Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich na forum, na początek wrzucam kilka starszych prac (z góry przepraszam za pewną monotematyczność).

Wrzucałem je wcześniej na różne fora ale nigdy za dużo krytyki.

soft, głównie: Blender, PS, ndo2, Zbrush

silnik: CE3 (1,3), Marmoset Toolbag (2)

 

60113646.png89282994.png29722551.pnghipoly.jpg

 

39052433.pngwireg.pngcomp1s.png

41778351.png

textures.jpg

93076079.png

86463581.png

38925781.png

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne. Aczkolwiek w corridorze czuje efekt lewitowania przedmiotow na tej podlodze :D teksturki tez raczej nie powalają. Karabinek wygląda jak wypluty z ddo, autentycznie :D, ale za to podoba mi sie jego oldschoolowy design.

Napisano

Dzięki za wszystkie komentarze.

Hełm to tak naprawdę studium do postaci którą chciałem zrobić, zacząłem nawet hipoly ale nie czuję tego.

bprrender.png

 

Jeśli chodzi o karabin to nie używałem dDo, chociaż teraz kupiłem sobie wersję niekomercyjną i zamierzam jej użyć w kolejnym

projekcie.

nDo2 też nie było użyte w jakimś ogromnym zakresie w żadnym z powyższych, głównie do konwersji wypalonej normal mapy na róznego rodzaju overlaye.

Napisano

jakbyś zwiększył klatkę tej postaci o 30% a ręce o 100% to myślę że byś poczuł :)

Fajne.

Ja mam takie naiwne pytanie, co to ten CE3 ?

 

Karabin super, nie gada do mnie tylko rękojeść i osłona języka spustowego, nie potrafię sobie wyobrazić ręki której było by z tym wygodnie. Albo ten grip jest za mały, albo język spustowy za bardzo rozbudowany.

Napisano
Hełm to tak naprawdę studium do postaci którą chciałem zrobić, zacząłem nawet hipoly ale nie czuję tego.
Poprzednie rzeczy pokazałeś spoko ale to jest moim zdaniem padaka. W ogóle nie ma głównej bryły a detale są zrobione bez większej logiki. Nie widzę ani jednego miejsca które mogłoby się normalnie zginać czy w ogóle ruszać, no chyba że cały jest z gumy. Zostaw i rób coś nowego. ;)
Napisano

@Monio

 

Zgadzam się, myślę, że dam sobie spokój z postaciami, za dużo czasu musiałbym zainwestować żeby reprezentować jakikolwiek poziom a nawet jeśli chodzi o resztę, to jeszcze nie do końca to o co mi chodzi :)

Napisano

Wręcz przeciwnie. Ćwicz postaci tylko opieraj się o rzeczywistość. Wiedza sama ci nie wskoczy do głowy. Ściągasz foty i robisz człowieka, tak realistycznego jak tylko będziesz potrafił.

Napisano
Poprzednie rzeczy pokazałeś spoko ale to jest moim zdaniem padaka. W ogóle nie ma głównej bryły a detale są zrobione bez większej logiki. Nie widzę ani jednego miejsca które mogłoby się normalnie zginać czy w ogóle ruszać, no chyba że cały jest z gumy. Zostaw i rób coś nowego. ;)

W pierwszej chwili pomyślałem to samo, w ogóle mi nie podszedł, jakby 4 litery miał z przodu ale jak dłużej się przyglądałem to można by było z tego wydziergać fajny oldschoolowy robocik coś a'la Forbidden planet. Ja bym tego nie porzucał, tylko odłożył na chwilę i powrócił po jakimś czasie. Poszukaj filmów z lat '50 i '60 zdjęcia, youtube;)

 

P.S.

Słuchaj Monio dobrze prawi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności