Napisano 27 Marzec 201212 l Wątek ku własnej motywacji i zasięganiu opinii. W większości będą to testy materiałów / oświetlenia i "klimatyczności". Raczej nic komercyjnego - czyli sobie a muzom obrazki. Na początek - takie dyniowate testy (trawa iGrass). 1 2[ATTACH=CONFIG]89028[/ATTACH] Edytowane 21 Styczeń 201312 l przez Loki
Napisano 28 Marzec 201212 l Dynie i trawa fajne, architektura ze ojej nie wiem czy zabawniej i o ileż swojsko by nie wygladał wychodek drewniany z otwartymi drzwiami i super sedesem w srodku lub wypasionym geberitem :) cos z w tym stylu jak w załaczniku tylko z tronem królewskim A tak na powaznie to ten budynek jest przytłaczajacy i troszka psuje ten sielski kliemat ;) Edytowane 28 Marzec 201212 l przez shadowsexpe
Napisano 29 Marzec 201212 l wydaje mi sie, ze nie jest istotne z ktorego tloczenia jest ten budynek. gwozdziem tego zagadnienia jest swiatlocien. IMO w tym celu nadaje sie on bardzo dobrze
Napisano 29 Marzec 201212 l jesli mamy oceniac oswietlenie to ono jest tak klasyczne jak we wszytkich standardem i fabrycznie robionych wizualizacjach. Nic nowego wystarczy otworzyc byle strone projektów domów i wszytko na jedno kopyto. bo zawsze piekny błekit z jakas pierzasta biał chmurą wiem mamy nie straszyc klientów i wprowadzac w dobry nastruja ale tak naprawde kunszt to mozna pokazac przy pracy gdzie nie wszytko jest takie idealne i gdzie nad swiatłem nalezy popracowac nawet kilka dni anie tak z automatu wstawione. Dlatego tez oceniałem budynek i otoczenie anie to co sie dziej ze swiatłem i cieniowaniem ;) Edytowane 5 Kwiecień 201212 l przez shadowsexpe
Napisano 31 Marzec 201212 l Loki Świetne renderki, bardzo czyste, pokazujące to co mają pokazać a przy tym cieszą oko. UP Cóż, nie wiedziałem że i na tym forum zdarza się trolowanie, bo jednak przykro pisać, ale to co kolega wypisuje bardzo mocno się dla mnie z tym kojarzy. Radził bym raczej, zamiast wypisywać tego typu kiepskie komentarze, zająć się szlifowaniem maxa, bo pod względem wizek koledze całe lata świetlne do Lokiego. Pozdrawiam Edytowane 31 Marzec 201212 l przez ailambert
Napisano 4 Kwiecień 201212 l Autor 1 2 3 Obrazki skończone już - w portfolio, ale opinia zawsze się przyda (dzięki shadowsexpe przy okazji za sugestię o zmianie budynku).
Napisano 4 Kwiecień 201212 l Teraz to czapki z głow zwaliłes mnie znóg super wszytko ekstra skomponowane a swiatło poprostu mnie rozwaliliło Praca Celujaca +
Napisano 4 Kwiecień 201212 l Przyznam, że ten temat skłonił mnie do napisania pierwszego posta. Świetny klimat. Zobrazowałeś moje marzenia o domku pod lasem :) pzdr Ł
Napisano 5 Kwiecień 201212 l Autor kwartet10 - miło mi :) daj znać jak będziesz miał zamiar budować taki domek - polecę Ci architekta z Wrocławia :)
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Autor Oczywiście, choć nie wiem czy to wiele da - jedyne źródło światła to VraySun + VraySky. i jeszcze "czysty" render bez postprodukcji. i na dokładkę dwa widoki "komercyjne" z już dość dawno skończonej pracy. 1. 2. Edytowane 11 Kwiecień 201212 l przez Loki
Napisano 11 Kwiecień 201212 l Super wizki. Mam pytanko, może trochę niedyskretne, odnośnie kolorów, a dokładniej co robisz aby surowemu renderowi z maksa, który pod względem nasycenia barwą jest średni, nadać tak bardzo żywych kolorów. Bawisz się prostym "suwakami" typu nasycenie koloru, saturacja itp. itd., czy też w grę wchodzą bardziej złożone rzeczy typu jakieś filtry? Był bym wdzięczny jeśli zdradził byś choć rąbek tajemnicy swojego warsztatu twórczego.
Napisano 12 Kwiecień 201212 l Autor arturprx2 - dzięki, taka opinia od Ciebie dużo znaczy :) ailambert, rzubr - Curves, Levels, Photo Filter i maski. Do tego render passy z Vraya i różne mieszanie warstw (np. ostrzenie za pomocą filtra High Pass i mieszania warstwy na overlay itp.). Choć początkowo schemat obróbki PSD jest taki sam, to przy każdym zleceniu jest nieco inaczej - ze względu na nastrój jaki chcę osiągnąć (co czasem się udaje a czasem niestety nie :D). Głównym moim przynajmniej założeniem jest to żeby wszystkie obrazki z danego zlecenia wyglądały podobnie - pod względem nastroju / nasycenia / przestrzeni kolorów. Niestety nie mam jakiegoś mega wypaśnego monitora więc się to nie zawsze udaje. Dużo daje spojżenie innej osoby na obrazek - korekta, zwłaszcza krytyczna. iGrass - to świetna kolekcja i relatywnie bardzo tania jesli się weźmie pod uwagę jakość wykonania. Moim zdaniem to jeden z najlepszych zakupów jaki można zrobić pod względem cena/jakość.
Napisano 15 Kwiecień 201212 l Autor kolejny test - oświetlenie i podłoga. v1 v2 Edytowane 15 Kwiecień 201212 l przez Loki
Napisano 15 Kwiecień 201212 l troche za mocny ambient occlusion - wychodzi Ci 'grzyb' na łączeniach ścian. Poza tym ładne światło.
Napisano 22 Kwiecień 201212 l Autor Kamera jest praktycznie na defoultowych ustawieniach - jedynie f-number mniejszy - bo za ciemno by było (4~5). A poniżej - następny test: kompozycji + zestawienia kolorów. Praca w toku. Ze względu na fakt że to na ustawieniach testowych GI kuleje. W photoshopie dodane sharpeny, kolorami pokręcone itp. Nie za wiele, bo render na słabych ustawieniach nie za bardzo się nadaje do jakiejś akrobatyki w photoshopie :)
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Swietny kadr i materialy,ale szczerze mowiac te kolorki moga ze soba nie wspolgrac.Mam dokladnie na mysli kuchenne drewniane drzwiczki i czerwien obok.Polecam portal http://www.colourlovers.com :)
Napisano 25 Kwiecień 201212 l Autor Zmieniłem fronty nieco. Poniżej - widok finalny (inna kamera z tego samego pomieszczenia) już złożony.
Napisano 25 Kwiecień 201212 l ładnie to wygląda bardzo, tylko to odcięcie cienia na podłodze możesz zniwelować na pierwszym planie. modele sof skąd masz? pozdrawiam
Napisano 25 Kwiecień 201212 l Autor Sofy są z designconnected. http://www.ronenbekerman.com/ w newsleterze kiedyś było można kod dostać do pobrania ich za darmo. Jak poszukasz na stronie gdzieś tam powinno to dalej być. heh z cieniem faktycznie przesadziłem, chciałem żeby obrazek był bardziej "słonecznie ciepły" i zmasakrowałem faktycznie cień na 1 planie. Skoro mówisz że rzuca się w oczy, to trzeba będzie dodać troche cienia do tego jednak. Edytowane 25 Kwiecień 201212 l przez Loki
Napisano 20 Czerwiec 201212 l @Loki He, chyba nie opłaciłeś imageshacka, bo poprzednie wizki mi się nie wyświetlają;)
Napisano 20 Czerwiec 201212 l Autor niestety przez przypadek wykasowałem sobie prawie wszystko z konta imageshack.
Napisano 9 Lipiec 201212 l Autor test oświetlenia i postpro (render na ustawieniach testowych jeszcze, dlatego rozmiar niewielki i szumu sporo).
Napisano 9 Lipiec 201212 l toś dał plamę z tym imageshackiem ;] render bardzo fajny, woda 100% wilgotności, żywcem wyjęta z Acapulco :] ale za linię horyzontu niezgraną z bg u mnie byś dostał karnego... Edytowane 14 Lipiec 201212 l przez CzAk1
Napisano 9 Lipiec 201212 l Świetne Rendery, podziwiam. Co do ostatniego, do zauważyłem jeden minus. Woda nie daje żadnych caustics na ścianki basenu. Rzuca się to w oczy, szczególnie na pierwszym planie.
Napisano 11 Lipiec 201212 l Autor Dzięki za opinie. żółty - horyzont będzie inny - tu nie ma jeszcze nic na nim jak słusznie zauważyłeś po odbiciach :) lukasjogabonito, pionix - staram się :) Biolo_idiota - trzeba będzie dodać kaustyki w takim razie. A poniżej - test sosnowego lasu na tło. Loki Postprodukcja nadal mocno zgrubna, żeby kolory w miarę uchwycić.
Napisano 11 Lipiec 201212 l Loki - ostro jedziesz! Niedługo ciężko Cię będzie dogonić :) popracować trzeba jeszcze nad połączeniem drzew z trawą.
Napisano 13 Lipiec 201212 l Autor lukasjogabonito - niebo w photoshopie (bo pozwala to lepiej kompozycję kontrolować) pionix - zdecydowanie się zgadzam, nie mam jeszcze pomysłu na tą trawę za bardzo - w obrazku powyżej jest tylko displacement i gradient w photoshopie żeby sprawdzić jak kolorystycznie się to komponować będzie. Niemniej w finalnej wersji będzie trawa 3D (choćby z tej przyczyny że mam ustawione 11 widoków tego domku i praktycznie wszystkie mi się na razie podobają) DanielKusak - igły są 3D (tzn nie opacity tylko poligony, vray2sided material - bez jakichś fenomenów zwykły diffuse zielony jakiś lekki reflect). Świecone jak praktycznie zawsze: vray sun + vray sky.
Napisano 13 Lipiec 201212 l I za pomocą alpha to niebo? Czy jakaś inna ciekawa metoda. Pytam bo w sumie exterioru to tak nie robiłem jeszcze za bardzo:D
Napisano 13 Lipiec 201212 l A masz tam taki kawałek na wizce. Przez szkło widać kawałek nieba i takie coś chyba alpha nie złapie? Czy sie mylę?
Napisano 13 Lipiec 201212 l Autor Tak, alpha niestety ma też ograniczenia, co widać w miejsach gdzie kilka półprzezroczystych obiektów zaslania się wzajemnie (lub też tak jak tu gdzie jest krawędź "futrzastych" igieł zasłonięta przez szybę z kanałem alpha. Można to ominąć by było pewnie wyłączając alpha kanał w materiale szkła, lub podkładając biały plane z tyłu całkiem. W wypadku tego obrazka - jako, że to render testowy mocno, poprostu to olałem :)
Napisano 4 Sierpień 201212 l Autor Nowe obrazki. Tym razem znów wnętrze. Jabłka chyba wywalę albo zrobię same czerwone. 1: 2:
Napisano 4 Sierpień 201212 l jabłka jak z plastiku tu masz lepsze http://www.vizpark.com/shop/apple-v1/ Ogólnie bardzo pro, nie wiem tylko czy ta szopowa flara z pierwszego nie powinna zniknąć, wygląda trochę "tanio". Pozatym full pro
Napisano 21 Styczeń 201312 l Autor Kawałek z pracy komercyjnej - zielenina. Dla porównania obok widok szarego modelu.
Napisano 26 Styczeń 201312 l Trawka jak zrobiona??? Fajnie to wyszło. Jakiego masz kompa,że to ciągnie???????
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto