Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich. W tym roku robię dyplom z grafiki i animacji 3d, postanowiłem zrobić animacje samochodu w formie 30 sekundowej reklamy, przy wyborze samochodu padło na Reventona, skusiła mnie "połamana" karoseria która jak wtedy myślałem będzie prosta do wymodelowania, jak sie później okazało byłem w błędzie :) Na dzień dzisiejszy mam zrobione tyle ile widać na renderach, niestety muszę zrobić tydzień przerwy. Dach i słupki jeszcze bez chamfera i MS, silnik wymodelowany na tyle ile będzie go widać z za tych szyb i tylko kilka elementów ma MS reszta zostanie jako low poly, cały wykonany jest na podstawie fotek na tyle ile zdołałem się na nich dopatrzeć szczegółów. W planach mam wykonanie wnętrza ale bez MS, nie będę otwierał drzwi a szyby są przyciemniane wiec nie widzę sensu modelowania w jakimś tam super detalu.lamborghinireventonkuki.jpgBy kuki26 at 2011-12-05 przódlamborghinireventonkuki.jpgBy kuki26 at 2011-12-05 boklamborghinireventonkuki.jpgBy kuki26 at 2011-12-05 tyłlamborghinireventonsiln.jpgBy kuki26 at 2011-12-05 silniksiatkaprzod.jpgBy kuki26 at 2011-12-05siatkatyl.jpgBy kuki26 at 2011-12-05silnikjxq.jpgBy kuki26 at 2011-12-05

 

[ATTACH=CONFIG]84973[/ATTACH]

Edytowane przez Kuki26
  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

"silnik wymodelowany na tyle ile będzie go widać" - Taaa, wymodelował kabelki srubeczki, które napewno bedzie widać :D:D Skromniś:D Model silnika miazga, super detal!

Jeśli chodzi o karoserie też jest super , jedynie tam z przodu nieopodal lampy - na zderzaku sie wygina troszke ( no chyba że tak jest to sorki:D)

Ogólnie spoko model , silnik naprawde miazdzy:D Powodzenia z dyplomem:D

 

Pozdrawiam , Karkosik

Napisano

Siatki wstawione a soft 3ds max 2012. Poza tym zderzakiem jest jeszcze kilka baboli którymi muszę się zająć i pewnie kilka których jeszcze nie zauważyłem :)

Napisano

No pięknie się zapowiada.

Widać złożoność karoserii, na pewno niełatwy kawałek bryły do ukształtowania.

Życzę powodzenia i chętnie bym zobaczył co dalej...

Napisano

O tyle z karoserią było łatwiej bo blueprint jest prawie idealny i mogłem podpatrzeć siatki już zrobionych Reventonów to silnik z braku dobrych fotek ma sporo elementów odbiegających proporcjami od oryginału, na całość mam bardzo mało czasu bo animacja jednak będzie mi się renderować tygodniami ale po dyplomie postaram się o wierniejsze odwzorowanie.

Napisano

Nie przypuszczalem ze to auto ma takie krzywizny nadkoli. Sory my mestake :).

Moge spytac na zagieciach masz chamfery? Zageszcales siatke czy bawiles sie smoothgrupami?

Napisano

Wszelkie zagięcia to chamfery 1x edge z bardzo małym amount. W rogach np przednich reflektorów dodałem dodatkowy edge cutem żeby triangli nie było i nadać ostre zakończenie.

Napisano

Skończony tył, trochę chyba lampy muszę poprawić bo na rogach mają dziwny kąt względem karoserii i z przodu dziwnie się wygiął zderzak. Jak ktoś widzi jakieś rażące błędy to chętnie wysłucham.53827695.jpgBy kuki26 at 2011-12-1913923253.jpgBy kuki26 at 2011-12-1978173467.jpgBy kuki26 at 2011-12-1985417401.jpgBy Kuki26 at 2011-12-1964503798.jpgBy kuki26 at 2011-12-19

Napisano

Po awarii kompa dalszy ciąg wypocin. Poza małymi detalami które załatwię texturami model można uznać za skończony, wnętrze miało być low detal ale nie mogłem się oprzeć ;] a puki co kilka testowych renderków.

 

reventonprawo.jpg

By kuki26 at 2012-03-04

reventontylp.jpg

By kuki26 at 2012-03-04

reventonprzodp.jpg

By kuki26 at 2012-03-04

reventongorap.jpg

By kuki26 at 2012-03-04

Napisano

Nie wiem jaka to dokladnie guma, ale z tego co mi sie wydaje wszystkie pirelki mają wypukłe napisy;) Model extra a i rendery jak na testowe mają bardzo fajne kąty;)

 

Powodzenia!:)

Napisano

Dzięki GrześDuro :) gumę już poprawiłem, na szczęście to disp. więc nie było sporo roboty. Bieżnik znalazłem na google.com/patents bok to Pirelli przerysowany z refki więc to połączenie 2 opon. Z modelu jestem zadowolony choć okupiony sporą dawką nerwów, żałuje że nie mam czasu na rendering przy użyciu HDRI bo muszę mocno podkręcać Vraya żeby uniknąć szumów więc vraySun + skybox. Wstawię w najbliższym czasie oteksturowany i trochę ponad miesiąc rendering animacji będzie leciał ;] Swoją drogą polecam polukać patenty można znaleźć sporo ciekawych inspiracji np chłodziarka do mózgu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności