Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Wyświetleń 543,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Marcin - dzięki ;]

Z okazji urodzin dzisiaj nic nie robię ;P Jutro za to pełną parą, zagrzany dzisiejszym świętowaniem ;] w pełni sił przystępuję do pracy nad speedem.

Wykruszyła się "stara" wingsowa kadra. Gdzie się podziali ci, których widać na pierwszych trzech stronach tego topica?

let wings

Napisano
  • Autor

trochę spóźniona laleczka, TEST hdri w yafray, test kilku innych rzeczy.

około 1,5h.

Napisano

Heh. Mozna sie przylaczyc?

Sluchawczki zrobilem w ok. 30 min ( poczatkujacy jestem, wiec mi tyle zajelo ^^'). Wiem, ze nie sa "the best", ale jednak cos tam wymodelowalem :].

PS. To jest pierwsza "praca" jaka pokazuje na tym forum :). Nie besztajcie mnie zabardzo ;).

PS2. Nie zrobilem kabla, poniewaz trochu mi nie wychodzil ;).

Napisano

nikt Cie raczej nie bedzie besztal w speed modelingu. Jakiego softu uzyles ? jezeli max to kabel mozesz zrobic w 5 sec narusuj go splajnem i w wlacz renderable ustaw grubosc i to wszystko.

 

Sluchaweczki fajne

Napisano
  • Autor

fajne, witamy w zabawie, czekamy na dalsze modele. Klicek, kiedy dasz następny koncept?

Napisano

Klicek - Bog zaplac ;). Cos tam pomodze ;). Uzywalem Wings 3D do modelingu, potem import do max'a i render na stock'u, bo cos mi sie Brazil zawiesza :(. Nie wiem czemu. Redneruje i nagle bach! Wyskakuje okienko, ze aplikacja zostanie zamknieta i tyle :|.

Napisano

KLICEK -> milo mi to slyszec :)

 

jak bedzie po kampani wrzesniowej to moze sam siade chwilke na Wingsa :) to cos podlubie

Napisano

hehehehe zapowiada sie calkiem ciekawe z tymi sluchawkami Dj hehehe :D

Napisano

Heh. Jak juz zrobilem sluchawki, to i nadszedl czas na inne urzadzenia przekazujace dzwiek, czyli glosniki :] (moze za niedlugo konsole DJ`a zrobie ;)).

Salvator - Yafray jest chyba tylko do Blender'a, a na tym programiku sie nie znam ;). Musze sobie dopiero go doglebnie poznac :].

Napisano

Lt.Knysha, powoli ale do przodu:). Podawaj czas modelowania. Powodzenia na przyszlosc.

Napisano
  • Autor

uuuu... Yafray jest nie tylko do Blendera... bo takie jest zamierzenie, masz bezpośredni rendering z wingsa, tylko trzeba zainstalować yafray. GI, caustic, fresnel, hdri, co tylkoz zapragniesz ;]

fajny sprzęt. Dzisiaj mnie w domu nie było, jutro coś wystrugam.

Napisano
  • Autor

miałem wizję ;]

no i powiedzcie, że tylko ja coś dzisiaj zrobiłem?!

ludzie, do roboty, nie obijać się. Bez roboty nie ma progressu.

Napisano
moze za niedlugo konsole DJ`a zrobie ;)).

 

x-box czy PS2? Moze dreamcast?

Jak juz to nie konsole a konsolete, a i tak nie ma czegos takiego, wystarczy napisac decki:D

Napisano

No klicek ale żeś pojechał :P

 

********* :)

pozdro

Napisano
  • Autor

zgniotłeś, zmiażdżyłeś, rozprasowałeś i wgniotłeś w ziemie moje ego ;]

gratulacje, to perełeczka tego wątku ;].

żebym ja znalazł 4 h czasu.... ehhhh

Napisano

Lol. Rozwaliles mnie :]. Musze sie wiecej postarac >:]. Moze tez cos z organiki zrobie, ale dopiero po formacie, bo mi sie 3ds max zepsul :/, a pliki z wings'a eksportuje wlasnie do 3ds max'a, wiec sila rzeczy :/.

Napisano

qrde nigdzie nie moge znalesc obrazka gdzie protos ma na sobie opancerzenie i jest to ladnie pokazane :| , planuje ten model wrzucic do zbrusha ale pierw musze obczaic o co kaman w tym programie ;)

Napisano

klicek bardzo przyjemny protossik... co do opancerzenia to moze to ci pomoze:

 

http://www.gondiaz.com/Phill_Blizzard/Protoss_Zealot_002.jpg

http://www.gondiaz.com/Phill_Blizzard/Protoss_Zealot_001.jpg

http://scinbg.headoff.com/FanArt/waijizealot.jpg

 

a i jeszcze jedno... protossi nie maja ludzkich oczu(zrenice itp stuff) o ile pamietam :)... dziwnie wyglada jakby mial wytrzeszcz jakis.....

Napisano

@sir_Bols odrazu widac ze meczyles stara rowno :)

bardzo dziekuje za te szkice sa boskie !! :)

Dzieki za wskazowke co do oczu masz racje troszke przesadzilem poprawie to mysle jak bede robil opancerzenie. Niestaty szkoda ze nie mialem tak dobrych szkicy wczesniej bo zrobilem wiele niepotrzebynch rzeczy , wiec bede mial okazje zrobic model drugi :p

 

@Lt.Knysha - tobie rowniez dziekuje za scrina zawsze sie przyda

Napisano
  • Autor

to się nazywa rekreacja, oby więcej osób zasmakowało w takiej rozrywce ;]

Napisano

Wow. Extra. Ja nic nie modelowalem, bo jestem swierzo po formacie i musze poinstalowac cale talatajstwo :P. Jutro jak bede mial czas, to cos pokombinuje :].

Pozdro

Napisano
no extra, sczególnie "predator".Troszkę za bardzo "wygładzony".

 

loooooooool

gdzie ty tutaj predatora widzisz ? ^^'

ja zadnego nie wylukalem :D.

Napisano

chodzilo mi o pysk patrząc na siatkę a nie o całokształt..takie piewrsze skojarzenie.

Napisano

Jesooo, czemu wszyscy mylą Protoss Zealota z Predatorem :P. Ja rozumiem, że twórcy zrobili podobną postać (miecze na nadgarstkach, dreddy i te sprawy), ale to "troche bardzo" inne postacie ;).

Napisano

Jak zlikwidowac problem z jednostkami? Importuje obiekt z Wings3D do 3D Studio i obiekty sa mikroskopijne. Przez to praca z wiekszoscia modyfikatorow jest utrudniona. Jak temu zaradzic?

Napisano
  • Autor

zaznaczasz i , prawy przycik i Scale-> Uniform -> 1000% :D

a w opcjach chyba jednak coś o jednostkach jest

(zawsze możesz zrekompilować źródło pluga ;) )

Napisano

Rozwiazalem juz problem. Wynikl on od strony maxa tym razem. Wings tworzy meshe w dosyc malych rozmiarach, po zaimportowaniu nie obedzie sie bez skalowania. Jednak skalowanie w 3D studio wplywa na niektore modyfikatory, np. bonesy. Rozwiazanie jest kombinatorskie :-) nalezy wyeksportowac dany mesh z wingsa do formatu 3ds, nastepnie otworzyc go w Maxie, reskalowac, i wyeksportowac ponownie do 3sd. Teraz otwieramy naszego mesha w wingsie i eksportujemy :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności