Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

siateczkę pokaże jak ją wyczyszczę i jak skończę wieżę. a o kompa przestałem się martwić okazało się ze nie jest to taki pamięcio -żerny projekt jak zakładałem , mam jeszcze sporo zapasu.

Edytowane przez Pixel-Factory
  • Odpowiedzi 151
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

yyyyyyyyy...masakra...skąd masz takie referki do niego. Swego czasu się przymierzałem ale jakoś nie mogłem znaleźć ciekawego materiału...a tu taki detal..no masakra, fest miazga.

Napisano

Witam wszystkich!! po pierwsze dziękuję za słowa uznania !!

od jakiegoś czasu mam masę pracy przy zakańczaniu innych projektów ale wczoraj znalazłem chwilkę na podciągniecie detali góry kadłuba.

 

057jl.jpg

058fc.jpg

059si.jpg

060foj.jpg

061sl.jpg

Napisano

Witam wszystkich na początku dziękuję za wszystkim za słowa uznania dla mojej pracy przy tym projekcie.

Wczoraj znalazłem w końcu czas na dokończenie sculptingu powierzchni a także texturowanie wieży .

Było trochę zabawy z poprawnym odwzorowaniem powierzchni ciętych palnikiem ,ale myślę że mniej więcej się to udało.

Wyczyściłem też siatkę więc teraz mogę ją w końcu pokazać.

076ygx.jpg

077copy.jpg

075sp.jpg

078qw.jpg

074sk.jpg

Napisano

Nie lepiej część detali byłoby do textur wrzucić? Tak z ciekawości pytam, ale ten model czołgu to jeden z najbardziej odjechanych jakie widziałem :D

Napisano

Berger ,pewnie masz racje ale dopóki mi komp śmiga to wolę robić jak najwięcej na geometrii a te naprawdę drobne rzeczy jechać z textur.Poza tym jest to mój pierwszy projekt z takim detalem i pewnie z biegiem czasu dopracuję sobie ,cały proces. Teraz idzie ta na zasadzie testowania i łączenia różnych technik i badania efektów :)

Napisano

o ile wczesniej wygladalo to srednio, to po dodaniu shadera i koloru robi wrazenie i to ogromne. czuc moc. jedynie brakuje mi jeszcze sladow zuzycia jak jest przy nasadzie lufy, gdzie nie ma farby. To powinno byc tez takie na plycie frontowej od otarc. 2 czy przypadkiem wnetrza nie byly maowane na taki bialawy kolor? bordowy to przedzial silnikowy, wnetrza dla lepszej widocznosci byly malowane chyba na jasno?

Napisano

Wydaje mi się że ludzi za bardzo brudzą i niszczą pojazdy ,tak jakby były w służbie kilkanaście lat , I chciałem żeby czołg był raczej średnio zużyty z niewielkimi ogniskami rdzy tu i ówdzie .Jak będzie mi się szykować jakaś scenka to pewnie podorabiam trochę przetarć na frontowych powierzchniach .

Wnętrza pod koniec wojny były najczyściej zostawiane w podkładowej czerwieni (RAL 3009 Oxidrot),początkowo dla oszczędności malowano czerwienie podłogo i wanny ,jak w kingtigerze, panterze G. potem także przedziały kierowcy/radiooperatora , na końcu bieli nie było już wcale

Napisano

Dokładnie, jest brudzenie i brudzenie w celu zniszczenia pojazdu, wyśrodkowanie tych dwóch metod jest zawsze celem ale trzeba mieć z góry określony cel. Czy to scenka czy po prostu pokazanie użytkowania samego pojazdu tak aby pobudzić wyobraźnie oglądającego.

Napisano

nie chodizlo mi o pobrudzenie jako takie, a jedynie przetarcia wynikajace z ruchu jarzma dziala, Co do malowania wewnatrz to pewnie macie racje. czesto widzi sie malowania na jasno i jakos tak mi utkwilo ze tak bylo. niezaleznie od okresu wojny. regards

Napisano

@.@ ja naprawdę nie wiem jakiego ty masz kompa. Z drugiej strony, to jaki sens ma to robić na geometrii? Nie łatwiej walnąć teksturę na displacement? tam są jedynie zniekształcenia w osi Z (wgłąb), tak więc da się to bez problemu zmapować.

Napisano

To są jakieś inne rodzaje?

Ja zawsze widziałem zimmerit jako masę nakładaną dwuwarstwowo na pancerz - czyli zniekształcenia na zewnątrz.

O ile dobrze mi się zdaje produkcja tego czołgu była planowana już po wycofaniu zimmerit-u.

Napisano

szybciutki i malitki update prac , zakończenie prac nad przedziałami silnika i wentylatorów

084bp.jpg

085kku.jpg

086cs.jpg

Aethersis robie na geometri bo tak mi jest łatwiej i sprawia mi to po prostu frajdę :)

 

infected ,nie wiem czy masz racje z tym wycofaniem zimmeritu , zawsze myślałem że po prostu im późniejsze lata wojny to zimmerit był nakładany zamiast w warsztatach polowych to w fabrykach i takie pojazdy były dostarczane na front , ale musiał bym to zweryfikować. sturmtiger w wersji produkcyjnej był tylko z zimmeritem. a jeżeli pytasz o rodzaje masy to czasem na zbliżeniach widzi się takie jakby wiury wystające z masy , może jakiś lekki wypełniacz . wzorków też było trochę ,moje ulubione to waffle-zimmerit :)

Napisano

Zimmerit faktycznie potem już wycofano; za długo się to robiło, a zastosowanie było wręcz bezsensowne, bo żadna wroga armia nie miała na wyposażeniu min magnetycznych przed którymi zimmerit miał chronić. Jedyną zaletą było to, że nie odbijało się słońce, tak więc czołg był trudniej zauważalny.

Napisano

Wióry?

W zimmericie były też trociny.

Sturmtiger nie widnieje w zapisach - lecz te wozy były budowane z rozbitków ściąganych z pola walki - tylko.

Pewni ludzie zablokowali ten chybiony wynalazek i udało się go przeforsować na zasadzie remontowanych jednostek.

Tyle wyczytałem kiedyś w polskiej literaturze. Nawet gdzieś mam tę publikację.

Napisano

Najchętniej to bym ci dał w łeb, aż mi się odechciało modelować ja sobie popatrzyłem jak to odpicowałeś, moje morale spadło do 0% :)

 

Niesamowite ile to waży? 15 milionów wierzchołków już przekroczyłeś ?

Napisano
Najchętniej to bym ci dał w łeb, aż mi się odechciało modelować ja sobie popatrzyłem jak to odpicowałeś, moje morale spadło do 0% :)

 

Niesamowite ile to waży? 15 milionów wierzchołków już przekroczyłeś ?

 

Współczuje, na mnie takie rzeczy działają zupełnie w drugą stronę.

Napisano

stach13 , tak 15 miliomów pękło już dawno . , chociaż myślę ze jak zacznę optymalizować siatkę to może w 12 -14 na całość się zmieszczę.póki co jest 40 ale kadłub mam surowy .

Napisano

Ja też. Świetna robota ;). Jak wygląda optymalizacja siatki, wypalasz mapki czy po prostu usuwasz zbędne podziały? Z 40 zejść na 12-14 to niezły wyczyn.

Napisano

Jako nowicjusza zastanawia mnie jak Ty to modelujesz? Jakiś tutorial Twojego autorstwa modelowania chociaż jednego elementu np z gąsienicy by mi chyba ułatwił pracę w maxie do końca życia ;D. Bo ja chyba nie rozumiem procesu, filozofii modelowania w tym programie. Dla mnie to droga krzyżowa, zrobić "dobry" model, żeby mnie Max nie wkurzył 1000 razy po drodze.

 

Gratuluję skilla w modelowaniu!

Napisano
Jako nowicjusza zastanawia mnie jak Ty to modelujesz? Jakiś tutorial Twojego autorstwa modelowania chociaż jednego elementu np z gąsienicy by mi chyba ułatwił pracę w maxie do końca życia ;D. Bo ja chyba nie rozumiem procesu, filozofii modelowania w tym programie. Dla mnie to droga krzyżowa, zrobić "dobry" model, żeby mnie Max nie wkurzył 1000 razy po drodze.

 

Gratuluję skilla w modelowaniu!

podbijam. Sam sie ciekawie jak zrobic taka gasienice.

 

ps spytam z ciekawosci ile calosc sie renderuje w normalnej rozdzielczosci?

Napisano

dobra panowie ,pomyśle o jakimś tutku, ale mam tyle wyjazdowych projektów że Maus będzie na razie stał w takim stanie jak teraz , może za 2 -3 tygodnie wrócę to go ruszę z miejsca i mam nadzieję że dokończę do klient urwie mi głowę przy samej d... jak nie będzie go miał na koniec czerwca :)

a renderuję mi się jakieś 6-7 minut w 1920x1080 ( chociaż myslę że jakby zoptymalizować ustawienia renderingu to szło by szybciej ) a co do pytań o stację roboczą to wygląda to tak :

proc 2600K podkręcony do 4.8 czasem zmieniam na 5 Ghz na wodnym chłodzeniu

32 Gb ramu od Gaila

płyta asus revolution P8P67

Quadro plex d2 (wypożyczony jako narzędzie do szczególnie ciężkich projektów przez jednego z klientów) sam mam quadro 5800

2 x tesla c1060

dwie pary dysków corsair force gt 240 ( w raid 0)

dwa velociraptory 300 też w raid 0

Napisano

Obrobiłem się trochę z innymi projektami więc, ostatnio mogłem sobie pozwolić na pogrzebani przy myszy.

A właściwie to przy załodze do niej.

tak to się przedstawia jeszcze przed sculpting'iem detalu.

mausfinalpozes.jpg

Napisano

nooo, FF też ilekroć robię jakiś detal który kiedyś wklejałem w bryłę modelu to mnie wspomnienia łapią. poklejone paluchy kropelką , przypadkiem opaćkana szybka w modelu , niemożliwe do odkręcenia słoiczki z farbą :) można by długo wymieniać .

ostatnio dołączył do naszego teamu modelarz i patrząc na jego wyczyny stwierdzam że ja tak naprawdę nigdyy modeli nie robiłem tylko wszystko psułem .

link do prac Krzysia i naszych zarazem --> http://www.scribd.com/doc/65561420/Pixel-Factory-Military-Team-Advertising-brochure-extended

Napisano

Wreszcie mogę wstawić jakiś update do tego projektu .

Skończone postacie dowódcy i działonowego .

Tak , są dalekie od ideału ale nie mam już czasu polerować tego w nieskończoność.Widać postanie nie są moją mocna stroną .

Tak czy siak mam nadzieję że się spodobają.

35214473.jpg

 

97834353.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności