adek Napisano 29 Wrzesień 2012 Share Napisano 29 Wrzesień 2012 VoroFrag to darmowy plugin dla 3ds max do tworzenia szczelink w obiektach. Dodatek posiada całkiem sporo możliwości konfiguracyjnych i został skompilowany do pracy z 3ds max 2012 oraz 2013. Zachęcam do obejrzenia przykładowego filmu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2590 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Nice :) trzeba sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Wygląda bardzo zachęcająco:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Nic nowego kolejny voronoi ;) Na nodach da sie cos podobnego w parę chwil zmajstrować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Nic nowego kolejny voronoi ;) Na nodach da sie cos podobnego w parę chwil zmajstrować Pokaz mi jak takie cos zmajstrowac w maxie na nodach bez instalowania platnych pluginow..... a czekaj czekaj, nie da sie.... Your argument is ivalid.... Fajny plug i darmowy. Swoja droga az dziwie sie ze Autodesk nie zaimplementowal tej funkcji do maxa. Bo jest to chyba w kazdym ich sofcie oprocz maxa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Maya też tego nie ma jeżeli Cie to pocieszy :) Baaa - w mayce nawet teksturą jest problem porządnego Voronoia zbudować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 (edytowane) SOuP beny(2 i 3 strona http://www.soup-dev.com/examples2_2.htm Jeszcze na 4 jest PointNode) ;)Na CreativeCrash jest. I skrypt podobny do tego. Pawelkos unikam maxa jak ognia albo jeszcze gorzej. Fajny plug i darmowy. Swoja droga az dziwie sie ze Autodesk nie zaimplementowal tej funkcji do maxa. Bo jest to chyba w kazdym ich sofcie oprocz maxa... Maya nie ma. W XSI trzeba sobie zrobić(aczkolwiek może być jakiś node jakiego nie znam). W hudym jest. W modo nie ma. W blenderze, lw nie wiem. W C4D chyba jest albo można na Xpresso zrobić. Beny na shatter to czasem Voronoi to czasem sie nei buduje voronoiem 3d? Na podstawie puntków w volume? Edytowane 30 Wrzesień 2012 przez legomir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Fajny skrypcik, przetestuje. Pawelkos unikam maxa jak ognia albo jeszcze gorzej. No i cool, niezły lans ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziadek3D Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 @legomir .... zrób cokolwiek w czymkolwiek i pokaż to, a nie nadymaj się z okazji każdego tematu... bo jesteś nudny i coraz mniej wiarygodny... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 A gdzie ja się nadymam? Stwierdziłem jedynie, że to kolejny Voronoi i tyle. A co do wiarygodności to nie uderzaj ostrzem które jest skierowane na Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziadek3D Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 fakt...!!...nie zrobiłem jaszcze tutorialu nierealistycznej kostki do gry...:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 30 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2012 legomir: prawde mowiac podobnie Twojego pierwszego posta odczytalem. Ale nie do konca zrozumialem z tymi nodami. Az tak nie jestem w temacie. Plugin jest za free, wszystko pewnie mozna zrobic na 100 innych sposobow. Pytanie czy szybciej? A po to ludzie pisza takie rzeczy, aby ulatwiac prace. W sumie mozesz zamiescic jakiegos tutka z tymi nodami i veronoi. To jest plugin dla 3ds max, moze w maxie to nie jest takie proste, a tylko w majce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 30 Wrzesień 2012 Share Napisano 30 Wrzesień 2012 Bardzo fajny plug. Gdyby był za pieniądze, to by można go olać, ale jak można coś czasem za free rozwalić to zawsze trzeba chwalić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 1 Październik 2012 Share Napisano 1 Październik 2012 fajnie, większe mozliwości niż tamten darmowy skrypt, uważam ze autodesk powinien dorzucić własny taki moduł do fragmentowania, bo bez tego ciężko coś wyburzyć MassFX-em, i trzeba się posiłowac dodatkami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 1 Październik 2012 Share Napisano 1 Październik 2012 legomir: super ze unikasz maxa jak ognia a ja musze w nim pracowac codziennie w robocie. Mi sie bardzo moze przydac taki skrypcik a na nodach w maxie... Nie mierz swiata swoja miara bo miar jest tyle co ludzi na swiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się