bolitic Napisano 19 Luty 2013 Autor Napisano 19 Luty 2013 Witam po długiej przerwie. Wraz z kolegą z pracy postanowilismy stworzyć prace - kolega Paweł Sieradzki dostarczył modele i tekstury, moim zadaniem było stworzyć scenke, stworzyć materiały i wyrenderować. Ponieważ jednak pracujemy w Unity3D na codzień, postanowiłem odstapić od Vray i wyrenderować obrazek własnie w Unity3D. Na razie wygląda to tak jak na załączonych obrazkach oraz w exec'ku. Ambicją naszą jest stworzyć interkatywny obraz ( exec ) który wycisnie z Unity3D co się da. Tak więc proszę o feedback w która stronę iść - może macie jakieś dobre shadery, gdyż na razie ucze się dopiero pisać surface shadery dla Unity3D i jestem skazany na korzystanie z gotowych. Nie mniej żaden mnie nie satysfakcjonuje jeszcze. Link do exec'ka w wersji pierwszej: https://docs.google.com/file/d/0B0Gyki3dooCDQ2FBVlJfZVNUdTg/edit?usp=sharing Pozdrawiam! J
ftorek Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 zassalem execa i nawet dziala :) wyglada bardzo fajnie - co mi nie pasuje to drzewa przelatujace tuz przed kamera (te bardzo blisko) i stwor + jezdziec troche monotonnie na diffuse pozdrawiam f.
bolitic Napisano 24 Luty 2013 Autor Napisano 24 Luty 2013 Dzięki! Drzewa... wiem - trzeba ustawić path poruszania kamery inny, aby nie właziła w drzewa - update bedzie pewnie gdzieś za tydzień.
bolitic Napisano 29 Marzec 2013 Autor Napisano 29 Marzec 2013 (edytowane) Mam nadzieje że będę mógł powiedzieć więcej o tej grze i pokazać arty ( jest tego mnóstwo) już niedługo - tuż po release. W tym projekcie jestem lead developerem. Edytowane 9 Kwiecień 2013 przez bolitic
Gość Chrupek3D Napisano 29 Marzec 2013 Napisano 29 Marzec 2013 no wreszcie pokazałeś co tak Ci dużo czasu zabiera :D
bolitic Napisano 29 Marzec 2013 Autor Napisano 29 Marzec 2013 :) od 1.5 roku nad tym siedzimy po parenascie h czasem. Wpierw w projeckie byly 2 osoby, ja i grafik :) teraz jest okolo 20.
bolitic Napisano 9 Kwiecień 2013 Autor Napisano 9 Kwiecień 2013 (edytowane) Poajwiły się filmy na yt z gameplay na wersji beta. Myślę więc że mozna pokazać: Edytowane 9 Kwiecień 2013 przez bolitic
Gość Chrupek3D Napisano 9 Kwiecień 2013 Napisano 9 Kwiecień 2013 całkiem spoko, gra dla myślących... ja ostatnio tylko Mario Galaxy II, wiec moje myślenie sprowadziło sie do gestów prawo, lewo, góra, dól ;)
Chris Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 Nie no ogień póki co! Piękna stylizacja, gameplay też daje rade. Czemu tak mało komentarzy? A wogóle to rejestruj się na http://www.gamedevelopers.pl i tam się tym chwal - spory feedback gwarantowany :)
bolitic Napisano 16 Kwiecień 2013 Autor Napisano 16 Kwiecień 2013 Chrupek3D: dzięki :) Chris: dzięki, trzeba będzie się zarejestrować, nawet nie znalem tego portalu :) J
adek Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 No świetny stuff. No i nie są to rendery Bruce'a Willisa :) Jak będziesz mógł pochwal się większą ilością rzeczy z tych projektów.
bolitic Napisano 16 Kwiecień 2013 Autor Napisano 16 Kwiecień 2013 Dzieki Adek, jak tylko będzie realese powrzucam tutaj i z'credits'uje kolegów - jak mówiłem jest co pokazywać :)
Pawelkos Napisano 19 Kwiecień 2013 Napisano 19 Kwiecień 2013 No super to wyglada. Landa grafkia, gameplay tez wyglada ciekawie.
bolitic Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 Dzieki, grafika to robota naszych grafikow + koncepty z roznych stron. Co do gameplay... sam skodowalem 80% gameplay i wiem ile tam jest niedorobek jeszcze, ile łatek szczególnie w AI ( proste bardzo, ale wskutek wielu zmian zagmatwne w kodzie ), ale milo słyszeć że z zewnatrz wydaje sie ok :)
bolitic Napisano 29 Sierpień 2013 Autor Napisano 29 Sierpień 2013 Hej! Pojawil sie trailer oficjalny z gameplay na facebookowej stronie Linkin Park: Premiera 12 Wrzesnia - po tej dacie przygotuje wieksze sprawozdanie z gry. Cheers!
bolitic Napisano 19 Listopad 2013 Autor Napisano 19 Listopad 2013 Hej, obiecalem wiecej info o LPRecharge - tak wiec sie poajwi, tym czasem wykanczamy w zespole gierke 2D na iOS, ale wydalismy okrojana wersje na Androida ( jakie 20% gry ) dla testowania rynku. Wszelkie uwagi mile widzane: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sugragames.toylaz Moja rola to CTO ( gornolotnie gdyz jestem jedynym programista ;] ) Cheers
bolitic Napisano 19 Luty 2014 Autor Napisano 19 Luty 2014 Dzeki Eden-3d. Wrzucam giereke kotradlubalem 6h w weenekd jako test do social point:http://elijah-games.com/social_point_test/
Creator Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 Dzeki Eden-3d. Wrzucam giereke kotradlubalem 6h w weenekd jako test do social point:http://elijah-games.com/social_point_test/Spoko pomysł, sterowanie kamery trochę ssie. Sam kodzisz? czy playmaker FTW ? :D
bolitic Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Dzieki! Sam kodze w Unity3D ostanio, wczesniej Flash. Cheers
bolitic Napisano 15 Maj 2015 Autor Napisano 15 Maj 2015 Hej, dawno mnie tu nie bylo. Pare gierek sie zrobilo w miedzy czasie. Ogolnie siedze teraz w mobile (90% Apple's iOS), Unity3D, .NET i MONO. Tesknie za Flash :) Tutaj screeny z ostaniej gierki nad ktora pracuje. Pracuje nad nia jako Senior Frontend Developer. jestem odpowiedzialny w calosci za AI, moduł Bitwy (realtime strategy), Tutorial oraz System "Goals", oraz pomagam mojemy Lead Frontend Developer w reszcie gry, szczegolnie w mapce PvE. W zasadzie mapka PvE jest juz w moich kompetencjach, wiec i ja dorzucam do mojego wkladu. Moj Lead jest genialnym programista i wiele sie od niego ucze. Gra jest wypuszczona w Apple App store w Filipinach i Holandii. Jest bez zadnych IAP. Traktujemy ten release jako zbieranie doswiadczenia i feedbacku, balans gameplay, statystyk itd itp. Ogolnie gra w stanie aktualnym jest duzo bardziej bogata niz ta na Appstore. Jest juz sklep, system "Goals" i wiele fixow, addonow i zmian. Polecam zagrac jak macie VPN/Proxy z Holenderskim serverem.
bolitic Napisano 15 Maj 2015 Autor Napisano 15 Maj 2015 Filmiku nie ma, ale moge od biedy zrobic. Najlepiej sciagnac i pograc. Gra moim zdaniem jest dobra i mozna smialo ja do portfolio wrzucic.
olaf Napisano 15 Maj 2015 Napisano 15 Maj 2015 spoko, ktoś zrobi gameplay pewnie niedługo na Yt dla reklam. Ger nie instaluje - niestety nie mam czasu na granie w cudze gry. Ale naprawde wyglada smakowicie więc gratulacje.
bolitic Napisano 20 Maj 2015 Autor Napisano 20 Maj 2015 Dzieki olaf:) Tutaj gra starsza nad ktora pracowalem w Dublinie. Przez rok bylem jedynym programista, pod koniec dostalem programiste do pomocy (ktory nie wiedzial co to konstruktor, ale dawal rade :)). Gra uszla by w tloku gdyby nie... jak to powiedziec... brzydki art. Dlugi czas produkcji wyniknal z ciaglych zmian koncepcyjnych designu gry. Skad my to znamy? https://www.youtube.com/watch?v=bT4wS8my8kc [video=youtube;gPGoq6Gg-08]https://www.youtube.com/watch?v=gPGoq6Gg-08
olaf Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 tak ta grę widziałem. Tragiczna wizualnie. Czasem niestety jeden element rozbija produkcje i nie pozwala się skupić na dodatkowych walorach jak lepszy gameplay. Przyznam, że czesto ogladam gameplaya ale za cholere nie wiem o co w grze chodzi i pewnie ten element ucierpiał przez zmiany koncepcji.
bolitic Napisano 21 Listopad 2015 Autor Napisano 21 Listopad 2015 Dlugo sie zabieralem za napisanie tego co chce napisac. Nie pisalem glownie z powodu tego ze to narzekanie bez konstruktywnych elementow. Ale... Od 9 lat pracuje przy grach komputerowych i widze jeden wspolny mianownik dla wszystkich game dev studiow w ktorych pracowalem. To glupota ciala decyzyjnego. Oglnie chodzi o to, ze zamiast zrozumiec ze mniej znaczy wiecej i lepsza mniejsza ale dopieszczona gra jest duzo lepszym wyznacznikiem sukcesu finansowego niz duzy gniot, to kierownicy pakuja wszystkie mozliwe pomysly do gry czy poprostu zmieniaja ficzery juz zaimplementowane. Myslac przy tym ze czynia gre lepsza, a w rzeczywistosci zmienija dobra na inne dobre, przesilajac team developerski, produkujac bugi, tworzac liste taskow niemozliwa do osagniecia przed deadlinem. Obecnie pracuje nad gra rpg. Kto nie pisal kodu do czegos podobnego nie wie jak cholernie trudne jest utrzymanie kodu. Tego napewno nie rozumieja kierownicy, ktorzy podczas gdy implementuje duzy online ficzer zarzucaja mnie zmianmi juz istniejacych. Frustracja jest duza gdyz dana na to jakies 4 razy za malo czasu, a i tak musze skakac miedzy taskami przy czym niektore zmiany wymagaja lawiny innych zmian w kodzie, co pochlania ogromna ilosc czasu, i nie jest to zrozumiane przez kierownictwo. Ogolnie mam zamiar zalozyc studio game dev, i za chiny nie pozwole aby popelniac takie bledy. 3 miesiace korowego tworzenia i 6 polishing, a nie 8 napierdzielanie i 1 miesiac fixowania blockerow. I tak nie wszystkich. Ok koniec zolci. Jak ktos ma podobne lub inne doswiadczenie z checia poslucham. PS takze nie chcialem tego pisac gdyz wynika z tego ze nie mam jaj aby wygarnac te sprawy w twarz kierownikom. No i tak jest. Wole zeby nauczyli sie przez doswiadczenie. Komentarze na app store czy google play, nie pozostawiajace suchej nitki na grze zbugowanej, nie dokonczonej, po prostu zlej.
olaf Napisano 21 Listopad 2015 Napisano 21 Listopad 2015 Pamietaj, ze Twoj nastepny pracodawca bedzie ogladal Twoje poprzednie prace. Czesto mialem w pracy slepe uliczki z chaotycznymi klientami - bo doswiadczenia z pracodawcami nie mam. Mysle ze zmierzasz w zla strone. Nie tylko oni sie przejada ale to takze Twoj stracony czas. Na Twoim miejscu bym pogadal z nimi. Gracie do tej samej bramki. Zaloze sie, ze po takiej spokojnej rozmowie gdzie wytlumaczysz im jak bardzo chcesz zrobic fajna gre ale sa decyzje ktore to uniemozliwia, beda Cie bardziej szanowac. Jak mialem racje wiszisz mi browca. Jak nie i Cie wywala, ja wisze Tobie ;)
wujek_kane Napisano 22 Listopad 2015 Napisano 22 Listopad 2015 To chyba zależy od konkretnego przypadku. Są ludzie, którzy wszystko wiedzą najlepiej, a nawet tacy, którzy mówią "Tak, masz rację, ale i tak zrobimy po mojemu". Niemniej jednak warto próbować, w końcu nie jesteś robotnikiem, który pół życia spędzi przykręcając jedną śrubkę. Jeśli będziesz zadowolony z tego, co robisz, na pewno zyska na tym produkt końcowy... O twoim zdrowiu psychicznym nie wspominając ;)
ZiN Napisano 22 Listopad 2015 Napisano 22 Listopad 2015 Pokaż kierownikom to: http://www.polygon.com/2015/1/6/7501619/buggy-games-why-they-happen Może dostrzegą analogię ;)
wujek_kane Napisano 22 Listopad 2015 Napisano 22 Listopad 2015 Szczególnie ten fragment filmu o Bradleyu miażdży...
bolitic Napisano 22 Listopad 2015 Autor Napisano 22 Listopad 2015 olaf, wujek, zin, dzieki. A artykul w samo sedno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się