Kiao Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 Hej, zdecydowałam się założyć teczkę, postaram się wrzucać tu efekty swojej pracy. Mam nadzieję że wesprzecie mnie mądrą radą, abym była w stanie zauważyć niedostatki moich modeli, które mi umknęły. Najpierw coś starszego, kilka skrzyneczek.... 1. 2. 3.
Piro Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 Nie teczka Kiao tylko skrzynka Kiao :P Ogółem miłe dla oka, jednak specular prawie wcale nie pracuje - możliwe że to kwestia oświetlenia (prześwietlenia) sceny. Diffuse bardzo prościutki, ale trzyma klimat. Normalkom może by się przydało na overlayu troszkę syfu z diffa, bo na podglądzie wygląda jednolicie - a przez oświetlenie sceny nie widać czy coś na modelu jest. Było coś starszego, teraz daj coś nowszego :D
Hooch Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 Robione z wersji HP? Mi zawsze przy wypalaniu normalek wychodzą porypane krawędzie.
pirx Napisano 12 Październik 2012 Napisano 12 Październik 2012 Takie pytanie, czy in game takie skrzynki po 1-2k poly to nie jest lekka przesada? Tak samo ogromne mapy po 2048p. .. (Ja się kopię z bajkowymi grami gdzie za 1024 na większość wystarcza...) .
gutekfiutek Napisano 12 Październik 2012 Napisano 12 Październik 2012 Nie, nie jest:) Po to starożytni Rzymianie wymyślili LODy żeby mieć skrzynki czy inne obiekty z takim polycountem. A z teksturą można zawsze spaść do troszkę niższej rozdzielczości, ale to już zalezy od gry/silnika. W sumie na kilku skrzynkach parę polys dałoby się oszczędzić ae polycountu by to zbytnio nie zmieniło.
Lucek Napisano 12 Październik 2012 Napisano 12 Październik 2012 Bardzo przyjemne modele. Fajnie popatrzeć na solidnie zrobioną robotę.
Kiao Napisano 18 Luty 2014 Autor Napisano 18 Luty 2014 Odkopuje wątek... Dzięki za wcześniejsze wypowiedzi, mam postanowienie żeby zacząć robić regularny upload ale wszystko zostanie zweryfikowane z czasem. Wrzucam high poly lugera jeszcze niestety w fazie WIP, sama już nie mam dystansu do modelu, dlatego mam nadzieję na wytknięcie błędów, jeżeli screeny są nieodpowiednie to mogę dorzucić jeszcze
pauloos Napisano 18 Luty 2014 Napisano 18 Luty 2014 Tutaj masz link do tematu na forum strzeleckiego, użytkownik carlos pokazuje dużo zdjęć swoich P08. Porównaj ze swoim modelem i zobaczysz gdzie poprawić. http://strzelecka.net/viewtopic.php?f=2&t=4544
Kiao Napisano 19 Luty 2014 Autor Napisano 19 Luty 2014 Bardzo fajne zdjęcia, dzięki na pewno się przydadzą:)
Kiao Napisano 27 Marzec 2014 Autor Napisano 27 Marzec 2014 Jestem teraz w trakcie modelowania pojazdu MAZ-535, jeszcze trochę przede mną, ale wydaje mi się że jest już coś do pokazania na podstawie czego można pomarudzić i powytykać błędy Z chęcią bym również przygarnęła jakieś zdjęcia gdyby akurat ktoś posiadał w swoich zbiorach:)
Idlero Napisano 28 Marzec 2014 Napisano 28 Marzec 2014 Ze zdjęciami nie powinieneś mieć problemów, ta radziecka zabawka ma wielu fanów, a i wytykać błędów czy nie dorobek na razie się nie da bo nie wiadomo co jest blockoutem a co jest skończone. Puki co nieźle, na twoim miejscu wybrał bym wersje z 3 światłami z przodu i osłonami na nie, albo przynajmniej wlotami powietrza na masce. Kształt drabinki zazwyczaj jest inny (chyba że coś przeoczyłem ta ciężarówka ma tyle wersji że nie da się spamiętać wszystkich wariacji i przeróbek jakie zostały na nich dokonane co w sumie jest na twoją korzyść, bo możesz sobie samemu pozwolić na przeróbki ale to już zależy od ciebie) i z cieńszej rurki zrobiony zderzak z przodu jest za wysoki, a kierunkowskazy są dużą, ale ufam że to elementy dodane tylko do podglądu. Dlatego czekam z niecierpliwością na postęp prac pzd.
Kiao Napisano 3 Kwiecień 2014 Autor Napisano 3 Kwiecień 2014 (edytowane) @Idlero Dzięki za komentarz, od razu człowiek ma więcej energii by dalej brać się za pracę:) Światła i wyloty powietrza dodam z przodu, element będzie znacznie ciekawszy. Dzięki za zwrócenie uwagi na temat drabinki:), dopiero przyjrzałam się tej części jak zaczęłam pisać posta, więc już poprawie przy kolejnej wrzucie, ale definitywnie koniec nie jest tak zaokrąglony jak to jest u mnie. Na razie wrzucam dalsze postępy prac nad modelem, troszkę popracowałam nad tyłem tym razem i oponami ale nie jestem z nich zadowolona wiec zmienię je jeszcze Co do zdjęć, wyznaję zasadę że nigdy za mało;) Sama korzystam często ze stronki http://www.primeportal.net/home.htm którą serdecznie polecam. Edytowane 3 Kwiecień 2014 przez Kiao
Jedaith Napisano 4 Kwiecień 2014 Napisano 4 Kwiecień 2014 Nie wiem czy nie powinieneś zrobić beveli szerszych, bo może się kiepsko wypalić
Kiao Napisano 15 Kwiecień 2014 Autor Napisano 15 Kwiecień 2014 @Jedaith Dzięki, fajne to jest, przydaje się:) Mam mały problem podczas renderowania, pojawiają mi się artefakty, które trochę psują odbiór, może ktoś ma pomysł jak tego się pozbyć?
Idlero Napisano 18 Kwiecień 2014 Napisano 18 Kwiecień 2014 W czym to renderujesz? Taka uwaga bieżnik ci się kiepsko wypali na normalce. Chodzi o te pionowe ściany to powierzchni koła. Lepiej zrobisz jak je trochę pochylisz na normalce będą lepiej wyglądać co za tym idzie sam model. Chodzi mi o coś takiego: Po za tym bieżnik jest dosyć "nudny" Reszta wygląda w porządku:D
illusion Napisano 25 Kwiecień 2014 Napisano 25 Kwiecień 2014 Hej, bardzo fajne prace, cenne uwagi w wątku się pojawiają, tylko korzystać. Ja ze swojej strony, jak kolega wyżej sugeruje - popracowałbym nad oponami, stanowią one znacznie duży procent odbioru pojazdu i szkoda je zostawić, bo myślę, że sporo je można dopracować. Mam na myśli sam bieznik jak i rozłożenie go na powierzchni opony. Pzdr.
ciacho191 Napisano 25 Kwiecień 2014 Napisano 25 Kwiecień 2014 Obstawiam, że smażysz w modo: podbij w ustawieniach renderu w zakładce Global Illumination - Irradiance Rays, tak śmiało, nawet do 4096, oczywiście patrz czy już nie dałeś za bogato bo po prostu szkoda czasu na rendering jak efekt będzie ten sam jak na przykład przy 1024 :) również możesz zmniejszyć Irradiance Ratio do 3.0
Kiao Napisano 30 Kwiecień 2014 Autor Napisano 30 Kwiecień 2014 Jak miło wrócić po świętach i przeczytać tyle mądrych i fajnych komentarzy:) Słowem wyjaśnienia, artefakty pojawiające się na screenie który zamieściłam wcześniej to był scanline rederer plus ligth tracer i stnadardowy skylight na scenie, ustawienia zbliżone do defaoultowych lekkie poprawki w niektórych opcjach, bez wiekszego wpływu tylko co miało poprawić jakość, nie wychodziło to dobrze, więc uznałam że się zmierzę z Vrayem (za wszsytkie cenne wskazówki dziękuje dla Noiproxa;)) Mam świadomość kiepskich kół i mocno słabego bieżnika jak i przodu, dlatego przed teksturkami przysiądę się jeszcze raz do tego. @Dzięki Idlero, uwielbiam takie obrazkowe przedstawienie tematu, lepiej mi to zostaje w głowie, zawsze staram się to mieć na uwadze, ale w praktyce jak widać są niedopatrzenia;) a i owszem bieżnik do poprawy @illusion dzięki, bieżnik jw;) @ciacho191, niestety nie modo, mam nadzieję że będę miała przyjemność niedługo, mój błąd powinnam od razu podać szczegółowe dane
Kiao Napisano 31 Maj 2014 Autor Napisano 31 Maj 2014 Lekka zmiana klimatu, kilka tekstur ręcznie rysowanych
Monio Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 Ładne i nudne. ;) Każdy widział chyba 1000 takich. Lawa najfajniejsza bo najbardziej oryginalna.
PIraT Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 Każdy widział i do tego widział lepsze. :P (cieżko w oklepanym temacie zrobić coś naprawdę dobrego) - Szaro-bure baaaardzo, - deski zbyt udetalizowane. Jeśli rysujesz jakiś detal na zestawie textur, to staraj się go (poziom detalu) trzymać konsekwentnie w obrebie zestawu. Słoje masz mega udetalizowane, a kamienie są dużo bardziej puszczone, - kamienie moim zdaniem mają nalepszą formę,\ - polecam sobie wrzucić te texturki do silnika, pokazac jak się tilują, dorobić do lawy jakiś emissive i od razu będzie 100% do przezentacji. Poogladaj sobie podobne prace, ogólnie nie jest źle (poza deskami, które trzeba zrobić od nowa), ale to jakby 50% pracy, dokończ to :D
Kiao Napisano 4 Czerwiec 2014 Autor Napisano 4 Czerwiec 2014 @Monio, dzięki @Pirat, wielkie dzięki za korektę:)! przy pierwszej wolnej chwili wprowadzam poprawki, postaram się jakoś niedługo pokazać efekt po zmianach. Sama jestem strasznie ciekawa jak to wyjdzie, szczególnie przy teksturze lawy:) Jeżeli chodzi o zestawienie tych tekstur na jednej planszy i wrzucenie ich na forum wspólnie to bardziej przypadek niż zamierzony cel. Mam świadomość iż każda jest troszkę z innej bajki jeżeli chodzi o charakter i poziom zdetalizowania, mój błąd że pokazałam je wspólnie postaram się na to zwracać uwagę.
rice Napisano 5 Czerwiec 2014 Napisano 5 Czerwiec 2014 te handpaint to wzorowane pracami Fanny Vergne? jeśli nie to popatrz tutaj http://fafart.blogspot.com/p/wow.html zrobilem maly over, ale bez podmalowywania a tylko levels i color balance
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się