Napisano 29 Wrzesień 201212 l VoroFrag to darmowy plugin dla 3ds max do tworzenia szczelink w obiektach. Dodatek posiada całkiem sporo możliwości konfiguracyjnych i został skompilowany do pracy z 3ds max 2012 oraz 2013. Zachęcam do obejrzenia przykładowego filmu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2590
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Nic nowego kolejny voronoi ;) Na nodach da sie cos podobnego w parę chwil zmajstrować
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Nic nowego kolejny voronoi ;) Na nodach da sie cos podobnego w parę chwil zmajstrować Pokaz mi jak takie cos zmajstrowac w maxie na nodach bez instalowania platnych pluginow..... a czekaj czekaj, nie da sie.... Your argument is ivalid.... Fajny plug i darmowy. Swoja droga az dziwie sie ze Autodesk nie zaimplementowal tej funkcji do maxa. Bo jest to chyba w kazdym ich sofcie oprocz maxa...
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Maya też tego nie ma jeżeli Cie to pocieszy :) Baaa - w mayce nawet teksturą jest problem porządnego Voronoia zbudować :)
Napisano 30 Wrzesień 201212 l SOuP beny(2 i 3 strona http://www.soup-dev.com/examples2_2.htm Jeszcze na 4 jest PointNode) ;)Na CreativeCrash jest. I skrypt podobny do tego. Pawelkos unikam maxa jak ognia albo jeszcze gorzej. Fajny plug i darmowy. Swoja droga az dziwie sie ze Autodesk nie zaimplementowal tej funkcji do maxa. Bo jest to chyba w kazdym ich sofcie oprocz maxa... Maya nie ma. W XSI trzeba sobie zrobić(aczkolwiek może być jakiś node jakiego nie znam). W hudym jest. W modo nie ma. W blenderze, lw nie wiem. W C4D chyba jest albo można na Xpresso zrobić. Beny na shatter to czasem Voronoi to czasem sie nei buduje voronoiem 3d? Na podstawie puntków w volume? Edytowane 30 Wrzesień 201212 l przez legomir
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Fajny skrypcik, przetestuje. Pawelkos unikam maxa jak ognia albo jeszcze gorzej. No i cool, niezły lans ;)
Napisano 30 Wrzesień 201212 l @legomir .... zrób cokolwiek w czymkolwiek i pokaż to, a nie nadymaj się z okazji każdego tematu... bo jesteś nudny i coraz mniej wiarygodny...
Napisano 30 Wrzesień 201212 l A gdzie ja się nadymam? Stwierdziłem jedynie, że to kolejny Voronoi i tyle. A co do wiarygodności to nie uderzaj ostrzem które jest skierowane na Ciebie.
Napisano 30 Wrzesień 201212 l fakt...!!...nie zrobiłem jaszcze tutorialu nierealistycznej kostki do gry...:)))
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Autor legomir: prawde mowiac podobnie Twojego pierwszego posta odczytalem. Ale nie do konca zrozumialem z tymi nodami. Az tak nie jestem w temacie. Plugin jest za free, wszystko pewnie mozna zrobic na 100 innych sposobow. Pytanie czy szybciej? A po to ludzie pisza takie rzeczy, aby ulatwiac prace. W sumie mozesz zamiescic jakiegos tutka z tymi nodami i veronoi. To jest plugin dla 3ds max, moze w maxie to nie jest takie proste, a tylko w majce?
Napisano 30 Wrzesień 201212 l Bardzo fajny plug. Gdyby był za pieniądze, to by można go olać, ale jak można coś czasem za free rozwalić to zawsze trzeba chwalić!
Napisano 1 Październik 201212 l fajnie, większe mozliwości niż tamten darmowy skrypt, uważam ze autodesk powinien dorzucić własny taki moduł do fragmentowania, bo bez tego ciężko coś wyburzyć MassFX-em, i trzeba się posiłowac dodatkami...
Napisano 1 Październik 201212 l legomir: super ze unikasz maxa jak ognia a ja musze w nim pracowac codziennie w robocie. Mi sie bardzo moze przydac taki skrypcik a na nodach w maxie... Nie mierz swiata swoja miara bo miar jest tyle co ludzi na swiecie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto