Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich. W tym roku robię dyplom z grafiki i animacji 3d, postanowiłem zrobić animacje samochodu w formie 30 sekundowej reklamy, przy wyborze samochodu padło na Reventona, skusiła mnie "połamana" karoseria która jak wtedy myślałem będzie prosta do wymodelowania, jak sie później okazało byłem w błędzie :) Na dzień dzisiejszy mam zrobione tyle ile widać na renderach, niestety muszę zrobić tydzień przerwy. Dach i słupki jeszcze bez chamfera i MS, silnik wymodelowany na tyle ile będzie go widać z za tych szyb i tylko kilka elementów ma MS reszta zostanie jako low poly, cały wykonany jest na podstawie fotek na tyle ile zdołałem się na nich dopatrzeć szczegółów. W planach mam wykonanie wnętrza ale bez MS, nie będę otwierał drzwi a szyby są przyciemniane wiec nie widzę sensu modelowania w jakimś tam super detalu.lamborghinireventonkuki.jpgBy kuki26 at 2011-12-05 przódlamborghinireventonkuki.jpgBy kuki26 at 2011-12-05 boklamborghinireventonkuki.jpgBy kuki26 at 2011-12-05 tyłlamborghinireventonsiln.jpgBy kuki26 at 2011-12-05 silniksiatkaprzod.jpgBy kuki26 at 2011-12-05siatkatyl.jpgBy kuki26 at 2011-12-05silnikjxq.jpgBy kuki26 at 2011-12-05

 

[ATTACH=CONFIG]84973[/ATTACH]

Edytowane przez Kuki26

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 7,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

"silnik wymodelowany na tyle ile będzie go widać" - Taaa, wymodelował kabelki srubeczki, które napewno bedzie widać :D:D Skromniś:D Model silnika miazga, super detal!

Jeśli chodzi o karoserie też jest super , jedynie tam z przodu nieopodal lampy - na zderzaku sie wygina troszke ( no chyba że tak jest to sorki:D)

Ogólnie spoko model , silnik naprawde miazdzy:D Powodzenia z dyplomem:D

 

Pozdrawiam , Karkosik

Napisano
  • Autor

Siatki wstawione a soft 3ds max 2012. Poza tym zderzakiem jest jeszcze kilka baboli którymi muszę się zająć i pewnie kilka których jeszcze nie zauważyłem :)

Napisano

No pięknie się zapowiada.

Widać złożoność karoserii, na pewno niełatwy kawałek bryły do ukształtowania.

Życzę powodzenia i chętnie bym zobaczył co dalej...

Napisano
  • Autor

O tyle z karoserią było łatwiej bo blueprint jest prawie idealny i mogłem podpatrzeć siatki już zrobionych Reventonów to silnik z braku dobrych fotek ma sporo elementów odbiegających proporcjami od oryginału, na całość mam bardzo mało czasu bo animacja jednak będzie mi się renderować tygodniami ale po dyplomie postaram się o wierniejsze odwzorowanie.

Napisano
  • Autor

Nadkola zdaje sie że są proste, a przynajmniej ja nie widzę tam żadnych krzywizn, mógłbyś to jakoś sprecyzować ?

Napisano

Nie przypuszczalem ze to auto ma takie krzywizny nadkoli. Sory my mestake :).

Moge spytac na zagieciach masz chamfery? Zageszcales siatke czy bawiles sie smoothgrupami?

Napisano
  • Autor

Wszelkie zagięcia to chamfery 1x edge z bardzo małym amount. W rogach np przednich reflektorów dodałem dodatkowy edge cutem żeby triangli nie było i nadać ostre zakończenie.

Napisano
  • Autor

Troszkę poskrobałem w wolnej chwili. Jeszcze kilka elementow i tył skończony.

 

81082601.jpgBy kuki26 at 2011-12-0765681577.jpgBy kuki26 at 2011-12-0789516507.jpgBy kuki26 at 2011-12-0770315584.jpgBy kuki26 at 2011-12-07

Edytowane przez Kuki26

Napisano
  • Autor

Skończony tył, trochę chyba lampy muszę poprawić bo na rogach mają dziwny kąt względem karoserii i z przodu dziwnie się wygiął zderzak. Jak ktoś widzi jakieś rażące błędy to chętnie wysłucham.53827695.jpgBy kuki26 at 2011-12-1913923253.jpgBy kuki26 at 2011-12-1978173467.jpgBy kuki26 at 2011-12-1985417401.jpgBy Kuki26 at 2011-12-1964503798.jpgBy kuki26 at 2011-12-19

Napisano

Jak poprawisz to co mowisz to powinien byc przekozak,

daj moze troche mniej matowy material do pokazywanie.

Napisano

Szacun ;D model wgniata :D oczekuje mocnego zakończenia :P ... Powodzenia!

Napisano
  • Autor

Po awarii kompa dalszy ciąg wypocin. Poza małymi detalami które załatwię texturami model można uznać za skończony, wnętrze miało być low detal ale nie mogłem się oprzeć ;] a puki co kilka testowych renderków.

 

reventonprawo.jpg

By kuki26 at 2012-03-04

reventontylp.jpg

By kuki26 at 2012-03-04

reventonprzodp.jpg

By kuki26 at 2012-03-04

reventongorap.jpg

By kuki26 at 2012-03-04

Napisano

Nie wiem jaka to dokladnie guma, ale z tego co mi sie wydaje wszystkie pirelki mają wypukłe napisy;) Model extra a i rendery jak na testowe mają bardzo fajne kąty;)

 

Powodzenia!:)

Napisano
  • Autor

Dzięki GrześDuro :) gumę już poprawiłem, na szczęście to disp. więc nie było sporo roboty. Bieżnik znalazłem na google.com/patents bok to Pirelli przerysowany z refki więc to połączenie 2 opon. Z modelu jestem zadowolony choć okupiony sporą dawką nerwów, żałuje że nie mam czasu na rendering przy użyciu HDRI bo muszę mocno podkręcać Vraya żeby uniknąć szumów więc vraySun + skybox. Wstawię w najbliższym czasie oteksturowany i trochę ponad miesiąc rendering animacji będzie leciał ;] Swoją drogą polecam polukać patenty można znaleźć sporo ciekawych inspiracji np chłodziarka do mózgu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności