Pixel-Factory Napisano 10 Kwiecień 2012 Autor Napisano 10 Kwiecień 2012 (edytowane) siateczkę pokaże jak ją wyczyszczę i jak skończę wieżę. a o kompa przestałem się martwić okazało się ze nie jest to taki pamięcio -żerny projekt jak zakładałem , mam jeszcze sporo zapasu. Edytowane 14 Kwiecień 2012 przez Pixel-Factory
piopiowawa Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 siateczkę pokaże jak ją wyczyszczę i jak skończę wierzę wierzę że zdaje się chodziło Ci o wieżę ;)
Pixel-Factory Napisano 14 Kwiecień 2012 Autor Napisano 14 Kwiecień 2012 tak ,tak oczywiście :) szkoda że taki nawał pracy z innymi projektami mam, już bym z chęcią wrócił do modelingu myszy
biszkopte Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 yyyyyyyyy...masakra...skąd masz takie referki do niego. Swego czasu się przymierzałem ale jakoś nie mogłem znaleźć ciekawego materiału...a tu taki detal..no masakra, fest miazga.
Pixel-Factory Napisano 17 Kwiecień 2012 Autor Napisano 17 Kwiecień 2012 biszkopte , materiały są od klienta z jego prywatnych zbiorów , dwie publikacje z mojej biblioteki i modele i akcesoria popożyczane od zaprzyjaźnionych sklepów modelarskich
Pixel-Factory Napisano 19 Kwiecień 2012 Autor Napisano 19 Kwiecień 2012 Witam wszystkich!! po pierwsze dziękuję za słowa uznania !! od jakiegoś czasu mam masę pracy przy zakańczaniu innych projektów ale wczoraj znalazłem chwilkę na podciągniecie detali góry kadłuba.
infected Napisano 19 Kwiecień 2012 Napisano 19 Kwiecień 2012 Świetnie idzie i nabiera kształtów. Nie myślałem, że on ma tyle fajnego detalu z góry.
Pixel-Factory Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Napisano 24 Kwiecień 2012 i kolejny ,tym razem solidny update , właściwie to poly-modellig jest skończony. pora na odrobinę sculpting'u :)
Pixel-Factory Napisano 28 Kwiecień 2012 Autor Napisano 28 Kwiecień 2012 update z skończoną pierwsza warstwą deformacji na wieży 1
Pixel-Factory Napisano 8 Maj 2012 Autor Napisano 8 Maj 2012 Witam wszystkich na początku dziękuję za wszystkim za słowa uznania dla mojej pracy przy tym projekcie. Wczoraj znalazłem w końcu czas na dokończenie sculptingu powierzchni a także texturowanie wieży . Było trochę zabawy z poprawnym odwzorowaniem powierzchni ciętych palnikiem ,ale myślę że mniej więcej się to udało. Wyczyściłem też siatkę więc teraz mogę ją w końcu pokazać.
Berger Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Nie lepiej część detali byłoby do textur wrzucić? Tak z ciekawości pytam, ale ten model czołgu to jeden z najbardziej odjechanych jakie widziałem :D
Pixel-Factory Napisano 8 Maj 2012 Autor Napisano 8 Maj 2012 Berger ,pewnie masz racje ale dopóki mi komp śmiga to wolę robić jak najwięcej na geometrii a te naprawdę drobne rzeczy jechać z textur.Poza tym jest to mój pierwszy projekt z takim detalem i pewnie z biegiem czasu dopracuję sobie ,cały proces. Teraz idzie ta na zasadzie testowania i łączenia różnych technik i badania efektów :)
KoMic Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 o ile wczesniej wygladalo to srednio, to po dodaniu shadera i koloru robi wrazenie i to ogromne. czuc moc. jedynie brakuje mi jeszcze sladow zuzycia jak jest przy nasadzie lufy, gdzie nie ma farby. To powinno byc tez takie na plycie frontowej od otarc. 2 czy przypadkiem wnetrza nie byly maowane na taki bialawy kolor? bordowy to przedzial silnikowy, wnetrza dla lepszej widocznosci byly malowane chyba na jasno?
Pixel-Factory Napisano 9 Maj 2012 Autor Napisano 9 Maj 2012 Wydaje mi się że ludzi za bardzo brudzą i niszczą pojazdy ,tak jakby były w służbie kilkanaście lat , I chciałem żeby czołg był raczej średnio zużyty z niewielkimi ogniskami rdzy tu i ówdzie .Jak będzie mi się szykować jakaś scenka to pewnie podorabiam trochę przetarć na frontowych powierzchniach . Wnętrza pod koniec wojny były najczyściej zostawiane w podkładowej czerwieni (RAL 3009 Oxidrot),początkowo dla oszczędności malowano czerwienie podłogo i wanny ,jak w kingtigerze, panterze G. potem także przedziały kierowcy/radiooperatora , na końcu bieli nie było już wcale
PrzemaSS_POL_1 Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Dokładnie, jest brudzenie i brudzenie w celu zniszczenia pojazdu, wyśrodkowanie tych dwóch metod jest zawsze celem ale trzeba mieć z góry określony cel. Czy to scenka czy po prostu pokazanie użytkowania samego pojazdu tak aby pobudzić wyobraźnie oglądającego.
KoMic Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 nie chodizlo mi o pobrudzenie jako takie, a jedynie przetarcia wynikajace z ruchu jarzma dziala, Co do malowania wewnatrz to pewnie macie racje. czesto widzi sie malowania na jasno i jakos tak mi utkwilo ze tak bylo. niezaleznie od okresu wojny. regards
Pixel-Factory Napisano 10 Maj 2012 Autor Napisano 10 Maj 2012 skończony przedział kierowcy i radio-operatora
Pixel-Factory Napisano 10 Maj 2012 Autor Napisano 10 Maj 2012 dodałem kilka rys ponad jarzmem dział , tak jak zasugerował KoMic , myślę że jest lepiej
deshu Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Madafaka. To niesamowite. Jesteś zboczony! Subskrypcja wątku z instant powiadomieniami!
Aethersis Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 Dodaj jeszcze zimmerit, tylko broń boże nie rób tego na geometrii !!! xD
Pixel-Factory Napisano 15 Maj 2012 Autor Napisano 15 Maj 2012 ??!! Zimmerit na Maus'ie no to była by już przesada . zimmerit robie na Tygrysku :) i jadę na geometrii
Aethersis Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 @.@ ja naprawdę nie wiem jakiego ty masz kompa. Z drugiej strony, to jaki sens ma to robić na geometrii? Nie łatwiej walnąć teksturę na displacement? tam są jedynie zniekształcenia w osi Z (wgłąb), tak więc da się to bez problemu zmapować.
infected Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 To są jakieś inne rodzaje? Ja zawsze widziałem zimmerit jako masę nakładaną dwuwarstwowo na pancerz - czyli zniekształcenia na zewnątrz. O ile dobrze mi się zdaje produkcja tego czołgu była planowana już po wycofaniu zimmerit-u.
Pixel-Factory Napisano 15 Maj 2012 Autor Napisano 15 Maj 2012 szybciutki i malitki update prac , zakończenie prac nad przedziałami silnika i wentylatorów Aethersis robie na geometri bo tak mi jest łatwiej i sprawia mi to po prostu frajdę :) infected ,nie wiem czy masz racje z tym wycofaniem zimmeritu , zawsze myślałem że po prostu im późniejsze lata wojny to zimmerit był nakładany zamiast w warsztatach polowych to w fabrykach i takie pojazdy były dostarczane na front , ale musiał bym to zweryfikować. sturmtiger w wersji produkcyjnej był tylko z zimmeritem. a jeżeli pytasz o rodzaje masy to czasem na zbliżeniach widzi się takie jakby wiury wystające z masy , może jakiś lekki wypełniacz . wzorków też było trochę ,moje ulubione to waffle-zimmerit :)
Aethersis Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 Zimmerit faktycznie potem już wycofano; za długo się to robiło, a zastosowanie było wręcz bezsensowne, bo żadna wroga armia nie miała na wyposażeniu min magnetycznych przed którymi zimmerit miał chronić. Jedyną zaletą było to, że nie odbijało się słońce, tak więc czołg był trudniej zauważalny.
infected Napisano 15 Maj 2012 Napisano 15 Maj 2012 Wióry? W zimmericie były też trociny. Sturmtiger nie widnieje w zapisach - lecz te wozy były budowane z rozbitków ściąganych z pola walki - tylko. Pewni ludzie zablokowali ten chybiony wynalazek i udało się go przeforsować na zasadzie remontowanych jednostek. Tyle wyczytałem kiedyś w polskiej literaturze. Nawet gdzieś mam tę publikację.
Pixel-Factory Napisano 15 Maj 2012 Autor Napisano 15 Maj 2012 Aethersis ,zimmerit miał być po to żeby miny magnetycznej piechur nie mógł przyczepić do kadłuba.tu jest cała historia zimmeritu. http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=30&page=1
stach13 Napisano 19 Maj 2012 Napisano 19 Maj 2012 Najchętniej to bym ci dał w łeb, aż mi się odechciało modelować ja sobie popatrzyłem jak to odpicowałeś, moje morale spadło do 0% :) Niesamowite ile to waży? 15 milionów wierzchołków już przekroczyłeś ?
FF Napisano 19 Maj 2012 Napisano 19 Maj 2012 Najchętniej to bym ci dał w łeb, aż mi się odechciało modelować ja sobie popatrzyłem jak to odpicowałeś, moje morale spadło do 0% :) Niesamowite ile to waży? 15 milionów wierzchołków już przekroczyłeś ? Współczuje, na mnie takie rzeczy działają zupełnie w drugą stronę.
stach13 Napisano 20 Maj 2012 Napisano 20 Maj 2012 Współczuje, na mnie takie rzeczy działają zupełnie w drugą stronę. To był żart oczywiście haha
Pixel-Factory Napisano 20 Maj 2012 Autor Napisano 20 Maj 2012 stach13 , tak 15 miliomów pękło już dawno . , chociaż myślę ze jak zacznę optymalizować siatkę to może w 12 -14 na całość się zmieszczę.póki co jest 40 ale kadłub mam surowy .
deshu Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 Z rozkoszą zobaczyłbym render przekroju tej maszynki.
Logos Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 Ja też. Świetna robota ;). Jak wygląda optymalizacja siatki, wypalasz mapki czy po prostu usuwasz zbędne podziały? Z 40 zejść na 12-14 to niezły wyczyn.
Raziel89 Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 Jako nowicjusza zastanawia mnie jak Ty to modelujesz? Jakiś tutorial Twojego autorstwa modelowania chociaż jednego elementu np z gąsienicy by mi chyba ułatwił pracę w maxie do końca życia ;D. Bo ja chyba nie rozumiem procesu, filozofii modelowania w tym programie. Dla mnie to droga krzyżowa, zrobić "dobry" model, żeby mnie Max nie wkurzył 1000 razy po drodze. Gratuluję skilla w modelowaniu!
szpic Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 Jako nowicjusza zastanawia mnie jak Ty to modelujesz? Jakiś tutorial Twojego autorstwa modelowania chociaż jednego elementu np z gąsienicy by mi chyba ułatwił pracę w maxie do końca życia ;D. Bo ja chyba nie rozumiem procesu, filozofii modelowania w tym programie. Dla mnie to droga krzyżowa, zrobić "dobry" model, żeby mnie Max nie wkurzył 1000 razy po drodze. Gratuluję skilla w modelowaniu! podbijam. Sam sie ciekawie jak zrobic taka gasienice. ps spytam z ciekawosci ile calosc sie renderuje w normalnej rozdzielczosci?
Pixel-Factory Napisano 22 Maj 2012 Autor Napisano 22 Maj 2012 dobra panowie ,pomyśle o jakimś tutku, ale mam tyle wyjazdowych projektów że Maus będzie na razie stał w takim stanie jak teraz , może za 2 -3 tygodnie wrócę to go ruszę z miejsca i mam nadzieję że dokończę do klient urwie mi głowę przy samej d... jak nie będzie go miał na koniec czerwca :) a renderuję mi się jakieś 6-7 minut w 1920x1080 ( chociaż myslę że jakby zoptymalizować ustawienia renderingu to szło by szybciej ) a co do pytań o stację roboczą to wygląda to tak : proc 2600K podkręcony do 4.8 czasem zmieniam na 5 Ghz na wodnym chłodzeniu 32 Gb ramu od Gaila płyta asus revolution P8P67 Quadro plex d2 (wypożyczony jako narzędzie do szczególnie ciężkich projektów przez jednego z klientów) sam mam quadro 5800 2 x tesla c1060 dwie pary dysków corsair force gt 240 ( w raid 0) dwa velociraptory 300 też w raid 0
Pixel-Factory Napisano 15 Czerwiec 2012 Autor Napisano 15 Czerwiec 2012 Obrobiłem się trochę z innymi projektami więc, ostatnio mogłem sobie pozwolić na pogrzebani przy myszy. A właściwie to przy załodze do niej. tak to się przedstawia jeszcze przed sculpting'iem detalu.
indian Napisano 15 Czerwiec 2012 Napisano 15 Czerwiec 2012 Świetne mordki mają te chłopy... wyraz twarzy tego z prawej miażdży(mnie) :D salut.
FF Napisano 15 Czerwiec 2012 Napisano 15 Czerwiec 2012 kurde, przypominaja sie czasy jak sie robilo modele plastikowe i te figurki, troche szkoda ze sie skonczyly;)
Pixel-Factory Napisano 16 Czerwiec 2012 Autor Napisano 16 Czerwiec 2012 nooo, FF też ilekroć robię jakiś detal który kiedyś wklejałem w bryłę modelu to mnie wspomnienia łapią. poklejone paluchy kropelką , przypadkiem opaćkana szybka w modelu , niemożliwe do odkręcenia słoiczki z farbą :) można by długo wymieniać . ostatnio dołączył do naszego teamu modelarz i patrząc na jego wyczyny stwierdzam że ja tak naprawdę nigdyy modeli nie robiłem tylko wszystko psułem . link do prac Krzysia i naszych zarazem --> http://www.scribd.com/doc/65561420/Pixel-Factory-Military-Team-Advertising-brochure-extended
Pixel-Factory Napisano 16 Czerwiec 2012 Autor Napisano 16 Czerwiec 2012 pierwsza postać po sculptingu,afekt końcowy taki sobie myślę że z biegiem czasu i po lekturze kilku książek o anatom i rzeźbiarstwie będzie lepiej ;
infected Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 I jak już ktoś wspominał - podbródki mogły by być nieco mniejsze - będą bardziej aryjskie.
Pixel-Factory Napisano 19 Czerwiec 2012 Autor Napisano 19 Czerwiec 2012 tak tak wiem , jak czasu wystarczy to będę to wszystko poprawiał , na razie brnę do przodu bo czas na ten projekt mam mocno ograniczony. dzięki za wszystkie porady i uwagi.
Pixel-Factory Napisano 4 Lipiec 2012 Autor Napisano 4 Lipiec 2012 Wreszcie mogę wstawić jakiś update do tego projektu . Skończone postacie dowódcy i działonowego . Tak , są dalekie od ideału ale nie mam już czasu polerować tego w nieskończoność.Widać postanie nie są moją mocna stroną . Tak czy siak mam nadzieję że się spodobają. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się