frmdbl Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 Witam wszystkich na forum, na początek wrzucam kilka starszych prac (z góry przepraszam za pewną monotematyczność). Wrzucałem je wcześniej na różne fora ale nigdy za dużo krytyki. soft, głównie: Blender, PS, ndo2, Zbrush silnik: CE3 (1,3), Marmoset Toolbag (2)
KMiklas Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 Imponujące. Zwłaszcza hełm (?) i ten karabin. ;)
Wowoz Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 Fajne. Aczkolwiek w corridorze czuje efekt lewitowania przedmiotow na tej podlodze :D teksturki tez raczej nie powalają. Karabinek wygląda jak wypluty z ddo, autentycznie :D, ale za to podoba mi sie jego oldschoolowy design.
ultrakaka Napisano 9 Styczeń 2013 Napisano 9 Styczeń 2013 A mi akurat w tym korytarzu podoba się sterylność. Ddo czy nie ddo - co za różnica? Ważne że jest spoko.
frmdbl Napisano 10 Styczeń 2013 Autor Napisano 10 Styczeń 2013 Dzięki za wszystkie komentarze. Hełm to tak naprawdę studium do postaci którą chciałem zrobić, zacząłem nawet hipoly ale nie czuję tego. Jeśli chodzi o karabin to nie używałem dDo, chociaż teraz kupiłem sobie wersję niekomercyjną i zamierzam jej użyć w kolejnym projekcie. nDo2 też nie było użyte w jakimś ogromnym zakresie w żadnym z powyższych, głównie do konwersji wypalonej normal mapy na róznego rodzaju overlaye.
flamaster69 Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 jakbyś zwiększył klatkę tej postaci o 30% a ręce o 100% to myślę że byś poczuł :) Fajne. Ja mam takie naiwne pytanie, co to ten CE3 ? Karabin super, nie gada do mnie tylko rękojeść i osłona języka spustowego, nie potrafię sobie wyobrazić ręki której było by z tym wygodnie. Albo ten grip jest za mały, albo język spustowy za bardzo rozbudowany.
Idaho Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Ja mam takie naiwne pytanie, co to ten CE3 ? CryENGINE®3 imho ;)
Monio Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Hełm to tak naprawdę studium do postaci którą chciałem zrobić, zacząłem nawet hipoly ale nie czuję tego.Poprzednie rzeczy pokazałeś spoko ale to jest moim zdaniem padaka. W ogóle nie ma głównej bryły a detale są zrobione bez większej logiki. Nie widzę ani jednego miejsca które mogłoby się normalnie zginać czy w ogóle ruszać, no chyba że cały jest z gumy. Zostaw i rób coś nowego. ;)
frmdbl Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 @Monio Zgadzam się, myślę, że dam sobie spokój z postaciami, za dużo czasu musiałbym zainwestować żeby reprezentować jakikolwiek poziom a nawet jeśli chodzi o resztę, to jeszcze nie do końca to o co mi chodzi :)
Monio Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Wręcz przeciwnie. Ćwicz postaci tylko opieraj się o rzeczywistość. Wiedza sama ci nie wskoczy do głowy. Ściągasz foty i robisz człowieka, tak realistycznego jak tylko będziesz potrafił.
Idaho Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Poprzednie rzeczy pokazałeś spoko ale to jest moim zdaniem padaka. W ogóle nie ma głównej bryły a detale są zrobione bez większej logiki. Nie widzę ani jednego miejsca które mogłoby się normalnie zginać czy w ogóle ruszać, no chyba że cały jest z gumy. Zostaw i rób coś nowego. ;) W pierwszej chwili pomyślałem to samo, w ogóle mi nie podszedł, jakby 4 litery miał z przodu ale jak dłużej się przyglądałem to można by było z tego wydziergać fajny oldschoolowy robocik coś a'la Forbidden planet. Ja bym tego nie porzucał, tylko odłożył na chwilę i powrócił po jakimś czasie. Poszukaj filmów z lat '50 i '60 zdjęcia, youtube;) P.S. Słuchaj Monio dobrze prawi :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się