Skocz do zawartości

Demo silnika Unreal Engine 4


Marvin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

sratatrata

jak zobacze gre z ta grafa to spoko...

techdem sie troche widzialo i nic z nich potem nie bylo w prawdziwych produkcjach - nvidia box of smoke / human head / alien ...i inne

do dzis jaram sie riddickiem - escape from butcher's bay (pokazali jak uzywac normalmapy) lub fear COMBAT (fantastyczne cienie z KAZDEJ lampy i kurz sypiacy sie ze scian), spora klase pokazali chlopaki z pcf w bulletstormie bo grafa dopieszczona i jednoczesnie dobrze zaprojektowana (i smiga na kartach z przed trzech lat)

innymi slowy - techdema imho rzadko przekladaja sie na jakosc prawdziwych gier - sa fajne jako pokazowka dla nvidii (co mozna wycisnac ze sprzetu za 5k$)

dla graczy niewiele z tego skapnie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pxl666: techdemo to jak sama nazwa demonstracja technologii - pokazuje co silnik może i jest w takim demie powrzucane wszystko, że ledwo GPU wyrabia się w 33ms (30FPS), a CPU odpoczywa - animacja jest gotowa, nie musi reagować na input itp. więc grafika może być znacznie lepsza niż sprzęt na to pozwala w grach (i znacznie lepsza ze względu, że nie myśli się o starszym sprzęcie). Tech demo to jest taka prognoza pogody, jak będą wyglądały gry, kiedy obecnie najlepsze karty będą lo-endem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Monio

Dokładnie, Kepler to potężna "maszynka". Chyba pierwsza karta, przeznaczona do gier, która potrafi renderować proste odbicia raytracingowe w czasie rzeczywistym, i nie chodzi mi tu o jakieś 5 klatek na sekundę, tylko o pełne 30 i więcej.

Jeśli konsole nextgen będą oparte na tym układzie, szykuje się prawdziwa rewolucja w grafice gier, a różnica między obrazem prerenderowanym i renderowanym w czasie rzeczywistym będzie mniejsza, a może z czasem w ogóle się zatrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To , że różnica w grafice realtime i pre-renderowanej się zatrze słyszę od jakichś 8 lat i za każdym razem jak przesuwa się granica dla realtime, przesuwa się też granica dla pre-renderowanej. Więcej jest możliwe, da się wycisnąć znacznie lepsze wypasy. Szybko się te światy nie zleją w jeden.

 

t.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ailambert: W akurat raytracingu kepler (mowa o tym obciętym GK104 w 680, a nie pełnym GK110 który zapewne będzie w 780) jest słabszą kartą od fermi czy HD7k. Siłą keplera jest prosta rasteryzacja. Na szczęście w tym demie nie ma mowy o raytracingu, a jest jedynie rasteryzacja.

 

To, że da się osiągnąć taką grafikę na jednej karcie to nie zasługa jednak samej karty, a tego, że Epic w demach zrezygnowało z MSAA, które wymagało sporo czasu i zastąpiło go prostymi filtrami postprocess (FXAA).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ailambert: Część potrafił, a zdecydowanie więcej z tego potrafił zrobić niż 680 o którym w tym filmiku nie ma mowy. W tym filmie mowa o Keplerze - ale pełnym keplerze z Hyper-Q i Dynamic Parallelism (o czym mowa na końcu filmu), a czego jest pozbawiony kastrat nazywany 680.

 

680 (GK104) nie ma wiele wspólnego z pełnym keplerem (GK110) na którego jeszcze czekamy i pod koniec roku ma się pojawić w kartach do obliczeń i później zapewne jako 780, ma mieć 15 SMX, 2880 rdzeni CUDA, 384 bitową szynę pamięci i Hyper-Q i Dynamic Parallelism, które dają mu super możliwości, jednak 680 (czyli straszny kastrat) tych możliwości jest pozbawiony i jest do tego typu zadań (fizyka/raytracing) gorszy niż Fermi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niewiem Baggins ... mimo wszystko mi sie wydaje ze ingame zbliza sie malymi krokami do cg i filmow ... UE4 akurat nie jest najlepszym przykladem

 

tutaj demko japoncow ingame of Final Fantasy

http://www.youtube.com/watch?v=6HRKRwhk2ek&feature=related

 

to wyglada jak bardzo porzadne CG wedlug mnie .... a gry to troche inna bajka bo to jednak to nie filmik 2 minutowy z jednej kamery tylko pare godzin ogromnego swiata z masa interakcji i masa innych rzeczy

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności