Napisano 24 Wrzesień 201212 l Hej, zdecydowałam się założyć teczkę, postaram się wrzucać tu efekty swojej pracy. Mam nadzieję że wesprzecie mnie mądrą radą, abym była w stanie zauważyć niedostatki moich modeli, które mi umknęły. Najpierw coś starszego, kilka skrzyneczek.... 1. 2. 3.
Napisano 24 Wrzesień 201212 l Nie teczka Kiao tylko skrzynka Kiao :P Ogółem miłe dla oka, jednak specular prawie wcale nie pracuje - możliwe że to kwestia oświetlenia (prześwietlenia) sceny. Diffuse bardzo prościutki, ale trzyma klimat. Normalkom może by się przydało na overlayu troszkę syfu z diffa, bo na podglądzie wygląda jednolicie - a przez oświetlenie sceny nie widać czy coś na modelu jest. Było coś starszego, teraz daj coś nowszego :D
Napisano 25 Wrzesień 201212 l Robione z wersji HP? Mi zawsze przy wypalaniu normalek wychodzą porypane krawędzie.
Napisano 12 Październik 201212 l Takie pytanie, czy in game takie skrzynki po 1-2k poly to nie jest lekka przesada? Tak samo ogromne mapy po 2048p. .. (Ja się kopię z bajkowymi grami gdzie za 1024 na większość wystarcza...) .
Napisano 12 Październik 201212 l Nie, nie jest:) Po to starożytni Rzymianie wymyślili LODy żeby mieć skrzynki czy inne obiekty z takim polycountem. A z teksturą można zawsze spaść do troszkę niższej rozdzielczości, ale to już zalezy od gry/silnika. W sumie na kilku skrzynkach parę polys dałoby się oszczędzić ae polycountu by to zbytnio nie zmieniło.
Napisano 12 Październik 201212 l Bardzo przyjemne modele. Fajnie popatrzeć na solidnie zrobioną robotę.
Napisano 18 Luty 201411 l Autor Odkopuje wątek... Dzięki za wcześniejsze wypowiedzi, mam postanowienie żeby zacząć robić regularny upload ale wszystko zostanie zweryfikowane z czasem. Wrzucam high poly lugera jeszcze niestety w fazie WIP, sama już nie mam dystansu do modelu, dlatego mam nadzieję na wytknięcie błędów, jeżeli screeny są nieodpowiednie to mogę dorzucić jeszcze
Napisano 18 Luty 201411 l Tutaj masz link do tematu na forum strzeleckiego, użytkownik carlos pokazuje dużo zdjęć swoich P08. Porównaj ze swoim modelem i zobaczysz gdzie poprawić. http://strzelecka.net/viewtopic.php?f=2&t=4544
Napisano 27 Marzec 201410 l Autor Jestem teraz w trakcie modelowania pojazdu MAZ-535, jeszcze trochę przede mną, ale wydaje mi się że jest już coś do pokazania na podstawie czego można pomarudzić i powytykać błędy Z chęcią bym również przygarnęła jakieś zdjęcia gdyby akurat ktoś posiadał w swoich zbiorach:)
Napisano 28 Marzec 201410 l Ze zdjęciami nie powinieneś mieć problemów, ta radziecka zabawka ma wielu fanów, a i wytykać błędów czy nie dorobek na razie się nie da bo nie wiadomo co jest blockoutem a co jest skończone. Puki co nieźle, na twoim miejscu wybrał bym wersje z 3 światłami z przodu i osłonami na nie, albo przynajmniej wlotami powietrza na masce. Kształt drabinki zazwyczaj jest inny (chyba że coś przeoczyłem ta ciężarówka ma tyle wersji że nie da się spamiętać wszystkich wariacji i przeróbek jakie zostały na nich dokonane co w sumie jest na twoją korzyść, bo możesz sobie samemu pozwolić na przeróbki ale to już zależy od ciebie) i z cieńszej rurki zrobiony zderzak z przodu jest za wysoki, a kierunkowskazy są dużą, ale ufam że to elementy dodane tylko do podglądu. Dlatego czekam z niecierpliwością na postęp prac pzd.
Napisano 3 Kwiecień 201410 l Autor @Idlero Dzięki za komentarz, od razu człowiek ma więcej energii by dalej brać się za pracę:) Światła i wyloty powietrza dodam z przodu, element będzie znacznie ciekawszy. Dzięki za zwrócenie uwagi na temat drabinki:), dopiero przyjrzałam się tej części jak zaczęłam pisać posta, więc już poprawie przy kolejnej wrzucie, ale definitywnie koniec nie jest tak zaokrąglony jak to jest u mnie. Na razie wrzucam dalsze postępy prac nad modelem, troszkę popracowałam nad tyłem tym razem i oponami ale nie jestem z nich zadowolona wiec zmienię je jeszcze Co do zdjęć, wyznaję zasadę że nigdy za mało;) Sama korzystam często ze stronki http://www.primeportal.net/home.htm którą serdecznie polecam. Edytowane 3 Kwiecień 201410 l przez Kiao
Napisano 4 Kwiecień 201410 l Nie wiem czy nie powinieneś zrobić beveli szerszych, bo może się kiepsko wypalić
Napisano 15 Kwiecień 201410 l Autor @Jedaith Dzięki, fajne to jest, przydaje się:) Mam mały problem podczas renderowania, pojawiają mi się artefakty, które trochę psują odbiór, może ktoś ma pomysł jak tego się pozbyć?
Napisano 18 Kwiecień 201410 l W czym to renderujesz? Taka uwaga bieżnik ci się kiepsko wypali na normalce. Chodzi o te pionowe ściany to powierzchni koła. Lepiej zrobisz jak je trochę pochylisz na normalce będą lepiej wyglądać co za tym idzie sam model. Chodzi mi o coś takiego: Po za tym bieżnik jest dosyć "nudny" Reszta wygląda w porządku:D
Napisano 25 Kwiecień 201410 l Hej, bardzo fajne prace, cenne uwagi w wątku się pojawiają, tylko korzystać. Ja ze swojej strony, jak kolega wyżej sugeruje - popracowałbym nad oponami, stanowią one znacznie duży procent odbioru pojazdu i szkoda je zostawić, bo myślę, że sporo je można dopracować. Mam na myśli sam bieznik jak i rozłożenie go na powierzchni opony. Pzdr.
Napisano 25 Kwiecień 201410 l Obstawiam, że smażysz w modo: podbij w ustawieniach renderu w zakładce Global Illumination - Irradiance Rays, tak śmiało, nawet do 4096, oczywiście patrz czy już nie dałeś za bogato bo po prostu szkoda czasu na rendering jak efekt będzie ten sam jak na przykład przy 1024 :) również możesz zmniejszyć Irradiance Ratio do 3.0
Napisano 30 Kwiecień 201410 l Autor Jak miło wrócić po świętach i przeczytać tyle mądrych i fajnych komentarzy:) Słowem wyjaśnienia, artefakty pojawiające się na screenie który zamieściłam wcześniej to był scanline rederer plus ligth tracer i stnadardowy skylight na scenie, ustawienia zbliżone do defaoultowych lekkie poprawki w niektórych opcjach, bez wiekszego wpływu tylko co miało poprawić jakość, nie wychodziło to dobrze, więc uznałam że się zmierzę z Vrayem (za wszsytkie cenne wskazówki dziękuje dla Noiproxa;)) Mam świadomość kiepskich kół i mocno słabego bieżnika jak i przodu, dlatego przed teksturkami przysiądę się jeszcze raz do tego. @Dzięki Idlero, uwielbiam takie obrazkowe przedstawienie tematu, lepiej mi to zostaje w głowie, zawsze staram się to mieć na uwadze, ale w praktyce jak widać są niedopatrzenia;) a i owszem bieżnik do poprawy @illusion dzięki, bieżnik jw;) @ciacho191, niestety nie modo, mam nadzieję że będę miała przyjemność niedługo, mój błąd powinnam od razu podać szczegółowe dane
Napisano 31 Maj 201410 l Ładne i nudne. ;) Każdy widział chyba 1000 takich. Lawa najfajniejsza bo najbardziej oryginalna.
Napisano 1 Czerwiec 201410 l Każdy widział i do tego widział lepsze. :P (cieżko w oklepanym temacie zrobić coś naprawdę dobrego) - Szaro-bure baaaardzo, - deski zbyt udetalizowane. Jeśli rysujesz jakiś detal na zestawie textur, to staraj się go (poziom detalu) trzymać konsekwentnie w obrebie zestawu. Słoje masz mega udetalizowane, a kamienie są dużo bardziej puszczone, - kamienie moim zdaniem mają nalepszą formę,\ - polecam sobie wrzucić te texturki do silnika, pokazac jak się tilują, dorobić do lawy jakiś emissive i od razu będzie 100% do przezentacji. Poogladaj sobie podobne prace, ogólnie nie jest źle (poza deskami, które trzeba zrobić od nowa), ale to jakby 50% pracy, dokończ to :D
Napisano 4 Czerwiec 201410 l Autor @Monio, dzięki @Pirat, wielkie dzięki za korektę:)! przy pierwszej wolnej chwili wprowadzam poprawki, postaram się jakoś niedługo pokazać efekt po zmianach. Sama jestem strasznie ciekawa jak to wyjdzie, szczególnie przy teksturze lawy:) Jeżeli chodzi o zestawienie tych tekstur na jednej planszy i wrzucenie ich na forum wspólnie to bardziej przypadek niż zamierzony cel. Mam świadomość iż każda jest troszkę z innej bajki jeżeli chodzi o charakter i poziom zdetalizowania, mój błąd że pokazałam je wspólnie postaram się na to zwracać uwagę.
Napisano 5 Czerwiec 201410 l te handpaint to wzorowane pracami Fanny Vergne? jeśli nie to popatrz tutaj http://fafart.blogspot.com/p/wow.html zrobilem maly over, ale bez podmalowywania a tylko levels i color balance
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto