Kuki26 Napisano 5 Grudzień 2011 Napisano 5 Grudzień 2011 (edytowane) Witam wszystkich. W tym roku robię dyplom z grafiki i animacji 3d, postanowiłem zrobić animacje samochodu w formie 30 sekundowej reklamy, przy wyborze samochodu padło na Reventona, skusiła mnie "połamana" karoseria która jak wtedy myślałem będzie prosta do wymodelowania, jak sie później okazało byłem w błędzie :) Na dzień dzisiejszy mam zrobione tyle ile widać na renderach, niestety muszę zrobić tydzień przerwy. Dach i słupki jeszcze bez chamfera i MS, silnik wymodelowany na tyle ile będzie go widać z za tych szyb i tylko kilka elementów ma MS reszta zostanie jako low poly, cały wykonany jest na podstawie fotek na tyle ile zdołałem się na nich dopatrzeć szczegółów. W planach mam wykonanie wnętrza ale bez MS, nie będę otwierał drzwi a szyby są przyciemniane wiec nie widzę sensu modelowania w jakimś tam super detalu.By kuki26 at 2011-12-05 przódBy kuki26 at 2011-12-05 bokBy kuki26 at 2011-12-05 tyłBy kuki26 at 2011-12-05 silnikBy kuki26 at 2011-12-05By kuki26 at 2011-12-05By kuki26 at 2011-12-05 [ATTACH=CONFIG]84973[/ATTACH] Edytowane 4 Marzec 2012 przez Kuki26
Karkosik Napisano 5 Grudzień 2011 Napisano 5 Grudzień 2011 "silnik wymodelowany na tyle ile będzie go widać" - Taaa, wymodelował kabelki srubeczki, które napewno bedzie widać :D:D Skromniś:D Model silnika miazga, super detal! Jeśli chodzi o karoserie też jest super , jedynie tam z przodu nieopodal lampy - na zderzaku sie wygina troszke ( no chyba że tak jest to sorki:D) Ogólnie spoko model , silnik naprawde miazdzy:D Powodzenia z dyplomem:D Pozdrawiam , Karkosik
Kuki26 Napisano 5 Grudzień 2011 Autor Napisano 5 Grudzień 2011 Siatki wstawione a soft 3ds max 2012. Poza tym zderzakiem jest jeszcze kilka baboli którymi muszę się zająć i pewnie kilka których jeszcze nie zauważyłem :)
illusion Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 No pięknie się zapowiada. Widać złożoność karoserii, na pewno niełatwy kawałek bryły do ukształtowania. Życzę powodzenia i chętnie bym zobaczył co dalej...
Kuki26 Napisano 6 Grudzień 2011 Autor Napisano 6 Grudzień 2011 O tyle z karoserią było łatwiej bo blueprint jest prawie idealny i mogłem podpatrzeć siatki już zrobionych Reventonów to silnik z braku dobrych fotek ma sporo elementów odbiegających proporcjami od oryginału, na całość mam bardzo mało czasu bo animacja jednak będzie mi się renderować tygodniami ale po dyplomie postaram się o wierniejsze odwzorowanie.
Sebazx6r Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Ja w maxie nei robie ale w przypadku tych nadkoli to mogles uzyc funkcji set flow po kazdym dodaniu loopa by zazegnalo problem krzywje siatki.
Kuki26 Napisano 6 Grudzień 2011 Autor Napisano 6 Grudzień 2011 Nadkola zdaje sie że są proste, a przynajmniej ja nie widzę tam żadnych krzywizn, mógłbyś to jakoś sprecyzować ?
Sebazx6r Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Nie przypuszczalem ze to auto ma takie krzywizny nadkoli. Sory my mestake :). Moge spytac na zagieciach masz chamfery? Zageszcales siatke czy bawiles sie smoothgrupami?
Kuki26 Napisano 6 Grudzień 2011 Autor Napisano 6 Grudzień 2011 Wszelkie zagięcia to chamfery 1x edge z bardzo małym amount. W rogach np przednich reflektorów dodałem dodatkowy edge cutem żeby triangli nie było i nadać ostre zakończenie.
adek Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Silnik piękny. On był modelowany w przerwie, że go tak wrzuciłem pomiędzy siatkę samochodu?
odnetniN Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Po samym silniku mozna stwierdzic ze koncowy efekt bedzie 1 klasa :) powodzenia.
Kuki26 Napisano 6 Grudzień 2011 Autor Napisano 6 Grudzień 2011 (edytowane) Troszkę poskrobałem w wolnej chwili. Jeszcze kilka elementow i tył skończony. By kuki26 at 2011-12-07By kuki26 at 2011-12-07By kuki26 at 2011-12-07By kuki26 at 2011-12-07 Edytowane 8 Grudzień 2011 przez Kuki26
Kuki26 Napisano 19 Grudzień 2011 Autor Napisano 19 Grudzień 2011 Skończony tył, trochę chyba lampy muszę poprawić bo na rogach mają dziwny kąt względem karoserii i z przodu dziwnie się wygiął zderzak. Jak ktoś widzi jakieś rażące błędy to chętnie wysłucham.By kuki26 at 2011-12-19By kuki26 at 2011-12-19By kuki26 at 2011-12-19By Kuki26 at 2011-12-19By kuki26 at 2011-12-19
FF Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 Jak poprawisz to co mowisz to powinien byc przekozak, daj moze troche mniej matowy material do pokazywanie.
No]2 Napisano 24 Grudzień 2011 Napisano 24 Grudzień 2011 Szacun ;D model wgniata :D oczekuje mocnego zakończenia :P ... Powodzenia!
Kuki26 Napisano 4 Marzec 2012 Autor Napisano 4 Marzec 2012 Po awarii kompa dalszy ciąg wypocin. Poza małymi detalami które załatwię texturami model można uznać za skończony, wnętrze miało być low detal ale nie mogłem się oprzeć ;] a puki co kilka testowych renderków. By kuki26 at 2012-03-04 By kuki26 at 2012-03-04 By kuki26 at 2012-03-04 By kuki26 at 2012-03-04
GrześDuro Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Nie wiem jaka to dokladnie guma, ale z tego co mi sie wydaje wszystkie pirelki mają wypukłe napisy;) Model extra a i rendery jak na testowe mają bardzo fajne kąty;) Powodzenia!:)
09121986 Napisano 9 Marzec 2012 Napisano 9 Marzec 2012 Heh też go własnie strugam ;) elegancko Ci to idzie , ciężka konkurencja ;)
Kuki26 Napisano 10 Marzec 2012 Autor Napisano 10 Marzec 2012 Dzięki GrześDuro :) gumę już poprawiłem, na szczęście to disp. więc nie było sporo roboty. Bieżnik znalazłem na google.com/patents bok to Pirelli przerysowany z refki więc to połączenie 2 opon. Z modelu jestem zadowolony choć okupiony sporą dawką nerwów, żałuje że nie mam czasu na rendering przy użyciu HDRI bo muszę mocno podkręcać Vraya żeby uniknąć szumów więc vraySun + skybox. Wstawię w najbliższym czasie oteksturowany i trochę ponad miesiąc rendering animacji będzie leciał ;] Swoją drogą polecam polukać patenty można znaleźć sporo ciekawych inspiracji np chłodziarka do mózgu :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się