie sprowadziło sie do gestów prawo, lewo, góra, dól ;)

Napisano

No świetny stuff. No i nie są to rendery Bruce'a Willisa :)

Jak będziesz mógł pochwal się większą ilością rzeczy z tych projektów.

Napisano

Dzieki, grafika to robota naszych grafikow + koncepty z roznych stron. Co do gameplay... sam skodowalem 80% gameplay i wiem ile tam jest niedorobek jeszcze, ile łatek szczególnie w AI ( proste bardzo, ale wskutek wielu zmian zagmatwne w kodzie ), ale milo słyszeć że z zewnatrz wydaje sie ok :)

Napisano

Hej! Pojawil sie trailer oficjalny z gameplay na facebookowej stronie Linkin Park:

 

 

Premiera 12 Wrzesnia - po tej dacie przygotuje wieksze sprawozdanie z gry.

 

Cheers!

Napisano
Dzeki Eden-3d. Wrzucam giereke kotradlubalem 6h w weenekd jako test do social point:http://elijah-games.com/social_point_test/
Spoko pomysł, sterowanie kamery trochę ssie. Sam kodzisz? czy playmaker FTW ? :D
Napisano

Hej, dawno mnie tu nie bylo. Pare gierek sie zrobilo w miedzy czasie.

 

Ogolnie siedze teraz w mobile (90% Apple's iOS), Unity3D, .NET i MONO. Tesknie za Flash :)

 

Tutaj screeny z ostaniej gierki nad ktora pracuje.

Pracuje nad nia jako Senior Frontend Developer.

jestem odpowiedzialny w calosci za AI, moduł Bitwy (realtime strategy), Tutorial oraz System "Goals", oraz pomagam mojemy Lead Frontend Developer w reszcie gry, szczegolnie w mapce PvE. W zasadzie mapka PvE jest juz w moich kompetencjach, wiec i ja dorzucam do mojego wkladu. Moj Lead jest genialnym programista i wiele sie od niego ucze.

 

Gra jest wypuszczona w Apple App store w Filipinach i Holandii. Jest bez zadnych IAP. Traktujemy ten release jako zbieranie doswiadczenia i feedbacku, balans gameplay, statystyk itd itp. Ogolnie gra w stanie aktualnym jest duzo bardziej bogata niz ta na Appstore. Jest juz sklep, system "Goals" i wiele fixow, addonow i zmian.

 

Polecam zagrac jak macie VPN/Proxy z Holenderskim serverem.

 

eZcsVBW.jpg

 

oGgZu2H.png

 

HMEm2sO.jpg

 

lbvPl8s.jpg

Napisano

Filmiku nie ma, ale moge od biedy zrobic. Najlepiej sciagnac i pograc. Gra moim zdaniem jest dobra i mozna smialo ja do portfolio wrzucic.

Napisano

spoko, ktoś zrobi gameplay pewnie niedługo na Yt dla reklam. Ger nie instaluje - niestety nie mam czasu na granie w cudze gry. Ale naprawde wyglada smakowicie więc gratulacje.

Napisano

Dzieki olaf:)

 

Tutaj gra starsza nad ktora pracowalem w Dublinie. Przez rok bylem jedynym programista, pod koniec dostalem programiste do pomocy (ktory nie wiedzial co to konstruktor, ale dawal rade :)). Gra uszla by w tloku gdyby nie... jak to powiedziec... brzydki art. Dlugi czas produkcji wyniknal z ciaglych zmian koncepcyjnych designu gry. Skad my to znamy?

 

https://www.youtube.com/watch?v=bT4wS8my8kc

 

[video=youtube;gPGoq6Gg-08]https://www.youtube.com/watch?v=gPGoq6Gg-08

Napisano

tak ta grę widziałem. Tragiczna wizualnie. Czasem niestety jeden element rozbija produkcje i nie pozwala się skupić na dodatkowych walorach jak lepszy gameplay. Przyznam, że czesto ogladam gameplaya ale za cholere nie wiem o co w grze chodzi i pewnie ten element ucierpiał przez zmiany koncepcji.

Napisano

Dlugo sie zabieralem za napisanie tego co chce napisac. Nie pisalem glownie z powodu tego ze to narzekanie bez konstruktywnych elementow. Ale...

 

Od 9 lat pracuje przy grach komputerowych i widze jeden wspolny mianownik dla wszystkich game dev studiow w ktorych pracowalem. To glupota ciala decyzyjnego.

 

Oglnie chodzi o to, ze zamiast zrozumiec ze mniej znaczy wiecej i lepsza mniejsza ale dopieszczona gra jest duzo lepszym wyznacznikiem sukcesu finansowego niz duzy gniot, to kierownicy pakuja wszystkie mozliwe pomysly do gry czy poprostu zmieniaja ficzery juz zaimplementowane. Myslac przy tym ze czynia gre lepsza, a w rzeczywistosci zmienija dobra na inne dobre, przesilajac team developerski, produkujac bugi, tworzac liste taskow niemozliwa do osagniecia przed deadlinem.

 

Obecnie pracuje nad gra rpg. Kto nie pisal kodu do czegos podobnego nie wie jak cholernie trudne jest utrzymanie kodu. Tego napewno nie rozumieja kierownicy, ktorzy podczas gdy implementuje duzy online ficzer zarzucaja mnie zmianmi juz istniejacych. Frustracja jest duza gdyz dana na to jakies 4 razy za malo czasu, a i tak musze skakac miedzy taskami przy czym niektore zmiany wymagaja lawiny innych zmian w kodzie, co pochlania ogromna ilosc czasu, i nie jest to zrozumiane przez kierownictwo.

 

Ogolnie mam zamiar zalozyc studio game dev, i za chiny nie pozwole aby popelniac takie bledy. 3 miesiace korowego tworzenia i 6 polishing, a nie 8 napierdzielanie i 1 miesiac fixowania blockerow. I tak nie wszystkich.

 

Ok koniec zolci. Jak ktos ma podobne lub inne doswiadczenie z checia poslucham.

 

PS takze nie chcialem tego pisac gdyz wynika z tego ze nie mam jaj aby wygarnac te sprawy w twarz kierownikom. No i tak jest. Wole zeby nauczyli sie przez doswiadczenie. Komentarze na app store czy google play, nie pozostawiajace suchej nitki na grze zbugowanej, nie dokonczonej, po prostu zlej.

Napisano

Pamietaj, ze Twoj nastepny pracodawca bedzie ogladal Twoje poprzednie prace. Czesto mialem w pracy slepe uliczki z chaotycznymi klientami - bo doswiadczenia z pracodawcami nie mam. Mysle ze zmierzasz w zla strone. Nie tylko oni sie przejada ale to takze Twoj stracony czas. Na Twoim miejscu bym pogadal z nimi. Gracie do tej samej bramki. Zaloze sie, ze po takiej spokojnej rozmowie gdzie wytlumaczysz im jak bardzo chcesz zrobic fajna gre ale sa decyzje ktore to uniemozliwia, beda Cie bardziej szanowac. Jak mialem racje wiszisz mi browca. Jak nie i Cie wywala, ja wisze Tobie ;)

Napisano

To chyba zależy od konkretnego przypadku. Są ludzie, którzy wszystko wiedzą najlepiej, a nawet tacy, którzy mówią "Tak, masz rację, ale i tak zrobimy po mojemu". Niemniej jednak warto próbować, w końcu nie jesteś robotnikiem, który pół życia spędzi przykręcając jedną śrubkę. Jeśli będziesz zadowolony z tego, co robisz, na pewno zyska na tym produkt końcowy... O twoim zdrowiu psychicznym nie wspominając ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności