Araiel Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Nie ma sensu tworzyć oddzielnych tematów na wszystko, tak więc zakładam teczkę 3d, do której mam nadzieję, uda mi się dość często wrzucać nowe rzeczy - choć prawdę powiedziawszy z tym mogą być trochę problemy :P Dzisiaj wykonany miecz świetlny (powiedzmy, że w 90% wzorowany na modelu Obi Wana): I dwa troszeczkę starsze modele (Nikkor 35mm/1.8 oraz zegar): Edytowane 17 Lipiec 2018 przez Araiel 1
Araiel Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 Kolejny miecz świetlny - tym razem bazujący na modelu hrabiego Dooku:
indian Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 super mieczyk, model git, ale shadery już trochę gorzej... pokazał byś siatkę tego ostatniego mieczyka ? :) salut.
Araiel Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 indian, dzięki za komentarz :) Siatka bez TS'a:
pirx Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Hmm model pierwszego wzorowany na Obiego... Miałem swojego czasu kopię jego drugiego miecza na biurku... W czym robisz?
Araiel Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 DanielKusak, drugą wersję też mam zamiar zrobić :) W ogóle ostatnio strasznie mnie naszło na Gwiezdne Wojny i jak mi starczy cierpliwości to chciałbym wykonać większość broni, pojazdów i trochę lokacji z tego uniwersum. Na postacie też mam chęć, ale to musiałbym trochę skilla podciągnąć, bo na chwilę obecną to raczej mało wykonalne dla mnie jest. Co do softu, to 3d Studio Max + Vray.
pirx Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 No to będę kibicował. Co do umiejętności to postacie hmm... zrobiłem 1, Skłodowską, i jedyne czego się nauczyłem to nie miotać przedmiotami, ulegają destrukcji.
Araiel Napisano 23 Styczeń 2012 Autor Napisano 23 Styczeń 2012 Następny z serii - miecz Mace'a Windu.
pirx Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 Ładnie wyszedł materiał tego ciepłego aluminium (wybacz nie pamiętam już nazw z SW;) To teraz może coś większego?
Araiel Napisano 28 Styczeń 2012 Autor Napisano 28 Styczeń 2012 DanielKusak, nie wiem czy będę się zabierał w chwili obecnej za jakąś większą pracę - chyba jeszcze poziom motywacji nie załadował mi się do odpowiedniej wartości, hehe. Drugi z mieczy Mace'a Windu: Ilustracje do kolekcjonerskiej gry karcianej "Orindell":
Araiel Napisano 14 Luty 2012 Autor Napisano 14 Luty 2012 plasti, może niedługo wykonam jakiś pojazd. Przymierzam się do TIE Fightera (zapewne tego, z którego korzystał Darth Vader). A tutaj kilka nowości:
Araiel Napisano 18 Luty 2012 Autor Napisano 18 Luty 2012 Wrzucam moje pierwsze wypociny wykonane w ZBrushu (znaczy projekt jest jeszcze w trakcie tworzenia). Ogólnie to praca robiona jest na podstawie video tutka http://eat3d.com/zbrush35_intro, ale w trakcie i tak model wyszedł mi trochę inny, więc robię go po swojemu, a z filmu biorę pod uwagę narzędzia, które używa autor. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie znośny chociaż w niewielkim stopniu :P
Araiel Napisano 26 Luty 2012 Autor Napisano 26 Luty 2012 Chwilowa przerwa od nauki Zbrush'a i kolejna praca - wizualizacja sofy w pomieszczeniu oraz w "studio":
Araiel Napisano 25 Marzec 2012 Autor Napisano 25 Marzec 2012 (edytowane) Dwie nowe: 1. Enviro (czyli taki test rzeźbienia skał w ZBrushu). Renderowane w 3ds Maxie i potem post pro w Photoshopie. 2. Interior (przy pomocy modeli z viscorbel.com) Edytowane 16 Kwiecień 2013 przez Araiel
Sebazx6r Napisano 26 Marzec 2012 Napisano 26 Marzec 2012 Sofa w studio wyglada fajnie za to w pomieszczeniu juz nie bardzo. Ostatni render fajny poza obiciem na fotelach :) faj jakis bum normalke czy cos :). z fotografia bym cos pokombinowal.. i Zwoje na oziomej czesci ramki moze obrocic o 90 stopni? Fajne prace :) rysunki 3d :) git.
Araiel Napisano 27 Marzec 2012 Autor Napisano 27 Marzec 2012 (edytowane) Sebazx6r, no tak ta rama jest do poprawy. Jakoś umknęło mi to mapowanie... Z fotelami też można by się dłużej pobawić, ale jeszcze nie mam wprawy w tego typu meblach. Musiałbym dłużej nad nimi posiedzieć. I oczywiście dzięki za komentarz :) I takie coś nowego, do większego projektu w klimatach orientalnych: Edytowane 16 Kwiecień 2013 przez Araiel
illusion Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 Bardzo ładne. Pokazuj też siatki jeśli to nie problem. Domek fajnie wyszedł, ma taki słoneczny klimat - możesz napisać ciut jak oświetlałeś? Czy takie drzewa dodawane są jako zdjęcie czy jako odrębny model?
Araiel Napisano 27 Marzec 2012 Autor Napisano 27 Marzec 2012 Spoko, postaram się od tej pory wrzucać też siatki wszystkich obiektów, a jak znajdę więcej wolnego, to zamieszczę też do tych obiektów, które wcześniej wykonałem. Jeśli chodzi o oświetlenie domu, to jest to po prostu Vray Sun + Sky. Potem w ps'ie tylko podmieniłem niebo. Drzewka to modele 3d - choć w sumie jak teraz na tą pracę patrzę to szybciej i prościej byłoby chyba je wkleić.
Araiel Napisano 31 Marzec 2012 Autor Napisano 31 Marzec 2012 Taka ścianka do wcześniej wspomnianego projektu orientalnego oraz bonusowe siatki (ścianki oraz szafki - przy tym pierwszym niestety nie wiem gdzie zapodział mi się obiekt wewnętrznych "ornamentów" bez turbo smootha, a w tym pliku miałem tylko taki po przekonwertowaniu modyfikatorów do editable poly).
Araiel Napisano 8 Grudzień 2012 Autor Napisano 8 Grudzień 2012 Dwie tekstury zrobione w ramach oswajania się z nDo2 oraz dDo. Soft: Photoshop, nDo2, dDo beta, Marmoset
Araiel Napisano 16 Styczeń 2013 Autor Napisano 16 Styczeń 2013 Kolejny model do większej fotomanipulacji: I dodatkowo w wolnej chwili zrobiłem zbiorczy render, kiedyś wykonanych mieczy świetlnych (niedługo postaram się zrobić ich nową "podniszczoną" wersję):
Araiel Napisano 17 Luty 2013 Autor Napisano 17 Luty 2013 Wizka siłowni/klubu fitness (jak będę mieć czas, to może wrzucę coś jeszcze z tego projektu):
Araiel Napisano 20 Sierpień 2013 Autor Napisano 20 Sierpień 2013 Zacząłem od nowa "walczyć" z ZBrushem, czego efektem jest poniższa tekstura. Dodatkowo wrzucam też screena ze sculptu:
Araiel Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 Na chwilę obecną z wnętrzem daję sobie spokój. Ewentualne poprawki dojdą potem, gdy będę to łączyć z modelem robota. Znaczy ogólnie najlepiej by było jakby udało mi się zrobić R2D2, C-3PO oraz księżniczkę - ale jest to wariant najbardziej optymistyczny. A znając życie skończy się pewnie na samym R2D2 ;p
Araiel Napisano 18 Luty 2015 Autor Napisano 18 Luty 2015 Taki wczesny wip - baza pod późniejsze rzeźbienie w ZBrushu.
Araiel Napisano 21 Luty 2015 Autor Napisano 21 Luty 2015 Powoli to idzie, ale najważniejsze, że zawsze to trochę do przodu :P
Araiel Napisano 28 Luty 2015 Autor Napisano 28 Luty 2015 Zacząłem robić to logo w ZBrushu. Powiedzmy, że połowa sculptu już za mną.
Araiel Napisano 3 Marzec 2015 Autor Napisano 3 Marzec 2015 Sculpt uznaję za skończony :) Teraz zabieram się za polypaint i późniejsze, dodatkowe teksturowanie w dDo.
Araiel Napisano 4 Marzec 2015 Autor Napisano 4 Marzec 2015 Baldur's Gate? :) Tak, Baldur's Gate :) Ogólnie jeśli wszystko dobrze pójdzie, to chciałbym, żeby to logo było tylko zaczątkiem większego projektu wzorowanego na drugiej części BG. A jak wyjdzie to się zobaczy, ale mam nadzieję, że motywacja do dalszej pracy nie zniknie, a wręcz przeciwnie, będzie jej co raz więcej :)
Araiel Napisano 5 Marzec 2015 Autor Napisano 5 Marzec 2015 Projekt skończony - nasiedziałem się nad nim sporą ilość godzin, ale myślę, że się opłaciło :) Przy okazji nauczyłem się paru nowych rzeczy, o których wcześniej nie miałem zielonego pojęcia. Ogólnie od początku roku regularnie siedzę nad nauką 3d (dużo tutków przerobiłem), na którą poświęciłem już 200 godzin. Tak więc dodatkowo się cieszę, że wyrobiłem w sobie jakiś nawyk regularnych ćwiczeń :) Tutaj ostatnia praca:
ikkiz Napisano 6 Marzec 2015 Napisano 6 Marzec 2015 lowpoly zrobione, normalmapy wypalone? Wiem, że pewnie pod stilla robiłeś, ale z takim polycountem, to tylko pod stilla, bo ani do gamedev, ani do animacji za bardzo się nie nadaje.
Araiel Napisano 6 Marzec 2015 Autor Napisano 6 Marzec 2015 Low poly zrobione - znaczy to takie low poly właśnie pod stilla. W Zbrushu wszystkie subtoole miały 40mln poly. W maxie model pod render miał już 1,8mln. Normal mapy robiłem w Xnormal. Potem bazę pod teksturę w dDo i dodatkowo ręcznie podmalowywałem.
seblen11 Napisano 6 Marzec 2015 Napisano 6 Marzec 2015 Dobra robota, aż miło się patrzy na efekt końcowy :)
Araiel Napisano 18 Marzec 2015 Autor Napisano 18 Marzec 2015 Taki nowy model, który ma być domyślnie użyty w fotomanipulacji. Więcej się z nim nie bawię, bo i tak będzie na 99% potem podmalowany w Photoshopie.
Araiel Napisano 26 Marzec 2015 Autor Napisano 26 Marzec 2015 Wrzucam wip'a dwóch scen pod fotomanipulacje. Obie posłużą jako baza pod późniejszy overpainting/photobash. Scena z pianinem jest praktycznie skończona w 3d - tutaj nie będę już nic ruszać. Zaś co do pokóju w klimacie sci-fi, to praktycznie jestem jeszcze na samym początku prac. Dojdzie bardzo dużo różnorakich elementów, tak aby panował tam lekki bałagan. Ps. Sorry za mały rozmiar renderów i ich niską jakość, ale to po prostu takie podglądowe grafiki, żebym się rozeznał czy wszystko jest w miarę ok. Do większych rozdzielczości rendery będę robił później - czyli pewnie przed samą sesją z modelką (której foty też posłużą jako baza pod postać, która się pojawi na ilustracjach).
Araiel Napisano 23 Sierpień 2015 Autor Napisano 23 Sierpień 2015 Wróciłem do tematu tej scenki pod fotomanipulację. Zacząłem robić praktycznie wszystko od nowa. To co mam na chwilę obecną wrzucam poniżej. Mam nadzieję, że kolejne modele będą pojawiały się szybko i regularnie :)
Araiel Napisano 10 Wrzesień 2015 Autor Napisano 10 Wrzesień 2015 Wrzucam kilka skał, które udało się mi wyrzeźbić i które będę rozrzucać po scenie, aby jakoś wypełnić kadr.
Araiel Napisano 12 Wrzesień 2015 Autor Napisano 12 Wrzesień 2015 Wrzucam kolejny etap prac - zmieniłem ten środek podestu, rozrzuciłem skałki po scenie i zacząłem robić roślinność.
Araiel Napisano 15 Listopad 2016 Autor Napisano 15 Listopad 2016 Pora zaktualizować teczkę. Część rzeczy wrzucałem gdzieś na forum w skończonych pracach, ale chyba jednak lepiej jak będzie to zebrane w jednym wątku. #1 Skończony projekt fotograficzno-graficzny z poprzednich postów (to z kamieniami, pianinem itd.). Sesja zdjęciowa, modele3d, postprodukcja to moja robota. Pozowała: Dorota Alicja Kuna (https://www.instagram.com/ashimonster/) #2 Kolejny projekt fotograficzno-graficzny w klimatach Gwiezdnych Wojen. Tak jak poprzednio odpowiadałem za sesję zdjęciową, modele 3d i całą postprodukcję. Pozowała Cristina Romanyk. Wizaż - Anna Parol. Enviro (korytarz statku) wrzucałem już chyba wcześniej w tym temacie. #3 Dodatkowo praca wykonana przy okazji sesji z Dorotą. Takie sci-fi :P Żołnierze wzięci ze stocków. #4 Model broszy inspirowanej grupą Podpalaczy mostów z Malazańskiej Księgi Poległych Stevena Eriksona. #5 Izometryczna mapa do fanowskiej modyfikacji Baldur's Gate. To tyle na razie. Kolejne rzeczy (z nowego projektu związanego z fotografią) i moje próby fotogrametrii wrzucę później :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się