Napisano 4 Październik 201212 l Platforma Steam do niedawna kojarzona była głównie z grami. Od kilku dni w ofercie Steamu znajdziecie również pierwsze programu. Oferta nie jest na razie zbyt obszerna, ale grafików powinny zainteresować dwie pozycje. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2599
Napisano 4 Październik 201212 l Muzyka w 1 prezentacji 3D-Coat mnie powaliła... poczułem się, jak by mi chcieli sprzedać odkażacz/toster a nie profesjonalny program do rzeźbienia :) Albo po prostu nie lubię tego rodzaju łubudubu i już :)
Napisano 4 Październik 201212 l Muzyka w 1 prezentacji 3D-Coat mnie powaliła... poczułem się, jak by mi chcieli sprzedać odkażacz/toster a nie profesjonalny program do rzeźbienia :) To nie jest profesjonalny program do rzeźbienia.
Napisano 4 Październik 201212 l Autor Jak to nie? Wiele osób podobno na nim pracuje? Czego mu brakuje do profesjonalności?
Napisano 5 Październik 201212 l pewnie dodadzą jeszcze achievementy od 3d coat załóżmy w postaci przerobionych godziń 1-10h noob 10-20h not bad 20-40h gooood 40-70h Awesome! 70-150h Tell me, Maestro !!!
Napisano 6 Październik 201212 l Lucek- A mudbox mający mniej featuresów i niemal zero narzędzi do generowania siatki jest pro czy nie? :D Na to wychodzi że wybór jest prosty, jedyny słuszny soft do rzeźbienia i jakieś pierdółki z nalepką "weź nawet nie próbuj". ;) Pokazać ci sculpty rozwalające czaszkę a robione w darmowym i zupełnie nieprofesjonalnym sculptrisie? ;)
Napisano 6 Październik 201212 l Daleko nie szukając, użytkownik z tego forum: http://bartoszstyperek.wordpress.com/ Trochę starszych prac w sculptrisie z tego co widzę, nowsze w zupełnie nieprofesjonalnym blenderze. Tutaj teściki jakiegoś azjaty: http://koujitajima.blogspot.com/2010/08/sculptris.html Z dobrym skillem każdy soft może stać się pro narzędziem. Proste. :)
Napisano 6 Październik 201212 l Monio: Nie trzeba dużo żeby ci tyłek urwać. Te speedy z forum znam, za to u kolegi japończyka kilka fajnych modeli z zbrusha;)
Napisano 6 Październik 201212 l To nie jest profesjonalny program do rzeźbienia.To tak jak Zbrush nie jest profesjonalnym softem do retopologii :)
Napisano 6 Październik 201212 l Lucek- Japończyk dłubie w zecie na co dzień ale jak już przetestował sculptrisa to pokazał że się da wydłubać świetnego sculpta mimo prostoty tego programiku. Tak czy inaczej temat jest o Coacie. Ten soft to teraz najpoważniejsza konkurencja dla zetki. Pewnie że w wielu aspektach funkcje coata ustępują zecie ale w niektórych coat go deklasuje. Nie wiem jak się orientujesz w rozwoju obu tych softów popatrz na główne featuresy paru ostatnich updatów zetki. Dynamesh, qremesher, insert meshe, clip brushe, curve brushe, topobrush... wszystkie se super bajery były w coacie już znacznie wcześniej. Jasna sprawa że coat wiele zapożyczył z zetki ale 4R4 jest dowodem na to że to teraz pixole starają się przenieść na swój grunt pomysły Pilgway. Mimo to nadal retopo w zecie ssie w porównaniu z coatowym. W temacie stricte sculptingu- feeling jest zupełnie inny ale da się w tym rzeźbić elegancko tak samo jak w zecie.
Napisano 7 Październik 201212 l 3D Coat to zacny program. Mimo, że sam ubóstwiam wręcz gawędzić o sofcie i go porównywać, najważniejsze to chwycić co pierwsze wpadnie pod rękę i trzaskać pracki ile się da P: ewentualnie nawet je kończyć xD Newbie z ZBrushem zrobi tyle samo co newbie z 3D Coatem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto