Napisano 10 Kwiecień 201212 l Autor siateczkę pokaże jak ją wyczyszczę i jak skończę wieżę. a o kompa przestałem się martwić okazało się ze nie jest to taki pamięcio -żerny projekt jak zakładałem , mam jeszcze sporo zapasu. Edytowane 14 Kwiecień 201212 l przez Pixel-Factory
Napisano 14 Kwiecień 201212 l siateczkę pokaże jak ją wyczyszczę i jak skończę wierzę wierzę że zdaje się chodziło Ci o wieżę ;)
Napisano 14 Kwiecień 201212 l Autor tak ,tak oczywiście :) szkoda że taki nawał pracy z innymi projektami mam, już bym z chęcią wrócił do modelingu myszy
Napisano 17 Kwiecień 201212 l yyyyyyyyy...masakra...skąd masz takie referki do niego. Swego czasu się przymierzałem ale jakoś nie mogłem znaleźć ciekawego materiału...a tu taki detal..no masakra, fest miazga.
Napisano 17 Kwiecień 201212 l Autor biszkopte , materiały są od klienta z jego prywatnych zbiorów , dwie publikacje z mojej biblioteki i modele i akcesoria popożyczane od zaprzyjaźnionych sklepów modelarskich
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Autor Witam wszystkich!! po pierwsze dziękuję za słowa uznania !! od jakiegoś czasu mam masę pracy przy zakańczaniu innych projektów ale wczoraj znalazłem chwilkę na podciągniecie detali góry kadłuba.
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Świetnie idzie i nabiera kształtów. Nie myślałem, że on ma tyle fajnego detalu z góry.
Napisano 24 Kwiecień 201212 l Autor i kolejny ,tym razem solidny update , właściwie to poly-modellig jest skończony. pora na odrobinę sculpting'u :)
Napisano 8 Maj 201212 l Autor Witam wszystkich na początku dziękuję za wszystkim za słowa uznania dla mojej pracy przy tym projekcie. Wczoraj znalazłem w końcu czas na dokończenie sculptingu powierzchni a także texturowanie wieży . Było trochę zabawy z poprawnym odwzorowaniem powierzchni ciętych palnikiem ,ale myślę że mniej więcej się to udało. Wyczyściłem też siatkę więc teraz mogę ją w końcu pokazać.
Napisano 8 Maj 201212 l Nie lepiej część detali byłoby do textur wrzucić? Tak z ciekawości pytam, ale ten model czołgu to jeden z najbardziej odjechanych jakie widziałem :D
Napisano 8 Maj 201212 l Autor Berger ,pewnie masz racje ale dopóki mi komp śmiga to wolę robić jak najwięcej na geometrii a te naprawdę drobne rzeczy jechać z textur.Poza tym jest to mój pierwszy projekt z takim detalem i pewnie z biegiem czasu dopracuję sobie ,cały proces. Teraz idzie ta na zasadzie testowania i łączenia różnych technik i badania efektów :)
Napisano 9 Maj 201212 l o ile wczesniej wygladalo to srednio, to po dodaniu shadera i koloru robi wrazenie i to ogromne. czuc moc. jedynie brakuje mi jeszcze sladow zuzycia jak jest przy nasadzie lufy, gdzie nie ma farby. To powinno byc tez takie na plycie frontowej od otarc. 2 czy przypadkiem wnetrza nie byly maowane na taki bialawy kolor? bordowy to przedzial silnikowy, wnetrza dla lepszej widocznosci byly malowane chyba na jasno?
Napisano 9 Maj 201212 l Autor Wydaje mi się że ludzi za bardzo brudzą i niszczą pojazdy ,tak jakby były w służbie kilkanaście lat , I chciałem żeby czołg był raczej średnio zużyty z niewielkimi ogniskami rdzy tu i ówdzie .Jak będzie mi się szykować jakaś scenka to pewnie podorabiam trochę przetarć na frontowych powierzchniach . Wnętrza pod koniec wojny były najczyściej zostawiane w podkładowej czerwieni (RAL 3009 Oxidrot),początkowo dla oszczędności malowano czerwienie podłogo i wanny ,jak w kingtigerze, panterze G. potem także przedziały kierowcy/radiooperatora , na końcu bieli nie było już wcale
Napisano 9 Maj 201212 l Dokładnie, jest brudzenie i brudzenie w celu zniszczenia pojazdu, wyśrodkowanie tych dwóch metod jest zawsze celem ale trzeba mieć z góry określony cel. Czy to scenka czy po prostu pokazanie użytkowania samego pojazdu tak aby pobudzić wyobraźnie oglądającego.
Napisano 9 Maj 201212 l nie chodizlo mi o pobrudzenie jako takie, a jedynie przetarcia wynikajace z ruchu jarzma dziala, Co do malowania wewnatrz to pewnie macie racje. czesto widzi sie malowania na jasno i jakos tak mi utkwilo ze tak bylo. niezaleznie od okresu wojny. regards
Napisano 10 Maj 201212 l Autor dodałem kilka rys ponad jarzmem dział , tak jak zasugerował KoMic , myślę że jest lepiej
Napisano 10 Maj 201212 l Madafaka. To niesamowite. Jesteś zboczony! Subskrypcja wątku z instant powiadomieniami!
Napisano 15 Maj 201212 l Autor ??!! Zimmerit na Maus'ie no to była by już przesada . zimmerit robie na Tygrysku :) i jadę na geometrii
Napisano 15 Maj 201212 l @.@ ja naprawdę nie wiem jakiego ty masz kompa. Z drugiej strony, to jaki sens ma to robić na geometrii? Nie łatwiej walnąć teksturę na displacement? tam są jedynie zniekształcenia w osi Z (wgłąb), tak więc da się to bez problemu zmapować.
Napisano 15 Maj 201212 l To są jakieś inne rodzaje? Ja zawsze widziałem zimmerit jako masę nakładaną dwuwarstwowo na pancerz - czyli zniekształcenia na zewnątrz. O ile dobrze mi się zdaje produkcja tego czołgu była planowana już po wycofaniu zimmerit-u.
Napisano 15 Maj 201212 l Autor szybciutki i malitki update prac , zakończenie prac nad przedziałami silnika i wentylatorów Aethersis robie na geometri bo tak mi jest łatwiej i sprawia mi to po prostu frajdę :) infected ,nie wiem czy masz racje z tym wycofaniem zimmeritu , zawsze myślałem że po prostu im późniejsze lata wojny to zimmerit był nakładany zamiast w warsztatach polowych to w fabrykach i takie pojazdy były dostarczane na front , ale musiał bym to zweryfikować. sturmtiger w wersji produkcyjnej był tylko z zimmeritem. a jeżeli pytasz o rodzaje masy to czasem na zbliżeniach widzi się takie jakby wiury wystające z masy , może jakiś lekki wypełniacz . wzorków też było trochę ,moje ulubione to waffle-zimmerit :)
Napisano 15 Maj 201212 l Zimmerit faktycznie potem już wycofano; za długo się to robiło, a zastosowanie było wręcz bezsensowne, bo żadna wroga armia nie miała na wyposażeniu min magnetycznych przed którymi zimmerit miał chronić. Jedyną zaletą było to, że nie odbijało się słońce, tak więc czołg był trudniej zauważalny.
Napisano 15 Maj 201212 l Wióry? W zimmericie były też trociny. Sturmtiger nie widnieje w zapisach - lecz te wozy były budowane z rozbitków ściąganych z pola walki - tylko. Pewni ludzie zablokowali ten chybiony wynalazek i udało się go przeforsować na zasadzie remontowanych jednostek. Tyle wyczytałem kiedyś w polskiej literaturze. Nawet gdzieś mam tę publikację.
Napisano 15 Maj 201212 l Autor Aethersis ,zimmerit miał być po to żeby miny magnetycznej piechur nie mógł przyczepić do kadłuba.tu jest cała historia zimmeritu. http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=30&page=1
Napisano 19 Maj 201212 l Najchętniej to bym ci dał w łeb, aż mi się odechciało modelować ja sobie popatrzyłem jak to odpicowałeś, moje morale spadło do 0% :) Niesamowite ile to waży? 15 milionów wierzchołków już przekroczyłeś ?
Napisano 19 Maj 201212 l Najchętniej to bym ci dał w łeb, aż mi się odechciało modelować ja sobie popatrzyłem jak to odpicowałeś, moje morale spadło do 0% :) Niesamowite ile to waży? 15 milionów wierzchołków już przekroczyłeś ? Współczuje, na mnie takie rzeczy działają zupełnie w drugą stronę.
Napisano 20 Maj 201212 l Współczuje, na mnie takie rzeczy działają zupełnie w drugą stronę. To był żart oczywiście haha
Napisano 20 Maj 201212 l Autor stach13 , tak 15 miliomów pękło już dawno . , chociaż myślę ze jak zacznę optymalizować siatkę to może w 12 -14 na całość się zmieszczę.póki co jest 40 ale kadłub mam surowy .
Napisano 21 Maj 201212 l Ja też. Świetna robota ;). Jak wygląda optymalizacja siatki, wypalasz mapki czy po prostu usuwasz zbędne podziały? Z 40 zejść na 12-14 to niezły wyczyn.
Napisano 21 Maj 201212 l Jako nowicjusza zastanawia mnie jak Ty to modelujesz? Jakiś tutorial Twojego autorstwa modelowania chociaż jednego elementu np z gąsienicy by mi chyba ułatwił pracę w maxie do końca życia ;D. Bo ja chyba nie rozumiem procesu, filozofii modelowania w tym programie. Dla mnie to droga krzyżowa, zrobić "dobry" model, żeby mnie Max nie wkurzył 1000 razy po drodze. Gratuluję skilla w modelowaniu!
Napisano 21 Maj 201212 l Jako nowicjusza zastanawia mnie jak Ty to modelujesz? Jakiś tutorial Twojego autorstwa modelowania chociaż jednego elementu np z gąsienicy by mi chyba ułatwił pracę w maxie do końca życia ;D. Bo ja chyba nie rozumiem procesu, filozofii modelowania w tym programie. Dla mnie to droga krzyżowa, zrobić "dobry" model, żeby mnie Max nie wkurzył 1000 razy po drodze. Gratuluję skilla w modelowaniu! podbijam. Sam sie ciekawie jak zrobic taka gasienice. ps spytam z ciekawosci ile calosc sie renderuje w normalnej rozdzielczosci?
Napisano 22 Maj 201212 l Autor dobra panowie ,pomyśle o jakimś tutku, ale mam tyle wyjazdowych projektów że Maus będzie na razie stał w takim stanie jak teraz , może za 2 -3 tygodnie wrócę to go ruszę z miejsca i mam nadzieję że dokończę do klient urwie mi głowę przy samej d... jak nie będzie go miał na koniec czerwca :) a renderuję mi się jakieś 6-7 minut w 1920x1080 ( chociaż myslę że jakby zoptymalizować ustawienia renderingu to szło by szybciej ) a co do pytań o stację roboczą to wygląda to tak : proc 2600K podkręcony do 4.8 czasem zmieniam na 5 Ghz na wodnym chłodzeniu 32 Gb ramu od Gaila płyta asus revolution P8P67 Quadro plex d2 (wypożyczony jako narzędzie do szczególnie ciężkich projektów przez jednego z klientów) sam mam quadro 5800 2 x tesla c1060 dwie pary dysków corsair force gt 240 ( w raid 0) dwa velociraptory 300 też w raid 0
Napisano 15 Czerwiec 201212 l Autor Obrobiłem się trochę z innymi projektami więc, ostatnio mogłem sobie pozwolić na pogrzebani przy myszy. A właściwie to przy załodze do niej. tak to się przedstawia jeszcze przed sculpting'iem detalu.
Napisano 15 Czerwiec 201212 l Świetne mordki mają te chłopy... wyraz twarzy tego z prawej miażdży(mnie) :D salut.
Napisano 15 Czerwiec 201212 l kurde, przypominaja sie czasy jak sie robilo modele plastikowe i te figurki, troche szkoda ze sie skonczyly;)
Napisano 16 Czerwiec 201212 l Autor nooo, FF też ilekroć robię jakiś detal który kiedyś wklejałem w bryłę modelu to mnie wspomnienia łapią. poklejone paluchy kropelką , przypadkiem opaćkana szybka w modelu , niemożliwe do odkręcenia słoiczki z farbą :) można by długo wymieniać . ostatnio dołączył do naszego teamu modelarz i patrząc na jego wyczyny stwierdzam że ja tak naprawdę nigdyy modeli nie robiłem tylko wszystko psułem . link do prac Krzysia i naszych zarazem --> http://www.scribd.com/doc/65561420/Pixel-Factory-Military-Team-Advertising-brochure-extended
Napisano 16 Czerwiec 201212 l Autor pierwsza postać po sculptingu,afekt końcowy taki sobie myślę że z biegiem czasu i po lekturze kilku książek o anatom i rzeźbiarstwie będzie lepiej ;
Napisano 19 Czerwiec 201212 l I jak już ktoś wspominał - podbródki mogły by być nieco mniejsze - będą bardziej aryjskie.
Napisano 19 Czerwiec 201212 l Autor tak tak wiem , jak czasu wystarczy to będę to wszystko poprawiał , na razie brnę do przodu bo czas na ten projekt mam mocno ograniczony. dzięki za wszystkie porady i uwagi.
Napisano 4 Lipiec 201212 l Autor Wreszcie mogę wstawić jakiś update do tego projektu . Skończone postacie dowódcy i działonowego . Tak , są dalekie od ideału ale nie mam już czasu polerować tego w nieskończoność.Widać postanie nie są moją mocna stroną . Tak czy siak mam nadzieję że się spodobają.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto