llp Napisano 6 Czerwiec 2012 Napisano 6 Czerwiec 2012 Silnik zaprezentowany teraz na targach E3 - twórcy zarzekają się, że to realtime - co niby nawet prezentowali - na żywo zmieniając kolor oświetlenie, włosów, rodzaj brody postaci z początku filmiku. Moc.
tr3buh Napisano 6 Czerwiec 2012 Napisano 6 Czerwiec 2012 powiem tylko tyle WOW!!! Widac ze jest to real-time, co do tego nie mam watpliwosci Natomiast ciekawe czy do mimiki twarzy uzywali podobnej technologii co w L.A.Noire, jest bardzo realistyczna Musi tam być od cholery siatek w tym demie, nie ma mowy o low-poly chyba ze w dalszych obiektach
Nezumi Napisano 7 Czerwiec 2012 Napisano 7 Czerwiec 2012 Tymczasem gdzies indziej na sieci przeczytalem, ze sa juz w produkji tytuly na PS4 ;)
mobilus Napisano 7 Czerwiec 2012 Napisano 7 Czerwiec 2012 W pierwszej i ostatniej scenie Matte Painting ze Specularem + Camera Projection.
Double_G Napisano 7 Czerwiec 2012 Napisano 7 Czerwiec 2012 Oby te next genowe gry faktycznie tak wyglądały, ale coś to zbyt piękne
Marvin Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Natomiast ciekawe czy do mimiki twarzy uzywali podobnej technologii co w L.A.Noire, jest bardzo realistyczna Obstawiałbym tę technologię
LeninTowarzysz Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Myslalem, ze to bedzie po po prostu pokaz mozliwosci silnika, a obejrzalem swietnie wyrezyserowany fim
Papa Pio Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 O w kromkę... gdyby zrobili remake ósemki w takiej technologii to bym chyba zjadł biurko ze szczęścia...
pxl666 Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 pozwole sobie powtorzyc co napisalem przy techdemie UE4 - z tym tylko ze UE3 wyglada o niebo lepiej niz obecny silnik square wiec pewnie UE4 ma wieksze szanse na pokazanie w grach tego co w demie... "sratatrata jak zobacze gre z ta grafa to spoko... techdem sie troche widzialo i nic z nich potem nie bylo w prawdziwych produkcjach - nvidia box of smoke / human head / alien ...i inne do dzis jaram sie riddickiem - escape from butcher's bay (pokazali jak uzywac normalmapy) lub fear COMBAT (fantastyczne cienie z KAZDEJ lampy i kurz sypiacy sie ze scian), spora klase pokazali chlopaki z pcf w bulletstormie bo grafa dopieszczona i jednoczesnie dobrze zaprojektowana (i smiga na kartach z przed trzech lat) innymi slowy - techdema imho rzadko przekladaja sie na jakosc prawdziwych gier - sa fajne jako pokazowka dla nvidii (co mozna wycisnac ze sprzetu za 5k$) dla graczy niewiele z tego skapnie... "
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się