Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

VoroFrag to darmowy plugin dla 3ds max do tworzenia szczelink w obiektach. Dodatek posiada całkiem sporo możliwości konfiguracyjnych i został skompilowany do pracy z 3ds max 2012 oraz 2013. Zachęcam do obejrzenia przykładowego filmu.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2590

 

 

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 7,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nice :) trzeba sprawdzic

Napisano

Nic nowego kolejny voronoi ;) Na nodach da sie cos podobnego w parę chwil zmajstrować

Napisano
Nic nowego kolejny voronoi ;) Na nodach da sie cos podobnego w parę chwil zmajstrować

 

Pokaz mi jak takie cos zmajstrowac w maxie na nodach bez instalowania platnych pluginow..... a czekaj czekaj, nie da sie.... Your argument is ivalid....

 

Fajny plug i darmowy. Swoja droga az dziwie sie ze Autodesk nie zaimplementowal tej funkcji do maxa. Bo jest to chyba w kazdym ich sofcie oprocz maxa...

Napisano

Maya też tego nie ma jeżeli Cie to pocieszy :) Baaa - w mayce nawet teksturą jest problem porządnego Voronoia zbudować :)

Napisano

SOuP beny(2 i 3 strona http://www.soup-dev.com/examples2_2.htm Jeszcze na 4 jest PointNode) ;)Na CreativeCrash jest. I skrypt podobny do tego.

 

Pawelkos unikam maxa jak ognia albo jeszcze gorzej.

 

Fajny plug i darmowy. Swoja droga az dziwie sie ze Autodesk nie zaimplementowal tej funkcji do maxa. Bo jest to chyba w kazdym ich sofcie oprocz maxa...

 

Maya nie ma. W XSI trzeba sobie zrobić(aczkolwiek może być jakiś node jakiego nie znam). W hudym jest. W modo nie ma. W blenderze, lw nie wiem. W C4D chyba jest albo można na Xpresso zrobić.

 

Beny na shatter to czasem Voronoi to czasem sie nei buduje voronoiem 3d? Na podstawie puntków w volume?

Edytowane przez legomir

Napisano

Fajny skrypcik, przetestuje.

 

Pawelkos unikam maxa jak ognia albo jeszcze gorzej.

 

No i cool, niezły lans ;)

Napisano

@legomir .... zrób cokolwiek w czymkolwiek i pokaż to, a nie nadymaj się z okazji każdego tematu... bo jesteś nudny i coraz mniej wiarygodny...

Napisano

A gdzie ja się nadymam? Stwierdziłem jedynie, że to kolejny Voronoi i tyle. A co do wiarygodności to nie uderzaj ostrzem które jest skierowane na Ciebie.

Napisano
  • Autor

legomir: prawde mowiac podobnie Twojego pierwszego posta odczytalem. Ale nie do konca zrozumialem z tymi nodami. Az tak nie jestem w temacie.

 

Plugin jest za free, wszystko pewnie mozna zrobic na 100 innych sposobow. Pytanie czy szybciej? A po to ludzie pisza takie rzeczy, aby ulatwiac prace.

 

W sumie mozesz zamiescic jakiegos tutka z tymi nodami i veronoi. To jest plugin dla 3ds max, moze w maxie to nie jest takie proste, a tylko w majce?

Napisano

Bardzo fajny plug. Gdyby był za pieniądze, to by można go olać, ale jak można coś czasem za free rozwalić to zawsze trzeba chwalić!

Napisano

fajnie, większe mozliwości niż tamten darmowy skrypt, uważam ze autodesk powinien dorzucić własny taki moduł do fragmentowania, bo bez tego ciężko coś wyburzyć MassFX-em, i trzeba się posiłowac dodatkami...

Napisano

legomir: super ze unikasz maxa jak ognia a ja musze w nim pracowac codziennie w robocie. Mi sie bardzo moze przydac taki skrypcik a na nodach w maxie... Nie mierz swiata swoja miara bo miar jest tyle co ludzi na swiecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności