adek Napisano 4 Październik 2012 Share Napisano 4 Październik 2012 Platforma Steam do niedawna kojarzona była głównie z grami. Od kilku dni w ofercie Steamu znajdziecie również pierwsze programu. Oferta nie jest na razie zbyt obszerna, ale grafików powinny zainteresować dwie pozycje. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2599 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 4 Październik 2012 Share Napisano 4 Październik 2012 noi chyba Source Filmmaker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 4 Październik 2012 Autor Share Napisano 4 Październik 2012 Tak. O nim pisaliśmy już kiedyś, ale on jest za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 4 Październik 2012 Share Napisano 4 Październik 2012 Muzyka w 1 prezentacji 3D-Coat mnie powaliła... poczułem się, jak by mi chcieli sprzedać odkażacz/toster a nie profesjonalny program do rzeźbienia :) Albo po prostu nie lubię tego rodzaju łubudubu i już :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 4 Październik 2012 Share Napisano 4 Październik 2012 Muzyka w 1 prezentacji 3D-Coat mnie powaliła... poczułem się, jak by mi chcieli sprzedać odkażacz/toster a nie profesjonalny program do rzeźbienia :) To nie jest profesjonalny program do rzeźbienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 4 Październik 2012 Autor Share Napisano 4 Październik 2012 Jak to nie? Wiele osób podobno na nim pracuje? Czego mu brakuje do profesjonalności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 4 Październik 2012 Share Napisano 4 Październik 2012 Zaangażowania Lucka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 5 Październik 2012 Share Napisano 5 Październik 2012 pewnie dodadzą jeszcze achievementy od 3d coat załóżmy w postaci przerobionych godziń 1-10h noob 10-20h not bad 20-40h gooood 40-70h Awesome! 70-150h Tell me, Maestro !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 Lucek- A mudbox mający mniej featuresów i niemal zero narzędzi do generowania siatki jest pro czy nie? :D Na to wychodzi że wybór jest prosty, jedyny słuszny soft do rzeźbienia i jakieś pierdółki z nalepką "weź nawet nie próbuj". ;) Pokazać ci sculpty rozwalające czaszkę a robione w darmowym i zupełnie nieprofesjonalnym sculptrisie? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 No pokaż... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 Daleko nie szukając, użytkownik z tego forum: http://bartoszstyperek.wordpress.com/ Trochę starszych prac w sculptrisie z tego co widzę, nowsze w zupełnie nieprofesjonalnym blenderze. Tutaj teściki jakiegoś azjaty: http://koujitajima.blogspot.com/2010/08/sculptris.html Z dobrym skillem każdy soft może stać się pro narzędziem. Proste. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 Monio: Nie trzeba dużo żeby ci tyłek urwać. Te speedy z forum znam, za to u kolegi japończyka kilka fajnych modeli z zbrusha;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 To nie jest profesjonalny program do rzeźbienia.To tak jak Zbrush nie jest profesjonalnym softem do retopologii :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 Lucek- Japończyk dłubie w zecie na co dzień ale jak już przetestował sculptrisa to pokazał że się da wydłubać świetnego sculpta mimo prostoty tego programiku. Tak czy inaczej temat jest o Coacie. Ten soft to teraz najpoważniejsza konkurencja dla zetki. Pewnie że w wielu aspektach funkcje coata ustępują zecie ale w niektórych coat go deklasuje. Nie wiem jak się orientujesz w rozwoju obu tych softów popatrz na główne featuresy paru ostatnich updatów zetki. Dynamesh, qremesher, insert meshe, clip brushe, curve brushe, topobrush... wszystkie se super bajery były w coacie już znacznie wcześniej. Jasna sprawa że coat wiele zapożyczył z zetki ale 4R4 jest dowodem na to że to teraz pixole starają się przenieść na swój grunt pomysły Pilgway. Mimo to nadal retopo w zecie ssie w porównaniu z coatowym. W temacie stricte sculptingu- feeling jest zupełnie inny ale da się w tym rzeźbić elegancko tak samo jak w zecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 7 Październik 2012 Share Napisano 7 Październik 2012 3D Coat to zacny program. Mimo, że sam ubóstwiam wręcz gawędzić o sofcie i go porównywać, najważniejsze to chwycić co pierwsze wpadnie pod rękę i trzaskać pracki ile się da P: ewentualnie nawet je kończyć xD Newbie z ZBrushem zrobi tyle samo co newbie z 3D Coatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się