Napisano 5 Grudzień 201113 l Witam wszystkich. W tym roku robię dyplom z grafiki i animacji 3d, postanowiłem zrobić animacje samochodu w formie 30 sekundowej reklamy, przy wyborze samochodu padło na Reventona, skusiła mnie "połamana" karoseria która jak wtedy myślałem będzie prosta do wymodelowania, jak sie później okazało byłem w błędzie :) Na dzień dzisiejszy mam zrobione tyle ile widać na renderach, niestety muszę zrobić tydzień przerwy. Dach i słupki jeszcze bez chamfera i MS, silnik wymodelowany na tyle ile będzie go widać z za tych szyb i tylko kilka elementów ma MS reszta zostanie jako low poly, cały wykonany jest na podstawie fotek na tyle ile zdołałem się na nich dopatrzeć szczegółów. W planach mam wykonanie wnętrza ale bez MS, nie będę otwierał drzwi a szyby są przyciemniane wiec nie widzę sensu modelowania w jakimś tam super detalu.By kuki26 at 2011-12-05 przódBy kuki26 at 2011-12-05 bokBy kuki26 at 2011-12-05 tyłBy kuki26 at 2011-12-05 silnikBy kuki26 at 2011-12-05By kuki26 at 2011-12-05By kuki26 at 2011-12-05 [ATTACH=CONFIG]84973[/ATTACH] Edytowane 4 Marzec 201213 l przez Kuki26
Napisano 5 Grudzień 201113 l "silnik wymodelowany na tyle ile będzie go widać" - Taaa, wymodelował kabelki srubeczki, które napewno bedzie widać :D:D Skromniś:D Model silnika miazga, super detal! Jeśli chodzi o karoserie też jest super , jedynie tam z przodu nieopodal lampy - na zderzaku sie wygina troszke ( no chyba że tak jest to sorki:D) Ogólnie spoko model , silnik naprawde miazdzy:D Powodzenia z dyplomem:D Pozdrawiam , Karkosik
Napisano 5 Grudzień 201113 l Autor Siatki wstawione a soft 3ds max 2012. Poza tym zderzakiem jest jeszcze kilka baboli którymi muszę się zająć i pewnie kilka których jeszcze nie zauważyłem :)
Napisano 6 Grudzień 201113 l No pięknie się zapowiada. Widać złożoność karoserii, na pewno niełatwy kawałek bryły do ukształtowania. Życzę powodzenia i chętnie bym zobaczył co dalej...
Napisano 6 Grudzień 201113 l Autor O tyle z karoserią było łatwiej bo blueprint jest prawie idealny i mogłem podpatrzeć siatki już zrobionych Reventonów to silnik z braku dobrych fotek ma sporo elementów odbiegających proporcjami od oryginału, na całość mam bardzo mało czasu bo animacja jednak będzie mi się renderować tygodniami ale po dyplomie postaram się o wierniejsze odwzorowanie.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Ja w maxie nei robie ale w przypadku tych nadkoli to mogles uzyc funkcji set flow po kazdym dodaniu loopa by zazegnalo problem krzywje siatki.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Autor Nadkola zdaje sie że są proste, a przynajmniej ja nie widzę tam żadnych krzywizn, mógłbyś to jakoś sprecyzować ?
Napisano 6 Grudzień 201113 l Nie przypuszczalem ze to auto ma takie krzywizny nadkoli. Sory my mestake :). Moge spytac na zagieciach masz chamfery? Zageszcales siatke czy bawiles sie smoothgrupami?
Napisano 6 Grudzień 201113 l Autor Wszelkie zagięcia to chamfery 1x edge z bardzo małym amount. W rogach np przednich reflektorów dodałem dodatkowy edge cutem żeby triangli nie było i nadać ostre zakończenie.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Silnik piękny. On był modelowany w przerwie, że go tak wrzuciłem pomiędzy siatkę samochodu?
Napisano 6 Grudzień 201113 l Po samym silniku mozna stwierdzic ze koncowy efekt bedzie 1 klasa :) powodzenia.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Autor Troszkę poskrobałem w wolnej chwili. Jeszcze kilka elementow i tył skończony. By kuki26 at 2011-12-07By kuki26 at 2011-12-07By kuki26 at 2011-12-07By kuki26 at 2011-12-07 Edytowane 8 Grudzień 201113 l przez Kuki26
Napisano 19 Grudzień 201113 l Autor Skończony tył, trochę chyba lampy muszę poprawić bo na rogach mają dziwny kąt względem karoserii i z przodu dziwnie się wygiął zderzak. Jak ktoś widzi jakieś rażące błędy to chętnie wysłucham.By kuki26 at 2011-12-19By kuki26 at 2011-12-19By kuki26 at 2011-12-19By Kuki26 at 2011-12-19By kuki26 at 2011-12-19
Napisano 19 Grudzień 201113 l Jak poprawisz to co mowisz to powinien byc przekozak, daj moze troche mniej matowy material do pokazywanie.
Napisano 24 Grudzień 201113 l Szacun ;D model wgniata :D oczekuje mocnego zakończenia :P ... Powodzenia!
Napisano 4 Marzec 201213 l Autor Po awarii kompa dalszy ciąg wypocin. Poza małymi detalami które załatwię texturami model można uznać za skończony, wnętrze miało być low detal ale nie mogłem się oprzeć ;] a puki co kilka testowych renderków. By kuki26 at 2012-03-04 By kuki26 at 2012-03-04 By kuki26 at 2012-03-04 By kuki26 at 2012-03-04
Napisano 8 Marzec 201213 l Nie wiem jaka to dokladnie guma, ale z tego co mi sie wydaje wszystkie pirelki mają wypukłe napisy;) Model extra a i rendery jak na testowe mają bardzo fajne kąty;) Powodzenia!:)
Napisano 9 Marzec 201213 l Heh też go własnie strugam ;) elegancko Ci to idzie , ciężka konkurencja ;)
Napisano 10 Marzec 201213 l Autor Dzięki GrześDuro :) gumę już poprawiłem, na szczęście to disp. więc nie było sporo roboty. Bieżnik znalazłem na google.com/patents bok to Pirelli przerysowany z refki więc to połączenie 2 opon. Z modelu jestem zadowolony choć okupiony sporą dawką nerwów, żałuje że nie mam czasu na rendering przy użyciu HDRI bo muszę mocno podkręcać Vraya żeby uniknąć szumów więc vraySun + skybox. Wstawię w najbliższym czasie oteksturowany i trochę ponad miesiąc rendering animacji będzie leciał ;] Swoją drogą polecam polukać patenty można znaleźć sporo ciekawych inspiracji np chłodziarka do mózgu :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto