Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

[ATTACH=CONFIG]86763[/ATTACH]Witam.

Z wielką radością przedstawiam najnowsze dzieło Piotra Forkasiewicza, z moim skromnym udziałem.

Wizja artystyczna japońskiej Floty, płynącej w październiku 1944 roku, do ostatniej wielkiej bitwy morskiej na Pacyfiku, bitwie o zatokę Leyte.

Na czele Haruna, po prawej burcie Tone, po lewej Chikuma (siostrzana jednostka Tone), za nimi Nagato i zamykający szyk Kongo.

Dziękuję Piotrowi za całość pracy, o której sam, jak myślę napisze. Jak się robi wodę, chmury i ile lat trzeba pracować, by takie arcydzieła robić.

Piotr ułożył scenę, każdy okręt i kamerę. Moją pracą było tylko wciśnięcie klawisza render.

Komputer liczył 20 h przy zużyciu pamięci 23,9 G na 24 jakie posiadam. Scena liczy trochę ponad 20 milionów poly.

 

leyte1944.jpg

 

Miłego oglądania.

Pozdrawiam.

Waldek

Edytowane przez goral_44

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 7,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm. Musze powiedziec ze modele sa naprawde fajne i do teksturowania nie mozna sie przyczepic. Jednak oswietlenie, woda etc jakos nie sa do konca dopracowane. Wyglada to jak screen z battlefielda i wyglada dosyc sztucznie.

Napisano

Gratulacje! o ile się nie mylę to na tym forum pierwszy obraz całej formacji okrętów, a już na pewno tak szczegółowych!

Piana odkładająca się wzdłuż brut i w kilwaterach bardzo ładna, szczególnie realistycznie wyglądają te sylwetki dalszych jednostek, za zasłoną spalin...

Powierzchnia morza najbliżej kamery (tj. widziana pod największym kątem) - sprawia (przynajmniej w moich oczach) wrażenie jakby nie była całkiem wodą. Nie wiem, z czego to może wynikać....

Czy dobrze rozumiem, że tym razem renderowałeś coś, co dało taki efekt (tzn. postprocessing Piotra był częścią definicji sceny, a nie późniejszą obróbką "surowych" renderów w programie 2D?)

Napisano
  • Autor

Rendery zawsze wychodzą "surowe" nawet jeśli Piotr zaaplikuje w nich, zdephy, glosy czy coś czego nawet nazwać nie potrafie. Reszta pracy to już działania Piotra w Psie. Pokazuje to w kawałku o Haruna. Dla mnie to coś więcej niż czarna magia.

Napisano

no i będzie front :) . gratuluję ogromu pracy jak w to oboje włożyliście ,modele jak zawsze pierwsza klasa ,postprodukcja tak samo .Tak jak kieyś ci Wojtku wspomniałem przydało by się tam odrobinę załogi pokazać ,ale i tak wyszło to epicko !!

Napisano

Może nie jestem urodzonym marynarzem (więc kwestii technicznych się nie czepiam) , jednak widoczny jest bardzo duży nakład pracy zakończony świetnym efektem. Podoba mi sie :).

Napisano

Ze swojej strony podziękuję i przyznam, że wodę totalnie sknociłem. Mam nadzieję, że więcej mi się nie przydarzy.

Niemniej Waldek wykonał niesamowitą robotę z modelami okrętów. Nie brakuje tu niczego.

 

P.S. Gratki fronta Waldku :)

 

Mam nadzieję Waldku, że nie obrazisz się jeśli wrzucę Twój upload: podwójna okładka nowych "Okrętów":

 

okretywakacje.jpg

Pozdrawiam

Piter

Edytowane przez peter_f

Napisano

Nie wiem jak to tam technologicznie zapewne szacun, ale takimi klimatami jaram się niesamowicie, japońska flota wyglądała cudownie :], az miło popatrzyć.

Napisano

Modele sa poprostu wysmienite , natomiast kompozycja całej sceny psuje efekt modelarski i ciezka prace włozona w jej stworzenie. Ustawienie i szyk jest cąłkowicie nie prawdziwy takie jednostki nie moga płynac tak blisko siebie takze wzgledów technicznych czyli zbyt intensywne falowanie którego nie da sie nowelować przez stabilizatory bo ich w tym czasie jeszczenie stosowano, jak takze ze wgledów bezpieczenstwa zerowa mozliwośc zygzakowania tak przed torpedami jak i bombami ;)

Edytowane przez shadowsexpe

Napisano

A mnie drażni kolorystyka. Niby oświetlenie żółte od zachodu słońca a piana nie wiedzieć skąd biała, aż święcąca.

Napisano

Świetna praca.

Jak do modeli nie mogę się przyczepić,to do oceanu oczywiście. Shader oceanu troszkę słabiutki. No i co jak co,ale ktoś dał ciała z "kilwaterem". Za tak ogromnymi jednostkami to "kilwater" powinien się ciągnąć bardzo daleko. Javor ma też rację odnośnie kolorystki,piana nie będzie czysto biała.

Napisano

No i mam problem... Z jednej strony fajny pomysł, kompozycja itd a z drugiej jakoś to nie do końca gra. Raz że światło jak pisał Javor trochę niekonsekwentne, dwa że okręty jakieś jakby "naklejone" na tło. Widziałem okładkę na magazynie w kiosku i kapitalne wrażenie które robi z odległości słabnie jak wziąć to do ręki. Mimo to, to i tak kupa dobrej roboty, tyle że po poprzednich waszych okrętach wymagania wzrosły :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.