Loki Napisano 27 Marzec 2012 Napisano 27 Marzec 2012 (edytowane) Wątek ku własnej motywacji i zasięganiu opinii. W większości będą to testy materiałów / oświetlenia i "klimatyczności". Raczej nic komercyjnego - czyli sobie a muzom obrazki. Na początek - takie dyniowate testy (trawa iGrass). 1 2[ATTACH=CONFIG]89028[/ATTACH] Edytowane 21 Styczeń 2013 przez Loki
shadowsexpe Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 (edytowane) Dynie i trawa fajne, architektura ze ojej nie wiem czy zabawniej i o ileż swojsko by nie wygladał wychodek drewniany z otwartymi drzwiami i super sedesem w srodku lub wypasionym geberitem :) cos z w tym stylu jak w załaczniku tylko z tronem królewskim A tak na powaznie to ten budynek jest przytłaczajacy i troszka psuje ten sielski kliemat ;) Edytowane 28 Marzec 2012 przez shadowsexpe
KoMic Napisano 29 Marzec 2012 Napisano 29 Marzec 2012 wydaje mi sie, ze nie jest istotne z ktorego tloczenia jest ten budynek. gwozdziem tego zagadnienia jest swiatlocien. IMO w tym celu nadaje sie on bardzo dobrze
shadowsexpe Napisano 29 Marzec 2012 Napisano 29 Marzec 2012 (edytowane) jesli mamy oceniac oswietlenie to ono jest tak klasyczne jak we wszytkich standardem i fabrycznie robionych wizualizacjach. Nic nowego wystarczy otworzyc byle strone projektów domów i wszytko na jedno kopyto. bo zawsze piekny błekit z jakas pierzasta biał chmurą wiem mamy nie straszyc klientów i wprowadzac w dobry nastruja ale tak naprawde kunszt to mozna pokazac przy pracy gdzie nie wszytko jest takie idealne i gdzie nad swiatłem nalezy popracowac nawet kilka dni anie tak z automatu wstawione. Dlatego tez oceniałem budynek i otoczenie anie to co sie dziej ze swiatłem i cieniowaniem ;) Edytowane 5 Kwiecień 2012 przez shadowsexpe
ailambert Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 (edytowane) Loki Świetne renderki, bardzo czyste, pokazujące to co mają pokazać a przy tym cieszą oko. UP Cóż, nie wiedziałem że i na tym forum zdarza się trolowanie, bo jednak przykro pisać, ale to co kolega wypisuje bardzo mocno się dla mnie z tym kojarzy. Radził bym raczej, zamiast wypisywać tego typu kiepskie komentarze, zająć się szlifowaniem maxa, bo pod względem wizek koledze całe lata świetlne do Lokiego. Pozdrawiam Edytowane 31 Marzec 2012 przez ailambert
Loki Napisano 4 Kwiecień 2012 Autor Napisano 4 Kwiecień 2012 1 2 3 Obrazki skończone już - w portfolio, ale opinia zawsze się przyda (dzięki shadowsexpe przy okazji za sugestię o zmianie budynku).
shadowsexpe Napisano 4 Kwiecień 2012 Napisano 4 Kwiecień 2012 Teraz to czapki z głow zwaliłes mnie znóg super wszytko ekstra skomponowane a swiatło poprostu mnie rozwaliliło Praca Celujaca +
MRmike Napisano 4 Kwiecień 2012 Napisano 4 Kwiecień 2012 Na 1 jakos nie pasuje mi tlo, jakies rozmazane ... Oprocz tego miod! ;p
kwartet10 Napisano 4 Kwiecień 2012 Napisano 4 Kwiecień 2012 Przyznam, że ten temat skłonił mnie do napisania pierwszego posta. Świetny klimat. Zobrazowałeś moje marzenia o domku pod lasem :) pzdr Ł
Loki Napisano 5 Kwiecień 2012 Autor Napisano 5 Kwiecień 2012 kwartet10 - miło mi :) daj znać jak będziesz miał zamiar budować taki domek - polecę Ci architekta z Wrocławia :)
gonnog Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 Super światło. Można prosic o zrzut z viewportu całej sceny?
Loki Napisano 11 Kwiecień 2012 Autor Napisano 11 Kwiecień 2012 (edytowane) Oczywiście, choć nie wiem czy to wiele da - jedyne źródło światła to VraySun + VraySky. i jeszcze "czysty" render bez postprodukcji. i na dokładkę dwa widoki "komercyjne" z już dość dawno skończonej pracy. 1. 2. Edytowane 11 Kwiecień 2012 przez Loki
gonnog Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 dzięki za czysty render tez :P ładna trawka
arturskoczek Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 trawa znakomita :) trzeba się zainteresować tym igrass :)
ailambert Napisano 11 Kwiecień 2012 Napisano 11 Kwiecień 2012 Super wizki. Mam pytanko, może trochę niedyskretne, odnośnie kolorów, a dokładniej co robisz aby surowemu renderowi z maksa, który pod względem nasycenia barwą jest średni, nadać tak bardzo żywych kolorów. Bawisz się prostym "suwakami" typu nasycenie koloru, saturacja itp. itd., czy też w grę wchodzą bardziej złożone rzeczy typu jakieś filtry? Był bym wdzięczny jeśli zdradził byś choć rąbek tajemnicy swojego warsztatu twórczego.
Loki Napisano 12 Kwiecień 2012 Autor Napisano 12 Kwiecień 2012 arturprx2 - dzięki, taka opinia od Ciebie dużo znaczy :) ailambert, rzubr - Curves, Levels, Photo Filter i maski. Do tego render passy z Vraya i różne mieszanie warstw (np. ostrzenie za pomocą filtra High Pass i mieszania warstwy na overlay itp.). Choć początkowo schemat obróbki PSD jest taki sam, to przy każdym zleceniu jest nieco inaczej - ze względu na nastrój jaki chcę osiągnąć (co czasem się udaje a czasem niestety nie :D). Głównym moim przynajmniej założeniem jest to żeby wszystkie obrazki z danego zlecenia wyglądały podobnie - pod względem nastroju / nasycenia / przestrzeni kolorów. Niestety nie mam jakiegoś mega wypaśnego monitora więc się to nie zawsze udaje. Dużo daje spojżenie innej osoby na obrazek - korekta, zwłaszcza krytyczna. iGrass - to świetna kolekcja i relatywnie bardzo tania jesli się weźmie pod uwagę jakość wykonania. Moim zdaniem to jeden z najlepszych zakupów jaki można zrobić pod względem cena/jakość.
Loki Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Napisano 15 Kwiecień 2012 (edytowane) kolejny test - oświetlenie i podłoga. v1 v2 Edytowane 15 Kwiecień 2012 przez Loki
arturskoczek Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 troche za mocny ambient occlusion - wychodzi Ci 'grzyb' na łączeniach ścian. Poza tym ładne światło.
lukasjogabonito Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 Jak kamere ustawiłeś, że nie prześwietla Ci trawy na zewnątrz???
Loki Napisano 22 Kwiecień 2012 Autor Napisano 22 Kwiecień 2012 Kamera jest praktycznie na defoultowych ustawieniach - jedynie f-number mniejszy - bo za ciemno by było (4~5). A poniżej - następny test: kompozycji + zestawienia kolorów. Praca w toku. Ze względu na fakt że to na ustawieniach testowych GI kuleje. W photoshopie dodane sharpeny, kolorami pokręcone itp. Nie za wiele, bo render na słabych ustawieniach nie za bardzo się nadaje do jakiejś akrobatyki w photoshopie :)
rzubr Napisano 23 Kwiecień 2012 Napisano 23 Kwiecień 2012 Swietny kadr i materialy,ale szczerze mowiac te kolorki moga ze soba nie wspolgrac.Mam dokladnie na mysli kuchenne drewniane drzwiczki i czerwien obok.Polecam portal http://www.colourlovers.com :)
Loki Napisano 25 Kwiecień 2012 Autor Napisano 25 Kwiecień 2012 Zmieniłem fronty nieco. Poniżej - widok finalny (inna kamera z tego samego pomieszczenia) już złożony.
Orangegraphics Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 ładnie to wygląda bardzo, tylko to odcięcie cienia na podłodze możesz zniwelować na pierwszym planie. modele sof skąd masz? pozdrawiam
Loki Napisano 25 Kwiecień 2012 Autor Napisano 25 Kwiecień 2012 (edytowane) Sofy są z designconnected. http://www.ronenbekerman.com/ w newsleterze kiedyś było można kod dostać do pobrania ich za darmo. Jak poszukasz na stronie gdzieś tam powinno to dalej być. heh z cieniem faktycznie przesadziłem, chciałem żeby obrazek był bardziej "słonecznie ciepły" i zmasakrowałem faktycznie cień na 1 planie. Skoro mówisz że rzuca się w oczy, to trzeba będzie dodać troche cienia do tego jednak. Edytowane 25 Kwiecień 2012 przez Loki
Loki Napisano 20 Czerwiec 2012 Autor Napisano 20 Czerwiec 2012 kolejny test: . . i wersja bez postprodukcji:
lukasjogabonito Napisano 20 Czerwiec 2012 Napisano 20 Czerwiec 2012 Gryzie tekstura na pierwszym planie ale tak to elegancko.
ailambert Napisano 20 Czerwiec 2012 Napisano 20 Czerwiec 2012 @Loki He, chyba nie opłaciłeś imageshacka, bo poprzednie wizki mi się nie wyświetlają;)
Loki Napisano 20 Czerwiec 2012 Autor Napisano 20 Czerwiec 2012 niestety przez przypadek wykasowałem sobie prawie wszystko z konta imageshack.
Loki Napisano 9 Lipiec 2012 Autor Napisano 9 Lipiec 2012 test oświetlenia i postpro (render na ustawieniach testowych jeszcze, dlatego rozmiar niewielki i szumu sporo).
żółty Napisano 9 Lipiec 2012 Napisano 9 Lipiec 2012 (edytowane) toś dał plamę z tym imageshackiem ;] render bardzo fajny, woda 100% wilgotności, żywcem wyjęta z Acapulco :] ale za linię horyzontu niezgraną z bg u mnie byś dostał karnego... Edytowane 14 Lipiec 2012 przez CzAk1
Biolo_idiota Napisano 9 Lipiec 2012 Napisano 9 Lipiec 2012 Świetne Rendery, podziwiam. Co do ostatniego, do zauważyłem jeden minus. Woda nie daje żadnych caustics na ścianki basenu. Rzuca się to w oczy, szczególnie na pierwszym planie.
Loki Napisano 11 Lipiec 2012 Autor Napisano 11 Lipiec 2012 Dzięki za opinie. żółty - horyzont będzie inny - tu nie ma jeszcze nic na nim jak słusznie zauważyłeś po odbiciach :) lukasjogabonito, pionix - staram się :) Biolo_idiota - trzeba będzie dodać kaustyki w takim razie. A poniżej - test sosnowego lasu na tło. Loki Postprodukcja nadal mocno zgrubna, żeby kolory w miarę uchwycić.
lukasjogabonito Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Uuu coraz lepiej... Niebo w na końcu w ps dodajesz czy z maxa prosto?
pionix Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Loki - ostro jedziesz! Niedługo ciężko Cię będzie dogonić :) popracować trzeba jeszcze nad połączeniem drzew z trawą.
pirx Napisano 12 Lipiec 2012 Napisano 12 Lipiec 2012 O.. och. Z czego igły tych sosenek i czym oświetlasz?
Loki Napisano 13 Lipiec 2012 Autor Napisano 13 Lipiec 2012 lukasjogabonito - niebo w photoshopie (bo pozwala to lepiej kompozycję kontrolować) pionix - zdecydowanie się zgadzam, nie mam jeszcze pomysłu na tą trawę za bardzo - w obrazku powyżej jest tylko displacement i gradient w photoshopie żeby sprawdzić jak kolorystycznie się to komponować będzie. Niemniej w finalnej wersji będzie trawa 3D (choćby z tej przyczyny że mam ustawione 11 widoków tego domku i praktycznie wszystkie mi się na razie podobają) DanielKusak - igły są 3D (tzn nie opacity tylko poligony, vray2sided material - bez jakichś fenomenów zwykły diffuse zielony jakiś lekki reflect). Świecone jak praktycznie zawsze: vray sun + vray sky.
lukasjogabonito Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 I za pomocą alpha to niebo? Czy jakaś inna ciekawa metoda. Pytam bo w sumie exterioru to tak nie robiłem jeszcze za bardzo:D
Loki Napisano 13 Lipiec 2012 Autor Napisano 13 Lipiec 2012 Tak alpha mapa i podkładam niebo w photoshopie.
lukasjogabonito Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 A masz tam taki kawałek na wizce. Przez szkło widać kawałek nieba i takie coś chyba alpha nie złapie? Czy sie mylę?
Loki Napisano 13 Lipiec 2012 Autor Napisano 13 Lipiec 2012 Tak, alpha niestety ma też ograniczenia, co widać w miejsach gdzie kilka półprzezroczystych obiektów zaslania się wzajemnie (lub też tak jak tu gdzie jest krawędź "futrzastych" igieł zasłonięta przez szybę z kanałem alpha. Można to ominąć by było pewnie wyłączając alpha kanał w materiale szkła, lub podkładając biały plane z tyłu całkiem. W wypadku tego obrazka - jako, że to render testowy mocno, poprostu to olałem :)
lukasjogabonito Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 Tak też myślałem;) A skąd drzewa bierzesz do projektów sam robiłeś?
Loki Napisano 4 Sierpień 2012 Autor Napisano 4 Sierpień 2012 Nowe obrazki. Tym razem znów wnętrze. Jabłka chyba wywalę albo zrobię same czerwone. 1: 2:
żółty Napisano 4 Sierpień 2012 Napisano 4 Sierpień 2012 jabłka jak z plastiku tu masz lepsze http://www.vizpark.com/shop/apple-v1/ Ogólnie bardzo pro, nie wiem tylko czy ta szopowa flara z pierwszego nie powinna zniknąć, wygląda trochę "tanio". Pozatym full pro
Loki Napisano 21 Styczeń 2013 Autor Napisano 21 Styczeń 2013 Kawałek z pracy komercyjnej - zielenina. Dla porównania obok widok szarego modelu.
lukasjogabonito Napisano 26 Styczeń 2013 Napisano 26 Styczeń 2013 Trawka jak zrobiona??? Fajnie to wyszło. Jakiego masz kompa,że to ciągnie???????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się