Marvin Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-elemental-unreal-engine/731875 + Bonus TEchDemo ludzi od Heavy Rain. W roli głównej Ellen Page.
wizz Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 super ze interfejs inny bo tamtem byl beznadziejny... :P
Monio Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 http://www.geforce.com/whats-new/articles/stunning-videos-show-unreal-engine-4s-next-gen-gtx-680-powered-real-time-graphics/ Filmik oraz screeny w lepszej jakości.
Mortom Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 Ciekaw jestem na jakim sprzęcie odpalili te filmiki :)
pxl666 Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 sratatrata jak zobacze gre z ta grafa to spoko... techdem sie troche widzialo i nic z nich potem nie bylo w prawdziwych produkcjach - nvidia box of smoke / human head / alien ...i inne do dzis jaram sie riddickiem - escape from butcher's bay (pokazali jak uzywac normalmapy) lub fear COMBAT (fantastyczne cienie z KAZDEJ lampy i kurz sypiacy sie ze scian), spora klase pokazali chlopaki z pcf w bulletstormie bo grafa dopieszczona i jednoczesnie dobrze zaprojektowana (i smiga na kartach z przed trzech lat) innymi slowy - techdema imho rzadko przekladaja sie na jakosc prawdziwych gier - sa fajne jako pokazowka dla nvidii (co mozna wycisnac ze sprzetu za 5k$) dla graczy niewiele z tego skapnie...
Skoti Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 @pxl666: techdemo to jak sama nazwa demonstracja technologii - pokazuje co silnik może i jest w takim demie powrzucane wszystko, że ledwo GPU wyrabia się w 33ms (30FPS), a CPU odpoczywa - animacja jest gotowa, nie musi reagować na input itp. więc grafika może być znacznie lepsza niż sprzęt na to pozwala w grach (i znacznie lepsza ze względu, że nie myśli się o starszym sprzęcie). Tech demo to jest taka prognoza pogody, jak będą wyglądały gry, kiedy obecnie najlepsze karty będą lo-endem.
Monio Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 Mortom- Jeden GTX 680 + procek i7. Obczaj link który zamieściłem parę postów wyżej.
ailambert Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 @Monio Dokładnie, Kepler to potężna "maszynka". Chyba pierwsza karta, przeznaczona do gier, która potrafi renderować proste odbicia raytracingowe w czasie rzeczywistym, i nie chodzi mi tu o jakieś 5 klatek na sekundę, tylko o pełne 30 i więcej. Jeśli konsole nextgen będą oparte na tym układzie, szykuje się prawdziwa rewolucja w grafice gier, a różnica między obrazem prerenderowanym i renderowanym w czasie rzeczywistym będzie mniejsza, a może z czasem w ogóle się zatrze.
Baggins Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 To , że różnica w grafice realtime i pre-renderowanej się zatrze słyszę od jakichś 8 lat i za każdym razem jak przesuwa się granica dla realtime, przesuwa się też granica dla pre-renderowanej. Więcej jest możliwe, da się wycisnąć znacznie lepsze wypasy. Szybko się te światy nie zleją w jeden. t.
Skoti Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 @ailambert: W akurat raytracingu kepler (mowa o tym obciętym GK104 w 680, a nie pełnym GK110 który zapewne będzie w 780) jest słabszą kartą od fermi czy HD7k. Siłą keplera jest prosta rasteryzacja. Na szczęście w tym demie nie ma mowy o raytracingu, a jest jedynie rasteryzacja. To, że da się osiągnąć taką grafikę na jednej karcie to nie zasługa jednak samej karty, a tego, że Epic w demach zrezygnowało z MSAA, które wymagało sporo czasu i zastąpiło go prostymi filtrami postprocess (FXAA).
ailambert Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 @Skoti Z tego co mi wiadomo fermi tego nie potrafi, ale mogę się mylić;) @Baggins W sumie się zgadzam, mam tylko takie dziwne wrażenie, że ostatnimi czasy układy GPU rozwijają się szybciej od CPU.
sammael_at Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 gdyby nie piepszone konsole, grafika w dzisiejszych grach wygladalaby sto razy lepiej. teraz trzeba niestety wszystko pilowac aby te badziewne maszynki sprzed paru dobrych lat mogly to udzwignac :/
Skoti Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 @ailambert: Część potrafił, a zdecydowanie więcej z tego potrafił zrobić niż 680 o którym w tym filmiku nie ma mowy. W tym filmie mowa o Keplerze - ale pełnym keplerze z Hyper-Q i Dynamic Parallelism (o czym mowa na końcu filmu), a czego jest pozbawiony kastrat nazywany 680. 680 (GK104) nie ma wiele wspólnego z pełnym keplerem (GK110) na którego jeszcze czekamy i pod koniec roku ma się pojawić w kartach do obliczeń i później zapewne jako 780, ma mieć 15 SMX, 2880 rdzeni CUDA, 384 bitową szynę pamięci i Hyper-Q i Dynamic Parallelism, które dają mu super możliwości, jednak 680 (czyli straszny kastrat) tych możliwości jest pozbawiony i jest do tego typu zadań (fizyka/raytracing) gorszy niż Fermi.
Monio Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 sammael_at- Cool story ale jak na razie najładniejsze i najbardziej dopieszczone graficznie gry wychodzą na pieprzone i przestarzałe konsole. Takie to ograniczanie.
pxl666 Napisano 10 Czerwiec 2012 Napisano 10 Czerwiec 2012 najładniejsze i najbardziej dopieszczone graficznie gry wychodzą na pieprzone i przestarzałe konsole ktore?
Kusanagi Napisano 11 Czerwiec 2012 Napisano 11 Czerwiec 2012 no niewiem Baggins ... mimo wszystko mi sie wydaje ze ingame zbliza sie malymi krokami do cg i filmow ... UE4 akurat nie jest najlepszym przykladem tutaj demko japoncow ingame of Final Fantasy http://www.youtube.com/watch?v=6HRKRwhk2ek&feature=related to wyglada jak bardzo porzadne CG wedlug mnie .... a gry to troche inna bajka bo to jednak to nie filmik 2 minutowy z jednej kamery tylko pare godzin ogromnego swiata z masa interakcji i masa innych rzeczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się